Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Catch22- het volgende:
Wel goed beschreven.
Wat voor werk doe je?
Zal ik een pic posten?quote:
Gewoon kutwerk dusquote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha dank je. Ik was me al een beetje mentaal aan het voorbereiden op haat, omdat het mijn eerste KLB post is.
En ik werk bij een soort telefonische helpdesk, maar dan om informatie te geven. Inbound. Maar er bellen echt heel veel oude/dove/tourettes/korsakoff mensen naartoe. Mensen die het niet op papier of internet kunnen lezen. Soms moet je dan echt 15 minuten lang alles herhalen, en natuurlijk vriendelijk blijven. Bloed irritant wanneer je organen er stuk voor stuk mee ophouden...
Ja!quote:
wauw.. en snel ook!quote:
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zienquote:.
[ Bericht 4% gewijzigd door Roadtrip op 16-06-2013 20:15:21 (Foto's fixen) ]Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Ja idd. Op de foto's ziet het er niet dramatisch uit, waarschijnlijk omdat je de stank niet ruikt...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Maisnon het volgende:
Net of je een pot chili con carne in je bed leeg hebt gemikt
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.Leuke facebook status-updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zien.
"Pools are perfect for holding water"
Ik ook... Maar mijn 5 vierkante meter kamer is te klein om alles in beeld te krijgen...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had in gedachten van het totaal plaatje ondergekotst bed enzo
Haha nee ze er toen weer uitgehaald. Maar heen en weer versleept in vuilniszakken.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:58 schreef Splutje het volgende:
Je hebt je ondergekotste troep in vuilniszakken in de wasmachine gedaan? Nou die zullen schoon worden zeg
KILLquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef haan33 het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om mijn kots op te zuigen met de stofzuiger.
Hahaha brokkoquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef haan33 het volgende:
Awesome! Ik woonde op mijn 16e al een tijdje alleen... Toen ging ik de tuin stofzuigen. Glasscherven enzo weghalen.quote:
Echt? Fuaarck... Ik heb het gevoel dat het best goed aan het gaan is... Het matras is bijna niet meer verkleurd, alhoewel er wel nieuwe gele plekken bij aan het komen zijn van de vanish. Bizar trouwens. Bij mijn hoofdeinde zit weer weer die kerriegele kots.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:39 schreef mime_negert het volgende:
Die zure lucht ga je nog dagen ruiken!
Inderdaad dat snap ik dus ook niet. Ik heb zoveel van dit soort dingen. Een andere keer bijvoorbeeld, stond ik midden in de nacht, in de stad, in de winter, in een natte zwembroek, een turkse pizza te eten. Die nacht was begonnen als gezellig een film kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
Damn hoe doet men ditsnap ik niet man.
Wel mooie OP
Foto's niet gekeken.
Haha ja inderdaad. Sinds dat ik die film gezien moet ik elke keer keihard lachen wanneer ik een wtf situatie wakker werd. Terwijl daarvoor dacht ik van oh nee moet ik dit gaan opruimen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt als het begin van zo'n hangover film. Mis alleen de tijger in de badkamer.
Ik ken wel van die lui die net zo zijn man. Maar ik zelf vergeet nooit shit, ook niet bij veel drinken. Dus ik snap gewoon niet hoe anderen dat wel hebben en echt gewoon uuuren kwijt zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik dus ook niet. Ik heb zoveel van dit soort dingen. Een andere keer bijvoorbeeld, stond ik midden in de nacht, in de stad, in de winter, in een natte zwembroek, een turkse pizza te eten. Die nacht was begonnen als gezellig een film kijken.
Ik ben ook echt meerdere keren dronken op tv geweest. Terwijl ik weinig drink.
[..]
Haha ja inderdaad. Sinds dat ik die film gezien moet ik elke keer keihard lachen wanneer ik een wtf situatie wakker werd. Terwijl daarvoor dacht ik van oh nee moet ik dit gaan opruimen.
Het ergste is trouwens dat dit de eerste keer is dat ik heb gekotst van de drank. Ik wordt snel dronken, maar ik krijg meestal geen fysieke problemen. Alleen van bier wordt ik misselijk. Daarom shots, of gewoon oostblokstijl uit de fles.
Over katers trouwens, ik heb nooit hoofdpijn. Hoe kant dat? Ik bedoel ik voel me brak, misselijk, en eigenlijk zwaar depressief, maar echte hoofdpijn heb ik nooit.
Niet iedere zuipavond een extravagante versie van The Hangover laten zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klinkt als het begin van zo'n hangover film. Mis alleen de tijger in de badkamer.
Haha I know. Het is echt héél erg. En op die foto's valt het nog mee. Het is het totaal plaatje. De stank, de kleur ervan, en overal op het tapijt en op mijn bureau en bij de vuile was die brokjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef livalo het volgende:
Een hoop FOK!kers zullen jaloers op je zijn met je feest gisteravond, en zelfs op de ochtend daarna. Maar mijn hemel. Die foto's.. Succes ermee.
Uh ja hoor, het viel me inderdaad al op dat je de link moet kopieren. Maar naar welke site? Ik had imageschack gedaan, volgens een of ander topic, maar dat werkt dus niet goed...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Splutje het volgende:
Zou je je de foto's met een andere site kunnen uploaden, kan ze niet openen op mijn telefoon
imgur.com of tinypic.comquote:Op zondag 16 juni 2013 20:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Uh ja hoor, het viel me inderdaad al op dat je de link moet kopieren. Maar naar welke site? Ik had imageschack gedaan, volgens een of ander topic, maar dat werkt dus niet goed...
Niet elke ochtend wakker worden onder het poederquote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet iedere zuipavond een extravagante versie van The Hangover laten zijn.
Ik weet het gewoon niet. Dat vind ik altijd zo jammer... Maar er waren toen ook echt een stuk of 8 mensen, allemaal blote voeten en in zwembroek.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken wel van die lui die net zo zijn man. Maar ik zelf vergeet nooit shit, ook niet bij veel drinken. Dus ik snap gewoon niet hoe anderen dat wel hebben en echt gewoon uuuren kwijt zijn.
En dat verhaal over die zwembroeksheiiit. Hoe?
Als het goed is doen ze het...quote:
Geweldig! Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS
Goed gedetailleerd topic.
Door dit soort topics besluit ik om wat vaker in KLB rond te neuzen
Om maar wat kots verhalen te delen:
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad
Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen
Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was![]()
Prachtige nacht gehad met een spectaculair einde
Het is echt triest. Ik had nog gewaarschuwd...quote:
Ik heb een keer met mijn dronken kop uit het raam gepist, liep er een oude vrouw met een rollatorquote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad
Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen
Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...!!!
Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Owja.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:
[..]!!!
Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd.
nieuwe badkamer kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.
Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.quote:
Ik heb altijd de neiging om na het zuipen gewoon uit het raam te plassenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:
[..]!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vervelendst is nog de combinatie van die twee. Aan de diarree zitten en ondertussen het wasfonteintje volkotsen met je gal is al niet prettig, maar je broek of de wc onderspuiten terwijl je ligt te kotsen is al helemaal een nare ervaring.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.
Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:wat is dat rooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
lijkt mij best gaarquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:Doet me denken de keer dat ik, op vakantie, in een tent, naast een chick, toen ik 15 was het bed onder had gepist. Ik wist niet wat ik moest doen. Maar het was een matje, dus ik heb het gewoon intergraal in het midden van de nacht opgepakt en weggegooid. Toen met een doekje de vloer schoongemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste is dat ze er gewoon doorheen sliep... Alleen ze vond het gek waarom ik ineens een andere kleur matje had.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Heb je volgende week weer een verhaal en dan nog erg bijvoorbeeld dit gebeuren in het huis van je vriendin/ouders.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga trouwens weer even een update geven. Ik zit niet de hele tijd schoon te maken, want ik wordt afgeleid door de laptop, waarvan het toetsenbord en muis helemaal onder de vanish zit (kan dat kwaad?), maar:
• De matrassloop en het kussen wassen
Ik ben met die vanish over het matras heengegaan. Op zich zie je het niet, maar ik wil het voor de zekerheid toch wassen...
[*] De muren schoonmaken
• Stukjes kots en glas uit mijn hoogpolig tapijt halen
Ugh ga ik nu doen, maar wat heb ik daar geen zin in. Aan de andere kant rondlopen met om de zoveel tijd kots onder je voet is ook niet chill.
[*] Mijn bureau schoonmaken
Dingen schieten al een beetje op! Maar ik moet zo ook nog echt de badkamer schoonmaken...
Ik drink eigenlijk niet zo vaak. Maar het volgende zuip verhaal ga ik zeker posten!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Heb je volgende week weer een verhaal en dan nog erg bijvoorbeeld dit gebeuren in het huis van je vriendin/ouders.
Hoezo drink je niet zo vaak dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk niet zo vaak. Maar het volgende zuip verhaal ga ik zeker posten!
Trauma 4 life broertje van hemquote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
Wat een prachtig topic
Hoe is het toch mogelijk dat je je er niks meer van kan herinneren
Ook leuk die verhalen van anderen
Wat dat betreft maak ik weinig boeiends meeWel één keer van een combi té veel alcohol en té veel wiet nakend op de pot gezeten (lag al met m'n toenmalige vriend in bed) omdat ik moest pissen, maar ik moest niet pissen, maar ik had dat gevoel dus kon gewoon niet chill slapen. En ik wou slapen want ik wou echt weer nuchter zijn
![]()
Maargoed ik zit daar dus op de pot, ineens moest ik kotsenDat ging blijkbaar in een split second want ik heb zo in een prachtige boog recht tegenover me op de muur gekotst, in een boog naar de wc.
Broertje van hem kwam toen nog kijken of we nog aan het chillen waren, zag hij mij daar naakt om de pot heen hangen, overal kots
Mocht ik dus de volgende ochtend mijn eigen kots op ruimen, overal op de muren in alle hoekjes en gaatjes en voegen, stond tot aan m'n enkels in de kots
Hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet eensHij was zo blij dat hij me naakt had gezien
Die kunnen wel wat hebben hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je weet wat alcohol met je ingewanden doet?
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:
[..]!!!
[..]
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.Gadverdamme mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doei!
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Mensen die bewusteloos zijn moeten altijd op een speciale manier liggen, en in de tussentijd zit ik knock out te kotsen. Het had inderdaad mis kunnen gaan...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Mishu het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen. Je weet wel dat als je niet bewust kotst dat je kan stikken in je braaksel?
Gestikt in tomaten en lasagne mooier dooi kun je niet hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Mensen die bewusteloos zijn moeten altijd op een speciale manier liggen, en in de tussentijd zit ik knock out te kotsen. Het had inderdaad mis kunnen gaan...
True. Italiaans (wat ik trouwens bij een Nederlands presentatie als itiliaans heb gespeld op ongeveer 20 powerpoint slides, ik heb een slecht slaapritme) eten is geweldig. Het is zo sfeervol. Ook tomaten daar kan ik zoveel van eten...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gestikt in tomaten en lasagne mooier dooi kun je niet hebben
Ik ben saai. Nee grapje, ik vind te vaak uitgaan eigenlijk niet leuk. Plus, ik wordt altijd helemaal lijp.quote:
Haha het opruimen gaat niet zo best... De wasmachine vond mijn lading te zwaar. Dus na 4 uur daarin gezeten te hebben zitten er nog steeds allemaal stukjes aan het dekbed en de lakens... Hij weigerde ook te centrifugeren. Aan de andere kant als dat dekbed vervangen moet worden, het zij zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef Copthorne het volgende:
Schitterend topic.Vier pagina's lang genoten.
Hoop dat je de zooi inmiddels een beetje hebt kunnen opruimen?
Ik snap overigens ook niet hoe je zo ver heen kunt zijn? Ik was afgelopen donderdag uitgegaan en ik was ook behoorlijk dronken geworden, maar ik kan me alles gewoon herinneren. Ik moest ook de volgende dag naar het werk.Maar het lijkt me eng om na zo'n avond enkele uren kwijt te zijn uit je geheugen. Wie weet wat er allemaal is gebeurd?
Haha ja ze hebben me gezien. Ze dachten eerst dat ik de badkamer heel erg goed aan het schoonmaken ben, en toen heb ik gezegd dat ik lasagne heb geknoeid in mijn bed. Ik kan ook echt niet liegen, dus het verbaast me dat dit goed gaatquote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Adrenalini het volgende:
Hebben je huisgenoten je al druk poetsend bezig gezien? En hebben ze/kunnen ze vertellen of je snachts nog een beetje lompe dingen hebt gedaan die de moeite waard zijn om hier te posten?
Als je je verbaasde dat zo'n boomstam uit je anus kon komen komt het waarschijnlijk doordat je bolus net te groot voor je backdoor was. Ik ken dat na het zuipenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zit lekker mijn topic te bumpen, maar dit moet ik ff delen.
Zodra ik een ff lekker gebout heb / een grote boodschap heb gelegd / een dammetje heb gelegd / een grote bruine heb verzopen / uit me aars heb gebeult / mijn prostaat gemasseerd heb / kringspieroefeningen heb gedaan / geregeerd heb op de porcelijnen troon / de titanic heb laten zinken / op zijn frans déféqué of gewoon ordinair heb lopen schijten, kijk ik ff op het wc papier of ik mijn anus lekker heb gereinigd.
Tot mijn schrik zat er echt best veel bloed op dat wc papiertje. Moet ik nu naar de dokter? FML. De was is ook echt nog steeds niet klaar...
Gewoon een keer stappen met mensen die je vertrouwt. De eerste stap is lastig, maar er komen altijd wel mensen naar je toe. Zelfs in je eentje zou je het kunnen proberen. Gewoon overal bij meedoen, de drank spelletjes, weddenschappen, drank kopen / krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ook een keer zoiets meemaken als in de OP
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet eensHij was zo blij dat hij me naakt had gezien
Dit dus. Ik ben ook vaak apezat, maar kan mij altijd alles nog herinneren (hoewel dat van mij ook niet altijd hoeft...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zover gaan dat ze zich de nacht niet meer herinneren.
Waarom koop je niet gewoon een nieuw dekbed + kussen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga weer een status update geven (alhoewel dit topic waarschijnlijk leuker zou zijn als er weer van alles mis ging...)
Ik was gisteren tot 4 uur snachts bezig met wassen. Ik heb een wasprogramma van 6 uur op 60 graden gedaan. Op zich is hij nu veel schoner, maar hij is nog steeds verkleurd en stinkt. Daarom heb ik hem nu op 90 graden aangezet.
Ook mijn kussen is nog niet schoon. Vannacht heb ik dus met mijn hoofd op een trui geslapen. Ik heb hem 1 wasje gegeven, en hij stinkt niet meer, maar is nog steeds een beetje verkleurd. Als het dekbed schoon wordt, en niet heel erg krimpt, ga ik mijn kussen ook op 90c graden wassen.
Als laatste heb ik mijn lakens in emmers met vanish gezet om een nachtje te bleken. Mijn tapijt moet ik nog steeds schoonmaken, maar ik was bang iedereen wakker te maken.
Maar het goede nieuws is, mijn kamer ruikt niet meer naar kots! Helaas wel heel erg sterk naar schoonmaakmiddel.
Trouwens ook goed nieuws is dat er volgend weekend misschien een nieuw bezopen verhaal gaat komen!
Ik wordt obsessief wanneer iets niet lukt. Ik ga meestal net zo lang door totdat het gewoon terminaal is. Bijvoorbeeld dat dekbed, waarvan de kans best wel groot is dat hij zo gekrompen is. Maar pas zodra hij kapot schoongemaakt is, zou ik een nieuwe kopen. Een van mijn rare trekjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een nieuw dekbed + kussen?
Verder maq je denk ik van geluk spreken dat je er zo vanaf bent gekomen. Volgende keer maar 2 keer nadenken voordat je aan shotjes begint?
Haha begrijp ik. Ik zat er gisteren ook echt ff doorheen. Met je brakke hoofd al die zooi opruimen. Al is mijn kamer nu wel schoner dan hij ooit is geweest. Elke centimeter ben ik helemaal aan het schrobben. Ik zelf best wel smetvrees, 2 of 3x per dag douchen en vaak schone kleding. Dus dit kon ik niet echt van mezelf waarderen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef thats_meh het volgende:
Godver, hoop dit echt nooit mee te maken...
Oplossing is gewoon niet dronken worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef thats_meh het volgende:
Godver, hoop dit echt nooit mee te maken...
dat is geen oplossingquote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oplossing is gewoon niet dronken worden.
Haha die is wel mooi! Ik zou niet durven te kotsen uit een raam, als er iemand onder loopt...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef adnapekkid het volgende:
Roadtrip, baas![]()
En die foto's, ik ging stuk![]()
Zelf nooit in bed gekotst, hoop ik ook eigenlijk nooit te doen, wel ooit uit m'n raam, maar hij stond niet ver genoeg open
Zatte/kater struggles altijd
T was het raam van de achtertuin, met een muur eronder recht naar beneden, heel de muur en kozijn van raam eronder zaten onderquote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha die is wel mooi! Ik zou niet durven te kotsen uit een raam, als er iemand onder loopt...
Een ander kots verhaal is trouwens ook wel grappig. Toen ik klein was, had mijn broer allemaal hifi spul als een versterker, cd speler, boxen enzo in een doos gestopt, en die naast het bed gelegd. Ik was op dat moment ziek en wilde kotsen. Ik was helemaal trots dat ik het bed kon ontwijken, maar ik zag die doos niet staan. Die speakers zijn nooit meer hetzelfde geweest. Ook echt helemaal naar binnen in de klankast, als je dat zo kan noemen.
Oh heerlijk. Wel bonuspunten dat je het op bent gaan ruimen, ipv te wachten tot de volgende dag...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
T was het raam van de achtertuin, met een muur eronder recht naar beneden, heel de muur en kozijn van raam eronder zaten onder, om 4 uur snachts het huis staan schoonspuiten met de tuinslang
en van die speakers:![]()
gaat aankoeken, en dan is het er helemaal niet meer vanaf te krijgen. Maar daar zal jij alles vanaf wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Wel bonuspunten dat je het op bent gaan ruimen, ipv te wachten tot de volgende dag...
Haha. Het standaard vette voer na het zuipen ook...quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
gaat aankoeken, en dan is het er helemaal niet meer vanaf te krijgen. Maar daar zal jij alles vanaf weten. De stukjes frikandel had ik alleen niet weggekregen met de tuinslang
.
net die foto's nog eens bekeken, hoeveel had jij wel niet gegeten, echt drie lasagneschotels ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 15:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha. Het standaard vette voer na het zuipen ook...
Maar het is inderdaad behoorlijk aangekoekt hier. Volgens mij zijn mijn dekbed en kussen rijp voor de sloop... Toch ben ik echt super blij dat er hier niet zo'n zure kots lucht hangt.
Haha de lasagne was niet het probleem. Dat was gewoon een éénpersoons magnetron maaltijd. De tomaatjes zijn de killer. Dat is echt een hele bak. Het eet makkelijk weg tijdens het werken. Je kan het gewoon in een keer wegslikken zodra iemand belt. Maar het vult ook voor geen reet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
net die foto's nog eens bekeken, hoeveel had jij wel niet gegeten, echt drie lasagneschotels ofzo
sws altijd gekleurd eten eten voor een zuipavondquote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha de lasagne was niet het probleem. Dat was gewoon een éénpersoons magnetron maaltijd. De tomaatjes zijn de killer. Dat is echt een hele bak. Het eet makkelijk weg tijdens het werken. Je kan het gewoon in een keer wegslikken zodra iemand belt. Maar het vult ook voor geen reet.
Oh ja mijn eetpatroon is inderdaad slecht. Lasagne en heel veel tomaatjes is volgens mij geen divers, gebalanceerd, eetpatroon.
Haha ja inderdaad. Dit is trouwens de eerste keer dat ik gekotst heb door alcohol, maar hoe... Ik begrijp alleen niet waar het kerriegele vandaan kwam. Volgens mij heb ik niet met die kleur gegeten.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
sws altijd gekleurd eten eten voor een zuipavond, voor de spectaculairste pizza's
kots heeft altijd verrassende kleuren, kan gal zijn, of al half verteerde shit ofzo. van t weekend weer feestje?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Dit is trouwens de eerste keer dat ik gekotst heb door alcohol, maar hoe... Ik begrijp alleen niet waar het kerriegele vandaan kwam. Volgens mij heb ik niet met die kleur gegeten.
Zin in volgend weekend, TS!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Dit is trouwens de eerste keer dat ik gekotst heb door alcohol, maar hoe... Ik begrijp alleen niet waar het kerriegele vandaan kwam. Volgens mij heb ik niet met die kleur gegeten.
Eigenlijk wil ik gewoon nog geen eens meer weten wat er in mijn maag gebeurd is...quote:Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
kots heeft altijd verrassende kleuren, kan gal zijn, of al half verteerde shit ofzo. van t weekend weer feestje?
Ik ook! Ik hoop dat het normaal blijft, maar aan de andere kant misschien komt er wel weer een vreemd topic. Zowiezo hoef ik niet te werken, dus ik kan fatsoenlijk los gaan. (Ik had me hier ingehouden, en idd dat ging niet al te bestquote:
Haha ja inderdaad. Ik ben echt een nep Nederlander. Ik heb nog nooit gesmoked ofzo. Op zich lijkt het me super grappig om stoned te zijn, maar ik heb geen zin om het te blowen omdat ik niet rook, en cakes schijnen lastig te zijn met ineens te veel eten ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Haha ja ik zag die lap tekstDoorgelezen en die foto echt te nasty
TS ga drugs gebruiken!
Gewoon veel wiet in de cake gooien hoef je ook niet veel cake te etenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ik ben echt een nep Nederlander. Ik heb nog nooit gesmoked ofzo. Op zich lijkt het me super grappig om stoned te zijn, maar ik heb geen zin om het te blowen omdat ik niet rook, en cakes schijnen lastig te zijn met ineens te veel eten ofzo.
ik zeg roadtrip: vaker uitgaanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon nog geen eens meer weten wat er in mijn maag gebeurd is...
Dit weekend gaat er misschien weer een leuk verhaaltje komen inderdaad. Bijzonder want meestal gebeurt dat weinig. Ik ga eigenlijk maar één keer per maand uit, maar de zomer doet gekke dingen.
[..]
Ik ook! Ik hoop dat het normaal blijft, maar aan de andere kant misschien komt er wel weer een vreemd topic. Zowiezo hoef ik niet te werken, dus ik kan fatsoenlijk los gaan. (Ik had me hier ingehouden, en idd dat ging niet al te best).
Haha ik ga eens kijken of ik wat mensen kan overtuigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:45 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Gewoon veel wiet in de cake gooien hoef je ook niet veel cake te eten
Haha nee, ik heb de glassplinters al weggegooid. Maar het schilderij is een beetje herkenbaar. En dat lijkt me dus weer niet grappig. Ik zie het al voor me. Het is niet alsof ik hier een goede indruk maak.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef -niemand- het volgende:
heb je ook nog een foto van dat schilderij?![]()
ik wacht in ieder geval af op volgend weekend
Dat kerriegele is gal, dat smaakt ook een stuk bitterder.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:30 schreef Roadtrip het volgende:
trouwens de eerste keer dat ik gekotst heb door alcohol, maar hoe... Ik begrijp alleen niet waar het kerriegele vandaan kwam
veel bier + wiet = goeie 'gevolgen van feest' 2.0 . alhoewel 1.0 moeilijk te overtreffen isquote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb de glassplinters al weggegooid. Maar het schilderij is een beetje herkenbaar. En dat lijkt me dus weer niet grappig. Ik zie het al voor me. Het is niet alsof ik hier een goede indruk maak.![]()
En haha ik ook. Ik voel groepsdruk. Ik wil niet teleurstellen. Maar het plan van dit weekend kan goed gecombineerd worden met wiet...
![]()
Ik durf trouwens geen spoilers te geven. Ik weet ook niet zeker of het doorgaat...
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat kerriegele is gal, dat smaakt ook een stuk bitterder.![]()
Mooi kots festijn TS![]()
De laatste jaren heb ik er gelukkig niet zoveel last meer van maar vroeger gebeurde het me wel regelmatig dat ik vreemde sporen vond die van mij afkomstig bleken. Gelukkig had ik een huisgenoot die nog erger was en meestal dacht dat het van hem was dus al opgeruimd was als het in algemene ruimtes gespetterd had.
Dat is echt geniaal. Respect!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat kerriegele is gal, dat smaakt ook een stuk bitterder.![]()
Mooi kots festijn TS![]()
De laatste jaren heb ik er gelukkig niet zoveel last meer van maar vroeger gebeurde het me wel regelmatig dat ik vreemde sporen vond die van mij afkomstig bleken. Gelukkig had ik een huisgenoot die nog erger was en meestal dacht dat het van hem was dus al opgeruimd was als het in algemene ruimtes gespetterd had.
Ik ben benieuwd. Ik niet of dit weekend leuk gaat worden, en ik ga geen bagger posten. Maar er komt zeker een vervolg!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
veel bier + wiet = goeie 'gevolgen van feest' 2.0 . alhoewel 1.0 moeilijk te overtreffen is
houd het op niveau, dan komt alles goedquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is echt geniaal. Respect!![]()
Maar inderdaad het smaakte erg bitter. Echt heel vies. Ik heb 3 vrouwen als huisgenoten. Dus behalve om de zoveel tijd een verdwaalde tampon of bloedsporen is het hier erg schoon.
[..]
Ik ben benieuwd. Ik niet of dit weekend leuk gaat worden, en ik ga geen bagger posten. Maar er komt zeker een vervolg!
Gebrokenglas,quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
roflolquote:Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Gebrokenglas,
Dus je weet ook nog dat je in zijn kont zat ?
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Gebrokenglas,
Dus je weet ook nog dat je in zijn kont zat ?
Schijnbaar heb ik niks geks gedaan. Een opluchting, en teleurstelling tegelijk. Normaal doe ik altijd gekke drankspelletjes ofzo. Wel hebben we over allemaal, eigenlijk best privé, onderwerpen gepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:33 schreef Cpt. het volgende:
Nog wat gehoord van je huisgenoten over de betreffende nacht?
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Van de OP? Die staat onderaan...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:15 schreef Xenzo het volgende:
Kan iemand zo lief zijn om een samenvatting te maken? Ik ga die lange lap tekst echt niet lezen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:15 schreef Xenzo het volgende:
Kan iemand zo lief zijn om een samenvatting te maken? Ik ga die lange lap tekst echt niet lezen.
Dank voor de samenvatting. TS is inderdaad een mietje, zijn klacht over zichzelf is dan ook terecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:
Van de OP? Die staat onderaan...
Van mijn dilemma hierboven? TS wil een rave organiseren voor zijn eerste studiejaar om iedereen te leren, maar is te pussy om het in zijn eigen huis of een tunneltje te doen, en een zaal is geen rave.
Gelukkig hou jij als echte Fok!er regelmatig thema feestjes met 200 mensen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:21 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de samenvatting. TS is inderdaad een mietje, zijn klacht over zichzelf is dan ook terecht.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:
Van mijn dilemma hierboven? TS wil een rave organiseren voor zijn eerste studiejaar om iedereen te leren, maar is te pussy om het in zijn eigen huis of een tunneltje te doen, en een zaal is geen rave.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:21 schreef Xenzo het volgende:
Dank voor de samenvatting. TS is inderdaad een mietje, zijn klacht over zichzelf is dan ook terecht.
Dat klopt, alleen dat was tot op heden geheim voor de Fok-ers.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
Gelukkig hou jij als echte Fok!er regelmatig thema feestjes met 200 mensen.
Haha. Organiseer jij hem dan even? Oh en neem je dan ook je 200 "bitches" mee? Beta studies hebben niet echt een goede "bro ho" verhouding.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:25 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat klopt, alleen dat was tot op heden geheim voor de Fok-ers.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:17 schreef Roadtrip het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:21 schreef Xenzo het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:23 schreef Roadtrip het volgende:
Gelukkig hou jij als echte Fok!er regelmatig thema feestjes met 200 mensen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:25 schreef Xenzo het volgende:
Dat klopt, alleen dat was tot op heden geheim voor de Fok-ers.
Als u van Bukkake-Gangbang party's houdt dan wel, anders niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:30 schreef Roadtrip het volgende:
Organiseer jij hem dan even? Oh en neem je dan ook je 200 "bitches" mee? Beta studies hebben niet echt een goede "bro ho" verhouding.
Zoek een locatie, in feiten kunt u overal een feest geven: thuis, op school of op uw werk, in een park of ergens anders. Vraag iedereen die u kent om dingen mee te nemen zoals bijvoorbeeld muziek en geluidsapparatuur, eten en drinken. Als dat is geregeld dan kunt u (zelfgemaakte) flyers uitdelen en uw feest spammen op social media. Gratis tip: u moet wel opletten dat u geen overlast veroorzaakt, zorg ervoor dat het na 22:00 uur "rustig" is qua geluid en dat alles netjes opgeruimd is als het feest afgelopen is (en helemaal als u uw feest in het openbaar doet).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:30 schreef Roadtrip het volgende:
Maar srs. Hoe ga ik dit aanpakken? Ik móet dit van mezelf doen...
Snoeiharde porno?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:33 schreef Roadtrip het volgende:
De kleine voor mijn studiestof, en de iets grotere natuurlijk voor random geïnternet.
Haha inderdaad ik doe een opleiding om pornofilms te regisseren. We hebben nu vak over lesbische scenes. Welke camera hoeken het beste werken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
Moet een moeilijk mooi feest zijn geweest.
[..]
Snoeiharde porno?
Ik doelde op het willekeurige geïnternet, maar goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:42 schreef Roadtrip het volgende:
Haha inderdaad ik doe een opleiding om pornofilms te regisseren. We hebben nu vak over lesbische scenes. Welke camera hoeken het beste werken.
Haha, k las het te snel...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik doelde op het willekeurige geïnternet, maar goed.
Herinneringen zijn sterker gebonden neuronen. Alcohol doodt neuronen, en vaker die wat het laatst gebonden zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dat betekend dus ook dat elke keer als iemand dit doet, diegene hersenschade oploopt? Ik dus ook?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Herinneringen zijn sterker gebonden neuronen. Alcohol doodt neuronen, en vaker die wat het laatst gebonden zijn.
Ik heb het weer lekker voor elkaar gekregen hè? Dit is ook echt de eerste keer dat ik gekotst heb van alcohol.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef Infection het volgende:
Die foto's, alsof er een varken boven je bed geslacht is.
Alle drugs zorgen voor hersenschade je.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Maar dat betekend dus ook dat elke keer als iemand dit doet, diegene hersenschade oploopt? Ik dus ook?
Als je het niet meer herinnert. Wie zegt er dan dat er niet een varken boven je bed geslacht is? Van het aanzicht moest je misschien ook een beetje kotsen. Maar je kan niet zeggen dat je weet dat er geen varken is geslacht boven je bed.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb het weer lekker voor elkaar gekregen hè? Dit is ook echt de eerste keer dat ik gekotst heb van alcohol.
Ik ben ook echt blij dat ik alles weg heb gekregen. Ik dacht die dag echt dat ik het beddengoed kon weggooien, en misschien het matras ook nog.
[..]
Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.Godverdomme, iets wat lijkt op een verzonnen topic blijkt een true story te zijn. Complimenten TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tics van je petten.
haha hoe was je kater? Als ik het zo lees moet je je een week lang brak hebben gevoeld.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Geniaal topic
De eerste keer dat ik kotste was ook mooi
Was 17 en we hadden net eindexamen gehad. Omdat er tussen het laatste examen en de uitslag een week zat, besloten we met de complete zesde klas (mannetje of 50) 5 dagen lang een zooi huisjes op Center Parcs te huren.
Nou zitten die parken altijd in the middle of nowhere, dus wat ga je doen? Enorm hard zuipen. Weet niet meer hoeveel ik precies op had, maar iig behoorlijk wat bier. Weet nog wel dat toen ik daardoor al behoorlijk aangeschoten was ik aan de sterke drank ging (whiskey, bacardi en jagermeister, gewoon lekker door elkaar heen).
Volgende ochtend word ik wakker in een compleet ondergekotste slaapkamer (er stond ook een teiltje naast m'n bed, dat was het enige schone in die kamer) en in de woonkamer stond alleen nog het frame van de bank (de kussens waren nét opgehaald door de schoonmaakdienst
).
Uiteraard kon ik me totaal niks herinneren, maar het bleek dat ik me op een gegeven moment zo dronken voelde dat ik water ging drinken (uit een bloemenvaasenige wat nog schoon in de kast stond
). Toen die op was vroeg ik een (net zo dronken) iemand om er weer water in te doen. Die had er echter bacardi ingeflikkerd, maar omdat dat ook doorzichtig os dacht ik schijnbaar dat het gewoon water was en heb ik dat ook allemaal opgezopen
Uiteindelijk een officiële waarschuwing ontvangen van Center Parcs (niet puur door mij, die week hebben er meer mensen wél dan niet gekotsten ook voor geluidsoverlast geloof ik), maar verder niks van gehoord of bij hoeven betalen ofzo.
Viel reuze mee, op mijn 17e kon ik vrij katerloos zuipen. Stond na een avondje flink tanken standaard om 10.30 naast m'n bed fris en fruitig te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
haha hoe was je kater? Als ik het zo lees moet je je een week lang brak hebben gevoeld.
Die is ook mooi! Wel geluk dat je er nooit meer wat van gehoord hebtquote:Op maandag 24 juni 2013 08:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Geniaal topic
De eerste keer dat ik kotste was ook mooi
Was 17 en we hadden net eindexamen gehad. Omdat er tussen het laatste examen en de uitslag een week zat, besloten we met de complete zesde klas (mannetje of 50) 5 dagen lang een zooi huisjes op Center Parcs te huren.
Nou zitten die parken altijd in the middle of nowhere, dus wat ga je doen? Enorm hard zuipen. Weet niet meer hoeveel ik precies op had, maar iig behoorlijk wat bier. Weet nog wel dat toen ik daardoor al behoorlijk aangeschoten was ik aan de sterke drank ging (whiskey, bacardi en jagermeister, gewoon lekker door elkaar heen).
Volgende ochtend word ik wakker in een compleet ondergekotste slaapkamer (er stond ook een teiltje naast m'n bed, dat was het enige schone in die kamer) en in de woonkamer stond alleen nog het frame van de bank (de kussens waren nét opgehaald door de schoonmaakdienst
).
Uiteraard kon ik me totaal niks herinneren, maar het bleek dat ik me op een gegeven moment zo dronken voelde dat ik water ging drinken (uit een bloemenvaasenige wat nog schoon in de kast stond
). Toen die op was vroeg ik een (net zo dronken) iemand om er weer water in te doen. Die had er echter bacardi ingeflikkerd, maar omdat dat ook doorzichtig os dacht ik schijnbaar dat het gewoon water was en heb ik dat ook allemaal opgezopen
Uiteindelijk een officiële waarschuwing ontvangen van Center Parcs (niet puur door mij, die week hebben er meer mensen wél dan niet gekotsten ook voor geluidsoverlast geloof ik), maar verder niks van gehoord of bij hoeven betalen ofzo.
Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotstquote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Die is ook mooi! Wel geluk dat je er nooit meer wat van gehoord hebt. Het zou wel een nare verassing zijn, om wakker te worden met de rekening van de schoonmaak crew.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotst
Schade: nieuw matras, schoonmaker die smartengeld wilde omdat het té ranzig was en school die voor de komende Rome-reizen een nieuw hotel mocht uitzoeken omdat ze niet meer welkom waren
Sowieso was die reis geniaal. Halve klas was tijdens de excursies overdag nog half bezopen van de voorgaande avond
'S avonds met z'n alle op 1 hotelkamer, gaan pissen en dan de hele badkamer afgeladen zien staan met flessen sterke drank
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Herinneringen zijn sterker gebonden neuronen. Alcohol doodt neuronen, en vaker die wat het laatst gebonden zijn.
Iedereen weet dat neuronen sterker gebonden herinneringen zijn die alcohol proberen te doden.quote:
Nou dan probeer maar niet zo populair te doen want je neemt de zin verkeerd over. Alcohol probeert de neuronen te doden, en niet andersom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:24 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Iedereen weet dat neuronen sterker gebonden herinneringen zijn die alcohol proberen te doden.
Oh wacht je meent dit echt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou dan probeer maar niet zo populair te doen want je neemt de zin verkeerd over. Alcohol probeert de neuronen te doden, en niet andersom.
Back to school VMBO....
http://science.howstuffwo(...)/10-brain-myths9.htmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
te veel hersenen cellen afgestorven door de alcohol misschienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou dan probeer maar niet zo populair te doen want je neemt de zin verkeerd over. Alcohol probeert de neuronen te doden, en niet andersom.
Back to school VMBO....
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
http://science.howstuffwo(...)/10-brain-myths9.htm
Gr Gr, Geneeskundestudent.Ja en anderen zeggen weer wat anders, dus eerst bewijs pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoevaak zie ik wel geen mythbuster sites die wat onzin uitkramen of die standaarddingen willen ontkrachten.
http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/aa63/aa63.htmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja en anderen zeggen weer wat anders, dus eerst bewijs pls.
Hoevaak zie ik wel geen mythbuster sites die wat onzin uitkramen of die standaarddingen willen ontkrachten.
http://www.nytimes.com/2004/11/23/health/23real.html?_r=0quote:Just as we noted when debunking the myth that you only use 10% of your brain, a little bit of brain damage goes a long way. If you were actively killing brain cells when consuming alcohol, you'd notice some permanent side effects pretty quickly. Although alcohol does have a significant effect on your brain and body, brain damage isn't a given. You'll have to drink yourself into a coma to go that far.
The proof comes from a 1993 study by Grethe Jensen that matched brain samples from both (deceased) alcoholics and non-alcoholics and found no difference in the density of brain cells. (You can read more about this study here.) What alcohol actually does in inhibit the functionality of brain cells, and former Lifehacker writer Kevin Purdy explained it best:
What alcohol can and does do to your brain is affect the way your neurons get their firing triggers from glutamate. It infiltrates the glutamate receptors in your synapses, hurting their ability to send off their normal "fire" messages. Alcohol has this impact all across your brain—the parts that control muscles, speech, coordination, judgment, and so on. Keep that in mind the next time you or someone else claims that they drive, golf, or otherwise perform some task better with alcohol's help.
Het doodt ze indirect, niet direct. Maar als ik alle reacties moet opschrijven die daartoe leiden, dan zijn we nog lang bezig. En die weten beide jij en ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/aa63/aa63.htm
http://www2.potsdam.edu/hansondj/HealthIssues/1103162109.html
[..]
http://www.nytimes.com/2004/11/23/health/23real.html?_r=0
Dus je neemt maar een bullshitclaim over, en als je geconfronteerd wordt met de waarheid zeg je: Ja maar iemand anders zei dat dat niet waar was!!!11!!1einz
Het is gewoon compleet onlogisch dat alcohol hersencellen zou doden. Gekkie.
Gr gr
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het doodt ze indirect, niet direct. Maar als ik alle reacties moet opschrijven die daartoe leiden, dan zijn we nog lang bezig. En die weten beide jij en ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef LKVBHD het volgende:
[..]Zegt degene die waant geneeskunde te studeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gek is dat he, op mijn 17e kon ik er ook veel beter tegen dan nu. Hoeveelheden waarvan ik nu stomdronken tegen de toog zou aanhangen, kon ik toen gewoon zuipen op feestjes en festivals zonder compleet van de kaart te raken... en de volgende ochtend ramde je er een pak appelsap doorheen en klaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Viel reuze mee, op mijn 17e kon ik vrij katerloos zuipen. Stond na een avondje flink tanken standaard om 10.30 naast m'n bed fris en fruitig te zijn.
Nu ben ik 23 en word ik meestal rond 13.00 wakker met flinke koppijn en een gortdroge bek. Terwijl ik flink minder drink dat destijds
Bij onze Romereis waren ze op de laatste avond bij het restaurant zo dom om de wijn onbeperkt te schenken, 'on the house' omdat we zo'n toffe groep waren... op een gegeven moment kwamen er gewoon hele flessen op tafel die uiteraard uiteindelijk in de verschillende slaapkamers belandden.. tja, laten we zeggen dat we goed hebben meegeholpen aan het vooroordeel dat Nederlanders altijd zo irritant zijn in het buitenlandquote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotst
Schade: nieuw matras, schoonmaker die smartengeld wilde omdat het té ranzig was en school die voor de komende Rome-reizen een nieuw hotel mocht uitzoeken omdat ze niet meer welkom waren
Sowieso was die reis geniaal. Halve klas was tijdens de excursies overdag nog half bezopen van de voorgaande avond
'S avonds met z'n alle op 1 hotelkamer, gaan pissen en dan de hele badkamer afgeladen zien staan met flessen sterke drank
Proest? Maak je je hier nou zo boos over? Open een topique!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zegt degene die waant geneeskunde te studeren.
Jaja, die goede oude tijden. Tegenwoordig is binnen no time het licht uit met een zware depressie tot gevolg de volgende dagquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja gek is dat he, op mijn 17e kon ik er ook veel beter tegen dan nu. Hoeveelheden waarvan ik nu stomdronken tegen de toog zou aanhangen, kon ik toen gewoon zuipen op feestjes en festivals zonder compleet van de kaart te raken... en de volgende ochtend ramde je er een pak appelsap doorheen en klaar.
Hehe, wij kregen in de restaurants alleen water, maar op een avond was het restaurant vol en werden wij in de wijnkelder geplaatst. 3 keer raden wat er toen gebeurdequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Henno het volgende:
[..]
Bij onze Romereis waren ze op de laatste avond bij het restaurant zo dom om de wijn onbeperkt te schenken, 'on the house' omdat we zo'n toffe groep waren... op een gegeven moment kwamen er gewoon hele flessen op tafel die uiteraard uiteindelijk in de verschillende slaapkamers belandden.. tja, laten we zeggen dat we goed hebben meegeholpen aan het vooroordeel dat Nederlanders altijd zo irritant zijn in het buitenland
Genemuidenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS
Heb je al nieuwe examenfeest gehad dit weekend? Zo ja, nog leuke verhalen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb me door dit topic gelezen, en heb lange tijd niet meer zo hard gelachen, big thanx to TS![]()
Doet me wel denken aan afgelopen zaterdag. Feestje, en alleen maar shotjes. Niet eens bier oid gehad, maar alles door elkaar. Van blue curacao tot Ouzo en Goldstrike (en die slaan wel aan hoor).
Laat ik zo zeggen, bij mij is alles er buiten ergens uitgekomen, dus niks te hoeven opruimen. Toen ik thuis was was alles leeg, maar ik heb me lang niet meer zo klote gevoeld als de dag erna.
Moet wel zeggen dat ik enorm blij ben geen vette hap meer gehaald te hebben, ik wil nieteens weten wat dan zou zijn gebeurd.
En dan zit je die dag erna (zondag) overdag op de pc, blijkt dat je met een goede vriendin gezoend hebt. Opzicht niet rampzalig, zei het niet dat we elkaar zondagavond (avond erna dus) op een nieuw examenfeestje weer tegenkwamen, beide nog brak en zeer awkward natuurlijk.
Maargoed, alles weer goed nu, op naar het volgende weekend examenfeesten haha.
Ja, maar geen verhalen meer. Voelde me zo klote die zondag dat ik het bij mezelf wel even goed vond en rustig aan heb gedaan :p Daarbij komt dat dat het enige feest was met mensen die ook echt zuipen als een gek (ivm verschillende vriendengroepen van anderen etc).quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe examenfeest gehad dit weekend? Zo ja, nog leuke verhalen?
Vastgebonden en verkracht door de gekke baas van het restaurant die vervolgens jullie geld en kleren stal en jullie op straat dumpte.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hehe, wij kregen in de restaurants alleen water, maar op een avond was het restaurant vol en werden wij in de wijnkelder geplaatst. 3 keer raden wat er toen gebeurde
goed verhaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:23 schreef bram1241 het volgende:
[..]
Vastgebonden en verkracht door de gekke baas van het restaurant die vervolgens jullie geld en kleren stal en jullie op straat dumpte.
Jij bent goed op weg een zielige alom bekende kut-user te worden. Met het schoppen van je eigen topics.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:25 schreef Roadtrip het volgende:
Tering. Ik kwam net een laatste stukjes kots tegen onder de wasmand
Vooruit, maar dan moet je wel een link plaatsen naar het desbetreffende topicquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef adnapekkid het volgende:
Mag ik deze parel even kicken naar aanleiding van roadtrips recenste topic
Dit was totaal overbodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef durrrr het volgende:
Alcohol is voor watjes, echte mannen snuiven cocaine.
Ik snapte 'm, maar dacht 'laat ik hoink eens een mooie opening geven om ook de user af te branden'quote:
Het was een goede voorzet, maar niet alles en iedereen hoeft altijd te worden afgezeken herinnerde ik me toen. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik snapte 'm, maar dacht 'laat ik hoink eens een mooie opening geven om ook de user af te branden'
En dat siert je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het was een goede voorzet, maar niet alles en iedereen hoeft altijd te worden afgezeken herinnerde ik me toen. Toch bedankt.
Beter trouwens dat jij aan de crack gaat met je botergezichtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef durrrr het volgende:
Alcohol is voor watjes, echte mannen snuiven cocaine.
Deze man.quote:
Jij denkt dat dit niet verzonnen is?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:12 schreef Druppelss het volgende:
Hoe oud is TS? Dit is zelfs op mijn 16'de nog nooit gebeurd, toen ik het las dacht ik dat TS een meisje was, dat kon het nog wel verklaren.. Maar als man zijnde toch niet? Kotsen; tuurlijk, maar wel weten wat je nog gedaan hebt die avond.
Ik ga geen 10 pagina's lezenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet verzonnen is?
Er staan pics. Genoeg bewijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet verzonnen is?
Is wel een goede fotoshop, ja.quote:
Jij die iemand anders een grafuser noemt?quote:Bovendien /care dat jij en anders graf users altijd iedereen proberen af te branden...
Vandaar dat Roadtrip ook even stil isquote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij is Erno nu hard aan zijn piemeltje aan het sjorren.
Ik zou zeggen kom met beter bewijs dan de pics die ik hier gepost heb. Ik heb er aandacht ingestoken om dit tot een goed topic te maken. Het enige wat jij doet is het vernielen.quote:
Heb ook nooit hoofdpijn van de drank. Hoeveel ik ook drinkquote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik dus ook niet. Ik heb zoveel van dit soort dingen. Een andere keer bijvoorbeeld, stond ik midden in de nacht, in de stad, in de winter, in een natte zwembroek, een turkse pizza te eten. Die nacht was begonnen als gezellig een film kijken.
Ik ben ook echt meerdere keren dronken op tv geweest. Terwijl ik weinig drink.
[..]
Haha ja inderdaad. Sinds dat ik die film gezien moet ik elke keer keihard lachen wanneer ik een wtf situatie wakker werd. Terwijl daarvoor dacht ik van oh nee moet ik dit gaan opruimen.
Het ergste is trouwens dat dit de eerste keer is dat ik heb gekotst van de drank. Ik wordt snel dronken, maar ik krijg meestal geen fysieke problemen. Alleen van bier wordt ik misselijk. Daarom shots, of gewoon oostblokstijl uit de fles.
Over katers trouwens, ik heb nooit hoofdpijn. Hoe kant dat? Ik bedoel ik voel me brak, misselijk, en eigenlijk zwaar depressief, maar echte hoofdpijn heb ik nooit.
Inderdaad, laten we aardig voor elkaar zijn. We stoppen met jou belachelijk maken als je niet meer inlogt op FOK!...quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Roadtrip het volgende:
Waarom is het nodig om echt in elk topic mij af te zeiken? Het slaat compleet nergens meer op. Net zoiets als het publiceren van de privé gegevens van erno. Jullie zijn een parasiet van de KLB. Het enige wat jullie doen is mensen afzeiken zonder zelf met goede toevoegingen te komen. Makkelijk maar niet gewaardeerd.
Laten we gewoon eens op een normale manier met elkaar omgaan. Als echte mensen. Hoe moeilijk dat ook voor jullie zal zijn.
Zelfs op je 16e niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:12 schreef Druppelss het volgende:
Hoe oud is TS? Dit is zelfs op mijn 16'de nog nooit gebeurd, toen ik het las dacht ik dat TS een meisje was, dat kon het nog wel verklaren.. Maar als man zijnde toch niet? Kotsen; tuurlijk, maar wel weten wat je nog gedaan hebt die avond.
Dan kun je beter in ONZ komen dan in KLBquote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Roadtrip het volgende:
Waarom is het nodig om echt in elk topic mij af te zeiken? Het slaat compleet nergens meer op. Net zoiets als het publiceren van de privé gegevens van erno. Jullie zijn een parasiet van de KLB. Het enige wat jullie doen is mensen afzeiken zonder zelf met goede toevoegingen te komen. Makkelijk maar niet gewaardeerd.
Laten we gewoon eens op een normale manier met elkaar omgaan. Als echte mensen. Hoe moeilijk dat ook voor jullie zal zijn.
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:09 schreef koenes het volgende:
Maar m'n vrienden hebben de dag daarna verteld dat ik na het kotsen nog met een wijf had gezoend. Dat is dan wel weer geinig.
Ik heb ook letterlijk ontelbare keren gekots, paar keer boven vanuit mn slaapkamer raam naar onder gekots en zelfs een keer midden op een drukke dansvloerquote:
En ze had nog een vriend ookquote:
Ik waardeer je verhalen regelmatig, ga door.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Roadtrip het volgende:
Liefdequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik waardeer je verhalen regelmatig, ga door.
Ik lachte hardopquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef haan33 het volgende:
Goede kickquote:
Issie ook: KLB / Mensen die zichzelf niet onder controle hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:21 schreef Syntos het volgende:
Wat is deze? Dacht even dat Roadtrip weer terug was.
Plsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit was gewoon een GOED Roadtrip-topic
Mensen die zich nooit eens kapot zuipenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Paupers die moeten overgeven van drank...!!!
Je daardoor verheven voelenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mensen die zich nooit eens kapot zuipen
Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?quote:
Zonde inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Op vakantie gaan naar Texel deed ik toen ik 11 wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?
Ach, hoe zeggen ze dat, autisme is geen keuze toch.
Beter een autist dan iemand die zo'n weinig diepgaand leven heeft, dat hij zijn lichaam verpesten door verdovende middelen te gebruiken tot hij moet kotsen samen met andere dronkaards op een regenachtig eiland in Nederland als het hoogtepunt van zijn leven ziet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?
Ach, hoe zeggen ze dat, autisme is geen keuze toch.
Geen hoogtepunt, een eikpunt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Beter een autist dan iemand die zo'n weinig diepgaand leven heeft, dat hij zijn lichaam verpesten door verdovende middelen te gebruiken tot hij moet kotsen samen met andere dronkaards op een regenachtig eiland in Nederland als het hoogtepunt van zijn leven ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |