zal best. Zich lekker voor doen als vrouw en aftrekken op de geile verhalen in dm en penis fotosquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze wist toch zogenaamd ook van alles over fashion en makeup? Kan je ook allemaal Googlen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, kennis is het verkeerde woord misschien, maar nee niet iedereen kan die smaak veinzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
Hoiquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En ze leest nu gewoon mee natuurlijksick fuck dat het is
.
Hoi Jumi.
mensen die in de gaten houden wanneer iemand online is geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
Gvd nog niks gehoord van mijn bby vandaag en ik zie gewoon dat hij online is geweest. Zeker is ie vannacht vreemd gegaan. Helemaal klaar met die lijer
.
[/labiel]
Dat niet uitzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die in de gaten houden wanneer iemand online is geweest
Is fucking irritant man. Op Android kun je die status niet verbergen, op iOS wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
Super irritant, ja. Maar bij hem doe ik dat lekker ongegeneerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
Wie loopt er nou met zo'n pauper Android rond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is fucking irritant man. Op Android kun je die status niet verbergen, op iOS wel.
u jelly op mijn zakenman galaxy note 2 met stylus style alles gquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wie loopt er nou met zo'n pauper Android rond.
Zo'n stylus raak je altijd kwijt manquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u jelly op mijn zakenman galaxy note 2 met stylus style alles g
Stylusquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kak man ben die vocaroo link kwijt.quote:
Toen ik hem zag dacht ik "HNNGGGG, fucking perfect voor snelle notes wanneer die geniale ideeën in mijn hoofd schieten." Srs maar twee keer gebruikt. Wil hem nu omruilen voor een HTC One.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik hem zag dacht ik "HNNGGGG, fucking perfect voor snelle notes wanneer die geniale ideeën in mijn hoofd schieten." Srs maar twee keer gebruikt. Wil hem nu omruilen voor een HTC One.Ding is ook veel te groot als die in m'n broekzak zit. In de winter kon ik hem nog prima in mijn jaszak stoppen.
boeie, die tijdstatus laat alleen zien wanneer wa synced. Dus dat kan ook 's nachts zijn, en dan lijkt het net of die persoon online is geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is fucking irritant man. Op Android kun je die status niet verbergen, op iOS wel.
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
boeie, die tijdstatus laat alleen zien wanneer wa synced. Dus dat kan ook 's nachts zijn, en dan lijkt het net of die persoon online is geweest.
Korreltje zout nemen.
Oeh laat Yuri dit maar niet horenquote:
the fuck is dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh laat Yuri dit maar niet horen
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Welcome to Mordor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Allemaal dankzij dit ene vitaminesupplement.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Echt hé. Fucking materialisme.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaserieus.. herkenbaar. Dat je dingen persee moet omdat het zo'n toevoeging is aan je leven en dan uiteindelijk gewoon niet of nauwelijks gebruikt
FOL
kai gr4pefruit rapequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Also
[ afbeelding ]
WTF!?
Die ene met dat kattenshirt.quote:
Zolang al die mannetjes uit dat kliekje gewoon standaard met 'dope outfit' blijven reageren gaat het echt niet veranderen. Nou ja, ms als ie ouder is dan 17.quote:
Ja, dat 'dope outfit' altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Zolang al die mannetjes uit dat kliekje gewoon standaard met 'dope outfit' blijven reageren gaat het echt niet veranderen. Nou ja, ms als ie ouder is dan 17..
Er is echt een verschil tussen proberen een eigen draai te geven enerzijds en gewoon de meest lelijke shit die je maar kan vinden bij elkaar dragen anderzijds.. Net als die quasi artyfarty aidsecto met zijn modeopleidingverantwoorde uitleg.
.
Of het is gephotshopped ofsoquote:
Je pic doet het niet.quote:
Is uit volgens mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van Kai Greene.(srs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |