Nee, heb gehoord dat jij met allemaal andere foksters bezig bent. Dacht dat wij iets speciaals haddenquote:
Mijn ijsbreker gaat altijd over Don Vitoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
dom geouwehoer over oninteressante onderwerpen
In before lijstje.quote:
Doe jij eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand het in moeten spreken
Zou kunnen, bij haar let ik niet, zo op dergelijke, fouten.quote:
Okay we hebben er weer een, mensen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef Missblackiie het volgende:
Marokkaanse jongens zeggen vaak tegen mij dat,dat Marokkaanse mannen het grootste penis hebben op aarde ! dus dan is me keus al gemaakt gewoon een marokkaan nemen dan heb 100% garantie dat je lekkere grote pik heb.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou kunnen, bij haar let ik niet, zo op dergelijke, fouten.
missblackiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay we hebben er weer een, mensen.
Die kerel heeft ook echt 200 accounts met elke keer 1 topic over hoe groot Marokkaanse pikkies wel niet zijn he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay we hebben er weer een, mensen.
Ze doet niet eens meer moeite om het te verbergen nu.quote:
Het is een zij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook echt 200 accounts met elke keer 1 topic over hoe groot Marokkaanse pikkies wel niet zijn he?vind het kut voor hem dat hij een mini pikkie heeft, maar damn.
Ik ben de NSA van FOK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van alle kanten? jij bent politieagent van FOK!?of gewoon al die fokconnecties?
Geef je mij ongelijk dan?
Hoewel het een afknapper is dat je deze ridicule geruchten ook maar neigt te geloven, wil ik je nog een kans geven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, heb gehoord dat jij met allemaal andere foksters bezig bent. Dacht dat wij iets speciaals hadden.
nee, je kan wel frituren in een diepe koekenpan. Gewoon voor de helft olie erin doen en deze op tempratuur laten komen. Als je een halve aardappel erin doet en deze is bruin dan kan je erin friturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Rawberry het volgende:
kan je frituren in een broodbakmachine?
Te laat man, je hebt het al gepost. Nog steeds geen argumenten tho, dat is altijd wel jammer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben de NSA van FOK!
Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken tbh. Ieder z'n dingetje toggg.
korte nacht dus als het om jou gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Panzermaus het volgende:
WE WILL BE GOING AT IT ALL NIGHT, SHE SAID.
Waar is miss eigenlijk? Ineens post ze niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Panzermaus het volgende:
WE WILL BE GOING AT IT ALL NIGHT, SHE SAID.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoewel het een afknapper is dat je deze ridicule geruchten ook maar neigt te geloven, wil ik je nog een kans geven.
wow, bedankt voor het snelle adviesquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
nee, je kan wel frituren in een diepe koekenpan. Gewoon voor de helft olie erin doen en deze op tempratuur laten komen. Als je een halve aardappel erin doet en deze is bruin dan kan je erin frituren
hier raar van opkijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KRIO DIRTY TALKED REGELMATIG MET ANDERE DAMES OP FOK!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Waar is miss eigenlijk? Ineens post ze niet meer
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KRIO DIRTY TALKT REGELMATIG MET ANDERE DAMES OP FOK!
[ afbeelding ]
Die heeft weer een nieuw account.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Waar is miss eigenlijk? Ineens post ze niet meer
Deze mang. Welke argumenten brah. Als iemand die psychologie interessant vind, ben ik eerder geïnteresseerd in waar die innerlijke frustraties jegens onschuldige mensen vandaan komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Te laat man, je hebt het al gepost. Nog steeds geen argumenten tho, dat is altijd wel jammer.
Maar wel leuk te zien dat nog iemand cared in iets totaals oninteressants verder.
Volgens mij is dat wel een raar meisje, wat kan jij hier over zeggenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die heeft weer een nieuw account.
CUL / Frituren zonder friteusequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
wow, bedankt voor het snelle advies
kan verschillen per persoon en panquote:Nee, dan frituren in een gewone (hapjes)pan/wok! DAT stinkt pas, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Afgelopen vrijdag heerlijke kipgehaktballetjes gefrituurd in de wok met een flinke laag (5cm) zonnebloemolie. Ging als een tierelier, inderdaad stukje brood erin om te kijken of het heet genoeg is en gaan met die banaan!
Ging best leuk, maar toen ik 's avonds weer thuis kwam. Mèèèn wat een frituurlucht!
SUGAR, TALK THAT TALK.quote:
Lieve meid, maar ze moet niet zo raar doen op internet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een raar meisje, wat kan jij hier over zeggen?
Door jou gemaakt, uiteraard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die heeft weer een nieuw account.
LOL CREEPYquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Door jou gemaakt, uiteraard.
lol kloonquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Door jou gemaakt, uiteraard.
De argumenten die jouw stelling kracht bij zetten misschien? ongefundeerde uitspraken neergooien is heel makkelijk.. dat kan ik weten, ik doe het zelf ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze mang. Welke argumenten brah. Als iemand die psychologie interessant vind, ben ik eerder geïnteresseerd in waar die innerlijke frustraties jegens onschuldige mensen vandaan komen.
sowieso eens met 2nutz, maar pleur dit lekker in R&Pquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De argumenten die jouw stelling kracht bij zetten misschien? ongefundeerde uitspraken neergooien is heel makkelijk.. dat kan ik weten, ik doe het zelf ook.
En ik vroeg van welke kanten je dat hoorde... ook daar hoor ik niks over, dat vind ik jammer.
Verder spreek jij over frustraties, ik snap niet zo goed waar die frustraties vandaan zouden moeten komen? kan je mij dat uitleggen? ik ben serieus btw.
Misschien kan je het ook anders zien, misschien vind ik die jongen zijn outfits wel echt belachelijk.
Misschien had ik het eerder er al eens over met dwc, vandaar dat ik hem quote en jou niet.
Vanwaar jouw frustratie jegens mijn persoon om hier op te reageren en energie in te steken?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De argumenten die jouw stelling kracht bij zetten misschien? ongefundeerde uitspraken neergooien is heel makkelijk.. dat kan ik weten, ik doe het zelf ook.
En ik vroeg van welke kanten je dat hoorde... ook daar hoor ik niks over, dat vind ik jammer.
Verder spreek jij over frustraties, ik snap niet zo goed waar die frustraties vandaan zouden moeten komen? kan je mij dat uitleggen? ik ben serieus btw.
Misschien kan je het ook anders zien, misschien vind ik die jongen zijn outfits wel echt belachelijk.
Misschien had ik het eerder er al eens over met dwc, vandaar dat ik hem quote en jou niet.
Vanwaar jouw frustratie jegens mijn persoon om hier op te reageren en energie in te steken?
Opeens visions van chubby Balkanboy in een kattentrui.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou erg zijn als panz miss isquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso dat Panzer en Yuri klonen.
Not at all. Joke's totally on him.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou erg zijn als panz miss isga je al zweten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |