Ik ben niet degene die zich moet verschuilen achter zijn kapsel hoorquote:
Haha nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich moet verschuilen achter zijn kapsel hoor
Verdomd, jij laat de noordpool nog verdampen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je het dan ook over mijn tepels glijden?
Die heeft geen gele ondertoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pak gewoon je bruine schoensmeer
Beetje jodium er door toch.quote:
Dan zou dWc er ook niets meer van snappen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou echt jumi inception zijn maal 580![]()
Dan zou ik hier ook never meer komen.
Die beland dan in een dubbele psychose.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou dWc er ook niets meer van snappen.
Ben helemaal niet blank. Je bent gewoon jaloers dat je mijn prachtige natural tan nooit kan krijgen.quote:
waarom zou je dat doen¿quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dwc heeft al een reeks dickpics opgestuurd vertelde Panz.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben helemaal niet blank. Je bent gewoon jaloers dat je mijn prachtige natural tan nooit kan krijgen.
quote:
Geeft niet hoor kri, je weet beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben helemaal niet blank. Je bent gewoon jaloers dat je mijn prachtige natural tan nooit kan krijgen.
Ja, terwijl ik je oraal bevredigquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat je het dan ook over mijn tepels glijden?
Maar die kloon is wel van jou toch? Of van Yuri? Hoe kan je die anders zo snel traceren, met maar 2 posts gemaakt. En met quote-alert gewoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou dWc er ook niets meer van snappen.
gadverdamme, een wijf die haar koentunnel laat zienquote:
Missblack is van Panz en Jumi is van mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die kloon is wel van jou toch? Of van Yuri? Hoe kan je die anders zo snel traceren, met maar 2 posts gemaakt. En met quote-alert gewoon.
En /care, wie was er nou de loser bij CB/Jum bijv? CB die erin geloofde of Jumi die zo'n hele act opzet? Denk de laatste![]()
.
Ik denk degene die nu in haar loopt te roeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die kloon is wel van jou toch? Of van Yuri? Hoe kan je die anders zo snel traceren, met maar 2 posts gemaakt. En met quote-alert gewoon.
En /care, wie was er nou de loser bij CB/Jum bijv? CB die erin geloofde of Jumi die zo'n hele act opzet? Denk de laatste![]()
.
Hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Missblack is van Panz en Jumi is van mij.
Jij hebt niet de muziekkennis en algemene steez om Jumi te kunnen zijn hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Missblack is van Panz en Jumi is van mij.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooie tijden waren dat man.Al die kk nerdjes DM'en en shit.
Had Jumi zoveel muziekkennis dan? Enige wat ze deed was op Pharrell geilen? En iedereen kan beetje quasi-stoer meeposten in het Hip Hop topic in MUZquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt niet de muziekkennis en algemene steez om Jumi te kunnen zijn hoor.
Miss is duidelijk de zoveelste kloon van Mausje ja.
En posten van YouTube-linkjes, concertdata enz.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had Jumi zoveel muziekkennis dan? Enige wat ze deed was op Pharrell geilen? En iedereen kan beetje quasi-stoer meeposten in het Hip Hop topic in MUZ.
Hahahahaha. Ik zal de dwc_jumi.doc veilig opbergen maatje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Grappig dat uitgerekend jij dit zegt, meneer die toen het meest met de Jumi-onthulling bezig was en de weken/maanden erna nog vaak erover begon of je verbazing er nogmaals over uitspraak
.
Gewoon faken dat ze naar allemaal concerten ging toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En posten van YouTube-linkjes, concertdata enz.
Ach, kennis is het verkeerde woord misschien, maar nee niet iedereen kan die smaak veinzen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had Jumi zoveel muziekkennis dan? Enige wat ze deed was op Pharrell geilen? En iedereen kan beetje quasi-stoer meeposten in het Hip Hop topic in MUZ.
dat wel, maar zet dat dan niet op FBquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
maar een BBQ in je eentje moet gewoon kunnen eigenlijk.
Ze wist toch zogenaamd ook van alles over fashion en makeup? Kan je ook allemaal Googlenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, kennis is het verkeerde woord misschien, maar nee niet iedereen kan die smaak veinzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |