En wat als die Lamon kloon eigenlijk Miver is?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
wat als panz en yuri klonen maar zelf een sociaal experiment van lamon zijn??????
the plot thickens
wat als fas op mannen valtquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat als die Lamon kloon eigenlijk Miver is?!!!!!!!
Dan heeft ze nooit meer seks.quote:
Moet je maar in eindje wonen, die stad is zo heet door alle hete aanwezige sma'squote:Op woensdag 19 juni 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
Dit is de koudste hittegolf die ik ooit heb meegemaakt.
Ach, zo krijg ik tenminste nog wat slaap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je maar in eindje wonen, die stad is zo heet door alle hete aanwezige sma's
Als je een bult compost hebt gaat het ook vanzelf broeien, knowwhatimsayinquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je maar in eindje wonen, die stad is zo heet door alle hete aanwezige sma's
Je sloeg door man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ahhh zwak man, laat je dan ook uitlullen met dignity
Hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een bult compost hebt gaat het ook vanzelf broeien, knowwhatimsayin
Wacht op dwc die zegt kijk maar naar vasquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een bult compost hebt gaat het ook vanzelf broeien, knowwhatimsayin
Wacht op jou met kijk maar naar mur zjin kapsel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht op dwc die zegt kijk maar naar vas
Het kwam recht uit mijn hart, vriend.quote:
oh wowquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou erg zijn als panz miss isga je al zweten?
Die situatie blijft dus hetzelfde.quote:
Zou een ijsblokje over je lichaam laten glijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wilde net al een maken toen hij zei koude hittegolfquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht op jou met kijk maar naar mur zjin kapsel.
[..]
Het kwam recht uit mijn hart, vriend.
Shitquote:
Dat zou echt jumi inception zijn maal 580quote:
sublimatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Gorzalka het volgende:
Zou een ijsblokje over je lichaam laten glijden.
WD houd stiekem ontzettend veel van me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Het kwam recht uit mijn hart, vriend.
houdt wd van donker dan¿quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
WD houd stiekem ontzettend veel van me.
Jij noemt een bos gevonden haar in een doucheputje, bont?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wilde net al een maken toen hij zei koude hittegolf![]()
"en dat terwijl je zo'n bontmuts hebt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens plagen kusjes vragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
WD houd stiekem ontzettend veel van me.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef Salatrel het volgende:
zo maar weer eens richting werkBWHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
vannacht ook 3 kwartier staan chillen in eindje en toen met taxi terug naar roffaquote:
ja duh, vas leest mee. Krijgt tie dalijk pow powquote:
en dan met die weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vannacht ook 3 kwartier staan chillen in eindje en toen met taxi terug naar roffastraks ff kaartje inleveren voor uurtje overwerk
Schichtig in het donker op vervoer staan te wachten chillen noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vannacht ook 3 kwartier staan chillen in eindje en toen met taxi terug naar roffastraks ff kaartje inleveren voor uurtje overwerk
Oh, zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
ja duh, vas leest mee. Krijgt tie dalijk pow pow
Haha nee srs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
ja duh, vas leest mee. Krijgt tie dalijk pow pow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet echt dat WD dat erg vind.![]()
Echt leuk werk hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Schichtig in het donker op vervoer staan te wachten chillen noemen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Schichtig in het donker op vervoer staan te wachten chillen noemen.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee srs.Onzeker, watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet echt dat WD dat erg vind.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
Ik trek mijn eerdere muit terug en verander het in een muit over het feit dat je er een foto van hebt gemaakt.quote:
Laat je het dan ook over mijn tepels glijden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou een ijsblokje over je lichaam laten glijden.
Ik ben niet degene die zich moet verschuilen achter zijn kapsel hoorquote:
Haha nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich moet verschuilen achter zijn kapsel hoor
Verdomd, jij laat de noordpool nog verdampen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je het dan ook over mijn tepels glijden?
Die heeft geen gele ondertoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pak gewoon je bruine schoensmeer
Beetje jodium er door toch.quote:
Dan zou dWc er ook niets meer van snappen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou echt jumi inception zijn maal 580![]()
Dan zou ik hier ook never meer komen.
Die beland dan in een dubbele psychose.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou dWc er ook niets meer van snappen.
Ben helemaal niet blank. Je bent gewoon jaloers dat je mijn prachtige natural tan nooit kan krijgen.quote:
waarom zou je dat doen¿quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dwc heeft al een reeks dickpics opgestuurd vertelde Panz.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben helemaal niet blank. Je bent gewoon jaloers dat je mijn prachtige natural tan nooit kan krijgen.
quote:
Geeft niet hoor kri, je weet beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben helemaal niet blank. Je bent gewoon jaloers dat je mijn prachtige natural tan nooit kan krijgen.
Ja, terwijl ik je oraal bevredigquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je het dan ook over mijn tepels glijden?
Maar die kloon is wel van jou toch? Of van Yuri? Hoe kan je die anders zo snel traceren, met maar 2 posts gemaakt. En met quote-alert gewoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou dWc er ook niets meer van snappen.
gadverdamme, een wijf die haar koentunnel laat zienquote:
Missblack is van Panz en Jumi is van mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die kloon is wel van jou toch? Of van Yuri? Hoe kan je die anders zo snel traceren, met maar 2 posts gemaakt. En met quote-alert gewoon.
En /care, wie was er nou de loser bij CB/Jum bijv? CB die erin geloofde of Jumi die zo'n hele act opzet? Denk de laatste![]()
.
Ik denk degene die nu in haar loopt te roeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die kloon is wel van jou toch? Of van Yuri? Hoe kan je die anders zo snel traceren, met maar 2 posts gemaakt. En met quote-alert gewoon.
En /care, wie was er nou de loser bij CB/Jum bijv? CB die erin geloofde of Jumi die zo'n hele act opzet? Denk de laatste![]()
.
Hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Missblack is van Panz en Jumi is van mij.
Jij hebt niet de muziekkennis en algemene steez om Jumi te kunnen zijn hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Missblack is van Panz en Jumi is van mij.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie tijden waren dat man.Al die kk nerdjes DM'en en shit.
Had Jumi zoveel muziekkennis dan? Enige wat ze deed was op Pharrell geilen? En iedereen kan beetje quasi-stoer meeposten in het Hip Hop topic in MUZquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt niet de muziekkennis en algemene steez om Jumi te kunnen zijn hoor.
Miss is duidelijk de zoveelste kloon van Mausje ja.
En posten van YouTube-linkjes, concertdata enz.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had Jumi zoveel muziekkennis dan? Enige wat ze deed was op Pharrell geilen? En iedereen kan beetje quasi-stoer meeposten in het Hip Hop topic in MUZ.
Hahahahaha. Ik zal de dwc_jumi.doc veilig opbergen maatje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Grappig dat uitgerekend jij dit zegt, meneer die toen het meest met de Jumi-onthulling bezig was en de weken/maanden erna nog vaak erover begon of je verbazing er nogmaals over uitspraak
.
Gewoon faken dat ze naar allemaal concerten ging toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En posten van YouTube-linkjes, concertdata enz.
Ach, kennis is het verkeerde woord misschien, maar nee niet iedereen kan die smaak veinzen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had Jumi zoveel muziekkennis dan? Enige wat ze deed was op Pharrell geilen? En iedereen kan beetje quasi-stoer meeposten in het Hip Hop topic in MUZ.
dat wel, maar zet dat dan niet op FBquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
maar een BBQ in je eentje moet gewoon kunnen eigenlijk.
Ze wist toch zogenaamd ook van alles over fashion en makeup? Kan je ook allemaal Googlenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, kennis is het verkeerde woord misschien, maar nee niet iedereen kan die smaak veinzen.
zal best. Zich lekker voor doen als vrouw en aftrekken op de geile verhalen in dm en penis fotosquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze wist toch zogenaamd ook van alles over fashion en makeup? Kan je ook allemaal Googlen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, kennis is het verkeerde woord misschien, maar nee niet iedereen kan die smaak veinzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
Hoiquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En ze leest nu gewoon mee natuurlijksick fuck dat het is
.
Hoi Jumi.
mensen die in de gaten houden wanneer iemand online is geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
Gvd nog niks gehoord van mijn bby vandaag en ik zie gewoon dat hij online is geweest. Zeker is ie vannacht vreemd gegaan. Helemaal klaar met die lijer
.
[/labiel]
Dat niet uitzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die in de gaten houden wanneer iemand online is geweest
Is fucking irritant man. Op Android kun je die status niet verbergen, op iOS wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
Super irritant, ja. Maar bij hem doe ik dat lekker ongegeneerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
Wie loopt er nou met zo'n pauper Android rond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is fucking irritant man. Op Android kun je die status niet verbergen, op iOS wel.
u jelly op mijn zakenman galaxy note 2 met stylus style alles gquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wie loopt er nou met zo'n pauper Android rond.
Zo'n stylus raak je altijd kwijt manquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u jelly op mijn zakenman galaxy note 2 met stylus style alles g
Stylusquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kak man ben die vocaroo link kwijt.quote:
Toen ik hem zag dacht ik "HNNGGGG, fucking perfect voor snelle notes wanneer die geniale ideeën in mijn hoofd schieten." Srs maar twee keer gebruikt. Wil hem nu omruilen voor een HTC One.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik hem zag dacht ik "HNNGGGG, fucking perfect voor snelle notes wanneer die geniale ideeën in mijn hoofd schieten." Srs maar twee keer gebruikt. Wil hem nu omruilen voor een HTC One.Ding is ook veel te groot als die in m'n broekzak zit. In de winter kon ik hem nog prima in mijn jaszak stoppen.
boeie, die tijdstatus laat alleen zien wanneer wa synced. Dus dat kan ook 's nachts zijn, en dan lijkt het net of die persoon online is geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is fucking irritant man. Op Android kun je die status niet verbergen, op iOS wel.
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
boeie, die tijdstatus laat alleen zien wanneer wa synced. Dus dat kan ook 's nachts zijn, en dan lijkt het net of die persoon online is geweest.
Korreltje zout nemen.
Oeh laat Yuri dit maar niet horenquote:
the fuck is dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh laat Yuri dit maar niet horen
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Welcome to Mordor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Allemaal dankzij dit ene vitaminesupplement.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Echt hé. Fucking materialisme.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaserieus.. herkenbaar. Dat je dingen persee moet omdat het zo'n toevoeging is aan je leven en dan uiteindelijk gewoon niet of nauwelijks gebruikt
FOL
kai gr4pefruit rapequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Die ene met dat kattenshirt.quote:
Zolang al die mannetjes uit dat kliekje gewoon standaard met 'dope outfit' blijven reageren gaat het echt niet veranderen. Nou ja, ms als ie ouder is dan 17.quote:
Ja, dat 'dope outfit' altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Zolang al die mannetjes uit dat kliekje gewoon standaard met 'dope outfit' blijven reageren gaat het echt niet veranderen. Nou ja, ms als ie ouder is dan 17..
Er is echt een verschil tussen proberen een eigen draai te geven enerzijds en gewoon de meest lelijke shit die je maar kan vinden bij elkaar dragen anderzijds.. Net als die quasi artyfarty aidsecto met zijn modeopleidingverantwoorde uitleg.
.
Of het is gephotshopped ofsoquote:
Je pic doet het niet.quote:
Is uit volgens mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van Kai Greene.(srs)
Lol. Modus on fyahh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Zolang al die mannetjes uit dat kliekje gewoon standaard met 'dope outfit' blijven reageren gaat het echt niet veranderen. Nou ja, ms als ie ouder is dan 17..
Er is echt een verschil tussen proberen een eigen draai te geven enerzijds en gewoon de meest lelijke shit die je maar kan vinden bij elkaar dragen anderzijds.. Net als die quasi artyfarty aidsecto met zijn modeopleidingverantwoorde uitleg.
.
Is dat ook die trainingspartner? Hij traint nog wel met die ene chick iig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Je pic doet het niet.
[..]
Is uit volgens mij.
Natuurlijk is het gephotoshopped. wazige HDRI, maar dan nogquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Of het is gephotshopped ofsoziet er fucking vaag uit.
Hehehe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
.
Wat dat betreft ben ik best naiefquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk is het gephotoshopped. wazige HDRI, maar dan nog
Wat vind jij van zwartemarktplaats?quote:
1.73m, 130 kg ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik best naiefmaar die spieren e.d. kloppen wel gewoon. Gare bulten junge.
Mantank.quote:
Hmm, zoiets ben ik ook ongeveer.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik best naiefmaar die spieren e.d. kloppen wel gewoon. Gare bulten junge.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, zoiets ben ik ook ongeveer.
Sneakerboys? die gast draait zelf juist altijd van die halfgare vans enzo volgens mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind zijn outfits beter dan die sneakerboys.
Weet niet wat hij draait maar ik doelde op die vault en zo. Zwartemarktplaats draagt (voor zover ik me kan herinneren) wel redelijk "normale" (awhahh wat is normaal mode is lkkr geak doen ;P) schoenen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sneakerboys? die gast draait zelf juist altijd van die halfgare vans enzo volgens mij.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
Net als die quasi artyfarty aidsecto met zijn modeopleidingverantwoorde uitleg..
Ondanks respect vind ik het echt tering lelijk. Zonder geluid gekeken.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet niet wat hij draait maar ik doelde op die vault en zo. Zwartemarktplaats draagt (voor zover ik me kan herinneren) wel redelijk "normale" (awhahh wat is normaal mode is lkkr geak doen ;P) schoenen?
Veertjequote:
quote:
draait? vind die algehele outfit van die gast eigenlijk altijd maar waardeloos. Maar ja dat is mijn smaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet niet wat hij draait maar ik doelde op die vault en zo. Zwartemarktplaats draagt (voor zover ik me kan herinneren) wel redelijk "normale" (awhahh wat is normaal mode is lkkr geak doen ;P) schoenen?
Maar Modus, het zijn keihippe merken allemaal hoor, dan is het toch automatisch dope.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
.
Gewoon naar coolcat, alles wat je nodig hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar Modus, het zijn keihippe merken allemaal hoor, dan is het toch automatisch dope.
haten op drollenvangers, ik draai er nu éénquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
Was ook eens zo'n vent met een paarse drollenvanger aan. Volgens mij was dat ook vault. Alom bejubeld natuurlijk.
alleen de naam al.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
Was ook eens zo'n vent met een paarse drollenvanger aan. Volgens mij was dat ook vault. Alom bejubeld natuurlijk.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haten op drollenvangers, ik draai er nu één
Sinds wanneer is draaien == dragen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sneakerboys? die gast draait zelf juist altijd van die halfgare vans enzo volgens mij.
Je draait een drol in je drollenvanger? Nu ga je echt te ver.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haten op drollenvangers, ik draai er nu één
Ik dacht dat dat iets boers was.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is draaien == dragen?
We praten allemaal jou na, onze grote voorbeeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
Deze reactie ook die in LIF stond hehequote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Shit, open er lekker een topic in KLB over ofzo. Kun je er daar nog 3 pagina's over doorzeiken hoe superstom je andermans kledingsmaak vindt in plaats van je semi-grappige diarree in dit topic te storten.
Hij komt altijd met dit soort muk aankakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hejje die drollevangert nog draait?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets boers was.zo'n accent. Limburgs ofzo
Onze voorbeeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We praten allemaal jou na, onze grote voorbeeld
Dan ben ik zelf mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Onze voorbeeld.
En verder zei jij dat eerder dan ik dat zei in die quote.
I know.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar Modus, het zijn keihippe merken allemaal hoor, dan is het toch automatisch dope.
Logisch toch iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij draagt
hij draacht (zachte g)
hij draait
voila.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
hardopquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je draait een drol in je drollenvanger? Nu ga je echt te ver.
ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
omdat het dragen moest zijn misschien?
Zachtmoedig volgens Google Translate.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoiiii Bobje
Ey, wie weet wat hier staat: http://www.dr.com.tr/pima(...)c9f-8740a30a2a56.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je bent gewoon jaloers op zijn tailequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
Wat een dom gelul zegJa maakt me niet uit dat hij zo valt want ben trots op m'n lichaam
bitch please
Trots op je lichaam? Heb je jezelf wel eens goed bekeken vriendje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben trots op mijn lichaam nu en wil dit showen. Feit dat die zo valt maakt mij niks uit omdat ik toch de hele dag nu met een glimlach rond loop.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zachtmoedig volgens Google Translate.Ja, anders showde ze dat plaatje niet met die undercover vraag erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzekerheid's a bitch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
Wat een dom gelul zegJa maakt me niet uit dat hij zo valt want ben trots op m'n lichaam
bitch please
Van waar deze haat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trots op je lichaam? Heb je jezelf wel eens goed bekeken vriendje?
Altijd het slechte in mensen willen zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, anders showde ze dat plaatje niet met die undercover vraag erbij
Hij is onzekerquote:
rayalistisch, vriendjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd het slechte in mensen willen zien.Slechte eigenschap
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zachtmoedig volgens Google Translate.Ja, daarom wou ik het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Kwam het tegen en wil natuurlijk wel weten wat men in een andere taal op mijn pic zet hehquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, anders showde ze dat plaatje niet met die undercover vraag erbij
14 kilo afgevallen in 3 maanden en stabiel weten te houden. Heb heel mijn leven gekampt met overgewicht. Daarom ben ik trots.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie de haat niet. Maar reden om trots zijn zie ik evenmin.
Gratz, maar er mag nu natuurlijk wel weer 14 kg bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
14 kilo afgevallen in 3 maanden en stabiel weten te houden. Heb heel mijn leven gekampt met overgewicht. Daarom ben ik trots.
Is ook goed van je. Maar om dat als reden/excuus te gebruiken om in zo'n shirt te lopen is weer wat anders. Waarom zou het je niet uitmaken wat voor kleding je draagt, puur en alleen omdat je afgevallen bent? Je post je pics regelmatig, doe dan ook iets met wat er tegen je gezegd wordtquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
14 kilo afgevallen in 3 maanden en stabiel weten te houden. Heb heel mijn leven gekampt met overgewicht. Daarom ben ik trots.
congratzquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En daar ben ik ook mee bezig. Maar moet daarvoor te veel eten en dan weer cutten. Beetje bang om weer dik te worden ook al ben ik nu wat serieuzer aan het kracht trainen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gratz, maar er mag nu natuurlijk wel weer 14 kg bij.
ik doe er niks mee omdat ik mij in deze kleding prettig voel. Uitstraling zegt ook een hoop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is ook goed van je. Maar om dat als reden/excuus te gebruiken om in zo'n shirt te lopen is weer wat anders. Waarom zou het je niet uitmaken wat voor kleding je draagt, puur en alleen omdat je afgevallen bent? Je post je pics regelmatig, doe dan ook iets met wat er tegen je gezegd wordtOf niet natuurlijk, maar ik raad je aan dat wel te doen
Hoe oud ben jij eigenlijk? Want je lijkt echt op een jochie van 15?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En daar ben ik ook mee bezig. Maar moet daarvoor te veel eten en dan weer cutten. Beetje bang om weer dik te worden ook al ben ik nu wat serieuzer aan het kracht trainen.
Zou wat zijn als vault_bwoy nu dood gevonden wordt in de sloot. Die Pool weet dan zeker van niks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is ook goed van je. Maar om dat als reden/excuus te gebruiken om in zo'n shirt te lopen is weer wat anders. Waarom zou het je niet uitmaken wat voor kleding je draagt, puur en alleen omdat je afgevallen bent? Je post je pics regelmatig, doe dan ook iets met wat er tegen je gezegd wordtOf niet natuurlijk, maar ik raad je aan dat wel te doen
De uitstraling ontbreekt ook wel anders, imo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik doe er niks mee omdat ik mij in deze kleding prettig voel. Uitstraling zegt ook een hoop.
Godver ik moest lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou wat zijn als vault_bwoy nu dood gevonden wordt in de sloot. Die Pool weet dan zeker van niks.
22 meneer young moneyquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Want je lijkt echt op een jochie van 15?
Young moneyquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
22 meneer young moneyrandomness: zie meeste paupers met petjes met dat erop lopen en weet dat hun niet meer dan modaal verdienen. Waarom loop je er dan mee.
Kankerdomme logica, met die redenatie kan je dus als student ook geen Billionaire Boys Club-shit dragen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
22 meneer young moneyrandomness: zie meeste paupers met petjes met dat erop lopen en weet dat hun niet meer dan modaal verdienen. Waarom loop je er dan mee.
Veerquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Young moneyhahahahahahaha ey dWc, young money
Als die zelfde mensen met YMCMB petjes ook nog een fake gucci etc rocken dan lach ik er wel om ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerdomme logica, met die redenatie kan je dus als student ook geen Billionaire Boys Club-shit dragen?
je weet dat YMCMB voor young money cash money billionaires staatquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Young moneyhahahahahahaha ey dWc, young money
dWc benijdt die YM lifestyle gewoon, kan hij alleen niet helemaal voor elkaar krijgen met zijn Appie baantje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je weet dat YMCMB voor young money cash money billionaires staat?
