quote:
Haha, malle Noten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat 1e is gewoon een uitweg die je zoekt nugeeft niet.
Dat laatste is wel true ja, maar je ziet gelukkig niet veel vrouwen langer dan 1.80m.
Ik kijk daar ook totaal niet naar persoonlijk. Kleine vrouwen
quote:
Ik denk dat het niet pijnloos is geweest. Triest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Nog steeds niet bekend hoe ze (dood)gemarteld zijn?
Helemaal stukquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Sheiiitttlijkt op een jongere Freek de Jonge.
quote:Dikke kinderen hebben vaker last van gehoorbeschadiging dan kinderen met een normaal gewicht.
Dat blijkt uit een onderzoek van Columbia University, meldt het Parool. Bij het onderzoek werden 1500 tieners onderzocht. Uiteindelijk bleek dat 15 procent van de te zware kinderen kans hadden op gehoorverlies. Bij kinderen met een normaal gewicht was dit slechts 8 procent.
Overgewicht en gehoorverlies zijn al eerder aan elkaar gelinkt. Oudere slanke niet-rokers bleken minder kans op doofheid te hebben dan dikkere leeftijdsgenoten. Uit dit onderzoek bleek ook dat één glas alcohol per week zorgt voor een gehoor dat langer goed werkt.
Onderzoekers hebben nog niet precies weten te achterhalen waarom vadsigheid gerelateerd is aan slechthorendheid. Vermoed wordt dat bij jongeren een ontsteking die ontstaat door obesitas de oorzaak kan zijn. Bij dikke ouderen zouden gehoorhaartjes afsterven door een slechtere bloedsomloop.
Ik wacht met smartquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijer, ga je oren ooit opblazen met da bass en je asser grinden
altijd lachen om de dikke medemensquote:
'vadsigheid'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4ebe gebruikt gewoon haar opgezette cavia hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
App leert tienermeisjes masturberen
De officiele app voor 4EBE.
padum tishquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wacht met smart
Deze verlepte van Bommel
[ afbeelding ]
Gewoon je leed wegdrinken meidquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een slanke deerne die veel alcohol drinkt.. Toch heb ik gehoorproblemen.. En nu? :$
piemel uit je oor halenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een slanke deerne die veel alcohol drinkt.. Toch heb ik gehoorproblemen.. En nu? :$
Voor het eerst weer eens gelachen om de Herbert-san. Nice.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe gebruikt gewoon haar opgezette cavia hoor
Oh shitquote:
Twijfelen aan sis' ongelooflijk grote libidoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
App leert tienermeisjes masturberen
De officiele app voor 4EBE.
Buisjes is toch als je vieze oren hebt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh shit
Maar nu ik dit zo lees, mijn overweight buurjongetjes van vroeger hadden ook allebei buisjes, net als hun zwaar overweight moeder.
Doe je mee?quote:
Bakkes, maagdquote:
Denk dat ze tijdje nadat ze dood waren pas in stukjes waren gezaagd anders komt er echt veel bloed vrij. En het huis was wel schoon toen de politie er kwam, maar zullen wel bloedsporen met luminol gevonden zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat het niet pijnloos is geweest. Triest.
Niets, was in het algemeenquote:
zo gulzig is zequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Twijfelen aan sis' ongelooflijk grote libido
Nee, vernauwing van het gehoor kanaal... dacht ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Buisjes is toch als je vieze oren hebt?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat ze tijdje nadat ze dood waren pas in stukjes waren gezaagd anders komt er echt veel bloed vrij. En het huis was wel schoon toen de politie er kwam, maar zullen wel bloedsporen met luminol gevonden zijn
regelt zij zeg ze, alsof jij niet de hele voorraadkast vol met drugs hebt liggenquote:
Precies.. Mensen die niet wetenquote:
Bring it on, srsquote:
Deze neger r de vriesquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat ze tijdje nadat ze dood waren pas in stukjes waren gezaagd anders komt er echt veel bloed vrij. En het huis was wel schoon toen de politie er kwam, maar zullen wel bloedsporen met luminol gevonden zijn
<1.80m is manlet status, daar hoor ik niet bij tyvm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wel ziek dat 1.85m gewoon average height voor jongemannen is hier.Komen Nootmans, Grover, krio en ik daar met onze manlet statures aan.
Nou, zij liever dan ik. Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef ntm het volgende:
[..]
6'0quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef krioro het volgende:
[..]
<1.80m is manlet status, daar hoor ik niet bij tyvm.
TTKanye
Kim
Hoe noem je Peter R als hij zich niet gewassen heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Toevallig niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
regelt zij zeg ze, alsof jij niet de hele voorraadkast vol met drugs hebt liggen![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.panzertje toch...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe noem je Peter R als hij zich niet gewassen heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
zeg je alleen maar omdat de AIVD meeleest.quote:net verzonnen, hoe vind je hem?quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Check het filmpje 1 lunatic, 1 ice pick. Echt zieke gast, niet normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou, zij liever dan ik. Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.![]()
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat de AIVD meeleest.![]()
![]()
Ik geef geen cijfers maar zo adhoc vind ik hem zeker niet tegenvallen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat de AIVD meeleest.
[..]
net verzonnen, hoe vind je hem?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou, zij liever dan ik. Ik vind het al vervelend om in een stuk kreeft te moeten snijden.
[..]
6'0
Tevens keigrappig om in een te strak gekrompen shirt en short shorts door de C1000 te lopen. Lots of fun. By myself.
full stops and exclamation marks![]()
Zeg junamii wat kijk jij allemaal. Ben je ook zo'n freak in bed btw?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Check het filmpje 1 lunatic, 1 ice pick. Echt zieke gast, niet normaal.![]()
zou je hem vertellen aan collega's?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef geen cijfers maar zo adhoc vind ik hem zeker niet tegenvallen.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Nee, maar wel aan mozy's gehandicapte zusje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou je hem vertellen aan collega's?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Echt hilarisch inderdaad. Een dijenkletser. Moest even een slokje water nemen om bij te komen. Zulks een talent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef krioro het volgende:
Tevens keigrappig om in een te strak gekrompen shirt en short shorts door de C1000 te lopen. Lots of fun. By myself.![]()
WATquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan mozy's gehandicapte zusje.
AHAHAH SHIT GAST![]()
![]()
![]()
Op 25 mei 2012 werd een 11 minuten durend filmpje met de titel '1 lunatic 1 ice pick' op bestgore.com geplaatst. Hierin zag men een naakte geblinddoekte man op bed vastgebonden, waarna deze met een ijspriem meerdere malen door een onbekende in de borst werd gestoken. Hoewel de man op dat moment al overleden was en de moord zelf dus niet te zien was, leefde en bewoog de man in de eerste scene van het filmpje nog. Na de scene met de ijspriem volgden scenes waarin het lichaam verminkt werd en het hoofd en de ledematen verwijderd, waarna de onbekende dader delen van het lichaam afsneed met vork en mes om op te eten en zijn hond liet mee-eten. Ook vonden seksuele handelingen met het torso en een afgesneden arm plaats. De dader was onherkenbaar, maar de kamer bevatte een filmposter van de film 'Casablanca'. De kijkers reageerden geschokt en probeerden de politie op de hoogte te stellen, alsmede bestgore.com te bewegen het filmpje te verwijderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg junamii wat kijk jij allemaal. Ben je ook zo'n freak in bed btw?
Ja ik studeer Criminologie, ik vind dit interessant. Beetje raar, maar wie is Junamii?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: