quote:Op maandag 6 januari 2014 01:09 schreef koenes het volgende:
Maar m'n vrienden hebben de dag daarna verteld dat ik na het kotsen nog met een wijf had gezoend. Dat is dan wel weer geinig.
Ik heb ook letterlijk ontelbare keren gekots, paar keer boven vanuit mn slaapkamer raam naar onder gekots en zelfs een keer midden op een drukke dansvloerquote:
En ze had nog een vriend ookquote:
Ik waardeer je verhalen regelmatig, ga door.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef Roadtrip het volgende:
Waarom is het nodig om echt in elk topic mij af te zeiken? Het slaat compleet nergens meer op. Net zoiets als het publiceren van de privé gegevens van erno. Jullie zijn een parasiet van de KLB. Het enige wat jullie doen is mensen afzeiken zonder zelf met goede toevoegingen te komen. Makkelijk maar niet gewaardeerd.
Laten we gewoon eens op een normale manier met elkaar omgaan. Als echte mensen. Hoe moeilijk dat ook voor jullie zal zijn.
Liefdequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik waardeer je verhalen regelmatig, ga door.
Ik lachte hardopquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef haan33 het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om mijn kots op te zuigen met de stofzuiger.
Goede kickquote:
Issie ook: KLB / Mensen die zichzelf niet onder controle hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:21 schreef Syntos het volgende:
Wat is deze? Dacht even dat Roadtrip weer terug was.
Plsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit was gewoon een GOED Roadtrip-topic
Mensen die zich nooit eens kapot zuipenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Paupers die moeten overgeven van drank...!!!
Je daardoor verheven voelenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mensen die zich nooit eens kapot zuipen
Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?quote:
Zonde inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zover gaan dat ze zich de nacht niet meer herinneren.
Op vakantie gaan naar Texel deed ik toen ik 11 wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?
Ach, hoe zeggen ze dat, autisme is geen keuze toch.
Beter een autist dan iemand die zo'n weinig diepgaand leven heeft, dat hij zijn lichaam verpesten door verdovende middelen te gebruiken tot hij moet kotsen samen met andere dronkaards op een regenachtig eiland in Nederland als het hoogtepunt van zijn leven ziet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat niet, maar eh, je hebt dus nooit moeten nekken van de drank? Ook niet op je eerste vakantie.met vrienden.op Texel ofzo?
Ach, hoe zeggen ze dat, autisme is geen keuze toch.
Geen hoogtepunt, een eikpunt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Beter een autist dan iemand die zo'n weinig diepgaand leven heeft, dat hij zijn lichaam verpesten door verdovende middelen te gebruiken tot hij moet kotsen samen met andere dronkaards op een regenachtig eiland in Nederland als het hoogtepunt van zijn leven ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |