Best veel voor een kartonnen doos onder de A6quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik betaal voor mijn kamer nu nog rond de 100 euro
¤850quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Ro-ald het volgende:
Maar dat is het eerste halfjaar,straks gewoon veel betalen.
Wat vang je dan voor je uitkering ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,dat red ik niet van mijn uitkering.
Ben maar blij dat je je Duitse vertaalding afhebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
ik ben een beetje irritant geworden door dit weer.
Wajong ja. Ja ik zit nu in een proefperiode,om daarna waarschijnlijk zelf geld te verdienen en dan verdwijnt mijn uitkering als het goed is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat vang je dan voor je uitkering ?
Want je werkt toch ook? Is dat wajong ofzoiets?
Ah zo. Dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wajong ja. Ja ik zit nu in een proefperiode,om daarna waarschijnlijk zelf geld te verdienen en dan verdwijnt mijn uitkering als het goed is.
Iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je je Duitse vertaalding afhebt
Lijkt me niet echt het weer ervoor nou
Owja, lekker in de zonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga de tuin in. Bloedheet hier boven, buiten zal het niet veel beter zijn
Ik ga een poging wagen. Desnoods zet ik een emmer met water neer en flikker ik er ijsblokjes in. Fuck die shitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Owja, lekker in de zon
Beter zoek je schaduw met wind... Nog enigszins uit te houwe
Dacht een "kameraad" van me ook maar zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja het is een beetje kut,om van andere mensen hun geld te leven.
je bent toch geen kopje, mallerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had een theedoek mee moeten nemen, wat een zweet overal.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Dacht een "kameraad" van me ook maar zo.
""Waarom zou ik gaan werken als ik 600 euro van mijn wajong krijg""
Ohh.. Hij blowt (naar mijn mening) te veel en gooit (wederom mijn mening) te veel tablets/telefoons kapotquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Toen ik nog geen werk zat ik de hele dag thuis en dronk ik bijna elke dag iets te veel bier
Wordt hij dan nooit zat van het thuis zitten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Ohh.. Hij blowt (naar mijn mening) te veel en gooit (wederom mijn mening) te veel tablets/telefoons kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |