abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127979742
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Sommige mensen blijven het lichaam houden van een jonge Adonis.
Was het maar zo'n feest.
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:14:27 #102
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_127979877
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef ntm het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest.
Als je een beetje je lichaam bijhoudt hoef je echt niet af te takelen. Tot ongeveer je vijfenzestigste, zeventigste (daarna gaat het ineens hard en worden mensen vaak rap 'oud') kun je aardig in vorm blijven.
Vrouwen niet altijd maar mannen vind ik over het algemeen er op vooruit gaan naarmate ze ouder worden. Ik zou zelf ook geen glad bekkie hoeven te hebben als ik nu daarvoor zou kunnen kiezen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 11:21:56 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_127980171
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:44 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

ga weg
Briljant _O_

Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127980233
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Als je een beetje je lichaam bijhoudt hoef je echt niet af te takelen. Tot ongeveer je vijfenzestigste, zeventigste (daarna gaat het ineens hard en worden mensen vaak rap 'oud') kun je aardig in vorm blijven.
Vrouwen niet altijd maar mannen vind ik over het algemeen er op vooruit gaan naarmate ze ouder worden. Ik zou zelf ook geen glad bekkie hoeven te hebben als ik nu daarvoor zou kunnen kiezen.
Ja je hebt wel gelijk, mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Jongetjes van 18 met zo'n glad bekkie zoals jij het noemt zijn ook echt :N
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 11:39:58 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_127980952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk, mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Jongetjes van 18 met zo'n glad bekkie zoals jij het noemt zijn ook echt :N
Ik liet op m'n veertiende de baard al staan.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127982022
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef ntm het volgende:

[..]

Jep, ik heb ook gezien dat je over 20 jaar niet meer hetzelfde lichaam als nu hebt ;(
Too much details ;(
BlaBlaBla
pi_127988492
Wat een kuttopic.
pi_127988648
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef AhmedJaret het volgende:
die ouwe rot kent zijn zijn grenzen niet hij is al lang over de houdbaarheidsdatum heen
Ik heb juist het idee dat hij er juist nog een beetje in moet komen, dat hij nog aan het warmlopen is zeg maar.
pi_127988864
tong80 _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 16:36:00 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_127993074
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een kuttopic.
Nee de Pistons presteren de laatste jaren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:37:25 #111
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_127993122
Meer dan een half miljoen posts :')
Graag op anoniem
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 16:43:10 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_127993348
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef Twiitch het volgende:
Meer dan een half miljoen posts :')
Dan spoor je toch niet :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127995361
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee de Pistons presteren de laatste jaren.

:P
Andre Drummond _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 17:41:27 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_127995386
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:40 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Andre Drummond _O_
Bil Laimbeer _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 17:42:38 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_127995419
Zit trouwens naar de musical van Adolf te kijken. _O_


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 17:45:24 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_127995523
FF pissen trouwens.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127995647
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bil Laimbeer _O_

:P
Isiah Thomas. _O_
pi_127995703
Terechte klacht. Postst van hem in VBL zijn altijd irritant
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 17:52:10 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_127995751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef Seamonkey- het volgende:
Terechte klacht. Postst van hem in VBL zijn altijd irritant
Leg eens uit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127995772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit.

:P
Neuh. lees je post history maar eens terug

:*
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 17:55:00 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_127995850
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:52 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Neuh. lees je post history maar eens terug

:*
Dit zegt genoeg over jou. Ik kom altijd met argumenten. Je hebt geen antwoord en komt met een semi-lollige kus.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 17:55:46 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_127995883
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg over jou. Ik kom altijd met argumenten. Je hebt geen antwoord en komt met een semi-lollige kus.

:P
:*

Voordat ik het vergeet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')