Twee jonge universitair geschoolde FOK!kers in de bloei van hun leven, wie weet wat er ontstaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat je het antwoord zelf ook wel kan raden
no wayquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk die vault weerdoe
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92
ja, serieus kom op.. dit kan toch nietquote:
antichrist is dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef Salatrel het volgende:
waarom heeft die kad een zwaard op zijn voorhoofd?
dom geouwehoer over oninteressante onderwerpenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Twee jonge universitair geschoolde FOK!kers in de bloei van hun leven, wie weet wat er ontstaat.
templarquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef Salatrel het volgende:
waarom heeft die kad een zwaard op zijn voorhoofd?
Nee, heb gehoord dat jij met allemaal andere foksters bezig bent. Dacht dat wij iets speciaals haddenquote:
Mijn ijsbreker gaat altijd over Don Vitoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
dom geouwehoer over oninteressante onderwerpen
In before lijstje.quote:
Doe jij eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand het in moeten spreken
Zou kunnen, bij haar let ik niet, zo op dergelijke, fouten.quote:
Okay we hebben er weer een, mensen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef Missblackiie het volgende:
Marokkaanse jongens zeggen vaak tegen mij dat,dat Marokkaanse mannen het grootste penis hebben op aarde ! dus dan is me keus al gemaakt gewoon een marokkaan nemen dan heb 100% garantie dat je lekkere grote pik heb.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou kunnen, bij haar let ik niet, zo op dergelijke, fouten.
missblackiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay we hebben er weer een, mensen.
Die kerel heeft ook echt 200 accounts met elke keer 1 topic over hoe groot Marokkaanse pikkies wel niet zijn he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay we hebben er weer een, mensen.
Ze doet niet eens meer moeite om het te verbergen nu.quote:
Het is een zij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook echt 200 accounts met elke keer 1 topic over hoe groot Marokkaanse pikkies wel niet zijn he?vind het kut voor hem dat hij een mini pikkie heeft, maar damn.
Ik ben de NSA van FOK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van alle kanten? jij bent politieagent van FOK!?of gewoon al die fokconnecties?
Geef je mij ongelijk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |