En wat als die Lamon kloon eigenlijk Miver is?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
wat als panz en yuri klonen maar zelf een sociaal experiment van lamon zijn??????
the plot thickens
wat als fas op mannen valtquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat als die Lamon kloon eigenlijk Miver is?!!!!!!!
Dan heeft ze nooit meer seks.quote:
Moet je maar in eindje wonen, die stad is zo heet door alle hete aanwezige sma'squote:Op woensdag 19 juni 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
Dit is de koudste hittegolf die ik ooit heb meegemaakt.
Ach, zo krijg ik tenminste nog wat slaap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je maar in eindje wonen, die stad is zo heet door alle hete aanwezige sma's
Als je een bult compost hebt gaat het ook vanzelf broeien, knowwhatimsayinquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je maar in eindje wonen, die stad is zo heet door alle hete aanwezige sma's
Je sloeg door man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ahhh zwak man, laat je dan ook uitlullen met dignity
Hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een bult compost hebt gaat het ook vanzelf broeien, knowwhatimsayin
Wacht op dwc die zegt kijk maar naar vasquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een bult compost hebt gaat het ook vanzelf broeien, knowwhatimsayin
Wacht op jou met kijk maar naar mur zjin kapsel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht op dwc die zegt kijk maar naar vas
Het kwam recht uit mijn hart, vriend.quote:
oh wowquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou erg zijn als panz miss isga je al zweten?
Die situatie blijft dus hetzelfde.quote:
Zou een ijsblokje over je lichaam laten glijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wilde net al een maken toen hij zei koude hittegolfquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht op jou met kijk maar naar mur zjin kapsel.
[..]
Het kwam recht uit mijn hart, vriend.
Shitquote:
Dat zou echt jumi inception zijn maal 580quote:
sublimatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Gorzalka het volgende:
Zou een ijsblokje over je lichaam laten glijden.
WD houd stiekem ontzettend veel van me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Het kwam recht uit mijn hart, vriend.
houdt wd van donker dan¿quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
WD houd stiekem ontzettend veel van me.
Jij noemt een bos gevonden haar in een doucheputje, bont?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wilde net al een maken toen hij zei koude hittegolf![]()
"en dat terwijl je zo'n bontmuts hebt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens plagen kusjes vragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
WD houd stiekem ontzettend veel van me.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef Salatrel het volgende:
zo maar weer eens richting werkBWHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
vannacht ook 3 kwartier staan chillen in eindje en toen met taxi terug naar roffaquote:
ja duh, vas leest mee. Krijgt tie dalijk pow powquote:
en dan met die weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vannacht ook 3 kwartier staan chillen in eindje en toen met taxi terug naar roffastraks ff kaartje inleveren voor uurtje overwerk
Schichtig in het donker op vervoer staan te wachten chillen noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vannacht ook 3 kwartier staan chillen in eindje en toen met taxi terug naar roffastraks ff kaartje inleveren voor uurtje overwerk
Oh, zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
ja duh, vas leest mee. Krijgt tie dalijk pow pow
Haha nee srs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
ja duh, vas leest mee. Krijgt tie dalijk pow pow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet echt dat WD dat erg vind.![]()
Echt leuk werk hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Schichtig in het donker op vervoer staan te wachten chillen noemen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Schichtig in het donker op vervoer staan te wachten chillen noemen.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee srs.Onzeker, watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet echt dat WD dat erg vind.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
Ik trek mijn eerdere muit terug en verander het in een muit over het feit dat je er een foto van hebt gemaakt.quote:
Laat je het dan ook over mijn tepels glijden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou een ijsblokje over je lichaam laten glijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |