Jou wel hoor, jou zou ik aan je mophaartjes trekkenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou wel hoor, jou zou ik aan je mophaartjes trekken
Ik zou die chick echt zo hard doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die negerin is wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou die chick echt zo hard doen.![]()
![]()
imageshagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger, toen jij nog een underaged black girl wasquote:
lol wat zeg ik nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
krullenquote:
Dat 1e is gewoon een uitweg die je zoekt nuquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik loop je maar een beetje te fucken joh. Geestig ook om te zien dat van die bruine jongens zoals dWc daar meteen conclusies uit trekken. Nog ironischer wanneer je weet waar hij in roert.
Anyway, height is een pretty big deal, maar eigenlijk alleen wanneer je voor de rest ook geen klap te bieden hebt.Dat is vrijwel alles. Oh, en vrouwen willen meestal niet dat ze langer zijn dan hun paarmaatje. Dat dan weer wel. Gelukkig zijn de meeste mooie vrouwen te vinden in de 1.65 - 1.70 range.
quote:
Jijquote:
Ja :$quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou die chick echt zo hard doen.![]()
![]()
Komt omdat ze op een mooiere/betere/slankere versie van Vas lijkt, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel, want droppin' that bass, hele huis trilt op z'n voegen.. Maakt wat los in m'n vagijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat 1e is gewoon een uitweg die je zoekt nugeeft niet.
Dat laatste is wel true ja, maar je ziet gelukkig niet veel vrouwen langer dan 1.80m.
Ik kijk daar ook totaal niet naar persoonlijk. Kleine vrouwen
[..]!!!!!!
[..]
Jij
1.95:quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat laatste is wel true ja, maar je ziet gelukkig niet veel vrouwen langer dan 1.80m.
wtf, je moet de dop er eerst afhalenquote:
nu 1:75quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel, want droppin' that bass, hele huis trilt op z'n voegen.. Maakt wat los in m'n vagijn
Dit is een man, wat is je punt?quote:
Amateurquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak als ik game mij af laten knallen in Call of Duty en dan leg ik de dualshock controller op mijn pik
+1 vasquote:
http://vocaroo.com/i/s1JoOqEmOIG5quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt omdat ze op een mooiere/betere/slankere versie van Vas lijkt, denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lichaam van Severein werd in de buurt van Murcia gevonden in een vuilniszak. Zijn hoofd, armen en benen waren gescheiden van zijn romp. Ex-volleybalster Ingrid Visser zou niet, of in mindere mate, het slachtoffer zijn geworden van martelingen. Wel werden ook haar ledematen en hoofd apart van het lichaam opgegraven. De daders zouden een elektrische zaag hebben gebruikt.
Nog steeds niet bekend hoe ze (dood)gemarteld zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lichaam van Severein werd in de buurt van Murcia gevonden in een vuilniszak. Zijn hoofd, armen en benen waren gescheiden van zijn romp. Ex-volleybalster Ingrid Visser zou niet, of in mindere mate, het slachtoffer zijn geworden van martelingen. Wel werden ook haar ledematen en hoofd apart van het lichaam opgegraven. De daders zouden een elektrische zaag hebben gebruikt.
haha, dat ga ik ook niet, want dat bestaat niet. Achterlijke gelovenquote:
Lekker is dat eh :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak als ik game mij af laten knallen in Call of Duty en dan leg ik de dualshock controller op mijn pik
dank je chaiquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang jij niet degene bent die ze in stukken heeft gehakt zal dat wel meevallen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amateur.
Gewoon met een racespel tegen de zijkant aan blijven rijden.
Ga weg manquote:
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker is dat eh :$
https://soundcloud.com/boemklatsch/boemklatsch-le-look-le-plus
Ergens bij/rond de 40 min, kan het zo gauw niet terugvinden :$
Lijer, ga je oren ooit opblazen met da bass en je asser grindenquote:
Gewoon de oudste need for speedquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Koop je er één, beste investering ever. Uren plezier van
.
Sheiiitttquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)WKDBUaKtJYPJPd6FgcgN
quote:
Haha, malle Noten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat het niet pijnloos is geweest. Triest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Nog steeds niet bekend hoe ze (dood)gemarteld zijn?
Helemaal stukquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Sheiiitttlijkt op een jongere Freek de Jonge.
quote:Dikke kinderen hebben vaker last van gehoorbeschadiging dan kinderen met een normaal gewicht.
Dat blijkt uit een onderzoek van Columbia University, meldt het Parool. Bij het onderzoek werden 1500 tieners onderzocht. Uiteindelijk bleek dat 15 procent van de te zware kinderen kans hadden op gehoorverlies. Bij kinderen met een normaal gewicht was dit slechts 8 procent.
Overgewicht en gehoorverlies zijn al eerder aan elkaar gelinkt. Oudere slanke niet-rokers bleken minder kans op doofheid te hebben dan dikkere leeftijdsgenoten. Uit dit onderzoek bleek ook dat één glas alcohol per week zorgt voor een gehoor dat langer goed werkt.
Onderzoekers hebben nog niet precies weten te achterhalen waarom vadsigheid gerelateerd is aan slechthorendheid. Vermoed wordt dat bij jongeren een ontsteking die ontstaat door obesitas de oorzaak kan zijn. Bij dikke ouderen zouden gehoorhaartjes afsterven door een slechtere bloedsomloop.
Ik wacht met smartquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijer, ga je oren ooit opblazen met da bass en je asser grinden
altijd lachen om de dikke medemensquote:
'vadsigheid'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4ebe gebruikt gewoon haar opgezette cavia hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
App leert tienermeisjes masturberen
De officiele app voor 4EBE.
padum tishquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wacht met smart
Deze verlepte van Bommel
[ afbeelding ]
Gewoon je leed wegdrinken meidquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een slanke deerne die veel alcohol drinkt.. Toch heb ik gehoorproblemen.. En nu? :$
piemel uit je oor halenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een slanke deerne die veel alcohol drinkt.. Toch heb ik gehoorproblemen.. En nu? :$
Voor het eerst weer eens gelachen om de Herbert-san. Nice.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe gebruikt gewoon haar opgezette cavia hoor
Oh shitquote:
Twijfelen aan sis' ongelooflijk grote libidoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
App leert tienermeisjes masturberen
De officiele app voor 4EBE.
Buisjes is toch als je vieze oren hebt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh shit
Maar nu ik dit zo lees, mijn overweight buurjongetjes van vroeger hadden ook allebei buisjes, net als hun zwaar overweight moeder.
Doe je mee?quote:
Bakkes, maagdquote:
Denk dat ze tijdje nadat ze dood waren pas in stukjes waren gezaagd anders komt er echt veel bloed vrij. En het huis was wel schoon toen de politie er kwam, maar zullen wel bloedsporen met luminol gevonden zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat het niet pijnloos is geweest. Triest.
Niets, was in het algemeenquote:
zo gulzig is zequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twijfelen aan sis' ongelooflijk grote libido
Nee, vernauwing van het gehoor kanaal... dacht ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Buisjes is toch als je vieze oren hebt?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat ze tijdje nadat ze dood waren pas in stukjes waren gezaagd anders komt er echt veel bloed vrij. En het huis was wel schoon toen de politie er kwam, maar zullen wel bloedsporen met luminol gevonden zijn
regelt zij zeg ze, alsof jij niet de hele voorraadkast vol met drugs hebt liggenquote:
Precies.. Mensen die niet wetenquote:
Bring it on, srsquote:
Deze neger r de vriesquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat ze tijdje nadat ze dood waren pas in stukjes waren gezaagd anders komt er echt veel bloed vrij. En het huis was wel schoon toen de politie er kwam, maar zullen wel bloedsporen met luminol gevonden zijn
<1.80m is manlet status, daar hoor ik niet bij tyvm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wel ziek dat 1.85m gewoon average height voor jongemannen is hier.Komen Nootmans, Grover, krio en ik daar met onze manlet statures aan.
Nou, zij liever dan ik. Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef ntm het volgende:
[..]
6'0quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef krioro het volgende:
[..]
<1.80m is manlet status, daar hoor ik niet bij tyvm.
TTKanye
Kim
Hoe noem je Peter R als hij zich niet gewassen heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Toevallig niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
regelt zij zeg ze, alsof jij niet de hele voorraadkast vol met drugs hebt liggen![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.panzertje toch...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe noem je Peter R als hij zich niet gewassen heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
zeg je alleen maar omdat de AIVD meeleest.quote:net verzonnen, hoe vind je hem?quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Check het filmpje 1 lunatic, 1 ice pick. Echt zieke gast, niet normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou, zij liever dan ik. Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.![]()
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat de AIVD meeleest.![]()
![]()
Ik geef geen cijfers maar zo adhoc vind ik hem zeker niet tegenvallen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat de AIVD meeleest.
[..]
net verzonnen, hoe vind je hem?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou, zij liever dan ik. Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.
[..]
6'0
Tevens keigrappig om in een te strak gekrompen shirt en short shorts door de C1000 te lopen. Lots of fun. By myself.
full stops and exclamation marks![]()
Zeg junamii wat kijk jij allemaal. Ben je ook zo'n freak in bed btw?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Check het filmpje 1 lunatic, 1 ice pick. Echt zieke gast, niet normaal.![]()
zou je hem vertellen aan collega's?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef geen cijfers maar zo adhoc vind ik hem zeker niet tegenvallen.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Nee, maar wel aan mozy's gehandicapte zusje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou je hem vertellen aan collega's?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Echt hilarisch inderdaad. Een dijenkletser. Moest even een slokje water nemen om bij te komen. Zulks een talent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef krioro het volgende:
Tevens keigrappig om in een te strak gekrompen shirt en short shorts door de C1000 te lopen. Lots of fun. By myself.![]()
WATquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan mozy's gehandicapte zusje.
AHAHAH SHIT GAST![]()
![]()
![]()
Op 25 mei 2012 werd een 11 minuten durend filmpje met de titel '1 lunatic 1 ice pick' op bestgore.com geplaatst. Hierin zag men een naakte geblinddoekte man op bed vastgebonden, waarna deze met een ijspriem meerdere malen door een onbekende in de borst werd gestoken. Hoewel de man op dat moment al overleden was en de moord zelf dus niet te zien was, leefde en bewoog de man in de eerste scene van het filmpje nog. Na de scene met de ijspriem volgden scenes waarin het lichaam verminkt werd en het hoofd en de ledematen verwijderd, waarna de onbekende dader delen van het lichaam afsneed met vork en mes om op te eten en zijn hond liet mee-eten. Ook vonden seksuele handelingen met het torso en een afgesneden arm plaats. De dader was onherkenbaar, maar de kamer bevatte een filmposter van de film 'Casablanca'. De kijkers reageerden geschokt en probeerden de politie op de hoogte te stellen, alsmede bestgore.com te bewegen het filmpje te verwijderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg junamii wat kijk jij allemaal. Ben je ook zo'n freak in bed btw?
Ja ik studeer Criminologie, ik vind dit interessant. Beetje raar, maar wie is Junamii?![]()
Water nemen om bij te kopen? Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hilarisch inderdaad. Een dijenkletser. Moest even een slokje water nemen om bij te kopen. Zulks een talent.
test hem eens uit op een van je collega's, wil weten of ie in de smaak valtquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan mozy's gehandicapte zusje.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ik denk dat hij bij te komen bedoelde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Water nemen om bij te kopen? Wat bedoel je precies?![]()
Ze vroegen me om weer terug naar beneden te gaan. srs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
test hem eens uit op een van je collega's, wil weten of ie in de smaak valt![]()
Fucking aesthetic brah, maak je dan ook pics? Deed gisteren de afwas op slippers in een tanktop en strakke grijze yoga shorts. Dat bum, kreeg de stares. Nog nummers gevangen in de C1000?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.
Tevens keigrappig om in een te strak gekrompen shirt en short shorts door de C1000 te lopen. Lots of fun. By myself.Ik vind het nogal wat ntm. En junamii is die ex van CB en tevens dat meisje van die rar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik studeer Criminologie, ik vind dit interessant. Beetje raar, maar wie is Junamii?![]()
Geen zin in dit soort blikkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
test hem eens uit op een van je collega's, wil weten of ie in de smaak valt
btje verwarrend welquote:. Hoewel de man op dat moment al overleden was en de moord zelf dus niet te zien was, leefde en bewoog de man in de eerste scene van het filmpje nog.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.![]()
handpuppet.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
komt omdat je zo'n vreemde geur meedraagt in je haarquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze vroegen me om weer terug naar beneden te gaan. srs.dat zijn de beste, dan kan je hysterisch lachen en dan deal with it weglopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen zin in dit soort blikken
[ afbeelding ]Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Rar, wat is dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind het nogal wat ntm. En junamii is die ex van CB en tevens dat meisje van die rar.![]()
Bijna net zo goed als je peter r de vies grap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
komt omdat je zo'n vreemde geur meedraagt in je haar![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel kanquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
komt omdat je zo'n vreemde geur meedraagt in je haar
[..]
dat zijn de beste, dan kan je hysterisch lachen en dan deal with it weglopenmaar mijn collegas zijn over het algemeen 45+
Heb je wel eens dat je in de lach schiet, en dat je dan zo blaast door je neus? en dat er dan snot mee vliegt?
Yoga shorts? En nee, is in een wijk met oude mensen / te lelijke oude huismoeders. Moet straks nog even naar de AH, daar zullen mijn zakken waarschijnlijk wel volgestopt worden met love notes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fucking aesthetic brah, maak je dan ook pics? Deed gisteren de afwas op slippers in een tanktop en strakke grijze yoga shorts. Dat bum, kreeg de stares. Nog nummers gevangen in de C1000?full stops and exclamation marks![]()
zwabber niet stelen, zwabber niet stelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als je peter r de vies grap.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
die gast ging zichzelf bevredigen met de afgehakte arm van die manquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Op 25 mei 2012 werd een 11 minuten durend filmpje met de titel '1 lunatic 1 ice pick' op bestgore.com geplaatst. Hierin zag men een naakte geblinddoekte man op bed vastgebonden, waarna deze met een ijspriem meerdere malen door een onbekende in de borst werd gestoken. Hoewel de man op dat moment al overleden was en de moord zelf dus niet te zien was, leefde en bewoog de man in de eerste scene van het filmpje nog. Na de scene met de ijspriem volgden scenes waarin het lichaam verminkt werd en het hoofd en de ledematen verwijderd, waarna de onbekende dader delen van het lichaam afsneed met vork en mes om op te eten en zijn hond liet mee-eten. Ook vonden seksuele handelingen met het torso en een afgesneden arm plaats. De dader was onherkenbaar, maar de kamer bevatte een filmposter van de film 'Casablanca'. De kijkers reageerden geschokt en probeerden de politie op de hoogte te stellen, alsmede bestgore.com te bewegen het filmpje te verwijderen
Ja ik studeer Criminologie, ik vind dit interessant. Beetje raar, maar wie is Junamii?
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kan je dit voor me uitleggen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zwabber niet stelen, zwabber niet stelen![]()
Pikante kiekjes en naaktfoto's.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ok, maar wat zit er in dan? Wat te maken heeft met die Junamii ofzo.![]()
Nudepics van fokkers enzquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ok, maar wat zit er in dan? Wat te maken heeft met die Junamii ofzo.![]()
![]()
Ah daar is ie alquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
die gast ging zichzelf bevredigen met de afgehakte arm van die man
Hoe noem je het hoofd van Chloro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Gorzalka het volgende:
Hoe noem je het hoofd van Chloro?Gelachen als een bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:¿
die van meloewaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pikante kiekjes en naaktfoto's.Met dr moedervlekje op de tet
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ziekste vond ik nog wel dat vrolijke muziekje wat hij onder dat filmpje had gezetquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
die gast ging zichzelf bevredigen met de afgehakte arm van die manHij had ook een eigen blog, daar kon je al lezen dat hij niet helemaal 100 was
![]()
![]()
Hoe noem je het hoofd van Chloro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oh omdat er een ziek verhaal was geplaatstquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef wise het volgende:
[..]¿
[..]
die van meloewaMet dr moedervlekje op de tet
Hoe noem je het hoofd van Chloro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ik wel begrijpen. Anders is het zo'n trieste bedoeling.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziekste vond ik nog wel dat vrolijke muziekje wat hij onder dat filmpje had gezetI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Heeft iemand nog een ziek lekker recept voor spaghetti bolognese met gehaktballetjes?Ipv die standaard zooi.
![]()
bedoening*quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen. Anders is het zo'n trieste bedoeling.![]()
http://foodgawker.com/?s=bolognesequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft iemand nog een ziek lekker recept voor spaghetti bolognese met gehaktballetjes?Ipv die standaard zooi.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Gewoon net als fyah maken met bolognese chips van crokyquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe ironisch dat Dove verzoringsproducten maakt en de enige dove hier zo'n onhygiënisch beest is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wacht op dwc die een dovengrap maakt![]()
pikante kipreepjes ipv gehaktballetjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja, die van mij die ik een paar keer in Fer/hier heb gepost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Slagroom, knoflook en gamba's erbij pleuren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
Terecht en herkenbaar, ik draag tegenwoordig broeken zonder zakken. Alles voor het vrouwtje. Het waren ook haar shorts, verbaas me nog steeds dat ik er nog goed in kon bewegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Yoga shorts? En nee, is in een wijk met oude mensen / te lelijke oude huismoeders. Moet straks nog even naar de AH, daar zullen mijn zakken waarschijnlijk wel volgestopt worden met love notes.Wat haal je dan bij de AH wat de C1000 niet heeft?
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen. Anders is het zo'n trieste bedoeling.![]()
![]()
Damn manquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat Dove verzoringsproducten maakt en de enige dove hier zo'n onhygiënisch beest is.
Slagroom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Slagroom, knoflook en gamba's erbij pleuren.Ben je te lui om creme fraiche te halen
Mensen die niet standaard knoflookquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Slagroom, knoflook en gamba's erbij pleuren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon net als fyah maken met bolognese chips van croky
Werkt nog echt ook.
Tijd geleden met bbq chips van pringles gedaan
VIVA LA ASSANGE¡![]()
ja whatever kon er ff niet op komen kutquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slagroom.Ben je te lui om creme fraiche te halen
![]()
Thanks bby, ff kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://foodgawker.com/?s=bolognese.
Klinkt goed, maar heb wel zin in gehaktballetjesquote:. Onthoud het wel voor een volgende keer though
.
Link?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, die van mij die ik een paar keer in Fer/hier heb gepost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Slagroom, knoflook en gamba's erbij pleuren.![]()
.
![]()
philadelphia kan ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja whatever kon er ff niet op komen kut
VIVA LA ASSANGE¡![]()
wrm ben je zo cutequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja whatever kon er ff niet op komen kut
meloewa's tieten, altijd al willen zienquote:Wat is het grootste medicijn?
Struggles, struggles. Melk voor een week en nog wat dingen omdat ik er dan toch ben, haal ik met de auto, kan niet op het fietske.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Terecht en herkenbaar, ik draag tegenwoordig broeken zonder zakken. Alles voor het vrouwtje. Het waren ook haar shorts, verbaas me nog steeds dat ik er nog goed in kon bewegen.Wat haal je dan bij de AH wat de C1000 niet heeft?
Chillquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt nog echt ook.
Tijd geleden met bbq chips van pringles gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slagroom.Ben je te lui om creme fraiche te halen
Zo hard lachen altijd om dat 'lalalala'
http://trololololololololololo.com/quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chill
[..]
Zo hard lachen altijd om dat 'lalalala'![]()
![]()
dit typen omdat ze niet van jou houdt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
Labiel wijf die Allure, houden van iemand op een internetforum.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
ahahha XDquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
Labiel wijf die Allure, houden van iemand op een internetforum.![]()
quote:quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:27 schreef krioro het volgende:
olijfolie, rundergehakt, knoflook, ui, geroosterde paprika, chilipoeder, cayennepeper, gerookt paprikapoeder, zout, en tomatenpuree.full stops and exclamation marks![]()
kk, herinner me opeens dat ik nog gamba's heb liggen, dank jequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Slagroom, knoflook en gamba's erbij pleuren.!
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Dit muziekje.quote:![]()
![]()
![]()
omdat je een kleine lul hebt (naar horen zeggen in TC)quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft haar kans gehad, 1x raden waarom ze hem liet liggen.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Gisteren ook weer dat ze een handdoek vijf of zes keer gebruikt, what the hell man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat Dove verzoringsproducten maakt en de enige dove hier zo'n onhygiënisch beest is.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's precies met welke kruiden ik het normaal maak (dus standaard).
TOEN IK DAT VOOR HET EERST POSTTE NOG NIET HEB JE ZEKER VAN MIJ HÉ.
Ja, is ziek lekker hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
kk, herinner me opeens dat ik nog gamba's heb liggen, dank je!
. Ik gooi er vanavond maar weer eens een banga(sius)filet tegen aan.
Vis vis vis.
![]()
Hahaha shit man, daar is het ook echt op gebasseerd of neit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://trololololololololololo.com/![]()
![]()
didnt know.
Vas d'r spirit animal is:quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gisteren ook weer dat ze een handdoek vijf of zes keer gebruikt, what the hell man.
The winged aidsBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ja iddquote:kermis liedje
Heb niks met sletten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft haar kans gehad, 1x raden waarom ze hem liet liggen. 2NUTZ DEZE IS VOOR JOU* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
gewoon hetzelfde als ambi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ziba.
Wat was er ook alweer met dat mens, heb die hype gemist destijds.![]()
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha shit man, daar is het ook echt op gebasseerd of neit?didnt know.
heb serieus een keer de hele dag dat op de achtergrond gehad. Na een tijdje hoor je het niet meer
it just blends in with life
Leugensquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddkermis liedje
[..]
Heb niks met sletten.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Dat is Ambi etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ziba.
Wat was er ook alweer met dat mens, heb die hype gemist destijds.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ziba.
Wat was er ook alweer met dat mens, heb die hype gemist destijds.![]()
Er stond eerst esmeralda93 en ik moest kkhard lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.
Godverquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko..
Neequote:jij bent de enige uitzondering.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja volgens mij welheb serieus een keer de hele dag dat op de achtergrond gehad. Na een tijdje hoor je het niet meer
it just blends in with life
![]()
En even he... je hebt dat DE HELE DAG als achtergrond gehad? HOE!?
Bohquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neejij bent de enige uitzondering.
[..]![]()
En even he... je hebt dat DE HELE DAG als achtergrond gehad? HOE!?![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
hjb man lilliputterig 4-ogend hipsterig zwijn aan het spitquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddkermis liedje
[..]
Heb niks met sletten.![]()
Ja je hoort het op gegeven moment gewoon niet meer. Het wordt gewoon een vaag achtergrond geluid, zoals een tv die aanstaat oid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neejij bent de enige uitzondering.
[..]![]()
Yackediyack.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb man lilliputerrig 4-ogend hipsterig zwijn aan het spitquote:
Die foksters pijpen/vingeren wel heel snel na een meet heb ik het ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.![]()
![]()
Je vergeet Cher-quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.
Heb je haar op fb of zo.![]()
Ja maar, hoezo heb je dat de hele dag op?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hoort het op gegeven moment gewoon niet meer. Het wordt gewoon een vaag achtergrond geluid, zoals een tv die aanstaat oid.
Ga je de uitdaging aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Ik heb deze gedaan:
Na 4 uur gek geworden.![]()
![]()
Omdat ik het vergatquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar, hoezo heb je dat de hele dag op?
Kansloosquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je de uitdaging aan?
Ik heb deze gedaan:
Na 4 uur gek geworden.
Heb 1x deze gedaan, halfuurtje daarna heb ik bejaardetehuis in de fik gestoken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er stond eerst esmeralda93 en ik moest kkhard lachen![]()
![]()
Jezusquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.dat maffe wijf
VIVA LA ASSANGE¡![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kijk die vault weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's precies met welke kruiden ik het normaal maak (dus standaard).
doe
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Waar is dit van?quote:
Gvd, wat een clownquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk die vault weerdoe
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92.
![]()
Zullen wij meeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Die foksters pijpen/vingeren wel heel snel na een meet heb ik het ideeOp woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Echt man.. shitquote:
Universele hater deze man. Hoor van alle kanten dat je op iedereen loopt te haten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk die vault weerdoe
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92If not now, then when.![]()
Klopt, na elke meet nog gedaan en elke andere FOK!ster die bij de meet aanwezig was ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Die foksters pijpen/vingeren wel heel snel na een meet heb ik het idee![]()
![]()
Bij mij wel. De lage in ieder geval. Heb normaal 38 en beide lage heb ik 37.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Allure_ het volgende:
Vallen all stars altijd een maat groter uit?Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
die gozer moet huilen om iets. Wat precies weet ik niet meer, maar het ging om een vrouwelijke userquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Alsof iemand zich zou laten vingeren/aftrekken door jouw paardentengelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, na elke meet nog gedaan en elke andere FOK!ster die bij de meet aanwezig was ook..
![]()
Gekruldemondhoek tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
die gozer moet huilen om iets. Wat precies weet ik niet meer, maar het ging om een vrouwelijke userBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
wil je met mij naar de Mac¿quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Die foksters pijpen/vingeren wel heel snel na een meet heb ik het ideeI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zou me laten melken. chai heeft al vanaf haar 8e ervaring opgedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof iemand zich zou laten vingeren/aftrekken door jouw paardentengels.
![]()
![]()
Jaloers omdat jij niemand durft te meeten aangezien je internetpersona 180 graden verschilt van real lifequote:.
Van alle kanten? jij bent politieagent van FOK!?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Universele hater deze man. Hoor van alle kanten dat je op iedereen loopt te haten.of gewoon al die fokconnecties?
Geef je mij ongelijk dan?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
betekend dat ze stevige vingers / hand heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee, maar ze willen wel in mijn vagina roeren met hun eigen tengels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
ok thanks m8quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij wel. De lage in ieder geval. Heb normaal 38 en beide lage heb ik 37.![]()
Oh om dat kleine rode trolletje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
die gozer moet huilen om iets. Wat precies weet ik niet meer, maar het ging om een vrouwelijke user![]()
Jong meisje, ginger.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was dat kleine enge wijf toch? Die 2,34/10?![]()
volgens mij ookquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Heb C_N gemeet, bitch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij niemand durft te meeten aangezien je internetpersona 180 graden verschilt van real life.
Ja die roodharige kaolo draakquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was dat kleine enge wijf toch? Die 2,34/10?
Met de mest en de geur nog onder de nagels zeker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
betekend dat ze stevige vingers / hand heeft![]()
't is Vas niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met de mest en de geur nog onder de nagels zeker.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Gezellig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, na elke meet nog gedaan en elke andere FOK!ster die bij de meet aanwezig was ook.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij niemand durft te meeten aangezien je internetpersona 180 graden verschilt van real life.
.
![]()
http://vocaroo.com/i/s1Nelj5B7sCequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat je het antwoord zelf ook wel kan raden![]()
dude, het is chai...dat neem je dan voor liefquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met de mest en de geur nog onder de nagels zeker.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Twee jonge universitair geschoolde FOK!kers in de bloei van hun leven, wie weet wat er ontstaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat je het antwoord zelf ook wel kan raden.
no wayquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk die vault weerdoe
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92
VIVA LA ASSANGE¡![]()
ja, serieus kom op.. dit kan toch nietquote:
Die andere pic is minstens zo erg.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
antichrist is dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef Salatrel het volgende:
waarom heeft die kad een zwaard op zijn voorhoofd?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dom geouwehoer over oninteressante onderwerpenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Twee jonge universitair geschoolde FOK!kers in de bloei van hun leven, wie weet wat er ontstaat.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
templarquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef Salatrel het volgende:
waarom heeft die kad een zwaard op zijn voorhoofd?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee, heb gehoord dat jij met allemaal andere foksters bezig bent. Dacht dat wij iets speciaals haddenquote:.
![]()
Mijn ijsbreker gaat altijd over Don Vitoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
dom geouwehoer over oninteressante onderwerpen.
In before lijstje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Doe jij eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand het in moeten spreken* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zou kunnen, bij haar let ik niet, zo op dergelijke, fouten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Okay we hebben er weer een, mensen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:00 schreef Missblackiie het volgende:
Marokkaanse jongens zeggen vaak tegen mij dat,dat Marokkaanse mannen het grootste penis hebben op aarde ! dus dan is me keus al gemaakt gewoon een marokkaan nemen dan heb 100% garantie dat je lekkere grote pik heb.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou kunnen, bij haar let ik niet, zo op dergelijke, fouten.![]()
![]()
![]()
![]()
missblackiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay we hebben er weer een, mensen.![]()
![]()
Die kerel heeft ook echt 200 accounts met elke keer 1 topic over hoe groot Marokkaanse pikkies wel niet zijn he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay we hebben er weer een, mensen.vind het kut voor hem dat hij een mini pikkie heeft, maar damn.
![]()
![]()
Ze doet niet eens meer moeite om het te verbergen nu.quote:Het is een zij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook echt 200 accounts met elke keer 1 topic over hoe groot Marokkaanse pikkies wel niet zijn he?vind het kut voor hem dat hij een mini pikkie heeft, maar damn.
![]()
Ik ben de NSA van FOK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van alle kanten? jij bent politieagent van FOK!?of gewoon al die fokconnecties?
Geef je mij ongelijk dan?
Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken tbh. Ieder z'n dingetje toggg.If not now, then when.![]()
Hoewel het een afknapper is dat je deze ridicule geruchten ook maar neigt te geloven, wil ik je nog een kans geven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, heb gehoord dat jij met allemaal andere foksters bezig bent. Dacht dat wij iets speciaals hadden.
nee, je kan wel frituren in een diepe koekenpan. Gewoon voor de helft olie erin doen en deze op tempratuur laten komen. Als je een halve aardappel erin doet en deze is bruin dan kan je erin friturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Rawberry het volgende:
kan je frituren in een broodbakmachine?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Te laat man, je hebt het al gepost. Nog steeds geen argumenten tho, dat is altijd wel jammer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben de NSA van FOK!
Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken tbh. Ieder z'n dingetje toggg.
Maar wel leuk te zien dat nog iemand cared in iets totaals oninteressants verder.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
korte nacht dus als het om jou gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Panzermaus het volgende:
WE WILL BE GOING AT IT ALL NIGHT, SHE SAID.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Waar is miss eigenlijk? Ineens post ze niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Panzermaus het volgende:
WE WILL BE GOING AT IT ALL NIGHT, SHE SAID.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoewel het een afknapper is dat je deze ridicule geruchten ook maar neigt te geloven, wil ik je nog een kans geven.
KRIO DIRTY TALKT REGELMATIG MET ANDERE DAMES OP FOK!
wow, bedankt voor het snelle adviesquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
nee, je kan wel frituren in een diepe koekenpan. Gewoon voor de helft olie erin doen en deze op tempratuur laten komen. Als je een halve aardappel erin doet en deze is bruin dan kan je erin friturenWat is het grootste medicijn?
hier raar van opkijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KRIO DIRTY TALKED REGELMATIG MET ANDERE DAMES OP FOK!
[ afbeelding ]![]()
Donkere mannen houden het nooit bij 1 vrouw, wanneer leer je dat nou eens.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Waar is miss eigenlijk? Ineens post ze niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KRIO DIRTY TALKT REGELMATIG MET ANDERE DAMES OP FOK!
[ afbeelding ]![]()
Die heeft weer een nieuw account.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Waar is miss eigenlijk? Ineens post ze niet meer![]()
Deze mang. Welke argumenten brah. Als iemand die psychologie interessant vind, ben ik eerder geïnteresseerd in waar die innerlijke frustraties jegens onschuldige mensen vandaan komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Te laat man, je hebt het al gepost. Nog steeds geen argumenten tho, dat is altijd wel jammer.
Maar wel leuk te zien dat nog iemand cared in iets totaals oninteressants verder.If not now, then when.![]()
Volgens mij is dat wel een raar meisje, wat kan jij hier over zeggenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die heeft weer een nieuw account.?
CUL / Frituren zonder friteusequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
wow, bedankt voor het snelle advies![]()
-kan verschillen per persoon en panquote:Nee, dan frituren in een gewone (hapjes)pan/wok! DAT stinkt pas, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Afgelopen vrijdag heerlijke kipgehaktballetjes gefrituurd in de wok met een flinke laag (5cm) zonnebloemolie. Ging als een tierelier, inderdaad stukje brood erin om te kijken of het heet genoeg is en gaan met die banaan!
Ging best leuk, maar toen ik 's avonds weer thuis kwam. Mèèèn wat een frituurlucht!
VIVA LA ASSANGE¡![]()
SUGAR, TALK THAT TALK.quote:Lieve meid, maar ze moet niet zo raar doen op internet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een raar meisje, wat kan jij hier over zeggen?
![]()
![]()
Door jou gemaakt, uiteraard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die heeft weer een nieuw account.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
LOL CREEPYquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Door jou gemaakt, uiteraard.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
lol kloonquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Door jou gemaakt, uiteraard.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
De argumenten die jouw stelling kracht bij zetten misschien? ongefundeerde uitspraken neergooien is heel makkelijk.. dat kan ik weten, ik doe het zelf ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze mang. Welke argumenten brah. Als iemand die psychologie interessant vind, ben ik eerder geïnteresseerd in waar die innerlijke frustraties jegens onschuldige mensen vandaan komen.
En ik vroeg van welke kanten je dat hoorde... ook daar hoor ik niks over, dat vind ik jammer.
Verder spreek jij over frustraties, ik snap niet zo goed waar die frustraties vandaan zouden moeten komen? kan je mij dat uitleggen? ik ben serieus btw.
Misschien kan je het ook anders zien, misschien vind ik die jongen zijn outfits wel echt belachelijk.
Misschien had ik het eerder er al eens over met dwc, vandaar dat ik hem quote en jou niet.
Vanwaar jouw frustratie jegens mijn persoon om hier op te reageren en energie in te steken?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
sowieso eens met 2nutz, maar pleur dit lekker in R&Pquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De argumenten die jouw stelling kracht bij zetten misschien? ongefundeerde uitspraken neergooien is heel makkelijk.. dat kan ik weten, ik doe het zelf ook.
En ik vroeg van welke kanten je dat hoorde... ook daar hoor ik niks over, dat vind ik jammer.
Verder spreek jij over frustraties, ik snap niet zo goed waar die frustraties vandaan zouden moeten komen? kan je mij dat uitleggen? ik ben serieus btw.
Misschien kan je het ook anders zien, misschien vind ik die jongen zijn outfits wel echt belachelijk.
Misschien had ik het eerder er al eens over met dwc, vandaar dat ik hem quote en jou niet.
Vanwaar jouw frustratie jegens mijn persoon om hier op te reageren en energie in te steken?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De argumenten die jouw stelling kracht bij zetten misschien? ongefundeerde uitspraken neergooien is heel makkelijk.. dat kan ik weten, ik doe het zelf ook.
Vanwaar jouw frustratie jegens mijn persoon om hier op te reageren en energie in te steken?.
![]()
Opeens visions van chubby Balkanboy in een kattentrui.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwaar jouw frustratie jegens mijn persoon om hier op te reageren en energie in te steken?
Geintje Yuri.![]()
![]()
Zou erg zijn als panz miss isquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso dat Panzer en Yuri klonen.ga je al zweten?
Not at all. Joke's totally on him.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou erg zijn als panz miss isga je al zweten?
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Not at all. Joke's totally on him.?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: