Wat een kut redenatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat is niveau YMCMBIedereen die dat tof vind verdient het om bijdehand behandeld te worden
And that is, well, like your opinion dudequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een kut redenatieIk zeg toch ook niet dat iedereen die zulke afgrijselijke kleding draagt zoals jij dat die het verdienen om bijdehand behandeld te worden?
Hard geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Hard geworden.Ze bedoelt chaps*.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*eten
ik dacht is codetaal voor tepels hard makenquote:
Maar google translate was te lastig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kwam het tegen en wil natuurlijk wel weten wat men in een andere taal op mijn pic zet heh
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
And that is, well, like your opinion dude
Oh, schrijf je dat zoquote:
quote:
?quote:
Nee, vind zijn gedrag hier gewoon totaal niet passen bij zijn voorkomen.quote:
Focaccia met pastasaus, geraspte kaas, gerookte ham, mozzarella en rucolaquote:
En bobby wel? je kan het ook gewoon overtypen.. meid, wat val jij door de mand hier zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA, ik kan het toch niet selecteren?
Ik weet niet hoe ik die gekke lettertjes moet doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En bobby wel? je kan het ook gewoon overtypen.. meid, wat val jij door de mand hier zeg
Mij online serieus nemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vind zijn gedrag hier gewoon totaal niet passen bij zijn voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |