SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 13:22:06 ]
Dat is helemaal geen slecht idee, maar mijn shop zit zo'n 40 minuten hier vandaan (met ov). Ik kom eigenlijk nooit in de buurt dus als ik maar een gram per keer haal dan moet ik wel vaak er heen. Daarom haal ik wat meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
je kan beter een gram per keer halen, doe je er automatisch langer mee ("ik heb toch zo veel, kan er net zo goed nog 1 roken")
haal zelf elke week een grammetje en soms 1 extra in t weekend. maar rook ook wiet van vrienden. hangt er dus een beetje vanaf hoe vaak ik met hun chill, maar meestal rook ik rond de 2 gram per week (deel mn eigen wiet ook natuurlijk)
Open ik een keer een stoners topicquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat daar een post weg is gehaald.
Mijn moeder kreeg gisteren 450 euro, maar toen ik zei dat dat fantastisch was, dat begreep ze jammer genoeg niet.quote:
Alleen aanpassen gok ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Studeur het volgende:
kan een mod eigenlijk een OP weghalen? dus dat ie net als een post helemaal verdwijnt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg gisteren 450 euro, maar toen ik zei dat dat fantastisch was, dat begreep ze jammer genoeg niet.
heb je de park ook gecheckt ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Focking warm in de parkje toen k wakka ging zetten met doggoe swa.
Ze kreeg echt 450 euro, dat maakte het zo leuk. Hoevaak krijg je nou precies 450 euro?quote:
Zonde inderdaad. Echt keihard om gelachenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehe
Jammer dat dat topic alleen maar dode linkjes heeft
Zo staan er ook vaker mensen hier bij 'de brandweer"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Echt keihard om gelachen
[ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet om deze tijd en dit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Ro-ald het volgende:
Verslapen voor werk,en het heeft toch geen zin meer om te gaan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede instellingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Ro-ald het volgende:
Verslapen voor werk,en het heeft toch geen zin meer om te gaan.
NOquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Mono, kan je me uit de lijst voor aanwezigen halen bij de meet? Ik heb nooit gezegd dat ik aanwezig zal zijn
Ik zet je op misschien danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Mono, kan je me uit de lijst voor aanwezigen halen bij de meet? Ik heb nooit gezegd dat ik aanwezig zal zijn
Kom je niet dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij nog een halfuur reizen voor anderhalf uur?
Neuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij nog een halfuur reizen voor anderhalf uur?
Echt hé..quote:
Natuurlijk,maar maakt niet uit als ik het niet doe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt je op z'n minst ff ziek gemeld?
Yes, dat kanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Studeur het volgende:
kan een mod eigenlijk een OP weghalen? dus dat ie net als een post helemaal verdwijnt?
deze baasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Als ik de baas van Mur was had ik hem zo laten gaan naar het strand.
Wel dat hij eerst even onder het bureau mocht kruipen.
durf je niet.quote:
Pff.. Slap excuusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Not happening, ik kan geen verwijderde posts terughalen namelijk
Ligt eraan hoevaak ze die mail lezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan niet bellen,dus heb mij afgemeld via een mail is toch ook netjes?
Ze zitten continue in hun kantoortje achter de computer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoevaak ze die mail lezen.
Nou, omdat je niet kunt bellen heb je het op een andere manier gedaan. Gaat toch om de afmelding zelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
te gamen, niet mail te lezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zitten continue in hun kantoortje achter de computer.
Oew.. Gaat die "doortelshit" ook weg dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, meer dat je dan de OP opnieuw moet regelen het volgende deel, moeilijk gedoe
Nee, die hangt vast aan de TT gelukkig, dus dat gaat gewoon door, maar je hebt dan geen OP meer, das niet zo handigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Oew.. Gaat die "doortelshit" ook weg dan?
Inderdaad,dan zeg ik als ik de volgend keer er weer ben dat ik een mail had gestuurd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou, omdat je niet kunt bellen heb je het op een andere manier gedaan. Gaat toch om de afmelding zelf.
Hopelijk zit je baas niet op fok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
brb ff kopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)tv-in-nederland.html
Gvd eindelijk.
doe eens bij t vorige deel danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Not happening, ik kan geen verwijderde posts terughalen namelijk
OIquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Studeur het volgende:
Nep Roleks horloge gekocht voor 10 euroMooi ding wel
Heb ik een grotere kamer dan jij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Yolo
oh kut, je moet er 3,5 meter vanaf zitten. Dat ga ik niet redden
haha skeeeeerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Yolo
oh kut, je moet er 3,5 meter vanaf zitten. Dat ga ik niet redden
IWC of Maurice lacroix.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
welk merk wou je ookalweer? zal vanavond ff voor je kijken.
Omduwen? Komen we na de meet wel ff helpequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, staat gewoon een pilaar fucking onhandig
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Omduwen? Komen we na de meet wel ff helpe
Wat geef je er dan omquote:
highroller.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik betaal voor mijn kamer nu nog rond de 100 euro
Best veel voor een kartonnen doos onder de A6quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik betaal voor mijn kamer nu nog rond de 100 euro
¤850quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Ro-ald het volgende:
Maar dat is het eerste halfjaar,straks gewoon veel betalen.
Wat vang je dan voor je uitkering ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,dat red ik niet van mijn uitkering.
Ben maar blij dat je je Duitse vertaalding afhebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
ik ben een beetje irritant geworden door dit weer.
Wajong ja. Ja ik zit nu in een proefperiode,om daarna waarschijnlijk zelf geld te verdienen en dan verdwijnt mijn uitkering als het goed is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat vang je dan voor je uitkering ?
Want je werkt toch ook? Is dat wajong ofzoiets?
Ah zo. Dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wajong ja. Ja ik zit nu in een proefperiode,om daarna waarschijnlijk zelf geld te verdienen en dan verdwijnt mijn uitkering als het goed is.
Iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je je Duitse vertaalding afhebt
Lijkt me niet echt het weer ervoor nou
Owja, lekker in de zonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga de tuin in. Bloedheet hier boven, buiten zal het niet veel beter zijn
Ik ga een poging wagen. Desnoods zet ik een emmer met water neer en flikker ik er ijsblokjes in. Fuck die shitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Owja, lekker in de zon
Beter zoek je schaduw met wind... Nog enigszins uit te houwe
Dacht een "kameraad" van me ook maar zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja het is een beetje kut,om van andere mensen hun geld te leven.
je bent toch geen kopje, mallerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had een theedoek mee moeten nemen, wat een zweet overal.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Dacht een "kameraad" van me ook maar zo.
""Waarom zou ik gaan werken als ik 600 euro van mijn wajong krijg""
Ohh.. Hij blowt (naar mijn mening) te veel en gooit (wederom mijn mening) te veel tablets/telefoons kapotquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Toen ik nog geen werk zat ik de hele dag thuis en dronk ik bijna elke dag iets te veel bier
Wordt hij dan nooit zat van het thuis zitten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Ohh.. Hij blowt (naar mijn mening) te veel en gooit (wederom mijn mening) te veel tablets/telefoons kapot
Hele dag gamen en blowen... Dat is zijn droom(baan)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wordt hij dan nooit zat van het thuis zitten?
_o-quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
eerder zat van bier.
HAHAH SNAPJE DRONKE ZAT HAHA DA SI TSELFDE HAHAHA
Tering hé...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
eerder zat van bier.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
eerder zat van bier.
Goede toekomst heeft die jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Hele dag gamen en blowen... Dat is zijn droom(baan)
Mooi bestaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Hele dag gamen en blowen... Dat is zijn droom(baan)
Met heel mijn 20 centimeters.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beach,ik weet dat jij ook van mij houd hoor
Ow die ken ik wel. Beetje gelijk aan de Powerplant (van hier althans)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Nieuwe wiet genaamd 'Peace maker' gehaald, ben benieuwd
Laat het even weten als je al schuimbekkende verlamd op de vloer ligt oké? Dan kunnen we een ambu bellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Nieuwe wiet genaamd 'Peace maker' gehaald, ben benieuwd
Helaas niet.quote:
Nee ik ga wel voor bubblegum naar boerejongensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef Ro-ald het volgende:
Helemaal naar boerenjongens voor die whitechoco toch G?
Is uit dit liedjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ga wel voor bubblegum naar boerejongens.
Omdat je zelf faalt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom faal ik steeds met die YouTube-filmpjes plaatsen?
gewoon plaatsen, nergens op drukken verderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom faal ik steeds met die YouTube-filmpjes plaatsen?
En je moet nog beginnen met blowen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutzooi ookHad shag moeten kopen maar ben ik helemaal vergeten, KAN IK WEER TERUG GVD.
Gewoon puur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutzooi ookHad shag moeten kopen maar ben ik helemaal vergeten, KAN IK WEER TERUG GVD.
taartquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou ik ook naar de supermarkt moeten en de sigarenwinkel zit ernaast dus ik moet sowieso
duuurt wel een paar uur idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
Moet je eerst weer boter maken, is ook zo'n gedoe, kun je beter gewoon draaien
Moet niet, ik doe het gewoon in het cakebeslagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
Moet je eerst weer boter maken, is ook zo'n gedoe, kun je beter gewoon draaien
Oh dat kan ook nog, persoonlijk deed ik dat nooit, vond de smaak dan wat minder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet niet, ik doe het gewoon in het cakebeslag
Ik flikker ook een hoop bosbessen en frambozen erin, dan proef je helemaal niksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog, persoonlijk deed ik dat nooit, vond de smaak dan wat minder.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik flikker ook een hoop bosbessen en frambozen erin, dan proef je helemaal niks
weer honger.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik flikker ook een hoop bosbessen en frambozen erin, dan proef je helemaal niks
vervanging.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je steeds honger hebt man
Ik wordt altijd snel gaar van dit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Damn wat een hitte buiten. Vind smoken nu ook echt niet chill
Dat heb ik met bier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik wordt altijd snel gaar van dit weer
Smoke je 1 jonko en je bent pam van het patje af :p
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
American spirit is kei chill voor jointjes![]()
Ik drink niks meer de laatste tijdquote:
Nou.. Regel maar onsje mee naar de meetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
American spirit is kei chill voor jointjes![]()
Wowquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik drink niks meer de laatste tijd
Denk met nieuwjaar laatste alcohol heb gehad
Kwee nie.. Geen zin in gehad nogquote:
Moet ik roti maken, moet ik hamburgers bakken en american spirit meenemenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. Regel maar onsje mee naar de meet
Het is shag dude..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. Regel maar onsje mee naar de meet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Beach het volgende:
Ik lig nu in de zon zonder zonnebrand hier ga ik spijt van krijgen
Sukkel...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef Beach het volgende:
Ik lig nu in de zon zonder zonnebrand hier ga ik spijt van krijgen
wat is een render?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
Tering ik moet een render van 96K maken. The fuck is dit.
probeer het eens? Kan toch geen kwaad en is wel leuk om te proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef FL_Freak het volgende:
Zou ik nu een eitje kunnen bakken op mijn auto?
Dan verklaart... Ik rook nooit shagquote:
Soberso filmen en picsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef FL_Freak het volgende:
Zou ik nu een eitje kunnen bakken op mijn auto?
het programma waarmee ik werk "rendert" het beeld van de modellen die ik heb gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
probeer het eens? Kan toch geen kwaad en is wel leuk om te proberen.
oke dus wat houdt 95k dan in?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
het programma waarmee ik werk "rendert" het beeld van de modellen die ik heb gemaakt
Dus eigenlijk een plaatje van mijn werk icl belichting en alles.
'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Hele dag in bikini topje en korte broek rondlopen
Sow.. Dat geeft meer zooi dan verwachtquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
ong 10 keer de resolutie van een film.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
picsquote:
Kan aan mij liggen.. Maar snap dr nog steeds geen zak vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ong 10 keer de resolutie van een film.![]()
als je het laat printen op flatformaat ziet het er nog scherp uit.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ong 10 keer de resolutie van een film.![]()
als je het laat printen op flatformaat ziet het er nog scherp uit.
een ui is 80 bij 80 pixels he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen.. Maar snap dr nog steeds geen zak van
Die namenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Ceviche het volgende:
De buurvrouw heeft een harde stem en zit dus te 'kletsen' met haar buurvrouw aan de andere kant. Gaat het over haar zoon, Joey, die op school zit met: Rodney, Shirman, Danisha, etcetera. En ik zit hier in de tuin met- hoofd.
Kijk.. Hier hebben we wat aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
een ui is 80 bij 80 pixels he?
ik moet iets maken van ongeveer 96000 bij 96000 pixels.
Ik zit hier al bijna zonder broek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit bij Moira en heb hier geen korte broek liggen. Net even naar de stad gelopen (en terug gefietst) maar het was bloedheet in mijn joggingsbroek_
Gewoon zonder broek dan, heb hem hier op kantoor ook gewoon uitgetrokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit bij Moira en heb hier geen korte broek liggen. Net even naar de stad gelopen (en terug gefietst) maar het was bloedheet in mijn joggingsbroek_
Niet dicht gegroeid?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Haha navelpiercing er weer in gedaan na een half jaar. Zonder enige moeite lol
lolquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon zonder broek dan, heb hem hier op kantoor ook gewoon uitgetrokken
Mja, ik zit al in de gevarenzone. Er zit hier een kinderboerderij en speeltuin in de buurt. Mag al niet binnen 500 meter van die voorzieningen komen. En als ik dan nog eens in de blote piemel daar langsloop en zwaai naar die kindjes heb ik helemaal een probleemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon zonder broek dan, heb hem hier op kantoor ook gewoon uitgetrokken
Lekker chillen in de boxershort toch?quote:
Gewoon helicopteren naar die kinderen, vinden ze prachtig manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik zit al in de gevarenzone. Er zit hier een kinderboerderij en speeltuin in de buurt. Mag al niet binnen 500 meter van die voorzieningen komen. En als ik dan nog eens in de blote piemel daar langsloop en zwaai naar die kindjes heb ik helemaal een probleem
Gastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik zit al in de gevarenzone. Er zit hier een kinderboerderij en speeltuin in de buurt. Mag al niet binnen 500 meter van die voorzieningen komen. En als ik dan nog eens in de blote piemel daar langsloop en zwaai naar die kindjes heb ik helemaal een probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
GastIk drijf er natuurlijk de spot mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel sneu voor die gast dan. Het lijkt me toch dat je een verbinding in je hersenen mist met zulke acties. Ik denk dat pedoseksualiteit een ziekte is, alleen is het maatschappelijk gezien walgelijk.
Dan zou homoseksualiteit ook een ziekte zijn, of necrofilie, of mensen die van poepseks houden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drijf er natuurlijk de spot mee.
Maar wel sneu voor die gast dan. Het lijkt me toch dat je een verbinding in je hersenen mist met zulke acties. Ik denk dat pedoseksualiteit een ziekte is, alleen is het maatschappelijk gezien walgelijk.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou homoseksualiteit ook een ziekte zijn, of necrofilie, of mensen die van poepseks houden.
Het is geloof ik meer een obsessie dan een wens ofzo, en ik weet dat je een grapje maakte maar het deed me hier aan denken : Pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik drijf er natuurlijk de spot mee.
Ja maar ziekte klinkt zo denigrerend weetjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Als je puur naar evolutie en voortplanting kijkt is homoseksualiteit een ziekte ja.
Het is maatschappelijk gezien gewoon iemands seksuele voorkeur, maar in principe 'hoort het niet'. In het dierenrijk heb je ook geen homoseksualiteit op uitzonderingen na.
Op zich is het best vermakelijk om in zo'n huis rond te lopen als bezoeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is geloof ik meer een obsessie dan een wens ofzo, en ik weet dat je een grapje maakte maar het deed me hier aan denken : P
Het woord 'ziekte' betekent dat het schadelijk is voor de persoon zelf. Het woord 'afwijking' is beter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Als je puur naar evolutie en voortplanting kijkt is homoseksualiteit een ziekte ja.
Het is maatschappelijk gezien gewoon iemands seksuele voorkeur, maar in principe 'hoort het niet'. In het dierenrijk heb je ook geen homoseksualiteit op uitzonderingen na.
Pedofilie is ongelijkwaardig, een kind kan zich niet verweren tegen een volwassene. Net als een lijk geen 'nee' kan zeggen. En poepseks moeten mensen lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou homoseksualiteit ook een ziekte zijn, of necrofilie, of mensen die van poepseks houden.
Inderdaad, die laatstgenoemde groep moet er gewoon schijt aan hebben en doen wat ze zelf willen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Pedofilie is ongelijkwaardig, een kind kan zich niet verweren tegen een volwassene. Net als een lijk geen 'nee' kan zeggen. En poepseks moeten mensen lekker zelf weten.
Ja, goed punt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het woord 'ziekte' betekent dat het schadelijk is voor de persoon zelf. Het woord 'afwijking' is beter.
Beetje zoals homo's in Urk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Dan is homoseksualiteit een afwijking, en pedoseksualiteit/pedofielie een ziekte
Want dat is ook schadelijk voor de persoonMoeten verhuizen, kwade menigtes voor de deur met hooivorken en brandende fakkels enzo
Ik denk dat Vas bedoelt dat het lichamelijk gezien vergelijkbare afwijkingen zijn. Wat wij er als ethisch verantwoorde burgers er dan van vinden, is een andere discussie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Pedofilie is ongelijkwaardig, een kind kan zich niet verweren tegen een volwassene. Net als een lijk geen 'nee' kan zeggen. En poepseks moeten mensen lekker zelf weten.
Ga naar het park joints roken.quote:
Precies, die mensen zijn echt zo geniaal. Eentje mag bijvoorbeeld een biertje op vrijdag (anders zuipt hij teveelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich is het best vermakelijk om in zo'n huis rond te lopen als bezoeker.
Mijn moeder werkte vroeger in een verzorgingstehuis voor oude dementerenden.
Als kind ging ik haar wel eens ophalen met mijn vader na har dienst, en dan liep ik daar wel eens rond. Die lui hadden gewoon plezier in het leven met debiel doen, zonder dat ze het door hadden
Prachtig wel
Ja precies, dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Vas bedoelt dat het lichamelijk gezien vergelijkbare afwijkingen zijn. Wat wij er als ethisch verantwoorde burgers er dan van vinden, is een andere discussie.
Na, iedereen is naar het water.. wou net met A. mee die kant op maar hij wilt me dan bij andere mensen afzettenquote:
1na laatste ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, die laatstgenoemde groep moet er gewoon schijt aan hebben en doen wat ze zelf willen.
Eeeh, dat is niet helemaal het soort schadelijk dat er onder valt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Dan is homoseksualiteit een afwijking, en pedoseksualiteit/pedofielie een ziekte
Want dat is ook schadelijk voor de persoonMoeten verhuizen, kwade menigtes voor de deur met hooivorken en brandende fakkels enzo
Ik heb geen idee of die ook dingen met schijt doenquote:
wacht watquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of die ook dingen met schijt doenmag hopen van niet, zal dan al wel verteerd zijn toch?
Jeetje hij scheept je weer af?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na, iedereen is naar het water.. wou net met A. mee die kant op maar hij wilt me dan bij andere mensen afzettenMweh laat maar.. Die gaan ook best snel weer richting huis
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, die laatstgenoemde groep moet er gewoon schijt aan hebben en doen wat ze zelf willen.
Ja soort van. Hij gaat met nog iemand heen.. Oké ik heb met die gene niet zoveel en hij heeft wel een punt want als hun gaan voetballen dan zit ik er maar een beetje bij. Had me waarschijnlijk toch verveeldquote:
Gewoon vriendin/vriend op bellen, zeg: Kom fuck it ff ergens zitten, jointje biertje ditdatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja soort van. Hij gaat met nog iemand heen.. Oké ik heb met die gene niet zoveel en hij heeft wel een punt want als hun gaan voetballen dan zit ik er maar een beetje bij. Had me waarschijnlijk toch verveeld
Je bedoelt in de hersenen/geest van de misdadiger? Ja, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Vas bedoelt dat het lichamelijk gezien vergelijkbare afwijkingen zijn. Wat wij er als ethisch verantwoorde burgers er dan van vinden, is een andere discussie.
Waarom ga je eigenlijk nog met die gozer om überhaupt? Als ik het zo lees gebruikt hij je gewoon te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja soort van. Hij gaat met nog iemand heen.. Oké ik heb met die gene niet zoveel en hij heeft wel een punt want als hun gaan voetballen dan zit ik er maar een beetje bij. Had me waarschijnlijk toch verveeld
Het is toch allebei een afwijkende voorkeur? Je mag pedofilie geen ziekte noemen alleen maar omdat jij het niet vind kunnen, geldt ook voor mensen die homo's haten en weet ik hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je bedoelt in de hersenen/geest van de misdadiger? Ja, dat zou kunnen.
(Hebben homo's dezelfde afwijkingen als een pedofiel dan?)
Hmm hij deed alleen net raar en we hebben het uitgepraat.. dat is wel een goeie stap vanuit zijn kant. Hij is geen prater vooral niet over dingen die hij niet chill vindquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk nog met die gozer om überhaupt? Als ik het zo lees gebruikt hij je gewoon te pas en te onpas.
Ik ben niet stoned maar dit topic wordt echt te ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch allebei een afwijkende voorkeur? Je mag pedofilie geen ziekte noemen alleen maar omdat jij het niet vind kunnen, geldt ook voor mensen die homo's haten en weet ik het.
Ah, nouja, zolang je je maar niet aan hem "over gaat geven" als hij vaker zo gaat reageren. Lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm hij deed alleen net raar en we hebben het uitgepraat.. dat is wel een goeie stap vanuit zijn kant. Hij is geen prater
Tip voor je volgende liefdespartnerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm hij deed alleen net raar en we hebben het uitgepraat.. dat is wel een goeie stap vanuit zijn kant. Hij is geen prater
Ik hou me stilquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, nouja, zolang je je maar niet aan hem "over gaat geven" als hij vaker zo gaat reageren. Lijkt me niet handig
Kun je na gaan na wat geblowd te hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben niet stoned maar dit topic wordt echt te ingewikkeld
Praten is idd fijn.. Daarom riep ik hem net nog even naar binnen. Gelukkig stemde hij toe i.p.v boos weg te fietsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tip voor je volgende liefdespartner![]()
Zorg dat ie praat.
Praten is zo fijn
Moira en ik hebben geen enkele sweat/ruzie/irritatie gehad. Zolang je maar gewoon kan praten ben je dingen voorDat is echt zo baas
Ik heb geblowd en ik snap het primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun je na gaan na wat geblowd te hebben
Die A van jou heeft het mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Praten is idd fijn.. Daarom riep ik hem net nog even naar binnen. Gelukkig stemde hij toe i.p.v boos weg te fietsen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die A van jou heeft het mooi voor elkaar.
Zul je wel denken hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die A van jou heeft het mooi voor elkaar.
Haar wiet smoken. Als hij wil neuken hoeft ie maar te roepen en ondertussen andere wijven kunnen pakken. Doe mij zo een Amrantha.quote:
Whehequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haar wiet smoken. Als hij wil neuken hoeft ie maar te roepen en ondertussen andere wijven kunnen pakken. Doe mij zo een Amrantha.
Ja dit, mijn weapon of choice is doorgaans een loden pijp, lekker even in de nek kletsen als je wat moet hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
Praten met je liefde is voor mietjes. Gewoon een baksteen in die oogkas rammen geeft een veel sterker signaal.
gvdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haar wiet smoken. Als hij wil neuken hoeft ie maar te roepen en ondertussen andere wijven kunnen pakken. Doe mij zo een Amrantha.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Loop nou niet zo stoer te doen, je liep net nog te verkondigen dat je zo'n slappe praatdoos bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben meer van de ploertendoders.
Indien die niet voorradig zijn pak ik een tafelpoot waar ik scharen aan vastmaak en roestige spijkers in mep. En dan zo lekker heen en weer zwiepen, Mexico style
Volgens mij neukt die geen andere chicksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarna nam hij je gruwelijk hard op de keukentafel of wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij neukt die geen andere chicks(hij zei laatst nog 'seks heb je niet zomaar, daarom kunnen wij het ook niet meer hebben' lol)
Klopt. Maar ik sla mijn vriendin dan ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Loop nou niet zo stoer te doen, je liep net nog te verkondigen dat je zo'n slappe praatdoos bent.
Volgens mij heb ik de zin 'en toen hadden we zomaar seks' wel eens uitgesproken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij neukt die geen andere chicks(hij zei laatst nog 'seks heb je niet zomaar, daarom kunnen wij het ook niet meer hebben' lol)
En nu doen jullie het toch weer, dus wie zegt dat ie ook niet zo makkelijk z'n zinnen opzijlegt voor andere meiden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha! Hij heeft zich 2 weken aan zijn woord gehoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarna nam hij je gruwelijk hard op de keukentafel of wat?
Ik laat negers, homo's, pedo's en Urkers geen broodje voor mij smeren hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik sla mijn vriendin dan ook niet.
Meestal gewoon negers, homo's, pedo's en Urkers.
Oh das nog best netjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha! Hij heeft zich 2 weken aan zijn woord gehouden
Omdat ik hem goed genoeg ken en ik weet dat hij dat hoe dan ook wel aan mij moet denken dan en dan kan die het toch niet.. Hij kan sowieso niet vandaag neuken met meisje 1 en dan morgen met meisje 2. Zo is die echt niet, geloof me maarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En nu doen jullie het toch weer, dus wie zegt dat ie ook niet zo makkelijk z'n zinnen opzijlegt voor andere meiden?
Tuurlijk wel. Als ze brutaal zijn gewoon de ketting strakker trekken en in hun gezicht tuffen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik laat negers, homo's, pedo's en Urkers geen broodje voor mij smeren hoor.
Hij wilde toch geen vaste relatie omdat hij bang was dat hij zou vreemdgaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik hem goed genoeg ken en ik weet dat hij dat hoe dan ook wel aan mij moet denken dan en dan kan die het toch niet.. Hij kan sowieso niet vandaag neuken met meisje 1 en dan morgen met meisje 2. Zo is die echt niet, geloof me maar
Ik hoef niet eens tot de volgende dag te wachten.quote:
Ja omdat hij dat zichzelf nooit meer kan vergeven (al zijn exen gingen vreemd) maar hij drinkt soms teveel waardoor die halve avonden kwijt is en dat kan hij me niet aandoen zegt die. Minder drinken is schijnbaar geen optiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij wilde toch geen vaste relatie omdat hij bang was dat hij zou vreemdgaan?
Oke we weten genoeg, case closed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat hij dat zichzelf nooit meer kan vergeven (al zijn exen gingen vreemd) maar hij drinkt soms teveel waardoor die halve avonden kwijt is en dat kan hij me niet aandoen. Minder drinken is schijnbaar geen optie
Ik denk dat jij je laat doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat hij dat zichzelf nooit meer kan vergeven (al zijn exen gingen vreemd) maar hij drinkt soms teveel waardoor die halve avonden kwijt is en dat kan hij me niet aandoen zegt die. Minder drinken is schijnbaar geen optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |