Toch kunnen we beter geplaatst zijn, meer kans op nog meer Europese tripjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten wel wat leuke ploegen/plaatsen tussen als je zelf ongeplaatst bent ja.
Ik bedoel over 2/3 weken.quote:
Ik alleen vanavond nog.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Retourtje over een week kost 2500, geen idee wat laagseizoen doet
Dat zijn een goede 50 tripjes naar het Baekelandpleinquote:Op maandag 17 juni 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Daar kan je veel leuke dingen voor doen.
Rijbewijs halen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Daar kan je veel leuke dingen voor doen.
Als een baas 3 weken in Tokyo.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zijn een goede 50 tripjes naar het Baekelandplein
Da's verdomme geen geld manquote:
welquote:Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
Baantje regelen volgend jaar doen dan, want daar leven zal ook nie duur zijn of wel?
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's verdomme geen geld man
Baantje regelen volgend jaar doen dan, want daar leven zal ook nie duur zijn of wel?
Nee, valt wel mee. Voor 40$ per dag goed te doen en das dan inclusief tijd in bangkok en grote steden Laos/Cambodja. Beetje in de outback ga je al snel naar slapen voor 3/4 dollar, eten voor 2, bier voor minder dan 1 dollarquote:Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's verdomme geen geld man
Niet tokyo maar Laos en Cambodja.quote:
Met welke maatschappij vlieg je dit jaar? Ik ga dit volgend jaar doen gek voor dat geldquote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tokyo is net zo duur als Nederland. Das best duur als je op vakantie bent.
Royal Jordanianquote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je dit jaar? Ik ga dit volgend jaar doen gek voor dat geld
Op welk vliegveld?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Royal Jordanian![]()
Al lees ik overal dat het eten wel goed is daar. Dat is dan iig al een verbetering van Aeroflot vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |