Nee dan is het helemaal einde NBA of heeft FOX juist NBA rechten?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef DeParo het volgende:
Zou wel tof zijn als Sport 1 bij EL komt, EL heeft al Premier League en Seria A rechten, dus volgend seizoen wordt uiterst interessant. Daarnaast altijd al geweten dat die EL-investering van paar jaar terug een goede investering is geweest zeer content mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Is toch te duur voor mijquote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef DeParo het volgende:
Zou wel tof zijn als Sport 1 bij EL komt, EL heeft al Premier League en Seria A rechten, dus volgend seizoen wordt uiterst interessant. Daarnaast altijd al geweten dat die EL-investering van paar jaar terug een goede investering is geweest zeer content mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
NBAquote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dan is het helemaal einde NBA of heeft FOX juist NBA rechten?
NBA op sport 1 zuigt toch, zenden allemaal tyfus wedstrijd uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft Sport1 geen NBA?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 moet idd bij EL gaan, anders hebben ze alleen nog La Liga , tennis,golf en F1.
NBA nu bij Sport 1?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ouders betalen zodat ik ook nog eens thuis kom.quote:
Ja dat is wel zo, maar tenminste wat, streams kijken is soms ook wel kutquote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NBA op sport 1 zuigt toch, zenden allemaal tyfus wedstrijd uit.
Season pass nemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar tenminste wat, streams kijken is soms ook wel kut
NFL kan ik nu ook al kijken, heb ESPNquote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Fox gaat zeker ook NFL uitzenden, blackouts op nederlandse gamepass![]()
Ze zenden maar 1 wedstrijd per week uit en nooit van de team die ik supportquote:
Mijn vader deed dat al jaren hier. Maar hij ging er mee stoppen omdat hij vond dat ik het zelf moest betalen. Maarja dan maar streams. Ga toch niet werkenquote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ouders betalen zodat ik ook nog eens thuis kom.
NFL seizoen is ook allang afgelopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NFL kan ik nu ook al kijken, heb ESPN
Alleen zenden die flikkers MLB en NFL uit
Vorig jaar in Nederland alles gratis op de gamepassquote:Op maandag 17 juni 2013 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NFL kan ik nu ook al kijken, heb ESPN
Alleen zenden die flikkers MLB en NFL uit
Stylo en ik weten ook waarom, geluidsman is voor de Knicks. Daarom ook zovaak de Nets en Knicks op Sport1quote:Op maandag 17 juni 2013 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zenden maar 1 wedstrijd per week uit en nooit van de team die ik support
Had gezien manquote:Op maandag 17 juni 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEb een shirt van NE patriots gekocht , van Brady
Gronkowskiquote:Op maandag 17 juni 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had gezien man
Netjes, ik wil er een van RGIII of Gronkowski
Moet je stream?quote:Op maandag 17 juni 2013 02:04 schreef vandermar het volgende:
Je kan alleen via credit card betalen om via de iPad te kijkendan maar niet, dan ga ik wel pitten.
Ja, misschien welquote:Op maandag 17 juni 2013 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gronkowski. Hij mist waars begin van volgend seizoen he? =/
PAtriots hadden dit jaar gewoon de bowl moeten pakken gvd, verliezen van ravensquote:Op maandag 17 juni 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wel
Zal er in ieder geval erg om spannen.
Computer net uit en ga dat ding niet naar boven slepen met bedrading etc. Ik had al stream gevonden maar dat zou een lange zit worden in de kamer.quote:
18-1 doet ook nog steeds pijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PAtriots hadden dit jaar gewoon de bowl moeten pakken gvd, verliezen van ravens
5k ofzo is vloer tochquote:Op maandag 17 juni 2013 02:06 schreef Doublepain het volgende:
Voor 1000 dollar zit je echt niet vooraan
Volgend jaar pakken ze hemquote:
Hoor je best vaak ja, maar geen idee of dat na 3 dagen al kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ben nog niet met creatine begonnen Insomnia. Had 't 3 dagen gepakt en had echt 't idee dat ik er een redelijke waterpens van kreeg, maar vraag me af of dat zo snel kan...
Campaign Mapquote:
Heb ik nog driekwart jaar zo'n beetje om over te beslissenquote:
Hopelijk is het meteen goed vanaf het begin, Rome 1 en Medieval 2/kingdoms werden pas goed na Roma Surrectum mod en Stainless steel mod .quote:Op maandag 17 juni 2013 02:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Campaign Map![]()
.
Je kan nu elke provincie pas veroveren als je ook de regio's daarvan hebt veroverd.
[..]
Heb ik nog driekwart jaar zo'n beetje om over te beslissen![]()
.
Maar de Germanen of de Galliërs, en uiteraard de Romeinen, of Macedonië.
SS is best kut, turn duurt zo langquote:Op maandag 17 juni 2013 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk is het meteen goed vanaf het begin, Rome 1 en Medieval 2/kingdoms werden pas goed na Roma Surrectum mod en Stainless steel mod .
Zo dat gaat hardquote:Op maandag 17 juni 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morge.
Vandaag misschien al 30 graden
Min de Divide Realm de beste Total War tot dusver.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb laatst Shogun 2 opgepikt voor 7,50. Ook een bazen spel hoor.
Ik ben al buiten.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga vandaag proberen om naar buiten te gaan
Nog maar 9 dagenquote:
Zwemweerquote:Op maandag 17 juni 2013 10:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga vandaag proberen om naar buiten te gaan
holy shitquote:Op maandag 17 juni 2013 10:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben al buiten.
Heb nu 1 perenijsje op.
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben al buiten.
Heb nu 1 perenijsje op.
Twee maanden nog.quote:
Drie weekjes Spanje. Beetje rondtouren, familie en vrienden bezoeken.quote:
Blits.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Drie weekjes Spanje. Beetje rondtouren, familie en vrienden bezoeken.
Lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Drie weekjes Spanje. Beetje rondtouren, familie en vrienden bezoeken.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Blits.
Voor het eerst in jaren nergens heen dit jaar. Ja, centerparks in augustus.
Verder maar wat meer festivalletjes en geld opzij leggen voor Feyenoord.
Ik heb familie in Nepal, Canada en China. Schiet je dus geen zak mee opquote:Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LekkerJij hebt Spaanse (schoon)familie?
Ben allang blij dat Feyenoord - Ajax niet op 18 augustus is. Ik mis wel Feyenoord - Duitsland/Feyenoord B.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Blits.
Voor het eerst in jaren nergens heen dit jaar. Ja, centerparks in augustus.
Verder maar wat meer festivalletjes en geld opzij leggen voor Feyenoord.
Nepal lijkt me wel leukquote:Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb familie in Nepal, Canada en China. Schiet je dus geen zak mee op
Feyenoord B kan tegenwoordig ook uit Breda komen, of is dat Feyenoord C?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben allang blij dat Feyenoord - Ajax niet op 18 augustus is. Ik mis wel Feyenoord - Duitsland/Feyenoord B.
Ja. Al heb ik vorig jaar ook nog wel een last minute gepakt.quote:
Ja, ben half-Spaans.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LekkerJij hebt Spaanse (schoon)familie?
Zitten wel wat leuke ploegen/plaatsen tussen als je zelf ongeplaatst bent ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Al heb ik vorig jaar ook nog wel een last minute gepakt.
Het is gewoon een beetje hopen op die geplaatste status en dan twee leuke reisjes ofzo. Is ook min of meer vakantie.
Tofquote:
Geen idee hoeveel die tickets doen. Bedenk me net dat me dat best leuk lijkt voor volgend jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker, maar daarnaartoe vliegen kost me best wel wat maanden stufi
Binnenland. Dichtbij Salamanca.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten wel wat leuke ploegen/plaatsen tussen als je zelf ongeplaatst bent ja.
Wel balen van geen vakantie
[..]
TofWelk gebied?
Ja ach kan het geld ook wel gebruiken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel balen van geen vakantie
[..]
TofWelk gebied?
Retourtje over een week kost 2500, geen idee wat laagseizoen doetquote:Op maandag 17 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel die tickets doen. Bedenk me net dat me dat best leuk lijkt voor volgend jaar.
Wie niet dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:09 schreef mrstylo het volgende:
Nadat ik klaar ben met school, moet ik ook gelijk werken.
Toch kunnen we beter geplaatst zijn, meer kans op nog meer Europese tripjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bedoel over 2/3 weken.quote:
Ik alleen vanavond nog.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Retourtje over een week kost 2500, geen idee wat laagseizoen doet
Dat zijn een goede 50 tripjes naar het Baekelandpleinquote:Op maandag 17 juni 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Daar kan je veel leuke dingen voor doen.
Rijbewijs halen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Daar kan je veel leuke dingen voor doen.
Als een baas 3 weken in Tokyo.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zijn een goede 50 tripjes naar het Baekelandplein
Da's verdomme geen geld manquote:
welquote:Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
Baantje regelen volgend jaar doen dan, want daar leven zal ook nie duur zijn of wel?
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's verdomme geen geld man
Baantje regelen volgend jaar doen dan, want daar leven zal ook nie duur zijn of wel?
Nee, valt wel mee. Voor 40$ per dag goed te doen en das dan inclusief tijd in bangkok en grote steden Laos/Cambodja. Beetje in de outback ga je al snel naar slapen voor 3/4 dollar, eten voor 2, bier voor minder dan 1 dollarquote:Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's verdomme geen geld man
Niet tokyo maar Laos en Cambodja.quote:
Met welke maatschappij vlieg je dit jaar? Ik ga dit volgend jaar doen gek voor dat geldquote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tokyo is net zo duur als Nederland. Das best duur als je op vakantie bent.
Royal Jordanianquote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je dit jaar? Ik ga dit volgend jaar doen gek voor dat geld
Op welk vliegveld?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Royal Jordanian![]()
Al lees ik overal dat het eten wel goed is daar. Dat is dan iig al een verbetering van Aeroflot vorig jaar
Neh vorig jaar al helemaal gezien, we twijfelen nog over Durmitor in Montenegro maar waarschijnlijk blijft het bij Kroatie en Bosnie. Zelf met de auto is Albanië toch wel een beetje sketchyquote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ging je nou eigenlijk ook naar Albanie dit jaar Saind? Vriend van me gaat daar voor het 2e jaar achterelkaar naartoe nu. Wel mooie verhalen steeds.
Zag Bangkok er niet tussen staan bij die Jordaniërs maar had er overheen gelezenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tussenlanding? We vliegen op Bangkok. Suvarablabla. Tussenlanding in Amman.
waar in kroatiequote:Op maandag 17 juni 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh vorig jaar al helemaal gezien, we twijfelen nog over Durmitor in Montenegro maar waarschijnlijk blijft het bij Kroatie en Bosnie. Zelf met de auto is Albanië toch wel een beetje sketchy
Gewoon via skyscanner oid zoeken. Southern china ofzo had ook steeds goedkope vluchten. We hebben zelfs een vlucht van Etihad zien staan op een gegeven moment voor minder dan 500, midden in de zomer. Waren we helaas net te laat met boekenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag Bangkok er niet tussen staan bij die Jordaniërs maar had er overheen gelezen
Eerst door het noorden naar Bosnië, langs Zagreb, in Bosnie naar Sarajevo en Mostar en dan langs de kust van Kroatie helemaal omhoogquote:
ook plitvicequote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Eerst door het noorden naar Bosnië, langs Zagreb, in Bosnie naar Sarajevo en Mostar en dan langs de kust van Kroatie helemaal omhoog
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon via skyscanner oid zoeken. Southern china ofzo had ook steeds goedkope vluchten. We hebben zelfs een vlucht van Etihad zien staan op een gegeven moment voor minder dan 500, midden in de zomer. Waren we helaas net te laat met boeken
In Japan wel iigquote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn in die contreien nog steeds populair blijkbaar.
Rotterdam Oost?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn in die contreien nog steeds populair blijkbaar.
True.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet klussen in je vakantie anders gaat je vrouw ervandoor.
Wel met zekerheid ieder jaar minimaal 1 feestje.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef Tarado het volgende:
Van Dijk naar Celtic, wilde zeker in het groen wit blijven spelen
Het geld is natuurlijk wel goed daar maar als je sportieve ambitie hebt ga je daar toch niet heenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel met zekerheid ieder jaar minimaal 1 feestje.
Laatste loodjes hè. Gisteren de laatste laminaat gelegd. Vanavond plinten slaan. In de loop van de week de trappen aflakken. En dan afwerken hè.quote:
Zou niet mijn keuze zijn inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geld is natuurlijk wel goed daar maar als je sportieve ambitie hebt ga je daar toch niet heen
Woon je daar al?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste loodjes hè. Gisteren de laatste laminaat gelegd. Vanavond plinten slaan. In de loop van de week de trappen aflakken. En dan afwerken hè.
Geen vakantie dus, een beetje barbecueën in de tuin af en toe is ook leukquote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste loodjes hè. Gisteren de laatste laminaat gelegd. Vanavond plinten slaan. In de loop van de week de trappen aflakken. En dan afwerken hè.
twitter:MeteoConsult twitterde op maandag 17-06-2013 om 11:11:20Extreme hitte op komst. Woensdag komt Alltime warmterecord (38.6, 1944) zelfs in gevaar!! reageer retweet
Nee. Zit nog gehuurd, maar moet er 1 juli uit zijn. Zit wat druk achter dus.quote:
Dat wordt moeilijk. Die tuin is een grote afvalhoop op dit moment. En ik heb mijn vergunning nog niet binnen om de schutting te verplaatsen. Zo lang ik die niet heb, gebeurt daar niets.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen vakantie dus, een beetje barbecueën in de tuin af en toe is ook leuk
Jij zegt niet veel, maar wat je zegt klopt altijd als een bus.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
In Nederland kan het weer nooit normaal zijn he
Kakzooi.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:MeteoConsult twitterde op maandag 17-06-2013 om 11:11:20Extreme hitte op komst. Woensdag komt Alltime warmterecord (38.6, 1944) zelfs in gevaar!! reageer retweet
Dorstig weer wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker maar dit lijkt me heel stugquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heerlijk tochquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
Weet ik. Uiterst scherp.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij zegt niet veel, maar wat je zegt klopt altijd als een bus.
Boven de 30 graden is het hier ruk. Alsof het ieder moment kan onweren, zo benauwd wordt het dan.quote:
en een paar weken in plaats van 3 dagen 30 graden en dan weer 18quote:Op maandag 17 juni 2013 12:14 schreef Muto het volgende:
Doe mij 25 graden en zon in plaats van bevolking en 30+ graden.
Ik heb daar persoonlijk nooit last van eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Boven de 30 graden is het hier ruk. Alsof het ieder moment kan onweren, zo benauwd wordt het dan.
Dat gejank over benauwdheid altijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Boven de 30 graden is het hier ruk. Alsof het ieder moment kan onweren, zo benauwd wordt het dan.
Dadelijk komt vandermar nog ff langs dat ie zoveel au aan zn neus heeft met dit weerquote:Op maandag 17 juni 2013 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gejank over benauwdheid altijd.
Gewoon genieten
Mooiquote:Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
We gaan een warme nazomer krijgen. Volgens Piet Paulusma in ieder geval.
Vind ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gejank over benauwdheid altijd.
Gewoon genieten
Begin je nu al te klagen?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
ik doe vdm naquote:Op maandag 17 juni 2013 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zei je dat gister nou ook al? Waarom?
vanwege zijn hooikoorts héquote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, en waarom wilde hij dat het al augustus was?
Dan zijn de pollen uit de lucht. Ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, en waarom wilde hij dat het al augustus was?
Eerst even een mod toestemming laten vragen aan een FA.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Insomnia, kan je even "mensen met hooikoorts" aan de persona non grata toevoegen?
donequote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Insomnia, kan je even "mensen met hooikoorts" aan de persona non grata toevoegen?
Is al gebeurd, en goedgekeurd.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst even een mod toestemming laten vragen aan een FA.
En wanneer mogen de gevallen helden weer terug?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is al gebeurd, en goedgekeurd.![]()
Ouwe zuurpruim.
Niet, een echte held valt niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wanneer mogen de gevallen helden weer terug?
Wie zijn er gevallen dan?quote:
en dat terwijl je me hebt zien vallen op het voetbalveldjequote:
alleen voor hmf en zn klonen kunnen we al een aparte lijst openenquote:
Heeft iemand het aantal klonen van HMF wel eens geteld?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen voor hmf en zn klonen kunnen we al een aparte lijst openen
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)oken-te-worden.dhtml
![]()
Misschien het strand maar eens op gaan zoeken
Dat is in Nederland gewoon echt niet lekker die temperaturenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)oken-te-worden.dhtml
![]()
Misschien het strand maar eens op gaan zoeken
zal tussen de 40-45 liggenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft iemand het aantal klonen van HMF wel eens geteld?
Is nergens lekker. Maar je moet wat danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is in Nederland gewoon echt niet lekker die temperaturen
alle monitortjes zijn wel leuk, zit tegenwoordig niet meer zoveel verschil in.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Jimbo jij hebt wel beetje verstand van tv's toch?
http://www.monitorstore.n(...)toren/lg-d2343p.html
+ http://tweakers.net/price(...)er-2433bw-zwart.html
Zijn wel aardige monitortjes toch?
Ik kan deze spot goedkoop overnemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alle monitortjes zijn wel leuk, zit tegenwoordig niet meer zoveel verschil in.
heb zelf beide een lg en een samsung staan, ik zou voor de samsung gaan maar even kijken of je er een met 3ms kan vinden (voor te gamen, hoe minder ms hoe beter, niet dat je nou echt het 2ms verschil zal merken)
Maar over het algemeen ben ik qua kleur en beeld het meest tevreden met samsung syncmasters
Groepsdynamiek.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ons team niemand minachtte?
De Samsung voor 160?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan deze spot goedkoop overnemen.Totaalbedrag is 160.
Insomnia is een huichelachtige leugenaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Zijn allemaal huisgenoten van HMF.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft iemand het aantal klonen van HMF wel eens geteld?
kan je goed doen ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan deze spot goedkoop overnemen.Totaalbedrag is 160. Dus denk da tik dat maar ga doen.
Goed ding ja, tot mijnes er opeens mee ophieldquote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je goed doen ja.
heb zelf deze :http://tweakers.net/price(...)r-s27b350h-rood.html
echt een super ding
27", Krijg je geen last van je nek van het heen en weer kijken?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je goed doen ja.
heb zelf deze :http://tweakers.net/price(...)r-s27b350h-rood.html
echt een super ding
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Insomnia is een huichelachtige leugenaar.
sterker nog, heb er 3 staanquote:Op maandag 17 juni 2013 13:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
27", Krijg je geen last van je nek van het heen en weer kijken?
Is de Engelse kantquote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Insomnia is een huichelachtige leugenaar.
Foei, dat zeg je toch nietquote:
Ik heb een Apple scherm van 27', gebruik ik om te tekenen. Maar om te internetten zit ik gewoon op een 13', veel fijnerquote:Op maandag 17 juni 2013 13:22 schreef Jimbo het volgende:
het gekke is dat ik juist achter de 27'' mac op het werk wel last krijg ervan
mja ik internet bijna nooit achter mn pc. meestal op de laptop op de bank of op de tablet of iets.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een Apple scherm van 27', gebruik ik om te tekenen. Maar om te internetten zit ik gewoon op een 13', veel fijner
Jij werd daardoor juist een heldquote:Op maandag 17 juni 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat terwijl je me hebt zien vallen op het voetbalveldje
quote:
Hier ook hoor (13' is m'n laptop).quote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik internet bijna nooit achter mn pc. meestal op de laptop op de bank of op de tablet of iets.
PC zat ik vroeger 24/7 achter, tegenwoordig eens per 2 maanden oid als er weer een toffe game uit is of als ik moet boekhouden
het is een samenzwering ! Snel gooi het in BNW!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier ook hoor (13' is m'n laptop).
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is een samenzwering ! Snel gooi het in BNW!
Misschien als ik weer zin heb om lange teksten te typen, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik mis weswiladvies wel, komt hij nog terug?
Je zou er wel een geweldig verhaal van kunnen maken nu zo na een maand.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien als ik weer zin heb om lange teksten te typen, maar ik denk het niet.
sowieso, hard kut als ik dat nu moet doenmoet ik een lul verhaal ophangen van een maand ong
dan kan ik net zo goed het gelijk publiceren als boek zijnde
Meh, kost me echt teveel moeite.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zou er wel een geweldig verhaal van kunnen maken nu zo na een maand.
Gewoon nog even doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, eigenlijk wel een gemiste kans om dit samen met PRISM te laten lopennu baal ik stiekem wel!
Dus wel bezig met een lulverhalenboek en ons aluhoedjes als proefkonijnen gebruikenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien als ik weer zin heb om lange teksten te typen, maar ik denk het niet.
sowieso, hard kut als ik dat nu moet doenmoet ik een lul verhaal ophangen van een maand ong
dan kan ik net zo goed het gelijk publiceren als boek zijnde
help je mee?quote:
hoiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus wel bezig met een lulverhalenboek en ons aluhoedjes als proefkonijnen gebruiken
Iedereen is een proefkonijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus wel bezig met een lulverhalenboek en ons aluhoedjes als proefkonijnen gebruiken
DM maar evenquote:
Lekker rellen tijdens je vakantie. Veel beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn vakantie komt steeds dichterbij en in Turkije loopt het steeds verder uit de hand.ziet er niet best uit.
nee, jij ent een konijn!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen is een proefkonijn.
BNW mode on
Heel BNW . Dat zijn er dus al zo'n 20 gegarandeerd verkocht.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi
en nee, maar ALS ik die maand schrijf word t zo lang dat ik het WEL als boek kan maken
maar neuh, ik ga niets publicerenkost me alleen maar geld.. serieus wie zou er een boek kopen over mij hersenschimmen
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn vakantie komt steeds dichterbij en in Turkije loopt het steeds verder uit de hand.ziet er niet best uit.
voor minder dan 500 bij eerste oplevering doet een publisher het nietquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel BNW . Dat zijn er dus al zo'n 20 gegarandeerd verkocht.
fuck ik heb zelf hooikoortsquote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ja, eind juli begin augustusquote:
Ja. Voor zover ik mij nog kan herinneren.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
Jimbo weet jij of die tv's die ik net postte ook zulke aansluitingen hebben?
[ afbeelding ]
Eentje moet dat sowieso hebben voor mijn 360. Anders zit ik straks met 3 tv's, omdat ik mijn 360 niet aan een van de nieuwe kan hangen.
geld man, geen zin om 500-600 uit te geven aan een vakantie (en de rest aan eten ect ect ect) als ik voor dat geld ook de tuin kan verbouwen en met t vrouwtje binnenlands dingen doenquote:
gwn hdmiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje moet dat sowieso hebben voor mijn 360. Anders zit ik straks met 3 tv's, omdat ik mijn 360 niet aan een van de nieuwe kan hangen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, eind juli begin augustus
Maar ga annuleren denk ik
Ik zou het nog even 2 weekjes aankijken, of is er een deadline om te annuleren?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, eind juli begin augustus
Maar ga annuleren denk ik
ja weet niet hoe de zaken staan in istanbulquote:
Ja kijk het tot 1 juli aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het nog even 2 weekjes aankijken, of is er een deadline om te annuleren?
Beste tijd van het jaar manquote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geld man, geen zin om 500-600 uit te geven aan een vakantie (en de rest aan eten ect ect ect) als ik voor dat geld ook de tuin kan verbouwen en met t vrouwtje binnenlands dingen doen
ze hebben toch hdmi? dan kan je die erin pluggen (xbox heeft ook hdmi)quote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat Rasz gewoon (wat meer ?) werken man.
Zal toch wel meevallen? Weet nog dat toentertijd in Egypte er ook gewoon mensen op het strand lagen terwijl 50 km verders de tanks aan het knallen warenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet hoe de zaken staan in istanbul
ga met chimi dus moet wel beetje rustig zijn
Het is eigenlijk nog beter om in januari ofzo de zon op te zoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste tijd van het jaar manSnap echt niet dat je in Nederland wil blijven
Staan er straks 3 tv's op mijn bureau.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hebben toch hdmi? dan kan je die erin pluggen (xbox heeft ook hdmi)
maar check tweakers anders. YGRGB is dat volgens mij of iig component.
maar ik denk dat ze beide alleen hdmi en DVI hebben
Je kunt in NL ook zat leuke dingen doen hoor. Maar buitenland geeft je toch net ff dat gevoel dat je echt met je kop ff weg bent van alle sores.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat gaan wij dit jaar doen ja. Tot nu toe kon dat niet omdat m'n vriendin in de GZ opleiding zit.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog beter om in januari ofzo de zon op te zoeken.
dat krijg je als je ouder word knut. dan heb je geen zomervakantie van 3 maanden meer, maar heb je nog 24dagen op jaarbasis die je mooi moet inplannen. Ik neem meestal 3 weken in de winter op en een week in de zomer.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man snapt.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog beter om in januari ofzo de zon op te zoeken.
Ja weet niet man. Strand misschien anders geweest maar het is niet strandvakantiequote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen? Weet nog dat toentertijd in Egypte er ook gewoon mensen op het strand lagen terwijl 50 km verders de tanks aan het knallen waren
Money is wel het probleem dus, als je genoeg had had je het ook aan vakantie uit kunnen geven.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]laat die zich maar lekker op school focussen, het geld is t probleem niet maar ik geef het gewoon liever ergens anders aan uit
Ik heb 30 dagenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat krijg je als je ouder word knut. dan heb je geen zomervakantie van 3 maanden meer, maar heb je nog 24dagen op jaarbasis die je mooi moet inplannen. Ik neem meestal 3 weken in de winter op en een week in de zomer.
En dan komen er nog koters en mag je lekker als iedereen gaat op vakantie naar de camping.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat krijg je als je ouder word knut. dan heb je geen zomervakantie van 3 maanden meer, maar heb je nog 24dagen op jaarbasis die je mooi moet inplannen. Ik neem meestal 3 weken in de winter op en een week in de zomer.
er zijn voor de xbox DVI kabels te koop (hdmi-dvi dan wel weer volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staan er straks 3 tv's op mijn bureau.
biertjes drinken sletjes neuken in het buitenland jwzquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt in NL ook zat leuke dingen doen hoor. Maar buitenland geeft je toch net ff dat gevoel dat je echt met je kop ff weg bent van alle sores.
Sowieso G.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man snapt.In feb tik ik weer ff Azie aan.
ik vind het onzin om beide te doen, steek je 5ruggen in je tuin en dan nog 5 op vakantiequote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Money is wel het probleem dus, als je genoeg had had je het ook aan vakantie uit kunnen geven.
Weer is te vaak kut. + ik heb eigenlijk een hekel aan Nederlanders. Zeker als ik vakantie heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt in NL ook zat leuke dingen doen hoor. Maar buitenland geeft je toch net ff dat gevoel dat je echt met je kop ff weg bent van alle sores.
Heb jij de allereerste 360 nog? Die zijn toch allemaal al kapot gegaan aan de RROD?quote:
Welnee joh, op basisscholen (in België tenminste) kun je tegenwoordig ook verlofdagen opnemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan komen er nog koters en mag je lekker als iedereen gaat op vakantie naar de camping.
Ik heb in 2010 bij het WK van mijn pa voor in de huiskamer ook een tv gehad, gigantisch groot ding maar mijn 360 kan daar ook niet aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn voor de xbox DVI kabels te koop (hdmi-dvi dan wel weer volgens mij) maar zo had ik hem ook aan mn monitor voor er een tv hing....lang lang geleden toen ik nog onder paps en mams vleugels zat
Je hebt campings en campings.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan komen er nog koters en mag je lekker als iedereen gaat op vakantie naar de camping.
Da's wel baasquote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee joh, op basisscholen (in België tenminste) kun je tegenwoordig ook verlofdagen opnemen.
ik kan een ding zweren, ik ga nooit van me leven de camping opquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een mythe, nooit last van gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij de allereerste 360 nog? Die zijn toch allemaal al kapot gegaan aan de RROD?
dus wat blijft er over...uitgaanquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
biertjes drinken sletjes neuken in het buitenland jwz
zonder sletjes neuken voor mij dan
Ik ga zo toevallig ff wat kabeltjes halen. DVI naar HDMI en wat tulpstekkertjes voor geluid van m'n pc naar versterker.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn voor de xbox DVI kabels te koop (hdmi-dvi dan wel weer volgens mij) maar zo had ik hem ook aan mn monitor voor er een tv hing....lang lang geleden toen ik nog onder paps en mams vleugels zat
psst, mijn xbox kopen ?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb in 2010 bij het WK van mijn pa voor in de huiskamer ook een tv gehad, gigantisch groot ding maar mijn 360 kan daar ook niet aan.En ik vertik het om daarvoor een nieuwere versie te kopen.
Zielig voor je kinderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kan een ding zweren, ik ga nooit van me leven de camping opdaar voel ik me echt te elitair voor
(mooi woord om te zeggen dat je het gewoon ronduit kut vind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |