Omdat je zelf faalt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom faal ik steeds met die YouTube-filmpjes plaatsen?
gewoon plaatsen, nergens op drukken verderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom faal ik steeds met die YouTube-filmpjes plaatsen?
En je moet nog beginnen met blowen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutzooi ookHad shag moeten kopen maar ben ik helemaal vergeten, KAN IK WEER TERUG GVD.
Gewoon puur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutzooi ookHad shag moeten kopen maar ben ik helemaal vergeten, KAN IK WEER TERUG GVD.
taartquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou ik ook naar de supermarkt moeten en de sigarenwinkel zit ernaast dus ik moet sowieso
duuurt wel een paar uur idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
Moet je eerst weer boter maken, is ook zo'n gedoe, kun je beter gewoon draaien
Moet niet, ik doe het gewoon in het cakebeslagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
Moet je eerst weer boter maken, is ook zo'n gedoe, kun je beter gewoon draaien
Oh dat kan ook nog, persoonlijk deed ik dat nooit, vond de smaak dan wat minder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet niet, ik doe het gewoon in het cakebeslag
Ik flikker ook een hoop bosbessen en frambozen erin, dan proef je helemaal niksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog, persoonlijk deed ik dat nooit, vond de smaak dan wat minder.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik flikker ook een hoop bosbessen en frambozen erin, dan proef je helemaal niks
weer honger.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik flikker ook een hoop bosbessen en frambozen erin, dan proef je helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |