SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Gorzalka het volgende:
Hoe noem je het hoofd van Chloro?Gelachen als een bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
die van meloewaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pikante kiekjes en naaktfoto's.
Ziekste vond ik nog wel dat vrolijke muziekje wat hij onder dat filmpje had gezetquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
die gast ging zichzelf bevredigen met de afgehakte arm van die man
Hoe noem je het hoofd van Chloro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Oh omdat er een ziek verhaal was geplaatstquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef wise het volgende:
[..]¿
[..]
die van meloewaMet dr moedervlekje op de tet
Hoe noem je het hoofd van Chloro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
kan ik wel begrijpen. Anders is het zo'n trieste bedoeling.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziekste vond ik nog wel dat vrolijke muziekje wat hij onder dat filmpje had gezet
bedoening*quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen. Anders is het zo'n trieste bedoeling.
http://foodgawker.com/?s=bolognesequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft iemand nog een ziek lekker recept voor spaghetti bolognese met gehaktballetjes?Ipv die standaard zooi.
Gewoon net als fyah maken met bolognese chips van crokyquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft iemand nog een ziek lekker recept voor spaghetti bolognese met gehaktballetjes?Ipv die standaard zooi.
Hoe ironisch dat Dove verzoringsproducten maakt en de enige dove hier zo'n onhygiënisch beest is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wacht op dwc die een dovengrap maakt
pikante kipreepjes ipv gehaktballetjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, die van mij die ik een paar keer in Fer/hier heb gepost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Slagroom, knoflook en gamba's erbij pleuren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Terecht en herkenbaar, ik draag tegenwoordig broeken zonder zakken. Alles voor het vrouwtje. Het waren ook haar shorts, verbaas me nog steeds dat ik er nog goed in kon bewegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Yoga shorts? En nee, is in een wijk met oude mensen / te lelijke oude huismoeders. Moet straks nog even naar de AH, daar zullen mijn zakken waarschijnlijk wel volgestopt worden met love notes.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
kan ik wel begrijpen. Anders is het zo'n trieste bedoeling.
Damn manquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat Dove verzoringsproducten maakt en de enige dove hier zo'n onhygiënisch beest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |