quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tong80 zie ik liever posten dan jij jouw bagger
Ik ben een baasquote:
Nee, hij is 43quote:
Is dat een probleem dan?quote:
wat maakt het uit?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je mocht toch niet over uses klagen? Mocht bij haan33 ook niet
Tevens is tong80 echt 67?
Tong is 52 jaar dacht ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je mocht toch niet over uses klagen? Mocht bij haan33 ook niet
Tevens is tong80 echt 67?
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Apuleius het volgende:
Je zou een stuk gelukkiger zijn als Tong zou stoppen met posten?
Je kan het negeren. Dit gaat natuurlijk alleen maar tegen je werken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee.![]()
Kijk vind het wel een aardige gozer maar na flauwe post 294929 begint het irritant te worden.
Dan heb ik liever dat iemand 292929 keerpost.
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef eXplorer1 het volgende:
TS, vooral in het KLB is men op zoek naar amusement ipv serieus gezever, Tong80 voorziet hun hierin. Het mag dan vaak verzonnen zijn al dan niet vergezeld met grammaticale tiefus maar het is de kunst om daar doorheen te kijken, dan zie je vaak de humor.
Ik ben een noowb op Fok! maar ik kan wel lachen om zijn posts
Het is ook wel een beetje treurig om er dan een topic over te openen. Als je graag zou zien dat iedereen zich maar gedraagt zoals jij dat het liefst zou zien, dan is er geen zak meer aan het hele forum.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Apuleius het volgende:
Oké, voorbeeldje dan: Blote tieten en aanverwante zaken mogen niet meer op FOK!, i.v.m. reclameboeren die dat al dan niet terecht niet trekken, maar dat terzijde. Waarop Tong terecht opmerkt: 'Maar als ik post dat ik een ongestelde negroïde non in haar kut kots mag het wel.' Als iemand zo'n opmerking maakt, dan zou je toch moeten weten dat het iets verder gaat dan flauwe grapjes alleen. Die zin is wat mij betreft pure humor én de keiharde waarheid ineen. Er zijn maar weinig mensen die dat zo mooi en bondig samen kunnen vatten.
Dat is misschien wel het ergste ervanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
Je kijkt verkeerd, het merendeel van z'n posts zijn gewoon serieus.
Nee wacht even, dit is duidelijk een geval van de melk horen klotsen, maar niet weten waar de tepel hangt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
tong is gewoon de trollaccount van yvonne, dit niet weten
Gelukkig dat het bij "vinden" blijft.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.
Héé vosss. Is het nog gelukt met die kutverzekering en jouw wagen waarbij die klootzakken die die teringschade hadden veroorzaakt en jij aan moest gaan tonen dat het hullie schuld was, of bleef het kut met rotte peren?quote:
Owja dat ben ik een beetje vergeten zegmaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Héé vosss. Is het nog gelukt met die kutverzekering en jouw wagen waarbij die klootzakken die die teringschade hadden veroorzaakt en jij aan moest gaan tonen dat het hullie schuld was, of bleef het kut met rotte peren?
Tuurlijk. Ik zit op 23 posts per dag en ben amper online en heb niet een 1/4de van zijn postcount en we zijn ongeveer wel allebei al best lang geregistreerd hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hij maakt volgens mij wel iets meer dan 10 posts per dag.
Ik herinner me niet eens dat ik dit heb gezegd.quote:
Ff wat minder jonko's klappen met haan dan maar he.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik herinner me niet eens dat ik dit heb gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |