abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127865512
(er is een onderaan een samenvatting samenvatting)

Even wat achtergrond informatie. TS werkt thuis en zit op kamers. Gisteravond was een huisgenootje jarig dus ze had een feest gegeven. Super frustrerend natuurlijk om te werken, terwijl je alle feestgeluiden hoort.

Toen ik klaar was met werken, ben ik naar beneden gegaan en gingen we shotjes doen.

*insert blackout

Toen vanochtend mijn wekker om 9 uur ging dacht ik dat ik dood ging. In mijn poging het irritante Samsung vogeldeuntje te stoppen voelde ik dat ik met mijn arm in een nattige brij hing. Kots dus. Super ranzig. Ook echt knalrood van de lasagne en overal velletjes van de mini tomaatjes van de vorige dag. Als vluchtreactie ga ik, met best veel moeite, rechtop zitten. Tot mijn grote schrik is het voeteneinde nog erger onder de kots gesmeerd. Dus ik strompel mijn bed uit, zelf helemaal onder de kots. Ook in het midden van het bed is knalrood. En de witte muur.

In de badkamer aangekomen (ik was niet omgevallen!) zie ik dat ik helemaal onder zit. De rode tomatenvelletjes zijn het toppunt. Ik spuw spontaan een, dit keer kerriegeel en dunner, stroom maaginhoud in de wasbak. TS stapt de douche in, want hygiëne, dus ook super veel zeep natuurlijk. Maar die velletjes plakten achter op mijn rug. Na wat onhandige bewegingen, had ik, als echte vindingrijke man, de oplossing bedacht om met de sterke straal stand van de douchekop mijn rug schoon te spuiten. Dit werkte, ik zag alle ranzigheid zo door het doucheputje lopen.

Wil ik langs mijn benen gaan, zie ik dat er allemaal stukken glas in mijn bil zitten. Super lastig om weg te halen. Ik zat te wankelen, en sloopte bijna de douche deurtjes. Ik dacht, schijt, en liet de kleine stukjes maar zitten.

Toen ik mijn kamer inliep weer inliep zag ik, dat ik het voor mekaar heb gekregen om door een schilderij heen te vallen. Het schilderij zat in een glazen lijst, en daar ben ik dus doorheen gevallen. Waarschijnlijk tijdens het uittrekken van mijn kleding, want het zat niet door mijn broek heen.

Gedoucht, maar nog steeds enorm brak ging ik achter mijn bureau zitten. Tot mijn grote schrik zat die ook onder de kots. Ik had helaas, door mijn eindeloze procrestinatie, geen tijd meer dit op te ruimen. We mogen officieel maar één keer te laat inloggen, en ik heb het al 3 keer dit gepresteerd. Ook mijn bed zat dus nog lekker onder de kots zijn zure alcohol aroma te verstuiven.

Gelukkig ben ik inmiddels bijna klaar maar FML. Die lucht is niet te doen, en ik vraag me af hoe ik zo die kots moet opruimen… Het is ook echt een goed matras, en ik wil er niet wéér een verpesten.

Subklacht: waarom kan ik niet met alcohol omgaan? Echt minimaal de helft van de keren dat ik uit ga, herinner ik me de halve nacht niet meer. Schijnbaar ben ik wel gezellig. Mensen vragen me nog steeds, wonder boven wonder, mee.

Samenvatting: Feestje resulteert in een nacht in een bed vol kots, glas in mijn bil, en een werkdag in een kotslucht.

Oh ja en inb4 pics or it didn’t happen, de kots wil niemand zien, en het schilderij zet ik ooit wel een foto bij zodra ik mijn telefoon weer heb opgeladen
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:02:05 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127865589
Wel goed beschreven.
Wat voor werk doe je?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127865590
Ik zie geen klacht?
  zondag 16 juni 2013 @ 17:02:16 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_127865597
Ik snap nooit dat mensen zover gaan dat ze zich de nacht niet meer herinneren.
How can I make this topic about me?
  zondag 16 juni 2013 @ 17:02:29 #5
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_127865609
Goed feestje dus.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_127865673
Leuk verzonnen, NEXT!
pi_127865678
Gelachen man _O_
pi_127865769
5 sterren topic
  zondag 16 juni 2013 @ 17:07:58 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_127865861
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Catch22- het volgende:
Wel goed beschreven.
Wat voor werk doe je?
Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.

En ik werk bij een soort telefonische helpdesk, maar dan om informatie te geven. Inbound. Maar er bellen echt heel veel oude/dove/tourettes/korsakoff mensen naartoe. Mensen die het niet op papier of internet kunnen lezen. Soms moet je dan echt 15 minuten lang alles herhalen, en natuurlijk vriendelijk blijven. Bloed irritant wanneer je organen er stuk voor stuk mee ophouden...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_127866041
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef eP2e het volgende:
Leuk verzonnen, NEXT!
Zal ik een pic posten?
  zondag 16 juni 2013 @ 17:14:18 #12
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_127866049
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.

En ik werk bij een soort telefonische helpdesk, maar dan om informatie te geven. Inbound. Maar er bellen echt heel veel oude/dove/tourettes/korsakoff mensen naartoe. Mensen die het niet op papier of internet kunnen lezen. Soms moet je dan echt 15 minuten lang alles herhalen, en natuurlijk vriendelijk blijven. Bloed irritant wanneer je organen er stuk voor stuk mee ophouden...
Gewoon kutwerk dus :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 16 juni 2013 @ 17:14:30 #13
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_127866055
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zal ik een pic posten?
Ja!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_127866356
Pics van je gewonde bil
pi_127866377
iemand al een paint gemaakt
pi_127866611
Mits niet verzonnen, ge-wel-dig :D

Ow en idd, pics of minstens paint.
"Pools are perfect for holding water"
pi_127866643
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
iemand al een paint gemaakt
pi_127866675
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:30 schreef Maisnon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_

Ik had in gedachten van het totaal plaatje ondergekotst bed enzo :@
pi_127866685
quote:

[..]

[ afbeelding ]
wauw.. en snel ook!

Heeft TS iets om in te lijsten in zijn kapotte schilderij
pi_127866752
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Mooi verhaal, TS! :D
pi_127866914
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ja!
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Pics van je gewonde bil
Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zien :D .

[ Bericht 4% gewijzigd door Roadtrip op 16-06-2013 20:15:21 (Foto's fixen) ]
pi_127866964
Net of je een pot chili con carne in je bed leeg hebt gemikt :D
pi_127867049
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Maisnon het volgende:
Net of je een pot chili con carne in je bed leeg hebt gemikt :D
Ja idd. Op de foto's ziet het er niet dramatisch uit, waarschijnlijk omdat je de stank niet ruikt...
pi_127867172
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Leuke facebook status-update ;)
pi_127867184
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

_O_

Ik had in gedachten van het totaal plaatje ondergekotst bed enzo :@
Ik ook... Maar mijn 5 vierkante meter kamer is te klein om alles in beeld te krijgen...
  zondag 16 juni 2013 @ 17:48:39 #26
393023 LissaZuid
7 dagen in de week lekker
pi_127867314
TS is die ekte ekte sapper

respetct
A wat kijk jij scheve kaasblok
pi_127867451
Ik zit hier hardop te lachen... Er ligt ook glas in dat bed, en er ligt kots op mijn hoogpolig tapijt.

Maar ik kan echt niet met alcohol omgaan. Elke keer als ik ga drinken gebeurt er iets heel bizars. Ik doe het weinig, maar 1x per maand, maar dan wel goed.

Zowiezo vind ik dat je nooit nee moet zeggen bij het uitgaan... Zo saai mensen die niet meedoen aan een rondje of spelletjes ofzo. Of over je werk/school zeuren. Really?
pi_127869388
Ok. Status update.

Ik heb dekbed en het dekbedovertrek, de lakens en de molton in vuilniszakken gestopt, en die meegenomen naar de douche. Daar heb ik met heet water de losse stukjes weggespoeld. Vervolgens heb ik het weer in die zakken gedaan, en het in de wasmachine gestopt met een wasprogramma van 4 uur. En natuurlijk veel wasmiddel, en nog veel meer vanish.

Ik moet nog:

• De matrassloop en het kussen wassen

• De muren schoonmaken

• Stukjes kots en glas uit mijn hoogpolig tapijt halen

• Mijn bureau schoonmaken

Volgens mij duurt het opruimen langer dan het feestje...
pi_127869509
Je hebt je ondergekotste troep in vuilniszakken in de wasmachine gedaan? Nou die zullen schoon worden zeg
Eens met wat hierboven staat
pi_127869535
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:58 schreef Splutje het volgende:
Je hebt je ondergekotste troep in vuilniszakken in de wasmachine gedaan? Nou die zullen schoon worden zeg
Haha nee ze er toen weer uitgehaald. Maar heen en weer versleept in vuilniszakken.
pi_127869845
Dit topic _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_127869929
Harde struggles hiero ik voel je broertje (L)

Veel water drinken/Lipton green thee en goed uitslapen!
  zondag 16 juni 2013 @ 19:22:54 #33
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127870371
Ik heb een keer geprobeerd om mijn kots op te zuigen met de stofzuiger. :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_127870428
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef haan33 het volgende:
KILL

:') :') :') :')
pi_127870485
quote:
Hahaha brokko
pi_127870606
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef XSbig het volgende:

[..]

Hahaha brokko
Awesome! Ik woonde op mijn 16e al een tijdje alleen... Toen ging ik de tuin stofzuigen. Glasscherven enzo weghalen.

De muren zijn trouwens schoon! Vanish is geweldig. Ik zit alleen tegen die vloer op te zien. En het stinkt nog steeds gruwelijk omdat het matras en kussen nog niet schoon zijn.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:39:19 #37
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_127870982
Die zure lucht ga je nog dagen ruiken!
~O>
pi_127871248
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:39 schreef mime_negert het volgende:
Die zure lucht ga je nog dagen ruiken!
~O>
Echt? Fuaarck... Ik heb het gevoel dat het best goed aan het gaan is... Het matras is bijna niet meer verkleurd, alhoewel er wel nieuwe gele plekken bij aan het komen zijn van de vanish. Bizar trouwens. Bij mijn hoofdeinde zit weer weer die kerriegele kots.

Ik heb trouwens twee nieuwe problemen... Ik heb ook kots aan mijn wasmand gesmeerd, en tussen de muur en mijn bed.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:46:44 #39
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_127871327
Damn hoe doet men dit :') snap ik niet man.
Wel mooie OP ^O^

Foto's niet gekeken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:48:35 #40
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_127871414
Klinkt als het begin van zo'n hangover film. Mis alleen de tijger in de badkamer.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 16 juni 2013 @ 19:57:13 #41
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_127871754
Een hoop FOK!kers zullen jaloers op je zijn met je feest gisteravond, en zelfs op de ochtend daarna. Maar mijn hemel :'). Die foto's.. Succes ermee.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_127871759
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
Damn hoe doet men dit :') snap ik niet man.
Wel mooie OP ^O^

Foto's niet gekeken.
Inderdaad dat snap ik dus ook niet. Ik heb zoveel van dit soort dingen. Een andere keer bijvoorbeeld, stond ik midden in de nacht, in de stad, in de winter, in een natte zwembroek, een turkse pizza te eten. Die nacht was begonnen als gezellig een film kijken.

Ik ben ook echt meerdere keren dronken op tv geweest. Terwijl ik weinig drink.

quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt als het begin van zo'n hangover film. Mis alleen de tijger in de badkamer.
Haha ja inderdaad. Sinds dat ik die film gezien moet ik elke keer keihard lachen wanneer ik een wtf situatie wakker werd. Terwijl daarvoor dacht ik van oh nee moet ik dit gaan opruimen.

Het ergste is trouwens dat dit de eerste keer is dat ik heb gekotst van de drank. Ik wordt snel dronken, maar ik krijg meestal geen fysieke problemen. Alleen van bier wordt ik misselijk. Daarom shots, of gewoon oostblokstijl uit de fles.

Over katers trouwens, ik heb nooit hoofdpijn. Hoe kant dat? Ik bedoel ik voel me brak, misselijk, en eigenlijk zwaar depressief, maar echte hoofdpijn heb ik nooit.
pi_127871868
Zou je je de foto's met een andere site kunnen uploaden, kan ze niet openen op mijn telefoon
  zondag 16 juni 2013 @ 20:01:14 #44
64831 2NutZ
pi_127871930
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Inderdaad dat snap ik dus ook niet. Ik heb zoveel van dit soort dingen. Een andere keer bijvoorbeeld, stond ik midden in de nacht, in de stad, in de winter, in een natte zwembroek, een turkse pizza te eten. Die nacht was begonnen als gezellig een film kijken.

[..]

Haha ja inderdaad. Sinds dat ik die film gezien moet ik elke keer keihard lachen wanneer ik een wtf situatie wakker werd. Terwijl daarvoor dacht ik van oh nee moet ik dit gaan opruimen.

Het ergste is trouwens dat dit de eerste keer is dat ik heb gekotst van de drank. Ik wordt snel dronken, maar ik krijg meestal geen fysieke problemen. Alleen van bier wordt ik misselijk. Daarom shots, of gewoon oostblokstijl uit de fles.

Over katers trouwens, ik heb nooit hoofdpijn. Hoe kant dat? Ik bedoel ik voel me brak, misselijk, en eigenlijk zwaar depressief, maar echte hoofdpijn heb ik nooit.
Ik ken wel van die lui die net zo zijn man. Maar ik zelf vergeet nooit shit, ook niet bij veel drinken. Dus ik snap gewoon niet hoe anderen dat wel hebben en echt gewoon uuuren kwijt zijn.

En dat verhaal over die zwembroek :') sheiiit. Hoe?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_127871952
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet iedere zuipavond een extravagante versie van The Hangover laten zijn. :')
pi_127872005
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef livalo het volgende:
Een hoop FOK!kers zullen jaloers op je zijn met je feest gisteravond, en zelfs op de ochtend daarna. Maar mijn hemel :'). Die foto's.. Succes ermee.
Haha I know. Het is echt héél erg. En op die foto's valt het nog mee. Het is het totaal plaatje. De stank, de kleur ervan, en overal op het tapijt en op mijn bureau en bij de vuile was die brokjes.

Maar er is één recept voor een debiele avond. Nooit nee zeggen. En wanneer je zelf zin hebt, dus niet per se mee moeten of het voor anderen doen, gaan. Ik ben zelf soms best wel een beetje akward. Haar wat altijd gek gaat zitten, nu nog een beugel, en in het algemeen totaal verkeerde dingen zeggen, of grapjes maken die niemand grappig vind. Aan de andere kant is dat mijn persoonlijkheid, wat mij mezelf maakt, en ik vind het stiekem wel grappig. Het voordeel eraan is dat wanneer er een feestje is, ookal is dat niet vaak, het wel super gezellig is.
pi_127872060
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Splutje het volgende:
Zou je je de foto's met een andere site kunnen uploaden, kan ze niet openen op mijn telefoon
Uh ja hoor, het viel me inderdaad al op dat je de link moet kopieren. Maar naar welke site? Ik had imageschack gedaan, volgens een of ander topic, maar dat werkt dus niet goed...
pi_127872219
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Uh ja hoor, het viel me inderdaad al op dat je de link moet kopieren. Maar naar welke site? Ik had imageschack gedaan, volgens een of ander topic, maar dat werkt dus niet goed...
imgur.com of tinypic.com
  zondag 16 juni 2013 @ 20:08:10 #49
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127872242
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Niet iedere zuipavond een extravagante versie van The Hangover laten zijn. :')
Niet elke ochtend wakker worden onder het poeder :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_127872617
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ken wel van die lui die net zo zijn man. Maar ik zelf vergeet nooit shit, ook niet bij veel drinken. Dus ik snap gewoon niet hoe anderen dat wel hebben en echt gewoon uuuren kwijt zijn.

En dat verhaal over die zwembroek :') sheiiit. Hoe?
Ik weet het gewoon niet. Dat vind ik altijd zo jammer... Maar er waren toen ook echt een stuk of 8 mensen, allemaal blote voeten en in zwembroek.

quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef Splutje het volgende:

[..]

imgur.com of tinypic.com
Als het goed is doen ze het...
pi_127872699
Prachtig topic TS ^O^
Goed gedetailleerd topic.

Door dit soort topics besluit ik om wat vaker in KLB rond te neuzen _O_

Om maar wat kots verhalen te delen:
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit :')
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad _O_

Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen :')

Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was _O-
Prachtige nacht gehad met een spectaculair einde _O_
  zondag 16 juni 2013 @ 20:20:46 #52
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_127872749
Godverdomme die pics :') :r
Flesje bier
pi_127873122
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS ^O^

Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit :')
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad _O_

Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen :')

Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was _O-
Geweldig! Ik moest hardop lachen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme die pics :') :r
Het is echt triest. Ik had nog gewaarschuwd...

Ik maak me trouwens meer zorgen om de losse stukjes kots en glas op mijn hoogpolig tapijt, vuile was, en open kasten.

Maar het moet niet een beetje subtiel overgeven geweest zijn. Meer een pokemon style aanval.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:27:15 #54
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127873128
quote:
Prachtig topic TS ^O^

Ik heb een keer met mijn dronken kop uit het raam gepist, liep er een oude vrouw met een rollator :')
Dat wijf nooit meer gezien. :')
'The Don Mega'
  zondag 16 juni 2013 @ 20:30:08 #55
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127873321
Dit topic _O- _O- _O- _O-
AFCA!
pi_127873751
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.
SPOILER
Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...
  zondag 16 juni 2013 @ 20:40:56 #57
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874001
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.
SPOILER
Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...
_O_!!!

Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd. :')
'The Don Mega'
pi_127874018
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_127874115
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
pi_127874188
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
Owja.
pi_127874235
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:

[..]

_O_!!!

Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd. :')
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.

Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:44:59 #62
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874277
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.

Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
nieuwe badkamer kopen
'The Don Mega'
pi_127874349
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef haan33 het volgende:

[..]

nieuwe badkamer kopen
Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:47:15 #64
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874414
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
Ik heb altijd de neiging om na het zuipen gewoon uit het raam te plassen
'The Don Mega'
pi_127874434
Godverdomme ik dacht dat ik erg was, maar dit slaat echt alles. _O-
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_127874538
quote:

[..]

_O_!!!

De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:

SPOILER
pi_127874570
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het vervelendst is nog de combinatie van die twee. Aan de diarree zitten en ondertussen het wasfonteintje volkotsen met je gal is al niet prettig, maar je broek of de wc onderspuiten terwijl je ligt te kotsen is al helemaal een nare ervaring.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  zondag 16 juni 2013 @ 20:49:54 #68
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874579
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

SPOILER
wat is dat rooie
'The Don Mega'
pi_127874632
best triest dat je hier gewoon trots op lijkt te zijn

echt jammer dit
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_127874782
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef haan33 het volgende:

[..]

wat is dat rooie
Geen flauw idee.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:53:43 #71
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874814
quote:
9s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Geen flauw idee.
lijkt mij best gaar
zit je te trekken, komt er opeens bloed uit :')
'The Don Mega'
  zondag 16 juni 2013 @ 20:56:19 #72
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_127874994
Respect kil

je leeft
PSN: Reneon01990
pi_127875275
_O_ Mooi topic dit. Vond laatst bij m'n voeteneinde nog een pufje. Vertel valt het tegenwoordig gelukkig mee met het braaksel
pi_127875408
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

SPOILER
Doet me denken de keer dat ik, op vakantie, in een tent, naast een chick, toen ik 15 was het bed onder had gepist. Ik wist niet wat ik moest doen. Maar het was een matje, dus ik heb het gewoon intergraal in het midden van de nacht opgepakt en weggegooid. Toen met een doekje de vloer schoongemaakt.

Het beste is dat ze er gewoon doorheen sliep... Alleen ze vond het gek waarom ik ineens een andere kleur matje had.
pi_127875774
Ik ga trouwens weer even een update geven. Ik zit niet de hele tijd schoon te maken, want ik wordt afgeleid door de laptop, waarvan het toetsenbord en muis helemaal onder de vanish zit (kan dat kwaad?), maar:

Ik ben met die vanish over het matras heengegaan. Op zich zie je het niet, maar ik wil het voor de zekerheid toch wassen...

[*] De muren schoonmaken

Ugh ga ik nu doen, maar wat heb ik daar geen zin in. Aan de andere kant rondlopen met om de zoveel tijd kots onder je voet is ook niet chill.

[*] Mijn bureau schoonmaken

Dingen schieten al een beetje op! Maar ik moet zo ook nog echt de badkamer schoonmaken...
  zondag 16 juni 2013 @ 21:19:12 #76
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127876424
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga trouwens weer even een update geven. Ik zit niet de hele tijd schoon te maken, want ik wordt afgeleid door de laptop, waarvan het toetsenbord en muis helemaal onder de vanish zit (kan dat kwaad?), maar:

Ik ben met die vanish over het matras heengegaan. Op zich zie je het niet, maar ik wil het voor de zekerheid toch wassen...

[*] De muren schoonmaken

Ugh ga ik nu doen, maar wat heb ik daar geen zin in. Aan de andere kant rondlopen met om de zoveel tijd kots onder je voet is ook niet chill.

[*] Mijn bureau schoonmaken

Dingen schieten al een beetje op! Maar ik moet zo ook nog echt de badkamer schoonmaken...
Heb je volgende week weer een verhaal en dan nog erg bijvoorbeeld dit gebeuren in het huis van je vriendin/ouders.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127877058
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Heb je volgende week weer een verhaal en dan nog erg bijvoorbeeld dit gebeuren in het huis van je vriendin/ouders.
Ik drink eigenlijk niet zo vaak. Maar het volgende zuip verhaal ga ik zeker posten!
  PR en moderator zondag 16 juni 2013 @ 21:49:01 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_127878599
Wat een prachtig topic _O_

Hoe is het toch mogelijk dat je je er niks meer van kan herinneren :D

Ook leuk die verhalen van anderen :')
Wat dat betreft maak ik weinig boeiends mee :') Wel één keer van een combi té veel alcohol en té veel wiet nakend op de pot gezeten (lag al met m'n toenmalige vriend in bed) omdat ik moest pissen, maar ik moest niet pissen, maar ik had dat gevoel dus kon gewoon niet chill slapen. En ik wou slapen want ik wou echt weer nuchter zijn :')
Maargoed ik zit daar dus op de pot, ineens moest ik kotsen :') Dat ging blijkbaar in een split second want ik heb zo in een prachtige boog recht tegenover me op de muur gekotst, in een boog naar de wc.
Broertje van hem kwam toen nog kijken of we nog aan het chillen waren, zag hij mij daar naakt om de pot heen hangen, overal kots :')
Mocht ik dus de volgende ochtend mijn eigen kots op ruimen, overal op de muren in alle hoekjes en gaatjes en voegen, stond tot aan m'n enkels in de kots :')
Fuck the EBU.
pi_127878855
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik drink eigenlijk niet zo vaak. Maar het volgende zuip verhaal ga ik zeker posten!
Hoezo drink je niet zo vaak dan?
pi_127878866
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
Wat een prachtig topic _O_

Hoe is het toch mogelijk dat je je er niks meer van kan herinneren :D

Ook leuk die verhalen van anderen :')
Wat dat betreft maak ik weinig boeiends mee :') Wel één keer van een combi té veel alcohol en té veel wiet nakend op de pot gezeten (lag al met m'n toenmalige vriend in bed) omdat ik moest pissen, maar ik moest niet pissen, maar ik had dat gevoel dus kon gewoon niet chill slapen. En ik wou slapen want ik wou echt weer nuchter zijn :')
Maargoed ik zit daar dus op de pot, ineens moest ik kotsen :') Dat ging blijkbaar in een split second want ik heb zo in een prachtige boog recht tegenover me op de muur gekotst, in een boog naar de wc.
Broertje van hem kwam toen nog kijken of we nog aan het chillen waren, zag hij mij daar naakt om de pot heen hangen, overal kots :')
Mocht ik dus de volgende ochtend mijn eigen kots op ruimen, overal op de muren in alle hoekjes en gaatjes en voegen, stond tot aan m'n enkels in de kots :')
Trauma 4 life broertje van hem :') :')
  PR en moderator zondag 16 juni 2013 @ 21:53:37 #81
288245 crew  Moira
pi_127878887
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Trauma 4 life broertje van hem :') :')
Niet eens :') Hij was zo blij dat hij me naakt had gezien :')
Fuck the EBU.
pi_127878956
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Haha
  zondag 16 juni 2013 @ 21:56:19 #83
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127879072
die mensen hier hahaha
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127879559
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef terrorsjaak het volgende:
5 sterren topic
Copthorne 2.0
pi_127879677
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Splutje het volgende:

[..]

Hoezo drink je niet dan?
je weet wat alcohol met je ingewanden doet?
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_127879747
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

je weet wat alcohol met je ingewanden doet?
Die kunnen wel wat hebben hoor
  zondag 16 juni 2013 @ 22:06:41 #87
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127879784
Wat heb ik zojuist gelezen. Je weet wel dat als je niet bewust kotst dat je kan stikken in je braaksel?
  zondag 16 juni 2013 @ 22:12:05 #88
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_127880135
:'(
quote:

[..]

_O_!!!

:') :') :') :')
Doei!
  zondag 16 juni 2013 @ 22:13:21 #89
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_127880207
quote:

[..]

SPOILER
[..]

Gadverdamme mang
Doei!
pi_127880377
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Mishu het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen. Je weet wel dat als je niet bewust kotst dat je kan stikken in je braaksel?
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Mensen die bewusteloos zijn moeten altijd op een speciale manier liggen, en in de tussentijd zit ik knock out te kotsen. Het had inderdaad mis kunnen gaan...
  zondag 16 juni 2013 @ 22:17:30 #91
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_127880439
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Mensen die bewusteloos zijn moeten altijd op een speciale manier liggen, en in de tussentijd zit ik knock out te kotsen. Het had inderdaad mis kunnen gaan...
Gestikt in tomaten en lasagne mooier dooi kun je niet hebben
Doei!
pi_127880612
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Gestikt in tomaten en lasagne mooier dooi kun je niet hebben
True. Italiaans (wat ik trouwens bij een Nederlands presentatie als itiliaans heb gespeld op ongeveer 20 powerpoint slides, ik heb een slecht slaapritme) eten is geweldig. Het is zo sfeervol. Ook tomaten daar kan ik zoveel van eten...

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Splutje het volgende:

[..]

Hoezo drink je niet zo vaak dan?
Ik ben saai. Nee grapje, ik vind te vaak uitgaan eigenlijk niet leuk. Plus, ik wordt altijd helemaal lijp.
pi_127880808
Probleem... Die was wordt niet schoon...
pi_127880906
Schitterend topic. _O_ Vier pagina's lang genoten.

Hoop dat je de zooi inmiddels een beetje hebt kunnen opruimen?

Ik snap overigens ook niet hoe je zo ver heen kunt zijn? Ik was afgelopen donderdag uitgegaan en ik was ook behoorlijk dronken geworden, maar ik kan me alles gewoon herinneren. Ik moest ook de volgende dag naar het werk. :P Maar het lijkt me eng om na zo'n avond enkele uren kwijt te zijn uit je geheugen. Wie weet wat er allemaal is gebeurd?
Copthorne 2.0
pi_127882945
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef Copthorne het volgende:
Schitterend topic. _O_ Vier pagina's lang genoten.

Hoop dat je de zooi inmiddels een beetje hebt kunnen opruimen?

Ik snap overigens ook niet hoe je zo ver heen kunt zijn? Ik was afgelopen donderdag uitgegaan en ik was ook behoorlijk dronken geworden, maar ik kan me alles gewoon herinneren. Ik moest ook de volgende dag naar het werk. :P Maar het lijkt me eng om na zo'n avond enkele uren kwijt te zijn uit je geheugen. Wie weet wat er allemaal is gebeurd?
Haha het opruimen gaat niet zo best... De wasmachine vond mijn lading te zwaar. Dus na 4 uur daarin gezeten te hebben zitten er nog steeds allemaal stukjes aan het dekbed en de lakens... Hij weigerde ook te centrifugeren. Aan de andere kant als dat dekbed vervangen moet worden, het zij zo.

Nu heb ik de hoes van mijn matras erin gestopt. Die is over 2 uur klaar. Daarna moet ik nog ladingen doen voor mijn kussen, het dekbed dit keer apart, de lakens, en de kleding die ik onder heb gekotst.

Wat wel positief is, de muren zijn inmiddels schoon, het glas en de losse stukjes kots zijn van de vloer, en de kots is niet in het matras zelf getrokken. Oh ja en mijn huishoudtaak, de badkamer schoonmaken, heb ik ook gedaan.

Maar ik heb het gevoel dat dit een lange nacht gaat worden. Ik heb nog 10 uur aan was ladingen te gaan (dit zijn niet echt dingen voor een snel wasje) als ze uberhaupt schoon gaan worden, en ik wil mijn tapijt nog nat gaan schoonmaken.

Ik ben ook echt debiel misselijk. Ik heb alleen maar een soepje gegeten vandaag, omdat ik niet aan normaal voedsel wil denken. Mijn Cola Light, mijn vice waar ik een debiele verslaving aan heb, is op. Ik heb al mijn 5 blikjes Red Bull tijdens het werken opgedronken om een beetje normaal te functioneren, en crash nu. Oh ja en ik heb een hele gekke wisselwerking van eerst heel lang obstipatie, en dan ineens knetterende diaree.

Kortom mijn leven is weer lekker cliché, en inderdaad ik heb geen flauw idee wat er gebeurt is. Niet alleen hou je er dan geen leuke herinneringen aan over, wat psychologisch het belangrijkste is van leuke dingen doen - eraan terugdenken, maar het is ook ontzettend stressvol om niet te weten wat er gebeurt is.

Edit: Fuaark, rennen naar het toilet! Waarom post ik trouwens, ipv meteen te gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Roadtrip op 16-06-2013 23:00:25 ]
pi_127886123
Ik zit lekker mijn topic te bumpen, maar dit moet ik ff delen.

Zodra ik een ff lekker gebout heb / een grote boodschap heb gelegd / een dammetje heb gelegd / een grote bruine heb verzopen / uit me aars heb gebeult / mijn prostaat gemasseerd heb / kringspieroefeningen heb gedaan / geregeerd heb op de porcelijnen troon / de titanic heb laten zinken / op zijn frans déféqué of gewoon ordinair heb lopen schijten, kijk ik ff op het wc papier of ik mijn anus lekker heb gereinigd.

Tot mijn schrik zat er echt best veel bloed op dat wc papiertje. Moet ik nu naar de dokter? FML. De was is ook echt nog steeds niet klaar...
  zondag 16 juni 2013 @ 23:49:17 #97
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_127886235
Hebben je huisgenoten je al druk poetsend bezig gezien? En hebben ze/kunnen ze vertellen of je snachts nog een beetje lompe dingen hebt gedaan die de moeite waard zijn om hier te posten :)?
pi_127886446
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Adrenalini het volgende:
Hebben je huisgenoten je al druk poetsend bezig gezien? En hebben ze/kunnen ze vertellen of je snachts nog een beetje lompe dingen hebt gedaan die de moeite waard zijn om hier te posten :)?
Haha ja ze hebben me gezien. Ze dachten eerst dat ik de badkamer heel erg goed aan het schoonmaken ben, en toen heb ik gezegd dat ik lasagne heb geknoeid in mijn bed. Ik kan ook echt niet liegen, dus het verbaast me dat dit goed gaat :o

Verhalen heb niet echt gehoord. Dat baard me zorgen. Meestal hoor ik allemaal gekke shit. Maar of ik was gisteren saai, of er is iets heel vaags gebeurd.
pi_127886606
ik wil ook een keer zoiets meemaken als in de OP
pi_127886672
quote:
9s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zit lekker mijn topic te bumpen, maar dit moet ik ff delen.

Zodra ik een ff lekker gebout heb / een grote boodschap heb gelegd / een dammetje heb gelegd / een grote bruine heb verzopen / uit me aars heb gebeult / mijn prostaat gemasseerd heb / kringspieroefeningen heb gedaan / geregeerd heb op de porcelijnen troon / de titanic heb laten zinken / op zijn frans déféqué of gewoon ordinair heb lopen schijten, kijk ik ff op het wc papier of ik mijn anus lekker heb gereinigd.

Tot mijn schrik zat er echt best veel bloed op dat wc papiertje. Moet ik nu naar de dokter? FML. De was is ook echt nog steeds niet klaar...
Als je je verbaasde dat zo'n boomstam uit je anus kon komen komt het waarschijnlijk doordat je bolus net te groot voor je backdoor was. Ik ken dat na het zuipen
pi_127886895
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ook een keer zoiets meemaken als in de OP
Gewoon een keer stappen met mensen die je vertrouwt. De eerste stap is lastig, maar er komen altijd wel mensen naar je toe. Zelfs in je eentje zou je het kunnen proberen. Gewoon overal bij meedoen, de drank spelletjes, weddenschappen, drank kopen / krijgen.

Ik had trouwens echt anderhalve maand niet gezopen voordat dit gebeurde. Misschien daarom zo is misgegaan.
pi_127899185
Ik ga weer een status update geven (alhoewel dit topic waarschijnlijk leuker zou zijn als er weer van alles mis ging...)

Ik was gisteren tot 4 uur snachts bezig met wassen. Ik heb een wasprogramma van 6 uur op 60 graden gedaan. Op zich is hij nu veel schoner, maar hij is nog steeds verkleurd en stinkt. Daarom heb ik hem nu op 90 graden aangezet.

Ook mijn kussen is nog niet schoon. Vannacht heb ik dus met mijn hoofd op een trui geslapen :') . Ik heb hem 1 wasje gegeven, en hij stinkt niet meer, maar is nog steeds een beetje verkleurd. Als het dekbed schoon wordt, en niet heel erg krimpt, ga ik mijn kussen ook op 90c graden wassen.

Als laatste heb ik mijn lakens in emmers met vanish gezet om een nachtje te bleken. Mijn tapijt moet ik nog steeds schoonmaken, maar ik was bang iedereen wakker te maken.

Maar het goede nieuws is, mijn kamer ruikt niet meer naar kots! Helaas wel heel erg sterk naar schoonmaakmiddel.

Trouwens ook goed nieuws is dat er volgend weekend misschien een nieuw bezopen verhaal gaat komen!
pi_127899356
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
  maandag 17 juni 2013 @ 13:28:39 #104
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_127899581
Goed topic.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:40:19 #105
64831 2NutZ
pi_127900113
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

:') :'(
  maandag 17 juni 2013 @ 13:45:18 #106
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_127900325
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit dus. Ik ben ook vaak apezat, maar kan mij altijd alles nog herinneren (hoewel dat van mij ook niet altijd hoeft... :') )
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_127900582
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga weer een status update geven (alhoewel dit topic waarschijnlijk leuker zou zijn als er weer van alles mis ging...)

Ik was gisteren tot 4 uur snachts bezig met wassen. Ik heb een wasprogramma van 6 uur op 60 graden gedaan. Op zich is hij nu veel schoner, maar hij is nog steeds verkleurd en stinkt. Daarom heb ik hem nu op 90 graden aangezet.

Ook mijn kussen is nog niet schoon. Vannacht heb ik dus met mijn hoofd op een trui geslapen :') . Ik heb hem 1 wasje gegeven, en hij stinkt niet meer, maar is nog steeds een beetje verkleurd. Als het dekbed schoon wordt, en niet heel erg krimpt, ga ik mijn kussen ook op 90c graden wassen.

Als laatste heb ik mijn lakens in emmers met vanish gezet om een nachtje te bleken. Mijn tapijt moet ik nog steeds schoonmaken, maar ik was bang iedereen wakker te maken.

Maar het goede nieuws is, mijn kamer ruikt niet meer naar kots! Helaas wel heel erg sterk naar schoonmaakmiddel.

Trouwens ook goed nieuws is dat er volgend weekend misschien een nieuw bezopen verhaal gaat komen!
Waarom koop je niet gewoon een nieuw dekbed + kussen?

Verder maq je denk ik van geluk spreken dat je er zo vanaf bent gekomen. Volgende keer maar 2 keer nadenken voordat je aan shotjes begint?
pi_127900930
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Waarom koop je niet gewoon een nieuw dekbed + kussen?

Verder maq je denk ik van geluk spreken dat je er zo vanaf bent gekomen. Volgende keer maar 2 keer nadenken voordat je aan shotjes begint?
Ik wordt obsessief wanneer iets niet lukt. Ik ga meestal net zo lang door totdat het gewoon terminaal is. Bijvoorbeeld dat dekbed, waarvan de kans best wel groot is dat hij zo gekrompen is. Maar pas zodra hij kapot schoongemaakt is, zou ik een nieuwe kopen. Een van mijn rare trekjes.

En qua alcohol misbruik val ik erg mee. Ik drink weinig, en dit is ook de eerste keer dat ik gekotst heb (maar hoe, niet gewoon een paar minuten boven het toilet hangen). Ook heb ik er geen hoofdpijn van gekregen, dus volgens mij valt het wel mee. Alleen mijn geheugen wordt altijd onbetrouwbaar, of dus gewoon helemaal afwezig.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:02:59 #109
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_127901055
Godver, hoop dit echt nooit mee te maken...
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_127901342
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef thats_meh het volgende:
Haha begrijp ik. Ik zat er gisteren ook echt ff doorheen. Met je brakke hoofd al die zooi opruimen. Al is mijn kamer nu wel schoner dan hij ooit is geweest. Elke centimeter ben ik helemaal aan het schrobben. Ik zelf best wel smetvrees, 2 of 3x per dag douchen en vaak schone kleding. Dus dit kon ik niet echt van mezelf waarderen...
pi_127901477
pi_127901610
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef thats_meh het volgende:
Oplossing is gewoon niet dronken worden.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:15:22 #113
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127901645
Roadtrip, baas _O_
En die foto's, ik ging stuk _O_
Zelf nooit in bed gekotst, hoop ik ook eigenlijk nooit te doen, wel ooit uit m'n raam, maar hij stond niet ver genoeg open :')

Zatte/kater struggles altijd ^O^
  maandag 17 juni 2013 @ 14:15:32 #114
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127901655
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oplossing is gewoon niet dronken worden.
dat is geen oplossing
pi_127902094
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef adnapekkid het volgende:
Roadtrip, baas _O_
En die foto's, ik ging stuk _O_
Zelf nooit in bed gekotst, hoop ik ook eigenlijk nooit te doen, wel ooit uit m'n raam, maar hij stond niet ver genoeg open :')

Zatte/kater struggles altijd ^O^
Haha die is wel mooi! Ik zou niet durven te kotsen uit een raam, als er iemand onder loopt...

Een ander kots verhaal is trouwens ook wel grappig. Toen ik klein was, had mijn broer allemaal hifi spul als een versterker, cd speler, boxen enzo in een doos gestopt, en die naast het bed gelegd. Ik was op dat moment ziek en wilde kotsen. Ik was helemaal trots dat ik het bed kon ontwijken, maar ik zag die doos niet staan. Die speakers zijn nooit meer hetzelfde geweest. Ook echt helemaal naar binnen in de klankast, als je dat zo kan noemen.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:27:33 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127902161
Weet je wel helemaal zeker dat het jouw kots was, in het bed?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 17 juni 2013 @ 14:30:39 #117
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127902281
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha die is wel mooi! Ik zou niet durven te kotsen uit een raam, als er iemand onder loopt...

Een ander kots verhaal is trouwens ook wel grappig. Toen ik klein was, had mijn broer allemaal hifi spul als een versterker, cd speler, boxen enzo in een doos gestopt, en die naast het bed gelegd. Ik was op dat moment ziek en wilde kotsen. Ik was helemaal trots dat ik het bed kon ontwijken, maar ik zag die doos niet staan. Die speakers zijn nooit meer hetzelfde geweest. Ook echt helemaal naar binnen in de klankast, als je dat zo kan noemen.
T was het raam van de achtertuin, met een muur eronder recht naar beneden, heel de muur en kozijn van raam eronder zaten onder :') , om 4 uur snachts het huis staan schoonspuiten met de tuinslang :')

en van die speakers: _O- _O_
pi_127903794
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

T was het raam van de achtertuin, met een muur eronder recht naar beneden, heel de muur en kozijn van raam eronder zaten onder :') , om 4 uur snachts het huis staan schoonspuiten met de tuinslang :')

en van die speakers: _O- _O_
Oh heerlijk. Wel bonuspunten dat je het op bent gaan ruimen, ipv te wachten tot de volgende dag...
  maandag 17 juni 2013 @ 15:08:13 #119
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127903841
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh heerlijk. Wel bonuspunten dat je het op bent gaan ruimen, ipv te wachten tot de volgende dag...
gaat aankoeken, en dan is het er helemaal niet meer vanaf te krijgen. Maar daar zal jij alles vanaf weten :P. De stukjes frikandel had ik alleen niet weggekregen met de tuinslang :') .
pi_127903973
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

gaat aankoeken, en dan is het er helemaal niet meer vanaf te krijgen. Maar daar zal jij alles vanaf weten :P. De stukjes frikandel had ik alleen niet weggekregen met de tuinslang :') .
Haha. Het standaard vette voer na het zuipen ook...

Maar het is inderdaad behoorlijk aangekoekt hier. Volgens mij zijn mijn dekbed en kussen rijp voor de sloop... Toch ben ik echt super blij dat er hier niet zo'n zure kots lucht hangt.
  maandag 17 juni 2013 @ 15:12:43 #121
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127904018
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:11 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha. Het standaard vette voer na het zuipen ook...

Maar het is inderdaad behoorlijk aangekoekt hier. Volgens mij zijn mijn dekbed en kussen rijp voor de sloop... Toch ben ik echt super blij dat er hier niet zo'n zure kots lucht hangt.
net die foto's nog eens bekeken, hoeveel had jij wel niet gegeten, echt drie lasagneschotels ofzo
pi_127904298
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

net die foto's nog eens bekeken, hoeveel had jij wel niet gegeten, echt drie lasagneschotels ofzo
Haha de lasagne was niet het probleem. Dat was gewoon een éénpersoons magnetron maaltijd. De tomaatjes zijn de killer. Dat is echt een hele bak. Het eet makkelijk weg tijdens het werken. Je kan het gewoon in een keer wegslikken zodra iemand belt. Maar het vult ook voor geen reet.

Oh ja mijn eetpatroon is inderdaad slecht. Lasagne en heel veel tomaatjes is volgens mij geen divers, gebalanceerd, eetpatroon.
  maandag 17 juni 2013 @ 15:20:10 #123
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127904378
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha de lasagne was niet het probleem. Dat was gewoon een éénpersoons magnetron maaltijd. De tomaatjes zijn de killer. Dat is echt een hele bak. Het eet makkelijk weg tijdens het werken. Je kan het gewoon in een keer wegslikken zodra iemand belt. Maar het vult ook voor geen reet.

Oh ja mijn eetpatroon is inderdaad slecht. Lasagne en heel veel tomaatjes is volgens mij geen divers, gebalanceerd, eetpatroon.
sws altijd gekleurd eten eten voor een zuipavond _O_ , voor de spectaculairste pizza's
pi_127904777
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

sws altijd gekleurd eten eten voor een zuipavond _O_ , voor de spectaculairste pizza's
Haha ja inderdaad. Dit is trouwens de eerste keer dat ik gekotst heb door alcohol, maar hoe... Ik begrijp alleen niet waar het kerriegele vandaan kwam. Volgens mij heb ik niet met die kleur gegeten.
  maandag 17 juni 2013 @ 15:31:41 #125
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127904849
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad. Dit is trouwens de eerste keer dat ik gekotst heb door alcohol, maar hoe... Ik begrijp alleen niet waar het kerriegele vandaan kwam. Volgens mij heb ik niet met die kleur gegeten.
kots heeft altijd verrassende kleuren, kan gal zijn, of al half verteerde shit ofzo. van t weekend weer feestje?
pi_127905093
quote:

[..]

Zin in volgend weekend, TS!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_127905225
Dit topic maakt mijn hele dag goed.

-Goede OP
-Updates
-Paint
-Foto's

10/10
pi_127906021
Eindelijk weer eens kwaliteit topic. _O-
pi_127906981
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

kots heeft altijd verrassende kleuren, kan gal zijn, of al half verteerde shit ofzo. van t weekend weer feestje?
Eigenlijk wil ik gewoon nog geen eens meer weten wat er in mijn maag gebeurd is...

Dit weekend gaat er misschien weer een leuk verhaaltje komen inderdaad. Bijzonder want meestal gebeurt dat weinig. Ik ga eigenlijk maar één keer per maand uit, maar de zomer doet gekke dingen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Zin in volgend weekend, TS!
Ik ook! Ik hoop dat het normaal blijft, maar aan de andere kant misschien komt er wel weer een vreemd topic. Zowiezo hoef ik niet te werken, dus ik kan fatsoenlijk los gaan. (Ik had me hier ingehouden, en idd dat ging niet al te best :') ).
  maandag 17 juni 2013 @ 16:34:38 #130
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_127907458
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Fixi0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit MOET je lezen :')
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:35:47 #131
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_127907508
Bovendien, geweldig topic, dit moet bewaard blijven :')
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_127907611
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Dit MOET je lezen :')
Haha ja ik zag die lap tekst :P Doorgelezen en die foto echt te nasty :P

TS ga drugs gebruiken!
pi_127907864
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Haha ja ik zag die lap tekst :P Doorgelezen en die foto echt te nasty :P

TS ga drugs gebruiken!
Haha ja inderdaad. Ik ben echt een nep Nederlander. Ik heb nog nooit gesmoked ofzo. Op zich lijkt het me super grappig om stoned te zijn, maar ik heb geen zin om het te blowen omdat ik niet rook, en cakes schijnen lastig te zijn met ineens te veel eten ofzo.
pi_127907936
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad. Ik ben echt een nep Nederlander. Ik heb nog nooit gesmoked ofzo. Op zich lijkt het me super grappig om stoned te zijn, maar ik heb geen zin om het te blowen omdat ik niet rook, en cakes schijnen lastig te zijn met ineens te veel eten ofzo.
Gewoon veel wiet in de cake gooien hoef je ook niet veel cake te eten :P
  maandag 17 juni 2013 @ 16:50:48 #135
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127908202
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik gewoon nog geen eens meer weten wat er in mijn maag gebeurd is...

Dit weekend gaat er misschien weer een leuk verhaaltje komen inderdaad. Bijzonder want meestal gebeurt dat weinig. Ik ga eigenlijk maar één keer per maand uit, maar de zomer doet gekke dingen.

[..]

Ik ook! Ik hoop dat het normaal blijft, maar aan de andere kant misschien komt er wel weer een vreemd topic. Zowiezo hoef ik niet te werken, dus ik kan fatsoenlijk los gaan. (Ik had me hier ingehouden, en idd dat ging niet al te best :') ).
ik zeg roadtrip: vaker uitgaan _O_
pi_127908358
heb je ook nog een foto van dat schilderij? :D

ik wacht in ieder geval af op volgend weekend :9
pi_127908397
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:45 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Gewoon veel wiet in de cake gooien hoef je ook niet veel cake te eten :P
Haha ik ga eens kijken of ik wat mensen kan overtuigen.

Zowiezo ga ik vanaf nu mijn vage verhalen posten trouwens. Dat zijn er bij mij veel. Laatst zat bijvoorbeeld een koe aan mijn telefoon te sabbelen. Helemaal nuchter. Lang verhaal.

Maar paniek. Ik had zoiets van ik kan het beest niet bang maken, dan gaat hij wegrennen. Maar ik kan hem ook niet laten staan, dan bijt hij hem kapot. Misschien raakt hij wel gewond, en dan zit een sim kaart, op mijn naam, in een dode koe. Dan heb ik het weer gedaan. Maar je steekt ook niet zo snel je handen in de mond van zo'n beest.

Uiteindelijk had ik hem een beetje geaaid als een paard. Maar nu zit er een echt best wel grote deuk in mijn telefoon...
pi_127908517
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef -niemand- het volgende:
heb je ook nog een foto van dat schilderij? :D

ik wacht in ieder geval af op volgend weekend :9
Haha nee, ik heb de glassplinters al weggegooid. Maar het schilderij is een beetje herkenbaar. En dat lijkt me dus weer niet grappig. Ik zie het al voor me. Het is niet alsof ik hier een goede indruk maak. :')

En haha ik ook. Ik voel groepsdruk. Ik wil niet teleurstellen :o . Maar het plan van dit weekend kan goed gecombineerd worden met wiet... O-)

Ik durf trouwens geen spoilers te geven. Ik weet ook niet zeker of het doorgaat...
pi_127908655
quote:
trouwens de eerste keer dat ik gekotst heb door alcohol, maar hoe... Ik begrijp alleen niet waar het kerriegele vandaan kwam
Dat kerriegele is gal, dat smaakt ook een stuk bitterder. 8-)

Mooi kots festijn TS ^O^

De laatste jaren heb ik er gelukkig niet zoveel last meer van maar vroeger gebeurde het me wel regelmatig dat ik vreemde sporen vond die van mij afkomstig bleken. Gelukkig had ik een huisgenoot die nog erger was en meestal dacht dat het van hem was dus al opgeruimd was als het in algemene ruimtes gespetterd had. :D
  maandag 17 juni 2013 @ 17:11:38 #140
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127909152
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha nee, ik heb de glassplinters al weggegooid. Maar het schilderij is een beetje herkenbaar. En dat lijkt me dus weer niet grappig. Ik zie het al voor me. Het is niet alsof ik hier een goede indruk maak. :')

En haha ik ook. Ik voel groepsdruk. Ik wil niet teleurstellen :o . Maar het plan van dit weekend kan goed gecombineerd worden met wiet... O-)

Ik durf trouwens geen spoilers te geven. Ik weet ook niet zeker of het doorgaat...
veel bier + wiet = goeie 'gevolgen van feest' 2.0 . alhoewel 1.0 moeilijk te overtreffen is
  maandag 17 juni 2013 @ 17:13:04 #141
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_127909228
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mooi kots festijn TS ^O^

De laatste jaren heb ik er gelukkig niet zoveel last meer van maar vroeger gebeurde het me wel regelmatig dat ik vreemde sporen vond die van mij afkomstig bleken. Gelukkig had ik een huisgenoot die nog erger was en meestal dacht dat het van hem was dus al opgeruimd was als het in algemene ruimtes gespetterd had. :D
_O-
pi_127909665
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mooi kots festijn TS ^O^

Dat is echt geniaal. Respect! _O_

Maar inderdaad het smaakte erg bitter. Echt heel vies. Ik heb 3 vrouwen als huisgenoten. Dus behalve om de zoveel tijd een verdwaalde tampon of bloedsporen is het hier erg schoon.

quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

veel bier + wiet = goeie 'gevolgen van feest' 2.0 . alhoewel 1.0 moeilijk te overtreffen is
Ik ben benieuwd. Ik niet of dit weekend leuk gaat worden, en ik ga geen bagger posten. Maar er komt zeker een vervolg!
  maandag 17 juni 2013 @ 17:31:32 #143
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127910024
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat is echt geniaal. Respect! _O_

Maar inderdaad het smaakte erg bitter. Echt heel vies. Ik heb 3 vrouwen als huisgenoten. Dus behalve om de zoveel tijd een verdwaalde tampon of bloedsporen is het hier erg schoon.

[..]

Ik ben benieuwd. Ik niet of dit weekend leuk gaat worden, en ik ga geen bagger posten. Maar er komt zeker een vervolg!
houd het op niveau, dan komt alles goed ^O^
pi_127913109
quote:
Gebrokenglas,
Dus je weet ook nog dat je in zijn kont zat ?
pi_127915432
Wat een geweldig topic _O_
  maandag 17 juni 2013 @ 20:47:01 #146
68091 borbit
pi_127918604
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:

[..]

Gebrokenglas,
roflol
pi_127919657
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:

[..]

Gebrokenglas,
_O- Ik moest hardop lachen!
pi_127932858
Ok luitjes, weer een update.

Het heeft twee dagen geduurt, maar mijn kamer is helemaal schoon! Gewoon écht schoon. *O* Na twee uur schrobben op het tapijt is de kots daar ook vanaf. Het is hier nog nooit zo schoon geweest. Voor extra effect heb ik ook de ramen gelapt en alles afgestoft.

Nu ben ik midden in de nacht mijn was aan het doen, mijn huisgenoten irriteren. Maar ook de was die ik onder gespoten heb is al schoon. Nu is het gewoon kleding wassen.

Helaas is mijn karma nog niet gereed mij een fijne nacht te gunnen. Ik had het raam wagenwijd open gezet, zodat het lekker kon door luchten. Geen goed idee, in het donker, met alle lichten. |:( Het is hier bijna insectarium. Enorm veel muggen, ook van de grote zweefmuggen, en natuurlijk allemaal motjes en nachtvlinders.

Toch heb ik als, door geslacht vindingrijke, man een briljante, praktische, en ook zeer effectieve oplossing bedacht. Oortjes in doen en keihard muziek luisteren zodat je ze niet hoort vliegen. :') Alleen jammer wanneer er om de zoveel tijd een tegen me aanvliegt. Vooral die nachtvlinders zijn ranzig.
pi_127933175
Nog wat gehoord van je huisgenoten over de betreffende nacht?
pi_127933347
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:33 schreef Cpt. het volgende:
Nog wat gehoord van je huisgenoten over de betreffende nacht?
Schijnbaar heb ik niks geks gedaan. Een opluchting, en teleurstelling tegelijk. Normaal doe ik altijd gekke drankspelletjes ofzo. Wel hebben we over allemaal, eigenlijk best privé, onderwerpen gepraat.
pi_127933495
Ik zit trouwens naar aanleiding van dit topique een plan te maken.

Ik ga volgend jaar naar de universiteit. Eigenlijk wil ik een bizar feest organiseren voor mijn hele faculteit. Elkaar een beetje leren kennen. Met een bizar feest bedoel ik dan niet gewoon mensen uitnodigen, maar echt een thema feest.

Zelf zat ik te denken aan een rave. Helemaal in het donker, en dan alleen laser lichten, een stroboscoop, glowsticks en natuurlijk veel rook. En dan van die debiel hard van die heerlijke Prodigy muziek.

Ik ben zelf twee keer naar een rave geweest, maar het heeft echt een party gevoel. Gewoon super spannend. In het geheim afspreken, ernaartoe gaan en allemaal mensen naar een plekje in the middle of nowhere zien fietsen, en altijd op je hoede zijn of er politie komt. Wat de tweede keer trouwens ook gebeurde. Fucking spannend, met je dronken hoofd wegfietsen. Echt adrenaline.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet organiseren. Ik durf het niet thuis te houden, omdat er dan mensen die ik eigenlijk helemaal niet ken in mijn huis gaan zuipen. Nog erger nog geen eens mijn huis, maar een luxe ingericht studentenhuis. Toen ik 16 was woonde ik alleen (lang verhaal) en gaf ik regelmatige super grote huis feestjes. Maar alle meubels daar tweedehands, en bovendien was het mijn huis, mijn laptop die gestolen kan, mijn muur die ik opnieuw moet schilderen. Dat ging trouwens goed, maar de mensen die ik dan uitgenodigde kende in ieder geval al. Zowiezo veel close-calls trouwens.

Ik durf ook niet zomaar naar een tunneltje te gaan, omdat als het dan misgaat ik screwed ben. Ik zou die lichtdingen, en voor zo'n tunnel ook groot genoege speakers, moeten huren. Wanneer iemand dan iets sloopt, of dus de politie komt, ben ik helemaal de lul. (Al zou dat wel een leuk topic opleveren...)

Een zaal huren zou een optie kunnen zijn, maar weer zo duur. Bovendien is het spannende er dan af. Bij mij thuis kan het misgaan, in een tunneltje kan het misgaan, maar in een zaal is het uitgebreid gepland en dus geen rave.
pi_127933501
quote:
:')
pi_127933515
Kan iemand zo lief zijn om een samenvatting te maken? Ik ga die lange lap tekst echt niet lezen.
pi_127933522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:15 schreef Xenzo het volgende:
Kan iemand zo lief zijn om een samenvatting te maken? Ik ga die lange lap tekst echt niet lezen.
Van de OP? Die staat onderaan...

Van mijn dilemma hierboven? TS wil een rave organiseren voor zijn eerste studiejaar om iedereen te leren, maar is te pussy om het in zijn eigen huis of een tunneltje te doen, en een zaal is geen rave.
pi_127933547
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:

Van mijn dilemma hierboven? TS wil een rave organiseren voor zijn eerste studiejaar om iedereen te leren, maar is te pussy om het in zijn eigen huis of een tunneltje te doen, en een zaal is geen rave.
Dank voor de samenvatting. TS is inderdaad een mietje, zijn klacht over zichzelf is dan ook terecht.
pi_127933553
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:21 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Dank voor de samenvatting. TS is inderdaad een mietje, zijn klacht over zichzelf is dan ook terecht.
Gelukkig hou jij als echte Fok!er regelmatig thema feestjes met 200 mensen.
pi_127933565
quote:
quote:

quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
Dat klopt, alleen dat was tot op heden geheim voor de Fok-ers.
pi_127933593
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:25 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Haha. Organiseer jij hem dan even? Oh en neem je dan ook je 200 "bitches" mee? Beta studies hebben niet echt een goede "bro ho" verhouding.

Maar srs. Hoe ga ik dit aanpakken? Ik móet dit van mezelf doen...
pi_127933651
Oh ja, ik heb geen zijn in, opnieuw, een project x situatie. Al ben je dan, per definitie, geslaagd in het leven.
pi_127933660
quote:
quote:

quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:25 schreef Xenzo het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:30 schreef Roadtrip het volgende:
Organiseer jij hem dan even? Oh en neem je dan ook je 200 "bitches" mee? Beta studies hebben niet echt een goede "bro ho" verhouding.
Als u van Bukkake-Gangbang party's houdt dan wel, anders niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:30 schreef Roadtrip het volgende:
Maar srs. Hoe ga ik dit aanpakken? Ik móet dit van mezelf doen...
Zoek een locatie, in feiten kunt u overal een feest geven: thuis, op school of op uw werk, in een park of ergens anders. Vraag iedereen die u kent om dingen mee te nemen zoals bijvoorbeeld muziek en geluidsapparatuur, eten en drinken. Als dat is geregeld dan kunt u (zelfgemaakte) flyers uitdelen en uw feest spammen op social media. Gratis tip: u moet wel opletten dat u geen overlast veroorzaakt, zorg ervoor dat het na 22:00 uur "rustig" is qua geluid en dat alles netjes opgeruimd is als het feest afgelopen is (en helemaal als u uw feest in het openbaar doet).
  dinsdag 18 juni 2013 @ 04:02:20 #161
330857 J.James
graag verwijderen
pi_127933832
Haha wat een sukkel
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:51:49 #162
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_127961629
Epic thread, de foto's maken het compleet af.. Benieuwd naar volgende misser!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_127964448
Beste topic ooit en TS is gewoon een baas!
Copthorne 2.0
pi_128134607
Ik moet al mijn trouwe Fok!er fans teleurstellen. Op deze, zeer potentievolle zaterdagnacht, zit ik alleen op mijn helaas niet zolderkamer, voor het eerst sinds het eerst sinds maanden weer écht te leren. Ik zit nu als echte Fok!er, met een fles cola bij de hand, single en alleen, in het midden van de nacht, met alle lichten uit, naar de - natuurlijk twee schermen - van mijn computer te staren. De kleine voor mijn studiestof, en de iets grotere natuurlijk voor random geïnternet.

Volgend weekend moet ik werken, en gaat er dus ook niks spannends gebeuren.

Ik ben een saai, voorspelbaar, en oninteressant jongetje geworden. :'(
  zaterdag 22 juni 2013 @ 23:34:43 #165
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128134653
Moet een moeilijk mooi feest zijn geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef Roadtrip het volgende:
De kleine voor mijn studiestof, en de iets grotere natuurlijk voor random geïnternet.
Snoeiharde porno?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_128134979
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
Moet een moeilijk mooi feest zijn geweest.

[..]

Snoeiharde porno?
Haha inderdaad ik doe een opleiding om pornofilms te regisseren. We hebben nu vak over lesbische scenes. Welke camera hoeken het beste werken.

(not srs)

Nee maar de porno staat natuurlijk op het grote scherm, bij het random internetten. :o
  zaterdag 22 juni 2013 @ 23:43:27 #167
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128135002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:42 schreef Roadtrip het volgende:
Haha inderdaad ik doe een opleiding om pornofilms te regisseren. We hebben nu vak over lesbische scenes. Welke camera hoeken het beste werken.
Ik doelde op het willekeurige geïnternet, maar goed. :')
pi_128135279
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik doelde op het willekeurige geïnternet, maar goed. :')
Haha, k las het te snel... :@
  zaterdag 22 juni 2013 @ 23:50:48 #169
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128135292
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha, k las het te snel... :@
Kan gebeuren.
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 00:07:09 #170
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_128135855
Prima topicje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_128136463
quote:
Herinneringen zijn sterker gebonden neuronen. Alcohol doodt neuronen, en vaker die wat het laatst gebonden zijn.
pi_128137533
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef GhpH het volgende:

[..]

Herinneringen zijn sterker gebonden neuronen. Alcohol doodt neuronen, en vaker die wat het laatst gebonden zijn.
Maar dat betekend dus ook dat elke keer als iemand dit doet, diegene hersenschade oploopt? Ik dus ook? :o
pi_128137662
Die foto's, alsof er een varken boven je bed geslacht is. :')
pi_128137883
quote:
10s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef Infection het volgende:
Die foto's, alsof er een varken boven je bed geslacht is. :')
Ik heb het weer lekker voor elkaar gekregen hè? Dit is ook echt de eerste keer dat ik gekotst heb van alcohol.

Ik ben ook echt blij dat ik alles weg heb gekregen. Ik dacht die dag echt dat ik het beddengoed kon weggooien, en misschien het matras ook nog.
pi_128140259
Pareltje, waar kan ik een abbonement afsluiten TS?
IT'er in hart en nieren
  zondag 23 juni 2013 @ 13:32:38 #176
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_128147118
Hoe was het gister?
pi_128151590
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Maar dat betekend dus ook dat elke keer als iemand dit doet, diegene hersenschade oploopt? Ik dus ook? :o
Alle drugs zorgen voor hersenschade je.
  zondag 23 juni 2013 @ 15:31:39 #178
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_128152517
Ik heb een keer tegen mijn voordeur aangekotst daarna naar boven gegaan en onder de douche op de grond gaan zitten en in slaap gevallen, uiteindelijk in bed beland en toen ik de volgende dag wakker werd had ik in mijn bed gepist.
Negervis BV
pi_128156075
Stuur me een DM als je die rave houdt TS _O_ mag ik niet missen zo te lezen.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 23 juni 2013 @ 23:02:34 #180
68091 borbit
pi_128173464
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb het weer lekker voor elkaar gekregen hè? Dit is ook echt de eerste keer dat ik gekotst heb van alcohol.

Ik ben ook echt blij dat ik alles weg heb gekregen. Ik dacht die dag echt dat ik het beddengoed kon weggooien, en misschien het matras ook nog.
Als je het niet meer herinnert. Wie zegt er dan dat er niet een varken boven je bed geslacht is? Van het aanzicht moest je misschien ook een beetje kotsen. Maar je kan niet zeggen dat je weet dat er geen varken is geslacht boven je bed.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 juni 2013 @ 01:13:10 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128178977
_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_128179279
Geniaal topic. Zelf ook weleens wakker geworden in een volgekotst bed geen pretje
  maandag 24 juni 2013 @ 01:30:08 #183
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_128179407
quote:

[..]

SPOILER
[..]

Godverdomme, iets wat lijkt op een verzonnen topic blijkt een true story te zijn. Complimenten TS.
Tics van je petten.
pi_128180116
Kots heeft ook echt zo'n psychologische geur, dwz ook al is het er niet meer, je ruikt die zure putlucht nog steeds, alsof het in je neus zit gebrand :r Je ruikt het na zo'n gruwelijke zuipavond ook opeens in andere dingen
pi_128182773
Geniaal topic _O_

De eerste keer dat ik kotste was ook mooi :')
Was 17 en we hadden net eindexamen gehad. Omdat er tussen het laatste examen en de uitslag een week zat, besloten we met de complete zesde klas (mannetje of 50) 5 dagen lang een zooi huisjes op Center Parcs te huren.
Nou zitten die parken altijd in the middle of nowhere, dus wat ga je doen? Enorm hard zuipen. Weet niet meer hoeveel ik precies op had, maar iig behoorlijk wat bier. Weet nog wel dat toen ik daardoor al behoorlijk aangeschoten was ik aan de sterke drank ging (whiskey, bacardi en jagermeister, gewoon lekker door elkaar heen :') ).

Volgende ochtend word ik wakker in een compleet ondergekotste slaapkamer (er stond ook een teiltje naast m'n bed, dat was het enige schone in die kamer _O- ) en in de woonkamer stond alleen nog het frame van de bank (de kussens waren nét opgehaald door de schoonmaakdienst _O- ).

Uiteraard kon ik me totaal niks herinneren, maar het bleek dat ik me op een gegeven moment zo dronken voelde dat ik water ging drinken (uit een bloemenvaas :') enige wat nog schoon in de kast stond :') ). Toen die op was vroeg ik een (net zo dronken) iemand om er weer water in te doen. Die had er echter bacardi ingeflikkerd, maar omdat dat ook doorzichtig os dacht ik schijnbaar dat het gewoon water was en heb ik dat ook allemaal opgezopen _O-

Uiteindelijk een officiële waarschuwing ontvangen van Center Parcs (niet puur door mij, die week hebben er meer mensen wél dan niet gekotst :') en ook voor geluidsoverlast geloof ik), maar verder niks van gehoord of bij hoeven betalen ofzo.
pi_128182969
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Geniaal topic _O_

Was 17 en we hadden net eindexamen gehad. Omdat er tussen het laatste examen en de uitslag een week zat, besloten we met de complete zesde klas (mannetje of 50) 5 dagen lang een zooi huisjes op Center Parcs te huren.
Nou zitten die parken altijd in the middle of nowhere, dus wat ga je doen? Enorm hard zuipen. Weet niet meer hoeveel ik precies op had, maar iig behoorlijk wat bier. Weet nog wel dat toen ik daardoor al behoorlijk aangeschoten was ik aan de sterke drank ging (whiskey, bacardi en jagermeister, gewoon lekker door elkaar heen :') ).

Volgende ochtend word ik wakker in een compleet ondergekotste slaapkamer (er stond ook een teiltje naast m'n bed, dat was het enige schone in die kamer _O- ) en in de woonkamer stond alleen nog het frame van de bank (de kussens waren nét opgehaald door de schoonmaakdienst _O- ).

Uiteraard kon ik me totaal niks herinneren, maar het bleek dat ik me op een gegeven moment zo dronken voelde dat ik water ging drinken (uit een bloemenvaas :') enige wat nog schoon in de kast stond :') ). Toen die op was vroeg ik een (net zo dronken) iemand om er weer water in te doen. Die had er echter bacardi ingeflikkerd, maar omdat dat ook doorzichtig os dacht ik schijnbaar dat het gewoon water was en heb ik dat ook allemaal opgezopen _O-

Uiteindelijk een officiële waarschuwing ontvangen van Center Parcs (niet puur door mij, die week hebben er meer mensen wél dan niet gekotst :') en ook voor geluidsoverlast geloof ik), maar verder niks van gehoord of bij hoeven betalen ofzo.
haha hoe was je kater? Als ik het zo lees moet je je een week lang brak hebben gevoeld.
There are only 151 Pokémon.
pi_128183703
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:37 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

haha hoe was je kater? Als ik het zo lees moet je je een week lang brak hebben gevoeld.
Viel reuze mee, op mijn 17e kon ik vrij katerloos zuipen. Stond na een avondje flink tanken standaard om 10.30 naast m'n bed fris en fruitig te zijn.

Nu ben ik 23 en word ik meestal rond 13.00 wakker met flinke koppijn en een gortdroge bek. Terwijl ik flink minder drink dat destijds :'(
pi_128189012
Thnx 4 sharing TS. Ik heb ervan genoten.
pi_128189943
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Geniaal topic _O_

Die is ook mooi! Wel geluk dat je er nooit meer wat van gehoord hebt :o . Het zou wel een nare verassing zijn, om wakker te worden met de rekening van de schoonmaak crew.
pi_128192603
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Die is ook mooi! Wel geluk dat je er nooit meer wat van gehoord hebt :o . Het zou wel een nare verassing zijn, om wakker te worden met de rekening van de schoonmaak crew.
Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotst _O-

Schade: nieuw matras, schoonmaker die smartengeld wilde omdat het té ranzig was en school die voor de komende Rome-reizen een nieuw hotel mocht uitzoeken omdat ze niet meer welkom waren _O-

Sowieso was die reis geniaal. Halve klas was tijdens de excursies overdag nog half bezopen van de voorgaande avond :')
'S avonds met z'n alle op 1 hotelkamer, gaan pissen en dan de hele badkamer afgeladen zien staan met flessen sterke drank _O_
pi_128208972
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotst _O-

Schade: nieuw matras, schoonmaker die smartengeld wilde omdat het té ranzig was en school die voor de komende Rome-reizen een nieuw hotel mocht uitzoeken omdat ze niet meer welkom waren _O-

Sowieso was die reis geniaal. Halve klas was tijdens de excursies overdag nog half bezopen van de voorgaande avond :')
'S avonds met z'n alle op 1 hotelkamer, gaan pissen en dan de hele badkamer afgeladen zien staan met flessen sterke drank _O_
_O_
pi_128226132
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_128229339
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 03:22 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Waarom huillach?
pi_128240111
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef GhpH het volgende:

[..]

Waarom huillach?
Iedereen weet dat neuronen sterker gebonden herinneringen zijn die alcohol proberen te doden.
pi_128241241
Goed verhaal, broeder. Ik sta er altijd wel van te kijken dat mensen die weten dat ze alcohol zo slecht trekken, dan alsnog zich er aan te buiten doen om daarna erover te gaan janken.
pi_128242663
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:24 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Iedereen weet dat neuronen sterker gebonden herinneringen zijn die alcohol proberen te doden.
Nou dan probeer maar niet zo populair te doen want je neemt de zin verkeerd over. Alcohol probeert de neuronen te doden, en niet andersom.

Back to school VMBO....
pi_128243658
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nou dan probeer maar niet zo populair te doen want je neemt de zin verkeerd over. Alcohol probeert de neuronen te doden, en niet andersom.

Back to school VMBO....
Oh wacht je meent dit echt? :')
pi_128243785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Oh wacht je meent dit echt? :')
Ja...
pi_128243825
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ja...
http://science.howstuffwo(...)/10-brain-myths9.htm

Gr Gr, Geneeskundestudent.

SPOILER
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:10:45 #200
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128244168
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Back to school VMBO....
te veel hersenen cellen afgestorven door de alcohol misschien
pi_128244337
goed topic :D ^O^
pi_128245155
_O_
pi_128245904
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

http://science.howstuffwo(...)/10-brain-myths9.htm

Gr Gr, Geneeskundestudent.

SPOILER
Ja en anderen zeggen weer wat anders, dus eerst bewijs pls.

Hoevaak zie ik wel geen mythbuster sites die wat onzin uitkramen of die standaarddingen willen ontkrachten.
pi_128246149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ja en anderen zeggen weer wat anders, dus eerst bewijs pls.

Hoevaak zie ik wel geen mythbuster sites die wat onzin uitkramen of die standaarddingen willen ontkrachten.
http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/aa63/aa63.htm
http://www2.potsdam.edu/hansondj/HealthIssues/1103162109.html
quote:
Just as we noted when debunking the myth that you only use 10% of your brain, a little bit of brain damage goes a long way. If you were actively killing brain cells when consuming alcohol, you'd notice some permanent side effects pretty quickly. Although alcohol does have a significant effect on your brain and body, brain damage isn't a given. You'll have to drink yourself into a coma to go that far.

The proof comes from a 1993 study by Grethe Jensen that matched brain samples from both (deceased) alcoholics and non-alcoholics and found no difference in the density of brain cells. (You can read more about this study here.) What alcohol actually does in inhibit the functionality of brain cells, and former Lifehacker writer Kevin Purdy explained it best:

What alcohol can and does do to your brain is affect the way your neurons get their firing triggers from glutamate. It infiltrates the glutamate receptors in your synapses, hurting their ability to send off their normal "fire" messages. Alcohol has this impact all across your brain—the parts that control muscles, speech, coordination, judgment, and so on. Keep that in mind the next time you or someone else claims that they drive, golf, or otherwise perform some task better with alcohol's help.
http://www.nytimes.com/2004/11/23/health/23real.html?_r=0

Dus je neemt maar een bullshitclaim over, en als je geconfronteerd wordt met de waarheid zeg je: Ja maar iemand anders zei dat dat niet waar was!!!11!!1einz

Het is gewoon compleet onlogisch dat alcohol hersencellen zou doden. Gekkie.

Gr gr
pi_128250913
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/aa63/aa63.htm
http://www2.potsdam.edu/hansondj/HealthIssues/1103162109.html

[..]

http://www.nytimes.com/2004/11/23/health/23real.html?_r=0

Dus je neemt maar een bullshitclaim over, en als je geconfronteerd wordt met de waarheid zeg je: Ja maar iemand anders zei dat dat niet waar was!!!11!!1einz

Het is gewoon compleet onlogisch dat alcohol hersencellen zou doden. Gekkie.

Gr gr
Het doodt ze indirect, niet direct. Maar als ik alle reacties moet opschrijven die daartoe leiden, dan zijn we nog lang bezig. En die weten beide jij en ik niet.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:11:08 #206
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_128251197
Ik mis nog de foto's van de stukjes glas in je bil
pi_128269427
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef GhpH het volgende:

[..]

Het doodt ze indirect, niet direct. Maar als ik alle reacties moet opschrijven die daartoe leiden, dan zijn we nog lang bezig. En die weten beide jij en ik niet.
SPOILER
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:32:48 #208
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_128269824
Eindbaasch.
Tadumtiedum.
pi_128277308
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

SPOILER
Zegt degene die waant geneeskunde te studeren.
pi_128293703
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Viel reuze mee, op mijn 17e kon ik vrij katerloos zuipen. Stond na een avondje flink tanken standaard om 10.30 naast m'n bed fris en fruitig te zijn.

Nu ben ik 23 en word ik meestal rond 13.00 wakker met flinke koppijn en een gortdroge bek. Terwijl ik flink minder drink dat destijds :'(
Ja gek is dat he, op mijn 17e kon ik er ook veel beter tegen dan nu. Hoeveelheden waarvan ik nu stomdronken tegen de toog zou aanhangen, kon ik toen gewoon zuipen op feestjes en festivals zonder compleet van de kaart te raken... en de volgende ochtend ramde je er een pak appelsap doorheen en klaar.
pi_128294063
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij onze Romereis waren ze op de laatste avond bij het restaurant zo dom om de wijn onbeperkt te schenken, 'on the house' omdat we zo'n toffe groep waren... op een gegeven moment kwamen er gewoon hele flessen op tafel die uiteraard uiteindelijk in de verschillende slaapkamers belandden.. tja, laten we zeggen dat we goed hebben meegeholpen aan het vooroordeel dat Nederlanders altijd zo irritant zijn in het buitenland :')
pi_128329013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Zegt degene die waant geneeskunde te studeren.
Proest? Maak je je hier nou zo boos over? Open een topique!
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:48:48 #213
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_128329201
Goed topic.
pi_128329295
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef Henno het volgende:

[..]

Ja gek is dat he, op mijn 17e kon ik er ook veel beter tegen dan nu. Hoeveelheden waarvan ik nu stomdronken tegen de toog zou aanhangen, kon ik toen gewoon zuipen op feestjes en festivals zonder compleet van de kaart te raken... en de volgende ochtend ramde je er een pak appelsap doorheen en klaar.
Jaja, die goede oude tijden. Tegenwoordig is binnen no time het licht uit met een zware depressie tot gevolg de volgende dag
pi_128329690
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Henno het volgende:

[..]

Bij onze Romereis waren ze op de laatste avond bij het restaurant zo dom om de wijn onbeperkt te schenken, 'on the house' omdat we zo'n toffe groep waren... op een gegeven moment kwamen er gewoon hele flessen op tafel die uiteraard uiteindelijk in de verschillende slaapkamers belandden.. tja, laten we zeggen dat we goed hebben meegeholpen aan het vooroordeel dat Nederlanders altijd zo irritant zijn in het buitenland :')
Hehe, wij kregen in de restaurants alleen water, maar op een avond was het restaurant vol en werden wij in de wijnkelder geplaatst. 3 keer raden wat er toen gebeurde :')
pi_128355946
quote:
Prachtig topic TS ^O^

Genemuiden *O*
pi_128356425
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Genemuiden *O*
Bijna. Hasselt :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:45:02 #218
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_128356592
Heb me door dit topic gelezen, en heb lange tijd niet meer zo hard gelachen, big thanx to TS _O_

Doet me wel denken aan afgelopen zaterdag. Feestje, en alleen maar shotjes. Niet eens bier oid gehad, maar alles door elkaar. Van blue curacao tot Ouzo en Goldstrike (en die slaan wel aan hoor).

Laat ik zo zeggen, bij mij is alles er buiten ergens uitgekomen, dus niks te hoeven opruimen. Toen ik thuis was was alles leeg, maar ik heb me lang niet meer zo klote gevoeld als de dag erna.
Moet wel zeggen dat ik enorm blij ben geen vette hap meer gehaald te hebben, ik wil nieteens weten wat dan zou zijn gebeurd.

En dan zit je die dag erna (zondag) overdag op de pc, blijkt dat je met een goede vriendin gezoend hebt. Opzicht niet rampzalig, zei het niet dat we elkaar zondagavond (avond erna dus) op een nieuw examenfeestje weer tegenkwamen, beide nog brak en zeer awkward natuurlijk.

Maargoed, alles weer goed nu, op naar het volgende weekend examenfeesten haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrBanaan1 op 28-06-2013 12:46:04 (spelfoutsch) ]
pi_128525424
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb me door dit topic gelezen, en heb lange tijd niet meer zo hard gelachen, big thanx to TS _O_

Doet me wel denken aan afgelopen zaterdag. Feestje, en alleen maar shotjes. Niet eens bier oid gehad, maar alles door elkaar. Van blue curacao tot Ouzo en Goldstrike (en die slaan wel aan hoor).

Laat ik zo zeggen, bij mij is alles er buiten ergens uitgekomen, dus niks te hoeven opruimen. Toen ik thuis was was alles leeg, maar ik heb me lang niet meer zo klote gevoeld als de dag erna.
Moet wel zeggen dat ik enorm blij ben geen vette hap meer gehaald te hebben, ik wil nieteens weten wat dan zou zijn gebeurd.

En dan zit je die dag erna (zondag) overdag op de pc, blijkt dat je met een goede vriendin gezoend hebt. Opzicht niet rampzalig, zei het niet dat we elkaar zondagavond (avond erna dus) op een nieuw examenfeestje weer tegenkwamen, beide nog brak en zeer awkward natuurlijk.

Maargoed, alles weer goed nu, op naar het volgende weekend examenfeesten haha.
Heb je al nieuwe examenfeest gehad dit weekend? Zo ja, nog leuke verhalen?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:18:58 #220
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_128618347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 02:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Heb je al nieuwe examenfeest gehad dit weekend? Zo ja, nog leuke verhalen?
Ja, maar geen verhalen meer. Voelde me zo klote die zondag dat ik het bij mezelf wel even goed vond en rustig aan heb gedaan :p Daarbij komt dat dat het enige feest was met mensen die ook echt zuipen als een gek (ivm verschillende vriendengroepen van anderen etc).

Maargoed, met jou dan? Status updateje misschien, of heb jij nog wat meegemaakt? (Ben je meer te weten gekomen hoe/wat er die avond gebeurd is hahaha)
pi_130390887
Een bump namens MrBanaan1, in een inmiddels al gesloten topic

Hebben andere mensen nog leuke verhalen?
pi_132423685
Tering. Ik kwam net een laatste stukjes kots tegen onder de wasmand :')
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:28:15 #223
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_132423731
Een dag niet gekotst is een dag niet geleefd
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132424997
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hehe, wij kregen in de restaurants alleen water, maar op een avond was het restaurant vol en werden wij in de wijnkelder geplaatst. 3 keer raden wat er toen gebeurde :')
Vastgebonden en verkracht door de gekke baas van het restaurant die vervolgens jullie geld en kleren stal en jullie op straat dumpte.
pi_132425030
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:23 schreef bram1241 het volgende:

[..]

Vastgebonden en verkracht door de gekke baas van het restaurant die vervolgens jullie geld en kleren stal en jullie op straat dumpte.
goed verhaal
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:41:48 #226
64831 2NutZ
pi_132425410
Beetje cheap om elke maand je topic weer te kicken :)
pi_132425436
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:25 schreef Roadtrip het volgende:
Tering. Ik kwam net een laatste stukjes kots tegen onder de wasmand :')
Jij bent goed op weg een zielige alom bekende kut-user te worden. Met het schoppen van je eigen topics. :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:04:57 #228
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_133280267
Mag ik deze parel even kicken naar aanleiding van roadtrips recenste topic
pi_133318157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef adnapekkid het volgende:
Mag ik deze parel even kicken naar aanleiding van roadtrips recenste topic
Vooruit, maar dan moet je wel een link plaatsen naar het desbetreffende topic ;)
pi_135062859
Alcohol is voor watjes, echte mannen snuiven cocaine.
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135063019
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef durrrr het volgende:
Dit was totaal overbodig.
pi_135063140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:02 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit was totaal overbodig.
De user, of zijn kick?
pi_135063559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef probeer het volgende:
De user, of zijn kick?
De kick van durrr.
pi_135063660
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De kick van durrr.
Ik snapte 'm, maar dacht 'laat ik hoink eens een mooie opening geven om ook de user af te branden'
pi_135063883
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik snapte 'm, maar dacht 'laat ik hoink eens een mooie opening geven om ook de user af te branden'
Het was een goede voorzet, maar niet alles en iedereen hoeft altijd te worden afgezeken herinnerde ik me toen. Toch bedankt.
pi_135063916
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het was een goede voorzet, maar niet alles en iedereen hoeft altijd te worden afgezeken herinnerde ik me toen. Toch bedankt.
En dat siert je. :7
pi_135086825
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef durrrr het volgende:
Beter trouwens dat jij aan de crack gaat met je botergezicht
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_135092231
Blijft een uitstekend topic dit _O_
  Moderator / Redactie FP zondag 5 januari 2014 @ 04:30:46 #239
Rawr
pi_135094136
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijft een uitstekend topic dit _O_
Deze man.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 5 januari 2014 @ 04:48:48 #240
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135094185
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef eP2e het volgende:
Leuk verzonnen, NEXT!
pi_135094193
Studentenleven... M'n complimenten.
  zondag 5 januari 2014 @ 07:56:54 #242
239746 BoonDockSaint
WinterSoldier
pi_135094460
op terechte klacht herkenbaar ook zulk soort tafferelen
I will do what i must !!
pi_135094600
Schitterend topic wel ondanks de kutkick.

TS, volgende keer dat je gaat stappen of een feestje hebt gelieve iets van een GoPro op je hoofd te zetten. Levert volgens mij machtig mooie beelden op _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135096000
Het kommagebruik, in die, OP :')
  zondag 5 januari 2014 @ 11:12:10 #245
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_135096043
Hoe oud is TS? Dit is zelfs op mijn 16'de nog nooit gebeurd, toen ik het las dacht ik dat TS een meisje was, dat kon het nog wel verklaren.. Maar als man zijnde toch niet? Kotsen; tuurlijk, maar wel weten wat je nog gedaan hebt die avond.
pi_135096064
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:12 schreef Druppelss het volgende:
Hoe oud is TS? Dit is zelfs op mijn 16'de nog nooit gebeurd, toen ik het las dacht ik dat TS een meisje was, dat kon het nog wel verklaren.. Maar als man zijnde toch niet? Kotsen; tuurlijk, maar wel weten wat je nog gedaan hebt die avond.
Jij denkt dat dit niet verzonnen is?
  zondag 5 januari 2014 @ 11:14:28 #247
391721 Druppelss
pi_135096081
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik ga geen 10 pagina's lezen ;) ik hoop dat het wel verzonnen is ja.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:14:51 #248
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135096083
Had het nog niet gelezen. Wel vermakelijk.

Bij het glas in je bil, moest ik denken aan 1 man, 1 jar. Gelukkig ging het daar niet heen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135096530
Ik kotste net de douche onder, viel nog mee dit keer :')
pi_135097075
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Er staan pics. Genoeg bewijs.

Bovendien /care dat jij en anders graf users altijd iedereen proberen af te branden...
pi_135097842
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:08 schreef Roadtrip het volgende:
Er staan pics. Genoeg bewijs.
Is wel een goede fotoshop, ja.
quote:
Bovendien /care dat jij en anders graf users altijd iedereen proberen af te branden...
Jij die iemand anders een grafuser noemt?
Kan ik je Erno-kloon hier dalijk ook verwachten om te zeggen dat je een goede user bent?
  zondag 5 januari 2014 @ 12:46:13 #252
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_135097971
  zondag 5 januari 2014 @ 12:47:28 #253
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_135098009
Goede kick weer.
pi_135098092
Volgens mij is Erno nu hard aan zijn piemeltje aan het sjorren.
pi_135099087
Waar of niet, prima vermaak in de trein, ik heb zitten lachen om de verhalen.
Live for now, forget forever
  zondag 5 januari 2014 @ 13:49:40 #256
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_135099926
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij is Erno nu hard aan zijn piemeltje aan het sjorren.
Vandaar dat Roadtrip ook even stil is :')
pi_135100821
Waarom is het nodig om echt in elk topic mij af te zeiken? Het slaat compleet nergens meer op. Net zoiets als het publiceren van de privé gegevens van erno. Jullie zijn een parasiet van de KLB. Het enige wat jullie doen is mensen afzeiken zonder zelf met goede toevoegingen te komen. Makkelijk maar niet gewaardeerd.

Laten we gewoon eens op een normale manier met elkaar omgaan. Als echte mensen. Hoe moeilijk dat ook voor jullie zal zijn.
pi_135100874
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Is wel een goede fotoshop
Ik zou zeggen kom met beter bewijs dan de pics die ik hier gepost heb. Ik heb er aandacht ingestoken om dit tot een goed topic te maken. Het enige wat jij doet is het vernielen.
pi_135103798
Verzonnen. :')
  Moderator / Redactie FP zondag 5 januari 2014 @ 16:53:22 #260
Rawr
pi_135107419
Mensen die hier alleen maar komen zeiken dat het verzonnen is kunnen hun bek houden. Danku.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:02:17 #261
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_135107721
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Roadtrip het volgende:
Jullie zijn een parasiet van de KLB.
'Iedereen behalve ik is gek' :')
  zondag 5 januari 2014 @ 17:06:08 #262
379200 lulzy
For the Lulz
pi_135107855
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

[..]

Heb ook nooit hoofdpijn van de drank. Hoeveel ik ook drink :')
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. - Mark Twain
pi_135108080
Eén minuut stilte voor TS
Ga weg
  zondag 5 januari 2014 @ 17:12:15 #264
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135108092
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Nikmans het volgende:
Eén minuut stilte voor TS
  zondag 5 januari 2014 @ 17:12:33 #265
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135108103
Roadtrip? Nooit van gehoord.
pi_135109959
Hier heb ik nog niet in gereageerd.
Ts is gay.
pi_135110288
dit kan best verzonnen zijn maar ik heb ergere verhalen gehoord over studentijd, bijv hetero mannen die opeens met elkaar gaan zoenen of een gast die zich helemaal naakt uitkleed en daarna met zijn piemel gaat zwaaien.
pi_135110386
Wie heeft dit topic uit het doucheputje gevist?!

:D

I made a joke!
  zondag 5 januari 2014 @ 19:57:52 #269
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_135115924
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:55 schreef BozeHaas het volgende:
Ts is gay.
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zondag 5 januari 2014 @ 19:59:32 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135116001
quote:
Waarom is het nodig om echt in elk topic mij af te zeiken? Het slaat compleet nergens meer op. Net zoiets als het publiceren van de privé gegevens van erno. Jullie zijn een parasiet van de KLB. Het enige wat jullie doen is mensen afzeiken zonder zelf met goede toevoegingen te komen. Makkelijk maar niet gewaardeerd.

Laten we gewoon eens op een normale manier met elkaar omgaan. Als echte mensen. Hoe moeilijk dat ook voor jullie zal zijn.
Inderdaad, laten we aardig voor elkaar zijn. We stoppen met jou belachelijk maken als je niet meer inlogt op FOK!...
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 00:25:04 #271
288245 crew  Moira
pi_135131319
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:12 schreef Druppelss het volgende:
Zelfs op je 16e niet?
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 00:26:07 #272
288245 crew  Moira
pi_135131360
quote:

Dan kun je beter in ONZ komen dan in KLB :P
Fuck the EBU.
pi_135131482
Zijn er al pics ?
pi_135131591
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zelfs op je 16e niet?
Geen 18, geen druppel.
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 00:34:55 #275
288245 crew  Moira
pi_135131630
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Geen 18, geen druppel.
Dan is het toch logisch dat zoiets 'zelfs op je 16e' niet is gebeurd?
Fuck the EBU.
  maandag 6 januari 2014 @ 01:09:20 #276
404617 koenes
Linkmichel
pi_135132475
Dit hele topic gelezen en tranen met tuiten gelachen.

Mijn meest recente kotstsessie was 3 weken geleden. Na voetbaltrainen gelijk door naar een vriend, dus met een volledig lege maag daar veel bier en veel shotjes Jager en het schijnt dat ik een halve fles liqor 43 heb opgedronken. Toen in de discotheek nog een dikke sigaar gerookt, en daarna daar de halve avond een wc pot onder lopen kotsen. Maar m'n vrienden hebben de dag daarna verteld dat ik na het kotsen nog met een wijf had gezoend. Dat is dan wel weer geinig. En toen ik thuis kwam heb ik nog een half uur op de knietjes voor de pot gezeten.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 12:52:09 #277
Rawr
pi_135141056
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:09 schreef koenes het volgende:
Maar m'n vrienden hebben de dag daarna verteld dat ik na het kotsen nog met een wijf had gezoend. Dat is dan wel weer geinig.
_O_
  maandag 6 januari 2014 @ 23:53:15 #278
391721 Druppelss
pi_135172692
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zelfs op je 16e niet?
Ik heb ook letterlijk ontelbare keren gekots, paar keer boven vanuit mn slaapkamer raam naar onder gekots en zelfs een keer midden op een drukke dansvloer :') Maar ik weet altijd nog hoe en wat er gebeurd is, ondanks dat ik mezelf in periodes best tot alcoholist mocht noemen ;(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:08:22 #279
404617 koenes
Linkmichel
pi_135173324
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O_
En ze had nog een vriend ook
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_135174455
quote:

Ik waardeer je verhalen regelmatig, ga door.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:44:39 #281
353354 Vleermuisspin
met z'n hipsterbril
pi_135174526
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik waardeer je verhalen regelmatig, ga door.
Liefde
pi_141644212
quote:
Ik lachte hardop
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:15:57 #283
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_141644225
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:15 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik lachte hardop
Goede kick :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_141644259
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:15 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Goede kick :')
Gast lees dit topic en check de foto's op pag 1. Helemaal kapot gelachen om dit topic :d
pi_141644378
Wat is deze? Dacht even dat Roadtrip weer terug was.
pi_141644767
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:21 schreef Syntos het volgende:
Wat is deze? Dacht even dat Roadtrip weer terug was.
Issie ook: KLB / Mensen die zichzelf niet onder controle hebben
pi_141645208
Dit was gewoon een GOED Roadtrip-topic :o
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:04:51 #288
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_141645512
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit was gewoon een GOED Roadtrip-topic :o
Pls :')
MV NS FR DS MD
pi_141646737
Na het zien van de fotos: WTF! :o
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:01:41 #290
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141647148
Paupers die moeten overgeven van drank :')...!!!
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141647287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Paupers die moeten overgeven van drank :')...!!!
Mensen die zich nooit eens kapot zuipen :')
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:08:57 #292
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141647335
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Mensen die zich nooit eens kapot zuipen :')
Je daardoor verheven voelen :')
pi_141647430
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Je daardoor verheven voelen :')
Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?

Ach, hoe zeggen ze dat, autisme is geen keuze toch.
pi_141647450
Hihaho.
pi_141647469
quote:
Zonde inderdaad.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:14:56 #296
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141647473
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?

Op vakantie gaan naar Texel deed ik toen ik 11 was :').
pi_141647571
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

Beter een autist dan iemand die zo'n weinig diepgaand leven heeft, dat hij zijn lichaam verpesten door verdovende middelen te gebruiken tot hij moet kotsen samen met andere dronkaards op een regenachtig eiland in Nederland als het hoogtepunt van zijn leven ziet. :')
pi_141647604
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Beter een autist dan iemand die zo'n weinig diepgaand leven heeft, dat hij zijn lichaam verpesten door verdovende middelen te gebruiken tot hij moet kotsen samen met andere dronkaards op een regenachtig eiland in Nederland als het hoogtepunt van zijn leven ziet. :')
Geen hoogtepunt, een eikpunt.
pi_141647609
The hangover :P
Do what you love, love what you do!
pi_141647643
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef bamibij het volgende:

[..]

Geen hoogtepunt, een eikpunt.
Dat zoiets een ijkpunt is, is alleen maar sneu.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:22:11 #301
395200 deadprez
One more rail
pi_141647646
dicht
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')