quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tong80 zie ik liever posten dan jij jouw bagger
Ik ben een baasquote:
Nee, hij is 43quote:
Is dat een probleem dan?quote:
wat maakt het uit?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je mocht toch niet over uses klagen? Mocht bij haan33 ook niet
Tevens is tong80 echt 67?
Tong is 52 jaar dacht ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je mocht toch niet over uses klagen? Mocht bij haan33 ook niet
Tevens is tong80 echt 67?
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Apuleius het volgende:
Je zou een stuk gelukkiger zijn als Tong zou stoppen met posten?
Je kan het negeren. Dit gaat natuurlijk alleen maar tegen je werken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee.![]()
Kijk vind het wel een aardige gozer maar na flauwe post 294929 begint het irritant te worden.
Dan heb ik liever dat iemand 292929 keerpost.
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef eXplorer1 het volgende:
TS, vooral in het KLB is men op zoek naar amusement ipv serieus gezever, Tong80 voorziet hun hierin. Het mag dan vaak verzonnen zijn al dan niet vergezeld met grammaticale tiefus maar het is de kunst om daar doorheen te kijken, dan zie je vaak de humor.
Ik ben een noowb op Fok! maar ik kan wel lachen om zijn posts
Het is ook wel een beetje treurig om er dan een topic over te openen. Als je graag zou zien dat iedereen zich maar gedraagt zoals jij dat het liefst zou zien, dan is er geen zak meer aan het hele forum.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Apuleius het volgende:
Oké, voorbeeldje dan: Blote tieten en aanverwante zaken mogen niet meer op FOK!, i.v.m. reclameboeren die dat al dan niet terecht niet trekken, maar dat terzijde. Waarop Tong terecht opmerkt: 'Maar als ik post dat ik een ongestelde negroïde non in haar kut kots mag het wel.' Als iemand zo'n opmerking maakt, dan zou je toch moeten weten dat het iets verder gaat dan flauwe grapjes alleen. Die zin is wat mij betreft pure humor én de keiharde waarheid ineen. Er zijn maar weinig mensen die dat zo mooi en bondig samen kunnen vatten.
Dat is misschien wel het ergste ervanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
Je kijkt verkeerd, het merendeel van z'n posts zijn gewoon serieus.
Nee wacht even, dit is duidelijk een geval van de melk horen klotsen, maar niet weten waar de tepel hangt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
tong is gewoon de trollaccount van yvonne, dit niet weten
Gelukkig dat het bij "vinden" blijft.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.
Héé vosss. Is het nog gelukt met die kutverzekering en jouw wagen waarbij die klootzakken die die teringschade hadden veroorzaakt en jij aan moest gaan tonen dat het hullie schuld was, of bleef het kut met rotte peren?quote:
Owja dat ben ik een beetje vergeten zegmaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Héé vosss. Is het nog gelukt met die kutverzekering en jouw wagen waarbij die klootzakken die die teringschade hadden veroorzaakt en jij aan moest gaan tonen dat het hullie schuld was, of bleef het kut met rotte peren?
Tuurlijk. Ik zit op 23 posts per dag en ben amper online en heb niet een 1/4de van zijn postcount en we zijn ongeveer wel allebei al best lang geregistreerd hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hij maakt volgens mij wel iets meer dan 10 posts per dag.
Ik herinner me niet eens dat ik dit heb gezegd.quote:
Ff wat minder jonko's klappen met haan dan maar he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik herinner me niet eens dat ik dit heb gezegd.
Hij start alleen al minstens 10 topics per dag, ook in NWS tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hij maakt volgens mij wel iets meer dan 10 posts per dag.
Nooit iets zinnigs uit die gast zien komen, maar dat krijgt iedereen denk ik wel na een paar honderdduizend posts.
En nu ? Wil je een medaille ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zit op 23 posts per dag en ben amper online en heb niet een 1/4de van zijn postcount en we zijn ongeveer wel allebei al best lang geregistreerd hier.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
QFTquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat doet u hier nog? Ga weg en kom nooit meer terug.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef wickedmen het volgende:
wat voor tyfuskutleven heb je dan als je dagelijks meer dan 3 uur op een forum zit met allemaal zwakbegaafde autisten en schijtpost na schijtpost, post.
Ik had het niet beter kunnen zeggen, u slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan nog, tong80 is gewoon een heldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:05 schreef NotGuilty het volgende:
Denken dat Tong80 echt is. Het is al zo vaak mis gegaan
*Afklopt*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bedoeld Tong ? Hij wordt dit jaar 51 jaar
Je hebt het wel hoog in de bol hè ?quote:
Teveel wijn gezoepn in de zon zekerquote:
Hoho, voordat er een verkeerd beeld wordt geschept, ik heb netjes als een echte brave burgerlul bij een glas gehouden.quote:
Ja maar hoe groot was dat glas?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoho, voordat er een verkeerd beeld wordt geschept, ik heb netjes als een echte brave burgerlul bij een glas gehouden.
Oké, toegegeven, het was wel een belletjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar hoe groot was dat glas?
[ afbeelding ]
Bij leven en welzijn Haaibaaike.quote:
Ik ga voor de 80 Haaibaaike.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef AhmedJaret het volgende:
die ouwe rot kent zijn zijn grenzen niet en er een of andere lachende smiley onder zetten
haha super grappig man lachen gieren brullen kom niet meer bij KLAPPERTANDEND DIJENKLETSEND met twee handen in de lucht lees is jouw postquote:
Oud-plaatsgenoot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef snakelady het volgende:
tsss Tong haters.![]()
Hij is mijn oude plaatsgenoot dus oké.
Hij is alleen soms een betweter.quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is alleen soms een betweter.![]()
Maar dat vergeef ik hem wel.
Jij lijkt me een leuk figuur om eens een avondje mee te gaan stappen, om helemaal uit je bol te gaan. De humor spat werkelijk van al je posts af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef AhmedJaret het volgende:
die ouwe rot kent zijn zijn grenzen niet hij is al lang over de houdbaarheidsdatum heen
maar ja je moet wat als het hoogtepunt van je dag of misschien wel week een stelletje internetters zijn die je post quotten en er een of andere lachende smiley onder zetten
echt sneu gewoon
ga wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Jij lijkt me een leuk figuur om eens een avondje mee te gaan stappen, om helemaal uit je bol te gaan. De humor spat werkelijk van al je posts af.
Ik denk niet dat ik op mijn 50e hier nog zitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Zie je je fok toekomst positief tegemoet?
Heb jij in je glazen bol gekekenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op mijn 50e hier nog zitJij wel zeker
![]()
Jep, ik heb ook gezien dat je over 20 jaar niet meer hetzelfde lichaam als nu hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb jij in je glazen bol gekeken
Sommige mensen blijven het lichaam houden van een jonge Adonis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Jep, ik heb ook gezien dat je over 20 jaar niet meer hetzelfde lichaam als nu hebt
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven het lichaam houden van een jonge Adonis.
Als je een beetje je lichaam bijhoudt hoef je echt niet af te takelen. Tot ongeveer je vijfenzestigste, zeventigste (daarna gaat het ineens hard en worden mensen vaak rap 'oud') kun je aardig in vorm blijven.quote:
Ja je hebt wel gelijk, mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Jongetjes van 18 met zo'n glad bekkie zoals jij het noemt zijn ook echtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een beetje je lichaam bijhoudt hoef je echt niet af te takelen. Tot ongeveer je vijfenzestigste, zeventigste (daarna gaat het ineens hard en worden mensen vaak rap 'oud') kun je aardig in vorm blijven.
Vrouwen niet altijd maar mannen vind ik over het algemeen er op vooruit gaan naarmate ze ouder worden. Ik zou zelf ook geen glad bekkie hoeven te hebben als ik nu daarvoor zou kunnen kiezen.
Ik liet op m'n veertiende de baard al staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk, mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Jongetjes van 18 met zo'n glad bekkie zoals jij het noemt zijn ook echt
Too much detailsquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Jep, ik heb ook gezien dat je over 20 jaar niet meer hetzelfde lichaam als nu hebt
Ik heb juist het idee dat hij er juist nog een beetje in moet komen, dat hij nog aan het warmlopen is zeg maar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef AhmedJaret het volgende:
die ouwe rot kent zijn zijn grenzen niet hij is al lang over de houdbaarheidsdatum heen
Nee de Pistons presteren de laatste jaren.quote:
Dan spoor je toch nietquote:
Andre Drummondquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de Pistons presteren de laatste jaren.
Bil Laimbeerquote:
Leg eens uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef Seamonkey- het volgende:
Terechte klacht. Postst van hem in VBL zijn altijd irritant
Neuh. lees je post history maar eens terugquote:
Dit zegt genoeg over jou. Ik kom altijd met argumenten. Je hebt geen antwoord en komt met een semi-lollige kus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:52 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Neuh. lees je post history maar eens terug
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over jou. Ik kom altijd met argumenten. Je hebt geen antwoord en komt met een semi-lollige kus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |