Nee dan is het helemaal einde NBA of heeft FOX juist NBA rechten?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef DeParo het volgende:
Zou wel tof zijn als Sport 1 bij EL komt, EL heeft al Premier League en Seria A rechten, dus volgend seizoen wordt uiterst interessant. Daarnaast altijd al geweten dat die EL-investering van paar jaar terug een goede investering is geweest zeer content mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Is toch te duur voor mijquote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef DeParo het volgende:
Zou wel tof zijn als Sport 1 bij EL komt, EL heeft al Premier League en Seria A rechten, dus volgend seizoen wordt uiterst interessant. Daarnaast altijd al geweten dat die EL-investering van paar jaar terug een goede investering is geweest zeer content mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
NBAquote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dan is het helemaal einde NBA of heeft FOX juist NBA rechten?
NBA op sport 1 zuigt toch, zenden allemaal tyfus wedstrijd uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft Sport1 geen NBA?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 moet idd bij EL gaan, anders hebben ze alleen nog La Liga , tennis,golf en F1.
NBA nu bij Sport 1?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ouders betalen zodat ik ook nog eens thuis kom.quote:
Ja dat is wel zo, maar tenminste wat, streams kijken is soms ook wel kutquote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NBA op sport 1 zuigt toch, zenden allemaal tyfus wedstrijd uit.
Season pass nemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar tenminste wat, streams kijken is soms ook wel kut
NFL kan ik nu ook al kijken, heb ESPNquote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Fox gaat zeker ook NFL uitzenden, blackouts op nederlandse gamepass![]()
Ze zenden maar 1 wedstrijd per week uit en nooit van de team die ik supportquote:
Mijn vader deed dat al jaren hier. Maar hij ging er mee stoppen omdat hij vond dat ik het zelf moest betalen. Maarja dan maar streams. Ga toch niet werkenquote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ouders betalen zodat ik ook nog eens thuis kom.
NFL seizoen is ook allang afgelopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NFL kan ik nu ook al kijken, heb ESPN
Alleen zenden die flikkers MLB en NFL uit
Vorig jaar in Nederland alles gratis op de gamepassquote:Op maandag 17 juni 2013 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NFL kan ik nu ook al kijken, heb ESPN
Alleen zenden die flikkers MLB en NFL uit
Stylo en ik weten ook waarom, geluidsman is voor de Knicks. Daarom ook zovaak de Nets en Knicks op Sport1quote:Op maandag 17 juni 2013 02:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zenden maar 1 wedstrijd per week uit en nooit van de team die ik support
Had gezien manquote:Op maandag 17 juni 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEb een shirt van NE patriots gekocht , van Brady
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |