abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127872699
Prachtig topic TS ^O^
Goed gedetailleerd topic.

Door dit soort topics besluit ik om wat vaker in KLB rond te neuzen _O_

Om maar wat kots verhalen te delen:
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit :')
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad _O_

Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen :')

Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was _O-
Prachtige nacht gehad met een spectaculair einde _O_
  zondag 16 juni 2013 @ 20:20:46 #52
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_127872749
Godverdomme die pics :') :r
Flesje bier
pi_127873122
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS ^O^

Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit :')
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad _O_

Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen :')

Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was _O-
Geweldig! Ik moest hardop lachen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme die pics :') :r
Het is echt triest. Ik had nog gewaarschuwd...

Ik maak me trouwens meer zorgen om de losse stukjes kots en glas op mijn hoogpolig tapijt, vuile was, en open kasten.

Maar het moet niet een beetje subtiel overgeven geweest zijn. Meer een pokemon style aanval.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:27:15 #54
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127873128
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS ^O^

Ik heb een keer met mijn dronken kop uit het raam gepist, liep er een oude vrouw met een rollator :')
Dat wijf nooit meer gezien. :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  zondag 16 juni 2013 @ 20:30:08 #55
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127873321
Dit topic _O- _O- _O- _O-
AFCA!
pi_127873751
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:40:56 #57
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874001
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...
_O_!!!

Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd. :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_127874018
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_127874115
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
pi_127874188
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
Owja.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_127874235
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:

[..]

_O_!!!

Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd. :')
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.

Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:44:59 #62
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874277
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.

Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
nieuwe badkamer kopen
'The Don Mega'
pi_127874349
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef haan33 het volgende:

[..]

nieuwe badkamer kopen
Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:47:15 #64
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874414
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
Ik heb altijd de neiging om na het zuipen gewoon uit het raam te plassen
'The Don Mega'
pi_127874434
Godverdomme ik dacht dat ik erg was, maar dit slaat echt alles. _O-
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_127874538
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:

[..]

_O_!!!

De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:

SPOILER
pi_127874570
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het vervelendst is nog de combinatie van die twee. Aan de diarree zitten en ondertussen het wasfonteintje volkotsen met je gal is al niet prettig, maar je broek of de wc onderspuiten terwijl je ligt te kotsen is al helemaal een nare ervaring.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 16 juni 2013 @ 20:49:54 #68
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874579
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

SPOILER
wat is dat rooie
'The Don Mega'
pi_127874632
best triest dat je hier gewoon trots op lijkt te zijn

echt jammer dit
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_127874782
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef haan33 het volgende:

[..]

wat is dat rooie
Geen flauw idee.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:53:43 #71
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874814
quote:
9s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Geen flauw idee.
lijkt mij best gaar
zit je te trekken, komt er opeens bloed uit :')
'The Don Mega'
  zondag 16 juni 2013 @ 20:56:19 #72
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_127874994
Respect kil

je leeft
PSN: Reneon01990
pi_127875275
_O_ Mooi topic dit. Vond laatst bij m'n voeteneinde nog een pufje. Vertel valt het tegenwoordig gelukkig mee met het braaksel
Eens met wat hierboven staat
pi_127875408
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

SPOILER
Doet me denken de keer dat ik, op vakantie, in een tent, naast een chick, toen ik 15 was het bed onder had gepist. Ik wist niet wat ik moest doen. Maar het was een matje, dus ik heb het gewoon intergraal in het midden van de nacht opgepakt en weggegooid. Toen met een doekje de vloer schoongemaakt.

Het beste is dat ze er gewoon doorheen sliep... Alleen ze vond het gek waarom ik ineens een andere kleur matje had.
pi_127875774
Ik ga trouwens weer even een update geven. Ik zit niet de hele tijd schoon te maken, want ik wordt afgeleid door de laptop, waarvan het toetsenbord en muis helemaal onder de vanish zit (kan dat kwaad?), maar:

• De matrassloop en het kussen wassen

Ik ben met die vanish over het matras heengegaan. Op zich zie je het niet, maar ik wil het voor de zekerheid toch wassen...

[*] De muren schoonmaken

• Stukjes kots en glas uit mijn hoogpolig tapijt halen
Ugh ga ik nu doen, maar wat heb ik daar geen zin in. Aan de andere kant rondlopen met om de zoveel tijd kots onder je voet is ook niet chill.

[*] Mijn bureau schoonmaken

Dingen schieten al een beetje op! Maar ik moet zo ook nog echt de badkamer schoonmaken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')