Och och, is iemand op zijn teentjes gestapt? Ik ga stuk om al zijn reacties hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou nou, meneer young money, werkelijk hilarisch.
Holy fuck, nee! There goes a world for me open.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je weet dat YMCMB voor young money cash money billionaires staat?
Gozer, heb ondertussen al een ton verdiend daar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
dWc benijdt die YM lifestyle gewoon, kan hij alleen niet helemaal voor elkaar krijgen met zijn Appie baantje.
Nee hoor, zag er alleen de grap niet van inquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och och, is iemand op zijn teentjes gestapt? Ik ga stuk om al zijn reacties hierOm de droevigheid ervan, for your information.
Sure thing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gozer, heb ondertussen al een ton verdiend daar.
Ik vond het hilarisch omdat juist hij ineens zo bijdehand ging doen tegen je door je aan te spreken met young moneyquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee hoor, zag er alleen de grap niet van in.
Jij bent echt een harde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
Niet snappen dat dwc geld wit wast via appie
Hij heeft al 20 euro voor mij witgewassen
jij weet niet, brap brap brapquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vond het hilarisch omdat juist hij ineens zo bijdehand ging doen tegen je door je aan te spreken met young money
Zo slechtquote:
Wat een kut redenatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat is niveau YMCMBIedereen die dat tof vind verdient het om bijdehand behandeld te worden
And that is, well, like your opinion dudequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een kut redenatieIk zeg toch ook niet dat iedereen die zulke afgrijselijke kleding draagt zoals jij dat die het verdienen om bijdehand behandeld te worden?
Hard geworden.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Hard geworden.Ze bedoelt chaps*.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*eten
ik dacht is codetaal voor tepels hard makenquote:
Maar google translate was te lastig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kwam het tegen en wil natuurlijk wel weten wat men in een andere taal op mijn pic zet heh
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
And that is, well, like your opinion dude
Oh, schrijf je dat zoquote:
quote:
?quote:
Nee, vind zijn gedrag hier gewoon totaal niet passen bij zijn voorkomen.quote:
Focaccia met pastasaus, geraspte kaas, gerookte ham, mozzarella en rucolaquote:
En bobby wel? je kan het ook gewoon overtypen.. meid, wat val jij door de mand hier zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA, ik kan het toch niet selecteren?
Ik weet niet hoe ik die gekke lettertjes moet doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En bobby wel? je kan het ook gewoon overtypen.. meid, wat val jij door de mand hier zeg
Mij online serieus nemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vind zijn gedrag hier gewoon totaal niet passen bij zijn voorkomen.
heerlakquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Focaccia met pastasaus, geraspte kaas, gerookte ham, mozzarella en rucola
Veer plsquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die gekke lettertjes moet doen
En ik wou eigenlijk die tekst met kleine lettertjes wetenquote:
Geeft allemaal niet johquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En ik wou eigenlijk die tekst met kleine lettertjes weten
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geeft allemaal niet johik zou ook met mijzelf pronken hoor wanneer het kan, als ik een 8+ was
Misschien moet je die eens showenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik heb zoveel vettere publicaties dan deze
Is seizoen 2 al aan de gang?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef 2NutZ het volgende:
haha op catfish 2 mensen die beiden een nepprofiel gebruiken
Ik kijk het nooit, nu toevallig. Geen idee.quote:
Oh ik las je zin verkeerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit, nu toevallig. Geen idee.
2 mensen die nep profielen gebruiken en de jongen blijkt een meisje
Ja, maar dat heb je er wel voor overquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja doei en dan ik de aandachtshoer weer zeker
Welke EP?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit, nu toevallig. Geen idee.
2 mensen die nep profielen gebruiken en de jongen blijkt een meisje
6, kya en alyxquote:
softyquote:
WAARRRRRquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef 2NutZ het volgende:
haha op catfish 2 mensen die beiden een nepprofiel gebruiken
Jakes on you, ik was ook eten maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lekker, nu staat krio weer alleen, met z'n 'wij'.
Meant to be.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, gewoon allebei tegelijk. Zo'n toeval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |