Trots op je lichaam? Heb je jezelf wel eens goed bekeken vriendje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben trots op mijn lichaam nu en wil dit showen. Feit dat die zo valt maakt mij niks uit omdat ik toch de hele dag nu met een glimlach rond loop.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zachtmoedig volgens Google Translate.Ja, anders showde ze dat plaatje niet met die undercover vraag erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Onzekerheid's a bitch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
Wat een dom gelul zegJa maakt me niet uit dat hij zo valt want ben trots op m'n lichaam
bitch please
Van waar deze haat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trots op je lichaam? Heb je jezelf wel eens goed bekeken vriendje?
Altijd het slechte in mensen willen zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, anders showde ze dat plaatje niet met die undercover vraag erbij
Hij is onzekerquote:
rayalistisch, vriendjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd het slechte in mensen willen zien.Slechte eigenschap
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zachtmoedig volgens Google Translate.Ja, daarom wou ik het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Kwam het tegen en wil natuurlijk wel weten wat men in een andere taal op mijn pic zet hehquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, anders showde ze dat plaatje niet met die undercover vraag erbij
14 kilo afgevallen in 3 maanden en stabiel weten te houden. Heb heel mijn leven gekampt met overgewicht. Daarom ben ik trots.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie de haat niet. Maar reden om trots zijn zie ik evenmin.
Gratz, maar er mag nu natuurlijk wel weer 14 kg bij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
14 kilo afgevallen in 3 maanden en stabiel weten te houden. Heb heel mijn leven gekampt met overgewicht. Daarom ben ik trots.
Is ook goed van je. Maar om dat als reden/excuus te gebruiken om in zo'n shirt te lopen is weer wat anders. Waarom zou het je niet uitmaken wat voor kleding je draagt, puur en alleen omdat je afgevallen bent? Je post je pics regelmatig, doe dan ook iets met wat er tegen je gezegd wordtquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
14 kilo afgevallen in 3 maanden en stabiel weten te houden. Heb heel mijn leven gekampt met overgewicht. Daarom ben ik trots.
congratzquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En daar ben ik ook mee bezig. Maar moet daarvoor te veel eten en dan weer cutten. Beetje bang om weer dik te worden ook al ben ik nu wat serieuzer aan het kracht trainen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gratz, maar er mag nu natuurlijk wel weer 14 kg bij.
ik doe er niks mee omdat ik mij in deze kleding prettig voel. Uitstraling zegt ook een hoop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is ook goed van je. Maar om dat als reden/excuus te gebruiken om in zo'n shirt te lopen is weer wat anders. Waarom zou het je niet uitmaken wat voor kleding je draagt, puur en alleen omdat je afgevallen bent? Je post je pics regelmatig, doe dan ook iets met wat er tegen je gezegd wordtOf niet natuurlijk, maar ik raad je aan dat wel te doen
Hoe oud ben jij eigenlijk? Want je lijkt echt op een jochie van 15?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En daar ben ik ook mee bezig. Maar moet daarvoor te veel eten en dan weer cutten. Beetje bang om weer dik te worden ook al ben ik nu wat serieuzer aan het kracht trainen.
Zou wat zijn als vault_bwoy nu dood gevonden wordt in de sloot. Die Pool weet dan zeker van niks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is ook goed van je. Maar om dat als reden/excuus te gebruiken om in zo'n shirt te lopen is weer wat anders. Waarom zou het je niet uitmaken wat voor kleding je draagt, puur en alleen omdat je afgevallen bent? Je post je pics regelmatig, doe dan ook iets met wat er tegen je gezegd wordtOf niet natuurlijk, maar ik raad je aan dat wel te doen
De uitstraling ontbreekt ook wel anders, imo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik doe er niks mee omdat ik mij in deze kleding prettig voel. Uitstraling zegt ook een hoop.
Godver ik moest lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou wat zijn als vault_bwoy nu dood gevonden wordt in de sloot. Die Pool weet dan zeker van niks.
22 meneer young moneyquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Want je lijkt echt op een jochie van 15?
Young moneyquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
22 meneer young moneyrandomness: zie meeste paupers met petjes met dat erop lopen en weet dat hun niet meer dan modaal verdienen. Waarom loop je er dan mee.
Kankerdomme logica, met die redenatie kan je dus als student ook geen Billionaire Boys Club-shit dragen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
22 meneer young moneyrandomness: zie meeste paupers met petjes met dat erop lopen en weet dat hun niet meer dan modaal verdienen. Waarom loop je er dan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |