quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tong80 zie ik liever posten dan jij jouw bagger
Ik ben een baasquote:
Nee, hij is 43quote:
Is dat een probleem dan?quote:
wat maakt het uit?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je mocht toch niet over uses klagen? Mocht bij haan33 ook niet
Tevens is tong80 echt 67?
Tong is 52 jaar dacht ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je mocht toch niet over uses klagen? Mocht bij haan33 ook niet
Tevens is tong80 echt 67?
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Apuleius het volgende:
Je zou een stuk gelukkiger zijn als Tong zou stoppen met posten?
Je kan het negeren. Dit gaat natuurlijk alleen maar tegen je werken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee.![]()
Kijk vind het wel een aardige gozer maar na flauwe post 294929 begint het irritant te worden.
Dan heb ik liever dat iemand 292929 keerpost.
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef eXplorer1 het volgende:
TS, vooral in het KLB is men op zoek naar amusement ipv serieus gezever, Tong80 voorziet hun hierin. Het mag dan vaak verzonnen zijn al dan niet vergezeld met grammaticale tiefus maar het is de kunst om daar doorheen te kijken, dan zie je vaak de humor.
Ik ben een noowb op Fok! maar ik kan wel lachen om zijn posts
Het is ook wel een beetje treurig om er dan een topic over te openen. Als je graag zou zien dat iedereen zich maar gedraagt zoals jij dat het liefst zou zien, dan is er geen zak meer aan het hele forum.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje hard maar dan vind ik dat het je ontbreekt aan goede humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |