Natuurlijk,maar maakt niet uit als ik het niet doe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt je op z'n minst ff ziek gemeld?
Yes, dat kanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Studeur het volgende:
kan een mod eigenlijk een OP weghalen? dus dat ie net als een post helemaal verdwijnt?
deze baasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Als ik de baas van Mur was had ik hem zo laten gaan naar het strand.
Wel dat hij eerst even onder het bureau mocht kruipen.
durf je niet.quote:
Pff.. Slap excuusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Not happening, ik kan geen verwijderde posts terughalen namelijk
Ligt eraan hoevaak ze die mail lezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan niet bellen,dus heb mij afgemeld via een mail is toch ook netjes?
Ze zitten continue in hun kantoortje achter de computer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoevaak ze die mail lezen.
Nou, omdat je niet kunt bellen heb je het op een andere manier gedaan. Gaat toch om de afmelding zelf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan niet bellen,dus heb mij afgemeld via een mail is toch ook netjes?
te gamen, niet mail te lezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zitten continue in hun kantoortje achter de computer.
Oew.. Gaat die "doortelshit" ook weg dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, meer dat je dan de OP opnieuw moet regelen het volgende deel, moeilijk gedoe
Nee, die hangt vast aan de TT gelukkig, dus dat gaat gewoon door, maar je hebt dan geen OP meer, das niet zo handigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Oew.. Gaat die "doortelshit" ook weg dan?
Inderdaad,dan zeg ik als ik de volgend keer er weer ben dat ik een mail had gestuurd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou, omdat je niet kunt bellen heb je het op een andere manier gedaan. Gaat toch om de afmelding zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |