Gewoon een keer stappen met mensen die je vertrouwt. De eerste stap is lastig, maar er komen altijd wel mensen naar je toe. Zelfs in je eentje zou je het kunnen proberen. Gewoon overal bij meedoen, de drank spelletjes, weddenschappen, drank kopen / krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ook een keer zoiets meemaken als in de OP
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet eensHij was zo blij dat hij me naakt had gezien
Dit dus. Ik ben ook vaak apezat, maar kan mij altijd alles nog herinneren (hoewel dat van mij ook niet altijd hoeft...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zover gaan dat ze zich de nacht niet meer herinneren.
Waarom koop je niet gewoon een nieuw dekbed + kussen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga weer een status update geven (alhoewel dit topic waarschijnlijk leuker zou zijn als er weer van alles mis ging...)
Ik was gisteren tot 4 uur snachts bezig met wassen. Ik heb een wasprogramma van 6 uur op 60 graden gedaan. Op zich is hij nu veel schoner, maar hij is nog steeds verkleurd en stinkt. Daarom heb ik hem nu op 90 graden aangezet.
Ook mijn kussen is nog niet schoon. Vannacht heb ik dus met mijn hoofd op een trui geslapen. Ik heb hem 1 wasje gegeven, en hij stinkt niet meer, maar is nog steeds een beetje verkleurd. Als het dekbed schoon wordt, en niet heel erg krimpt, ga ik mijn kussen ook op 90c graden wassen.
Als laatste heb ik mijn lakens in emmers met vanish gezet om een nachtje te bleken. Mijn tapijt moet ik nog steeds schoonmaken, maar ik was bang iedereen wakker te maken.
Maar het goede nieuws is, mijn kamer ruikt niet meer naar kots! Helaas wel heel erg sterk naar schoonmaakmiddel.
Trouwens ook goed nieuws is dat er volgend weekend misschien een nieuw bezopen verhaal gaat komen!
Ik wordt obsessief wanneer iets niet lukt. Ik ga meestal net zo lang door totdat het gewoon terminaal is. Bijvoorbeeld dat dekbed, waarvan de kans best wel groot is dat hij zo gekrompen is. Maar pas zodra hij kapot schoongemaakt is, zou ik een nieuwe kopen. Een van mijn rare trekjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een nieuw dekbed + kussen?
Verder maq je denk ik van geluk spreken dat je er zo vanaf bent gekomen. Volgende keer maar 2 keer nadenken voordat je aan shotjes begint?
Haha begrijp ik. Ik zat er gisteren ook echt ff doorheen. Met je brakke hoofd al die zooi opruimen. Al is mijn kamer nu wel schoner dan hij ooit is geweest. Elke centimeter ben ik helemaal aan het schrobben. Ik zelf best wel smetvrees, 2 of 3x per dag douchen en vaak schone kleding. Dus dit kon ik niet echt van mezelf waarderen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef thats_meh het volgende:
Godver, hoop dit echt nooit mee te maken...
Oplossing is gewoon niet dronken worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef thats_meh het volgende:
Godver, hoop dit echt nooit mee te maken...
dat is geen oplossingquote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oplossing is gewoon niet dronken worden.
Haha die is wel mooi! Ik zou niet durven te kotsen uit een raam, als er iemand onder loopt...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef adnapekkid het volgende:
Roadtrip, baas![]()
En die foto's, ik ging stuk![]()
Zelf nooit in bed gekotst, hoop ik ook eigenlijk nooit te doen, wel ooit uit m'n raam, maar hij stond niet ver genoeg open
Zatte/kater struggles altijd
T was het raam van de achtertuin, met een muur eronder recht naar beneden, heel de muur en kozijn van raam eronder zaten onderquote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha die is wel mooi! Ik zou niet durven te kotsen uit een raam, als er iemand onder loopt...
Een ander kots verhaal is trouwens ook wel grappig. Toen ik klein was, had mijn broer allemaal hifi spul als een versterker, cd speler, boxen enzo in een doos gestopt, en die naast het bed gelegd. Ik was op dat moment ziek en wilde kotsen. Ik was helemaal trots dat ik het bed kon ontwijken, maar ik zag die doos niet staan. Die speakers zijn nooit meer hetzelfde geweest. Ook echt helemaal naar binnen in de klankast, als je dat zo kan noemen.
Oh heerlijk. Wel bonuspunten dat je het op bent gaan ruimen, ipv te wachten tot de volgende dag...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
T was het raam van de achtertuin, met een muur eronder recht naar beneden, heel de muur en kozijn van raam eronder zaten onder, om 4 uur snachts het huis staan schoonspuiten met de tuinslang
en van die speakers:![]()
gaat aankoeken, en dan is het er helemaal niet meer vanaf te krijgen. Maar daar zal jij alles vanaf wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Wel bonuspunten dat je het op bent gaan ruimen, ipv te wachten tot de volgende dag...
Haha. Het standaard vette voer na het zuipen ook...quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
gaat aankoeken, en dan is het er helemaal niet meer vanaf te krijgen. Maar daar zal jij alles vanaf weten. De stukjes frikandel had ik alleen niet weggekregen met de tuinslang
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |