abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127872699
Prachtig topic TS ^O^
Goed gedetailleerd topic.

Door dit soort topics besluit ik om wat vaker in KLB rond te neuzen _O_

Om maar wat kots verhalen te delen:
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit :')
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad _O_

Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen :')

Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was _O-
Prachtige nacht gehad met een spectaculair einde _O_
  zondag 16 juni 2013 @ 20:20:46 #52
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_127872749
Godverdomme die pics :') :r
Flesje bier
pi_127873122
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS ^O^

Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit :')
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad _O_

Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen :')

Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was _O-
Geweldig! Ik moest hardop lachen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme die pics :') :r
Het is echt triest. Ik had nog gewaarschuwd...

Ik maak me trouwens meer zorgen om de losse stukjes kots en glas op mijn hoogpolig tapijt, vuile was, en open kasten.

Maar het moet niet een beetje subtiel overgeven geweest zijn. Meer een pokemon style aanval.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:27:15 #54
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127873128
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS ^O^

Ik heb een keer met mijn dronken kop uit het raam gepist, liep er een oude vrouw met een rollator :')
Dat wijf nooit meer gezien. :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  zondag 16 juni 2013 @ 20:30:08 #55
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127873321
Dit topic _O- _O- _O- _O-
AFCA!
pi_127873751
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:40:56 #57
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874001
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga het trouwens weer ff erger maken... Hier zijn mijn, heel duidelijke, appjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geluk dat ik die avond nog had gebeld of ik later kon beginnen...
_O_!!!

Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd. :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_127874018
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_127874115
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Je mag in ieder geval blij zijn dat je niet onder de tram bent gekomen met je lamme kop.
Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
pi_127874188
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik zat nog veilig thuis. Een echte Fok!er durft zijn huis niet uit te komen toch?
Owja.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_127874235
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef haan33 het volgende:

[..]

_O_!!!

Ik heb een keer met mijn dronken hoofd in de wasbak gescheten en het er daarna doorheen geduwd. :')
Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.

Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:44:59 #62
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874277
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ik een keer onder de douche, ik had gruwelijke diaree (natuurlijk van het zuipen), en dacht fuck it. Gewoon een beetje boven dat putje hangen.

Dat was geen goed idee. Ik spetterde mezelf helemaal onder, en het schoonmaken was ook niet erg prettig.
nieuwe badkamer kopen
'The Don Mega'
pi_127874349
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef haan33 het volgende:

[..]

nieuwe badkamer kopen
Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:47:15 #64
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874414
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb het hele putje eruit gehaald, en ben overal met bleek en, een tijdje later, ontstopper overheen gegaan. Niemand zag iets.
Ik heb altijd de neiging om na het zuipen gewoon uit het raam te plassen
'The Don Mega'
pi_127874434
Godverdomme ik dacht dat ik erg was, maar dit slaat echt alles. _O-
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_127874538
quote:

[..]

_O_!!!

De ochtend nadat ik mijn bed had ondergezeken:

SPOILER
pi_127874570
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het vervelendst is nog de combinatie van die twee. Aan de diarree zitten en ondertussen het wasfonteintje volkotsen met je gal is al niet prettig, maar je broek of de wc onderspuiten terwijl je ligt te kotsen is al helemaal een nare ervaring.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 16 juni 2013 @ 20:49:54 #68
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874579
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

SPOILER
wat is dat rooie
'The Don Mega'
pi_127874632
best triest dat je hier gewoon trots op lijkt te zijn

echt jammer dit
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_127874782
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef haan33 het volgende:

[..]

wat is dat rooie
Geen flauw idee.
  zondag 16 juni 2013 @ 20:53:43 #71
338880 haan33
Studerende Boy
pi_127874814
quote:
9s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Geen flauw idee.
lijkt mij best gaar
zit je te trekken, komt er opeens bloed uit :')
'The Don Mega'
  zondag 16 juni 2013 @ 20:56:19 #72
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_127874994
Respect kil

je leeft
PSN: Reneon01990
pi_127875275
_O_ Mooi topic dit. Vond laatst bij m'n voeteneinde nog een pufje. Vertel valt het tegenwoordig gelukkig mee met het braaksel
Eens met wat hierboven staat
pi_127875408
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

SPOILER
Doet me denken de keer dat ik, op vakantie, in een tent, naast een chick, toen ik 15 was het bed onder had gepist. Ik wist niet wat ik moest doen. Maar het was een matje, dus ik heb het gewoon intergraal in het midden van de nacht opgepakt en weggegooid. Toen met een doekje de vloer schoongemaakt.

Het beste is dat ze er gewoon doorheen sliep... Alleen ze vond het gek waarom ik ineens een andere kleur matje had.
pi_127875774
Ik ga trouwens weer even een update geven. Ik zit niet de hele tijd schoon te maken, want ik wordt afgeleid door de laptop, waarvan het toetsenbord en muis helemaal onder de vanish zit (kan dat kwaad?), maar:

• De matrassloop en het kussen wassen

Ik ben met die vanish over het matras heengegaan. Op zich zie je het niet, maar ik wil het voor de zekerheid toch wassen...

[*] De muren schoonmaken

• Stukjes kots en glas uit mijn hoogpolig tapijt halen
Ugh ga ik nu doen, maar wat heb ik daar geen zin in. Aan de andere kant rondlopen met om de zoveel tijd kots onder je voet is ook niet chill.

[*] Mijn bureau schoonmaken

Dingen schieten al een beetje op! Maar ik moet zo ook nog echt de badkamer schoonmaken...
  zondag 16 juni 2013 @ 21:19:12 #76
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127876424
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ga trouwens weer even een update geven. Ik zit niet de hele tijd schoon te maken, want ik wordt afgeleid door de laptop, waarvan het toetsenbord en muis helemaal onder de vanish zit (kan dat kwaad?), maar:

• De matrassloop en het kussen wassen

Ik ben met die vanish over het matras heengegaan. Op zich zie je het niet, maar ik wil het voor de zekerheid toch wassen...

[*] De muren schoonmaken

• Stukjes kots en glas uit mijn hoogpolig tapijt halen
Ugh ga ik nu doen, maar wat heb ik daar geen zin in. Aan de andere kant rondlopen met om de zoveel tijd kots onder je voet is ook niet chill.

[*] Mijn bureau schoonmaken

Dingen schieten al een beetje op! Maar ik moet zo ook nog echt de badkamer schoonmaken...
Heb je volgende week weer een verhaal en dan nog erg bijvoorbeeld dit gebeuren in het huis van je vriendin/ouders.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127877058
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Heb je volgende week weer een verhaal en dan nog erg bijvoorbeeld dit gebeuren in het huis van je vriendin/ouders.
Ik drink eigenlijk niet zo vaak. Maar het volgende zuip verhaal ga ik zeker posten!
  PR en moderator zondag 16 juni 2013 @ 21:49:01 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_127878599
Wat een prachtig topic _O_

Hoe is het toch mogelijk dat je je er niks meer van kan herinneren :D

Ook leuk die verhalen van anderen :')
Wat dat betreft maak ik weinig boeiends mee :') Wel één keer van een combi té veel alcohol en té veel wiet nakend op de pot gezeten (lag al met m'n toenmalige vriend in bed) omdat ik moest pissen, maar ik moest niet pissen, maar ik had dat gevoel dus kon gewoon niet chill slapen. En ik wou slapen want ik wou echt weer nuchter zijn :')
Maargoed ik zit daar dus op de pot, ineens moest ik kotsen :') Dat ging blijkbaar in een split second want ik heb zo in een prachtige boog recht tegenover me op de muur gekotst, in een boog naar de wc.
Broertje van hem kwam toen nog kijken of we nog aan het chillen waren, zag hij mij daar naakt om de pot heen hangen, overal kots :')
Mocht ik dus de volgende ochtend mijn eigen kots op ruimen, overal op de muren in alle hoekjes en gaatjes en voegen, stond tot aan m'n enkels in de kots :')
Fuck the EBU.
pi_127878855
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik drink eigenlijk niet zo vaak. Maar het volgende zuip verhaal ga ik zeker posten!
Hoezo drink je niet zo vaak dan?
pi_127878866
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
Wat een prachtig topic _O_

Hoe is het toch mogelijk dat je je er niks meer van kan herinneren :D

Ook leuk die verhalen van anderen :')
Wat dat betreft maak ik weinig boeiends mee :') Wel één keer van een combi té veel alcohol en té veel wiet nakend op de pot gezeten (lag al met m'n toenmalige vriend in bed) omdat ik moest pissen, maar ik moest niet pissen, maar ik had dat gevoel dus kon gewoon niet chill slapen. En ik wou slapen want ik wou echt weer nuchter zijn :')
Maargoed ik zit daar dus op de pot, ineens moest ik kotsen :') Dat ging blijkbaar in een split second want ik heb zo in een prachtige boog recht tegenover me op de muur gekotst, in een boog naar de wc.
Broertje van hem kwam toen nog kijken of we nog aan het chillen waren, zag hij mij daar naakt om de pot heen hangen, overal kots :')
Mocht ik dus de volgende ochtend mijn eigen kots op ruimen, overal op de muren in alle hoekjes en gaatjes en voegen, stond tot aan m'n enkels in de kots :')
Trauma 4 life broertje van hem :') :')
  PR en moderator zondag 16 juni 2013 @ 21:53:37 #81
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_127878887
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Trauma 4 life broertje van hem :') :')
Niet eens :') Hij was zo blij dat hij me naakt had gezien :')
Fuck the EBU.
pi_127878956
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet eens :') Hij was zo blij dat hij me naakt had gezien :')
Haha
  zondag 16 juni 2013 @ 21:56:19 #83
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127879072
die mensen hier hahaha
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127879559
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef terrorsjaak het volgende:
5 sterren topic
Copthorne 2.0
pi_127879677
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Splutje het volgende:

[..]

Hoezo drink je niet dan?
je weet wat alcohol met je ingewanden doet?
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_127879747
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

je weet wat alcohol met je ingewanden doet?
Die kunnen wel wat hebben hoor
  zondag 16 juni 2013 @ 22:06:41 #87
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127879784
Wat heb ik zojuist gelezen. Je weet wel dat als je niet bewust kotst dat je kan stikken in je braaksel?
  zondag 16 juni 2013 @ 22:12:05 #88
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_127880135
:'(
quote:

[..]

_O_!!!

:') :') :') :')
Doei!
  zondag 16 juni 2013 @ 22:13:21 #89
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_127880207
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.

SPOILER
[..]

Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zien :D .
Gadverdamme mang
Doei!
pi_127880377
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Mishu het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen. Je weet wel dat als je niet bewust kotst dat je kan stikken in je braaksel?
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Mensen die bewusteloos zijn moeten altijd op een speciale manier liggen, en in de tussentijd zit ik knock out te kotsen. Het had inderdaad mis kunnen gaan...
  zondag 16 juni 2013 @ 22:17:30 #91
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_127880439
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Mensen die bewusteloos zijn moeten altijd op een speciale manier liggen, en in de tussentijd zit ik knock out te kotsen. Het had inderdaad mis kunnen gaan...
Gestikt in tomaten en lasagne mooier dooi kun je niet hebben
Doei!
pi_127880612
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Gestikt in tomaten en lasagne mooier dooi kun je niet hebben
True. Italiaans (wat ik trouwens bij een Nederlands presentatie als itiliaans heb gespeld op ongeveer 20 powerpoint slides, ik heb een slecht slaapritme) eten is geweldig. Het is zo sfeervol. Ook tomaten daar kan ik zoveel van eten...

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Splutje het volgende:

[..]

Hoezo drink je niet zo vaak dan?
Ik ben saai. Nee grapje, ik vind te vaak uitgaan eigenlijk niet leuk. Plus, ik wordt altijd helemaal lijp.
pi_127880808
Probleem... Die was wordt niet schoon...
pi_127880906
Schitterend topic. _O_ Vier pagina's lang genoten.

Hoop dat je de zooi inmiddels een beetje hebt kunnen opruimen?

Ik snap overigens ook niet hoe je zo ver heen kunt zijn? Ik was afgelopen donderdag uitgegaan en ik was ook behoorlijk dronken geworden, maar ik kan me alles gewoon herinneren. Ik moest ook de volgende dag naar het werk. :P Maar het lijkt me eng om na zo'n avond enkele uren kwijt te zijn uit je geheugen. Wie weet wat er allemaal is gebeurd?
Copthorne 2.0
pi_127882945
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef Copthorne het volgende:
Schitterend topic. _O_ Vier pagina's lang genoten.

Hoop dat je de zooi inmiddels een beetje hebt kunnen opruimen?

Ik snap overigens ook niet hoe je zo ver heen kunt zijn? Ik was afgelopen donderdag uitgegaan en ik was ook behoorlijk dronken geworden, maar ik kan me alles gewoon herinneren. Ik moest ook de volgende dag naar het werk. :P Maar het lijkt me eng om na zo'n avond enkele uren kwijt te zijn uit je geheugen. Wie weet wat er allemaal is gebeurd?
Haha het opruimen gaat niet zo best... De wasmachine vond mijn lading te zwaar. Dus na 4 uur daarin gezeten te hebben zitten er nog steeds allemaal stukjes aan het dekbed en de lakens... Hij weigerde ook te centrifugeren. Aan de andere kant als dat dekbed vervangen moet worden, het zij zo.

Nu heb ik de hoes van mijn matras erin gestopt. Die is over 2 uur klaar. Daarna moet ik nog ladingen doen voor mijn kussen, het dekbed dit keer apart, de lakens, en de kleding die ik onder heb gekotst.

Wat wel positief is, de muren zijn inmiddels schoon, het glas en de losse stukjes kots zijn van de vloer, en de kots is niet in het matras zelf getrokken. Oh ja en mijn huishoudtaak, de badkamer schoonmaken, heb ik ook gedaan.

Maar ik heb het gevoel dat dit een lange nacht gaat worden. Ik heb nog 10 uur aan was ladingen te gaan (dit zijn niet echt dingen voor een snel wasje) als ze uberhaupt schoon gaan worden, en ik wil mijn tapijt nog nat gaan schoonmaken.

Ik ben ook echt debiel misselijk. Ik heb alleen maar een soepje gegeten vandaag, omdat ik niet aan normaal voedsel wil denken. Mijn Cola Light, mijn vice waar ik een debiele verslaving aan heb, is op. Ik heb al mijn 5 blikjes Red Bull tijdens het werken opgedronken om een beetje normaal te functioneren, en crash nu. Oh ja en ik heb een hele gekke wisselwerking van eerst heel lang obstipatie, en dan ineens knetterende diaree.

Kortom mijn leven is weer lekker cliché, en inderdaad ik heb geen flauw idee wat er gebeurt is. Niet alleen hou je er dan geen leuke herinneringen aan over, wat psychologisch het belangrijkste is van leuke dingen doen - eraan terugdenken, maar het is ook ontzettend stressvol om niet te weten wat er gebeurt is.

Edit: Fuaark, rennen naar het toilet! Waarom post ik trouwens, ipv meteen te gaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Roadtrip op 16-06-2013 23:00:25 ]
pi_127886123
Ik zit lekker mijn topic te bumpen, maar dit moet ik ff delen.

Zodra ik een ff lekker gebout heb / een grote boodschap heb gelegd / een dammetje heb gelegd / een grote bruine heb verzopen / uit me aars heb gebeult / mijn prostaat gemasseerd heb / kringspieroefeningen heb gedaan / geregeerd heb op de porcelijnen troon / de titanic heb laten zinken / op zijn frans déféqué of gewoon ordinair heb lopen schijten, kijk ik ff op het wc papier of ik mijn anus lekker heb gereinigd.

Tot mijn schrik zat er echt best veel bloed op dat wc papiertje. Moet ik nu naar de dokter? FML. De was is ook echt nog steeds niet klaar...
  zondag 16 juni 2013 @ 23:49:17 #97
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_127886235
Hebben je huisgenoten je al druk poetsend bezig gezien? En hebben ze/kunnen ze vertellen of je snachts nog een beetje lompe dingen hebt gedaan die de moeite waard zijn om hier te posten :)?
pi_127886446
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Adrenalini het volgende:
Hebben je huisgenoten je al druk poetsend bezig gezien? En hebben ze/kunnen ze vertellen of je snachts nog een beetje lompe dingen hebt gedaan die de moeite waard zijn om hier te posten :)?
Haha ja ze hebben me gezien. Ze dachten eerst dat ik de badkamer heel erg goed aan het schoonmaken ben, en toen heb ik gezegd dat ik lasagne heb geknoeid in mijn bed. Ik kan ook echt niet liegen, dus het verbaast me dat dit goed gaat :o

Verhalen heb niet echt gehoord. Dat baard me zorgen. Meestal hoor ik allemaal gekke shit. Maar of ik was gisteren saai, of er is iets heel vaags gebeurd.
pi_127886606
ik wil ook een keer zoiets meemaken als in de OP
pi_127886672
quote:
9s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zit lekker mijn topic te bumpen, maar dit moet ik ff delen.

Zodra ik een ff lekker gebout heb / een grote boodschap heb gelegd / een dammetje heb gelegd / een grote bruine heb verzopen / uit me aars heb gebeult / mijn prostaat gemasseerd heb / kringspieroefeningen heb gedaan / geregeerd heb op de porcelijnen troon / de titanic heb laten zinken / op zijn frans déféqué of gewoon ordinair heb lopen schijten, kijk ik ff op het wc papier of ik mijn anus lekker heb gereinigd.

Tot mijn schrik zat er echt best veel bloed op dat wc papiertje. Moet ik nu naar de dokter? FML. De was is ook echt nog steeds niet klaar...
Als je je verbaasde dat zo'n boomstam uit je anus kon komen komt het waarschijnlijk doordat je bolus net te groot voor je backdoor was. Ik ken dat na het zuipen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')