Ja, is ziek lekker hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
kk, herinner me opeens dat ik nog gamba's heb liggen, dank je!
Hahaha shit man, daar is het ook echt op gebasseerd of neit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://trololololololololololo.com/![]()
![]()
Vas d'r spirit animal is:quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gisteren ook weer dat ze een handdoek vijf of zes keer gebruikt, what the hell man.
Ja iddquote:
Heb niks met sletten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft haar kans gehad, 1x raden waarom ze hem liet liggen. 2NUTZ DEZE IS VOOR JOU
gewoon hetzelfde als ambi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ziba.
Wat was er ook alweer met dat mens, heb die hype gemist destijds.
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha shit man, daar is het ook echt op gebasseerd of neit?didnt know.
Leugensquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddkermis liedje
[..]
Heb niks met sletten.
Dat is Ambi etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ziba.
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ziba.
Er stond eerst esmeralda93 en ik moest kkhard lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.
Godverquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook bekend als Lauzi-1993 en esperanza93. Voorheen werkzaam in de Zara in Groningen, klein meisje, heeft 1996Nelis gepijpt na het uitgaan. Ander persoon dan Missblek / Juminelle. Tegenwoordig woonachtig in de omgeving van Amsterdamsko.
Neequote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja volgens mij welheb serieus een keer de hele dag dat op de achtergrond gehad. Na een tijdje hoor je het niet meer
it just blends in with life
Bohquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neejij bent de enige uitzondering.
[..]![]()
En even he... je hebt dat DE HELE DAG als achtergrond gehad? HOE!?
hjb man lilliputterig 4-ogend hipsterig zwijn aan het spitquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddkermis liedje
[..]
Heb niks met sletten.
Ja je hoort het op gegeven moment gewoon niet meer. Het wordt gewoon een vaag achtergrond geluid, zoals een tv die aanstaat oid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neejij bent de enige uitzondering.
[..]![]()
Yackediyack.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb man lilliputerrig 4-ogend hipsterig zwijn aan het spit
quote:
Die foksters pijpen/vingeren wel heel snel na een meet heb ik het ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je vergeet Cher-quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja maar, hoezo heb je dat de hele dag op?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hoort het op gegeven moment gewoon niet meer. Het wordt gewoon een vaag achtergrond geluid, zoals een tv die aanstaat oid.
Ga je de uitdaging aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Omdat ik het vergatquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar, hoezo heb je dat de hele dag op?
Kansloosquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je de uitdaging aan?
Ik heb deze gedaan:
Na 4 uur gek geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |