Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven het lichaam houden van een jonge Adonis.
Als je een beetje je lichaam bijhoudt hoef je echt niet af te takelen. Tot ongeveer je vijfenzestigste, zeventigste (daarna gaat het ineens hard en worden mensen vaak rap 'oud') kun je aardig in vorm blijven.quote:
Ja je hebt wel gelijk, mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Jongetjes van 18 met zo'n glad bekkie zoals jij het noemt zijn ook echtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een beetje je lichaam bijhoudt hoef je echt niet af te takelen. Tot ongeveer je vijfenzestigste, zeventigste (daarna gaat het ineens hard en worden mensen vaak rap 'oud') kun je aardig in vorm blijven.
Vrouwen niet altijd maar mannen vind ik over het algemeen er op vooruit gaan naarmate ze ouder worden. Ik zou zelf ook geen glad bekkie hoeven te hebben als ik nu daarvoor zou kunnen kiezen.
Ik liet op m'n veertiende de baard al staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk, mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Jongetjes van 18 met zo'n glad bekkie zoals jij het noemt zijn ook echt
Too much detailsquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Jep, ik heb ook gezien dat je over 20 jaar niet meer hetzelfde lichaam als nu hebt
Ik heb juist het idee dat hij er juist nog een beetje in moet komen, dat hij nog aan het warmlopen is zeg maar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef AhmedJaret het volgende:
die ouwe rot kent zijn zijn grenzen niet hij is al lang over de houdbaarheidsdatum heen
Nee de Pistons presteren de laatste jaren.quote:
Dan spoor je toch nietquote:
Andre Drummondquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de Pistons presteren de laatste jaren.
Bil Laimbeerquote:
Leg eens uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef Seamonkey- het volgende:
Terechte klacht. Postst van hem in VBL zijn altijd irritant
Neuh. lees je post history maar eens terugquote:
Dit zegt genoeg over jou. Ik kom altijd met argumenten. Je hebt geen antwoord en komt met een semi-lollige kus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:52 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Neuh. lees je post history maar eens terug
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over jou. Ik kom altijd met argumenten. Je hebt geen antwoord en komt met een semi-lollige kus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |