Geweldig! Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS
Goed gedetailleerd topic.
Door dit soort topics besluit ik om wat vaker in KLB rond te neuzen
Om maar wat kots verhalen te delen:
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad
Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen
Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was![]()
Prachtige nacht gehad met een spectaculair einde
Het is echt triest. Ik had nog gewaarschuwd...quote:
Ik heb een keer met mijn dronken kop uit het raam gepist, liep er een oude vrouw met een rollatorquote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS
Goed gedetailleerd topic.
Door dit soort topics besluit ik om wat vaker in KLB rond te neuzen
Om maar wat kots verhalen te delen:
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad
Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen
Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was![]()
Prachtige nacht gehad met een spectaculair einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...!!!
Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Owja.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:
[..]!!!
Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd.
nieuwe badkamer kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.
Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.quote:
Ik heb altijd de neiging om na het zuipen gewoon uit het raam te plassenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:
[..]!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vervelendst is nog de combinatie van die twee. Aan de diarree zitten en ondertussen het wasfonteintje volkotsen met je gal is al niet prettig, maar je broek of de wc onderspuiten terwijl je ligt te kotsen is al helemaal een nare ervaring.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.
Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:wat is dat rooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
lijkt mij best gaarquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:Doet me denken de keer dat ik, op vakantie, in een tent, naast een chick, toen ik 15 was het bed onder had gepist. Ik wist niet wat ik moest doen. Maar het was een matje, dus ik heb het gewoon intergraal in het midden van de nacht opgepakt en weggegooid. Toen met een doekje de vloer schoongemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste is dat ze er gewoon doorheen sliep... Alleen ze vond het gek waarom ik ineens een andere kleur matje had.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |