quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, die laatstgenoemde groep moet er gewoon schijt aan hebben en doen wat ze zelf willen.
Ja soort van. Hij gaat met nog iemand heen.. Oké ik heb met die gene niet zoveel en hij heeft wel een punt want als hun gaan voetballen dan zit ik er maar een beetje bij. Had me waarschijnlijk toch verveeldquote:
Gewoon vriendin/vriend op bellen, zeg: Kom fuck it ff ergens zitten, jointje biertje ditdatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja soort van. Hij gaat met nog iemand heen.. Oké ik heb met die gene niet zoveel en hij heeft wel een punt want als hun gaan voetballen dan zit ik er maar een beetje bij. Had me waarschijnlijk toch verveeld
Je bedoelt in de hersenen/geest van de misdadiger? Ja, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Vas bedoelt dat het lichamelijk gezien vergelijkbare afwijkingen zijn. Wat wij er als ethisch verantwoorde burgers er dan van vinden, is een andere discussie.
Waarom ga je eigenlijk nog met die gozer om überhaupt? Als ik het zo lees gebruikt hij je gewoon te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja soort van. Hij gaat met nog iemand heen.. Oké ik heb met die gene niet zoveel en hij heeft wel een punt want als hun gaan voetballen dan zit ik er maar een beetje bij. Had me waarschijnlijk toch verveeld
Het is toch allebei een afwijkende voorkeur? Je mag pedofilie geen ziekte noemen alleen maar omdat jij het niet vind kunnen, geldt ook voor mensen die homo's haten en weet ik hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je bedoelt in de hersenen/geest van de misdadiger? Ja, dat zou kunnen.
(Hebben homo's dezelfde afwijkingen als een pedofiel dan?)
Hmm hij deed alleen net raar en we hebben het uitgepraat.. dat is wel een goeie stap vanuit zijn kant. Hij is geen prater vooral niet over dingen die hij niet chill vindquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk nog met die gozer om überhaupt? Als ik het zo lees gebruikt hij je gewoon te pas en te onpas.
Ik ben niet stoned maar dit topic wordt echt te ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch allebei een afwijkende voorkeur? Je mag pedofilie geen ziekte noemen alleen maar omdat jij het niet vind kunnen, geldt ook voor mensen die homo's haten en weet ik het.
Ah, nouja, zolang je je maar niet aan hem "over gaat geven" als hij vaker zo gaat reageren. Lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm hij deed alleen net raar en we hebben het uitgepraat.. dat is wel een goeie stap vanuit zijn kant. Hij is geen prater
Tip voor je volgende liefdespartnerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm hij deed alleen net raar en we hebben het uitgepraat.. dat is wel een goeie stap vanuit zijn kant. Hij is geen prater
Ik hou me stilquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, nouja, zolang je je maar niet aan hem "over gaat geven" als hij vaker zo gaat reageren. Lijkt me niet handig
Kun je na gaan na wat geblowd te hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben niet stoned maar dit topic wordt echt te ingewikkeld
Praten is idd fijn.. Daarom riep ik hem net nog even naar binnen. Gelukkig stemde hij toe i.p.v boos weg te fietsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tip voor je volgende liefdespartner![]()
Zorg dat ie praat.
Praten is zo fijn
Moira en ik hebben geen enkele sweat/ruzie/irritatie gehad. Zolang je maar gewoon kan praten ben je dingen voorDat is echt zo baas
Ik heb geblowd en ik snap het primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun je na gaan na wat geblowd te hebben
Die A van jou heeft het mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Praten is idd fijn.. Daarom riep ik hem net nog even naar binnen. Gelukkig stemde hij toe i.p.v boos weg te fietsen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die A van jou heeft het mooi voor elkaar.
Zul je wel denken hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die A van jou heeft het mooi voor elkaar.
Haar wiet smoken. Als hij wil neuken hoeft ie maar te roepen en ondertussen andere wijven kunnen pakken. Doe mij zo een Amrantha.quote:
Whehequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haar wiet smoken. Als hij wil neuken hoeft ie maar te roepen en ondertussen andere wijven kunnen pakken. Doe mij zo een Amrantha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |