SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 13:22:06 ]
Dat is helemaal geen slecht idee, maar mijn shop zit zo'n 40 minuten hier vandaan (met ov). Ik kom eigenlijk nooit in de buurt dus als ik maar een gram per keer haal dan moet ik wel vaak er heen. Daarom haal ik wat meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
je kan beter een gram per keer halen, doe je er automatisch langer mee ("ik heb toch zo veel, kan er net zo goed nog 1 roken")
haal zelf elke week een grammetje en soms 1 extra in t weekend. maar rook ook wiet van vrienden. hangt er dus een beetje vanaf hoe vaak ik met hun chill, maar meestal rook ik rond de 2 gram per week (deel mn eigen wiet ook natuurlijk)
Open ik een keer een stoners topicquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat daar een post weg is gehaald.
Mijn moeder kreeg gisteren 450 euro, maar toen ik zei dat dat fantastisch was, dat begreep ze jammer genoeg niet.quote:
Alleen aanpassen gok ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Studeur het volgende:
kan een mod eigenlijk een OP weghalen? dus dat ie net als een post helemaal verdwijnt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg gisteren 450 euro, maar toen ik zei dat dat fantastisch was, dat begreep ze jammer genoeg niet.
heb je de park ook gecheckt ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Focking warm in de parkje toen k wakka ging zetten met doggoe swa.
Ze kreeg echt 450 euro, dat maakte het zo leuk. Hoevaak krijg je nou precies 450 euro?quote:
Zonde inderdaad. Echt keihard om gelachenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehe
Jammer dat dat topic alleen maar dode linkjes heeft
Zo staan er ook vaker mensen hier bij 'de brandweer"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Echt keihard om gelachen
[ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet om deze tijd en dit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Ro-ald het volgende:
Verslapen voor werk,en het heeft toch geen zin meer om te gaan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede instellingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef Ro-ald het volgende:
Verslapen voor werk,en het heeft toch geen zin meer om te gaan.
NOquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Mono, kan je me uit de lijst voor aanwezigen halen bij de meet? Ik heb nooit gezegd dat ik aanwezig zal zijn
Ik zet je op misschien danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Mono, kan je me uit de lijst voor aanwezigen halen bij de meet? Ik heb nooit gezegd dat ik aanwezig zal zijn
Kom je niet dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij nog een halfuur reizen voor anderhalf uur?
Neuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij nog een halfuur reizen voor anderhalf uur?
Echt hé..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |