oke dus wat houdt 95k dan in?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
het programma waarmee ik werk "rendert" het beeld van de modellen die ik heb gemaakt
Dus eigenlijk een plaatje van mijn werk icl belichting en alles.
'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Hele dag in bikini topje en korte broek rondlopen
Sow.. Dat geeft meer zooi dan verwachtquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
ong 10 keer de resolutie van een film.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
picsquote:
Kan aan mij liggen.. Maar snap dr nog steeds geen zak vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ong 10 keer de resolutie van een film.![]()
als je het laat printen op flatformaat ziet het er nog scherp uit.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ong 10 keer de resolutie van een film.![]()
als je het laat printen op flatformaat ziet het er nog scherp uit.
een ui is 80 bij 80 pixels he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen.. Maar snap dr nog steeds geen zak van
Die namenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Ceviche het volgende:
De buurvrouw heeft een harde stem en zit dus te 'kletsen' met haar buurvrouw aan de andere kant. Gaat het over haar zoon, Joey, die op school zit met: Rodney, Shirman, Danisha, etcetera. En ik zit hier in de tuin met- hoofd.
Kijk.. Hier hebben we wat aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
een ui is 80 bij 80 pixels he?
ik moet iets maken van ongeveer 96000 bij 96000 pixels.
Ik zit hier al bijna zonder broek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit bij Moira en heb hier geen korte broek liggen. Net even naar de stad gelopen (en terug gefietst) maar het was bloedheet in mijn joggingsbroek_
Gewoon zonder broek dan, heb hem hier op kantoor ook gewoon uitgetrokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit bij Moira en heb hier geen korte broek liggen. Net even naar de stad gelopen (en terug gefietst) maar het was bloedheet in mijn joggingsbroek_
Niet dicht gegroeid?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Haha navelpiercing er weer in gedaan na een half jaar. Zonder enige moeite lol
lolquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon zonder broek dan, heb hem hier op kantoor ook gewoon uitgetrokken
Mja, ik zit al in de gevarenzone. Er zit hier een kinderboerderij en speeltuin in de buurt. Mag al niet binnen 500 meter van die voorzieningen komen. En als ik dan nog eens in de blote piemel daar langsloop en zwaai naar die kindjes heb ik helemaal een probleemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon zonder broek dan, heb hem hier op kantoor ook gewoon uitgetrokken
Lekker chillen in de boxershort toch?quote:
Gewoon helicopteren naar die kinderen, vinden ze prachtig manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik zit al in de gevarenzone. Er zit hier een kinderboerderij en speeltuin in de buurt. Mag al niet binnen 500 meter van die voorzieningen komen. En als ik dan nog eens in de blote piemel daar langsloop en zwaai naar die kindjes heb ik helemaal een probleem
Gastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, ik zit al in de gevarenzone. Er zit hier een kinderboerderij en speeltuin in de buurt. Mag al niet binnen 500 meter van die voorzieningen komen. En als ik dan nog eens in de blote piemel daar langsloop en zwaai naar die kindjes heb ik helemaal een probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
GastIk drijf er natuurlijk de spot mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel sneu voor die gast dan. Het lijkt me toch dat je een verbinding in je hersenen mist met zulke acties. Ik denk dat pedoseksualiteit een ziekte is, alleen is het maatschappelijk gezien walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |