Jou wel hoor, jou zou ik aan je mophaartjes trekkenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou wel hoor, jou zou ik aan je mophaartjes trekken
Ik zou die chick echt zo hard doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die negerin is wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou die chick echt zo hard doen.![]()
![]()
imageshagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger, toen jij nog een underaged black girl wasquote:
lol wat zeg ik nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
krullenquote:
Dat 1e is gewoon een uitweg die je zoekt nuquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik loop je maar een beetje te fucken joh. Geestig ook om te zien dat van die bruine jongens zoals dWc daar meteen conclusies uit trekken. Nog ironischer wanneer je weet waar hij in roert.
Anyway, height is een pretty big deal, maar eigenlijk alleen wanneer je voor de rest ook geen klap te bieden hebt.Dat is vrijwel alles. Oh, en vrouwen willen meestal niet dat ze langer zijn dan hun paarmaatje. Dat dan weer wel. Gelukkig zijn de meeste mooie vrouwen te vinden in de 1.65 - 1.70 range.
quote:
Jijquote:
Ja :$quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou die chick echt zo hard doen.![]()
![]()
Komt omdat ze op een mooiere/betere/slankere versie van Vas lijkt, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel, want droppin' that bass, hele huis trilt op z'n voegen.. Maakt wat los in m'n vagijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat 1e is gewoon een uitweg die je zoekt nugeeft niet.
Dat laatste is wel true ja, maar je ziet gelukkig niet veel vrouwen langer dan 1.80m.
Ik kijk daar ook totaal niet naar persoonlijk. Kleine vrouwen
[..]!!!!!!
[..]
Jij
1.95:quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat 1e is gewoon een uitweg die je zoekt nugeeft niet.
Dat laatste is wel true ja, maar je ziet gelukkig niet veel vrouwen langer dan 1.80m.
Ik kijk daar ook totaal niet naar persoonlijk. Kleine vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |