Hij start alleen al minstens 10 topics per dag, ook in NWS tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hij maakt volgens mij wel iets meer dan 10 posts per dag.
Nooit iets zinnigs uit die gast zien komen, maar dat krijgt iedereen denk ik wel na een paar honderdduizend posts.
En nu ? Wil je een medaille ?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zit op 23 posts per dag en ben amper online en heb niet een 1/4de van zijn postcount en we zijn ongeveer wel allebei al best lang geregistreerd hier.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tong80 zie ik liever posten dan jij jouw bagger
QFTquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat doet u hier nog? Ga weg en kom nooit meer terug.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef wickedmen het volgende:
wat voor tyfuskutleven heb je dan als je dagelijks meer dan 3 uur op een forum zit met allemaal zwakbegaafde autisten en schijtpost na schijtpost, post.
Ik had het niet beter kunnen zeggen, u slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan nog, tong80 is gewoon een heldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:05 schreef NotGuilty het volgende:
Denken dat Tong80 echt is. Het is al zo vaak mis gegaan
*Afklopt*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bedoeld Tong ? Hij wordt dit jaar 51 jaar
Je hebt het wel hoog in de bol hè ?quote:
Teveel wijn gezoepn in de zon zekerquote:
Hoho, voordat er een verkeerd beeld wordt geschept, ik heb netjes als een echte brave burgerlul bij een glas gehouden.quote:
Ja maar hoe groot was dat glas?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoho, voordat er een verkeerd beeld wordt geschept, ik heb netjes als een echte brave burgerlul bij een glas gehouden.
Oké, toegegeven, het was wel een belletjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar hoe groot was dat glas?
[ afbeelding ]
Bij leven en welzijn Haaibaaike.quote:
Ik ga voor de 80 Haaibaaike.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef AhmedJaret het volgende:
die ouwe rot kent zijn zijn grenzen niet en er een of andere lachende smiley onder zetten
haha super grappig man lachen gieren brullen kom niet meer bij KLAPPERTANDEND DIJENKLETSEND met twee handen in de lucht lees is jouw postquote:
Oud-plaatsgenoot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef snakelady het volgende:
tsss Tong haters.![]()
Hij is mijn oude plaatsgenoot dus oké.
Hij is alleen soms een betweter.quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is alleen soms een betweter.![]()
Maar dat vergeef ik hem wel.
Jij lijkt me een leuk figuur om eens een avondje mee te gaan stappen, om helemaal uit je bol te gaan. De humor spat werkelijk van al je posts af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef AhmedJaret het volgende:
die ouwe rot kent zijn zijn grenzen niet hij is al lang over de houdbaarheidsdatum heen
maar ja je moet wat als het hoogtepunt van je dag of misschien wel week een stelletje internetters zijn die je post quotten en er een of andere lachende smiley onder zetten
echt sneu gewoon
ga wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Jij lijkt me een leuk figuur om eens een avondje mee te gaan stappen, om helemaal uit je bol te gaan. De humor spat werkelijk van al je posts af.
Ik denk niet dat ik op mijn 50e hier nog zitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Zie je je fok toekomst positief tegemoet?
Heb jij in je glazen bol gekekenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op mijn 50e hier nog zitJij wel zeker
![]()
Jep, ik heb ook gezien dat je over 20 jaar niet meer hetzelfde lichaam als nu hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb jij in je glazen bol gekeken
Sommige mensen blijven het lichaam houden van een jonge Adonis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Jep, ik heb ook gezien dat je over 20 jaar niet meer hetzelfde lichaam als nu hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |