Gronkowskiquote:Op maandag 17 juni 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had gezien man
Netjes, ik wil er een van RGIII of Gronkowski
Moet je stream?quote:Op maandag 17 juni 2013 02:04 schreef vandermar het volgende:
Je kan alleen via credit card betalen om via de iPad te kijkendan maar niet, dan ga ik wel pitten.
Ja, misschien welquote:Op maandag 17 juni 2013 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gronkowski. Hij mist waars begin van volgend seizoen he? =/
PAtriots hadden dit jaar gewoon de bowl moeten pakken gvd, verliezen van ravensquote:Op maandag 17 juni 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wel
Zal er in ieder geval erg om spannen.
Computer net uit en ga dat ding niet naar boven slepen met bedrading etc. Ik had al stream gevonden maar dat zou een lange zit worden in de kamer.quote:
18-1 doet ook nog steeds pijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PAtriots hadden dit jaar gewoon de bowl moeten pakken gvd, verliezen van ravens
5k ofzo is vloer tochquote:Op maandag 17 juni 2013 02:06 schreef Doublepain het volgende:
Voor 1000 dollar zit je echt niet vooraan
Volgend jaar pakken ze hemquote:
Hoor je best vaak ja, maar geen idee of dat na 3 dagen al kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ben nog niet met creatine begonnen Insomnia. Had 't 3 dagen gepakt en had echt 't idee dat ik er een redelijke waterpens van kreeg, maar vraag me af of dat zo snel kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |