Lol. Modus on fyahh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Zolang al die mannetjes uit dat kliekje gewoon standaard met 'dope outfit' blijven reageren gaat het echt niet veranderen. Nou ja, ms als ie ouder is dan 17..
Er is echt een verschil tussen proberen een eigen draai te geven enerzijds en gewoon de meest lelijke shit die je maar kan vinden bij elkaar dragen anderzijds.. Net als die quasi artyfarty aidsecto met zijn modeopleidingverantwoorde uitleg.
.
Is dat ook die trainingspartner? Hij traint nog wel met die ene chick iig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Je pic doet het niet.
[..]
Is uit volgens mij.
Natuurlijk is het gephotoshopped. wazige HDRI, maar dan nogquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Of het is gephotshopped ofsoziet er fucking vaag uit.
Hehehe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Zolang al die mannetjes uit dat kliekje gewoon standaard met 'dope outfit' blijven reageren gaat het echt niet veranderen. Nou ja, ms als ie ouder is dan 17..
Er is echt een verschil tussen proberen een eigen draai te geven enerzijds en gewoon de meest lelijke shit die je maar kan vinden bij elkaar dragen anderzijds.. Net als die quasi artyfarty aidsecto met zijn modeopleidingverantwoorde uitleg.
.
Wat dat betreft ben ik best naiefquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk is het gephotoshopped. wazige HDRI, maar dan nog
Wat vind jij van zwartemarktplaats?quote:
1.73m, 130 kg ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik best naiefmaar die spieren e.d. kloppen wel gewoon. Gare bulten junge.
Mantank.quote:
Hmm, zoiets ben ik ook ongeveer.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik best naiefmaar die spieren e.d. kloppen wel gewoon. Gare bulten junge.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, zoiets ben ik ook ongeveer.
Sneakerboys? die gast draait zelf juist altijd van die halfgare vans enzo volgens mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind zijn outfits beter dan die sneakerboys.
Weet niet wat hij draait maar ik doelde op die vault en zo. Zwartemarktplaats draagt (voor zover ik me kan herinneren) wel redelijk "normale" (awhahh wat is normaal mode is lkkr geak doen ;P) schoenen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sneakerboys? die gast draait zelf juist altijd van die halfgare vans enzo volgens mij.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
Net als die quasi artyfarty aidsecto met zijn modeopleidingverantwoorde uitleg..
Ondanks respect vind ik het echt tering lelijk. Zonder geluid gekeken.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet niet wat hij draait maar ik doelde op die vault en zo. Zwartemarktplaats draagt (voor zover ik me kan herinneren) wel redelijk "normale" (awhahh wat is normaal mode is lkkr geak doen ;P) schoenen?
Veertjequote:
quote:
draait? vind die algehele outfit van die gast eigenlijk altijd maar waardeloos. Maar ja dat is mijn smaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet niet wat hij draait maar ik doelde op die vault en zo. Zwartemarktplaats draagt (voor zover ik me kan herinneren) wel redelijk "normale" (awhahh wat is normaal mode is lkkr geak doen ;P) schoenen?
Maar Modus, het zijn keihippe merken allemaal hoor, dan is het toch automatisch dope.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
.
Gewoon naar coolcat, alles wat je nodig hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar Modus, het zijn keihippe merken allemaal hoor, dan is het toch automatisch dope.
haten op drollenvangers, ik draai er nu éénquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
Was ook eens zo'n vent met een paarse drollenvanger aan. Volgens mij was dat ook vault. Alom bejubeld natuurlijk.
alleen de naam al.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
Was ook eens zo'n vent met een paarse drollenvanger aan. Volgens mij was dat ook vault. Alom bejubeld natuurlijk.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haten op drollenvangers, ik draai er nu één
Sinds wanneer is draaien == dragen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sneakerboys? die gast draait zelf juist altijd van die halfgare vans enzo volgens mij.
Je draait een drol in je drollenvanger? Nu ga je echt te ver.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haten op drollenvangers, ik draai er nu één
Ik dacht dat dat iets boers was.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is draaien == dragen?
We praten allemaal jou na, onze grote voorbeeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
Deze reactie ook die in LIF stond hehequote:Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Shit, open er lekker een topic in KLB over ofzo. Kun je er daar nog 3 pagina's over doorzeiken hoe superstom je andermans kledingsmaak vindt in plaats van je semi-grappige diarree in dit topic te storten.
Hij komt altijd met dit soort muk aankakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hejje die drollevangert nog draait?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets boers was.zo'n accent. Limburgs ofzo
Onze voorbeeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We praten allemaal jou na, onze grote voorbeeld
Dan ben ik zelf mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Onze voorbeeld.
En verder zei jij dat eerder dan ik dat zei in die quote.
I know.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Maar Modus, het zijn keihippe merken allemaal hoor, dan is het toch automatisch dope.
Logisch toch iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij draagt
hij draacht (zachte g)
hij draait
voila.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
hardopquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je draait een drol in je drollenvanger? Nu ga je echt te ver.
ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
omdat het dragen moest zijn misschien?
Zachtmoedig volgens Google Translate.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoiiii Bobje
Ey, wie weet wat hier staat: http://www.dr.com.tr/pima(...)c9f-8740a30a2a56.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je bent gewoon jaloers op zijn tailequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
Wat een dom gelul zegJa maakt me niet uit dat hij zo valt want ben trots op m'n lichaam
bitch please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |