abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2013 @ 13:32:38 #176
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_128147118
Hoe was het gister?
pi_128151590
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Maar dat betekend dus ook dat elke keer als iemand dit doet, diegene hersenschade oploopt? Ik dus ook? :o
Alle drugs zorgen voor hersenschade je.
  zondag 23 juni 2013 @ 15:31:39 #178
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_128152517
Ik heb een keer tegen mijn voordeur aangekotst daarna naar boven gegaan en onder de douche op de grond gaan zitten en in slaap gevallen, uiteindelijk in bed beland en toen ik de volgende dag wakker werd had ik in mijn bed gepist.
Negervis BV
pi_128156075
Stuur me een DM als je die rave houdt TS _O_ mag ik niet missen zo te lezen.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 23 juni 2013 @ 23:02:34 #180
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_128173464
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb het weer lekker voor elkaar gekregen hè? Dit is ook echt de eerste keer dat ik gekotst heb van alcohol.

Ik ben ook echt blij dat ik alles weg heb gekregen. Ik dacht die dag echt dat ik het beddengoed kon weggooien, en misschien het matras ook nog.
Als je het niet meer herinnert. Wie zegt er dan dat er niet een varken boven je bed geslacht is? Van het aanzicht moest je misschien ook een beetje kotsen. Maar je kan niet zeggen dat je weet dat er geen varken is geslacht boven je bed.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 juni 2013 @ 01:13:10 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128178977
_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_128179279
Geniaal topic. Zelf ook weleens wakker geworden in een volgekotst bed geen pretje
  maandag 24 juni 2013 @ 01:30:08 #183
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_128179407
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ff reputatie beschermen. Pas op het is echt héél erg vies. Ik vraag me ook af hoe ik dit moet opruimen zonder dat mijn huisgenoten het zien, en of het uberhaupt op te ruimen is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Gaat te ver... Alhoewel jij mijn billen altijd mag zien :D .
Godverdomme, iets wat lijkt op een verzonnen topic blijkt een true story te zijn. Complimenten TS.
Tics van je petten.
pi_128180116
Kots heeft ook echt zo'n psychologische geur, dwz ook al is het er niet meer, je ruikt die zure putlucht nog steeds, alsof het in je neus zit gebrand :r Je ruikt het na zo'n gruwelijke zuipavond ook opeens in andere dingen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_128182773
Geniaal topic _O_

De eerste keer dat ik kotste was ook mooi :')
Was 17 en we hadden net eindexamen gehad. Omdat er tussen het laatste examen en de uitslag een week zat, besloten we met de complete zesde klas (mannetje of 50) 5 dagen lang een zooi huisjes op Center Parcs te huren.
Nou zitten die parken altijd in the middle of nowhere, dus wat ga je doen? Enorm hard zuipen. Weet niet meer hoeveel ik precies op had, maar iig behoorlijk wat bier. Weet nog wel dat toen ik daardoor al behoorlijk aangeschoten was ik aan de sterke drank ging (whiskey, bacardi en jagermeister, gewoon lekker door elkaar heen :') ).

Volgende ochtend word ik wakker in een compleet ondergekotste slaapkamer (er stond ook een teiltje naast m'n bed, dat was het enige schone in die kamer _O- ) en in de woonkamer stond alleen nog het frame van de bank (de kussens waren nét opgehaald door de schoonmaakdienst _O- ).

Uiteraard kon ik me totaal niks herinneren, maar het bleek dat ik me op een gegeven moment zo dronken voelde dat ik water ging drinken (uit een bloemenvaas :') enige wat nog schoon in de kast stond :') ). Toen die op was vroeg ik een (net zo dronken) iemand om er weer water in te doen. Die had er echter bacardi ingeflikkerd, maar omdat dat ook doorzichtig os dacht ik schijnbaar dat het gewoon water was en heb ik dat ook allemaal opgezopen _O-

Uiteindelijk een officiële waarschuwing ontvangen van Center Parcs (niet puur door mij, die week hebben er meer mensen wél dan niet gekotst :') en ook voor geluidsoverlast geloof ik), maar verder niks van gehoord of bij hoeven betalen ofzo.
pi_128182969
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Geniaal topic _O_

Was 17 en we hadden net eindexamen gehad. Omdat er tussen het laatste examen en de uitslag een week zat, besloten we met de complete zesde klas (mannetje of 50) 5 dagen lang een zooi huisjes op Center Parcs te huren.
Nou zitten die parken altijd in the middle of nowhere, dus wat ga je doen? Enorm hard zuipen. Weet niet meer hoeveel ik precies op had, maar iig behoorlijk wat bier. Weet nog wel dat toen ik daardoor al behoorlijk aangeschoten was ik aan de sterke drank ging (whiskey, bacardi en jagermeister, gewoon lekker door elkaar heen :') ).

Volgende ochtend word ik wakker in een compleet ondergekotste slaapkamer (er stond ook een teiltje naast m'n bed, dat was het enige schone in die kamer _O- ) en in de woonkamer stond alleen nog het frame van de bank (de kussens waren nét opgehaald door de schoonmaakdienst _O- ).

Uiteraard kon ik me totaal niks herinneren, maar het bleek dat ik me op een gegeven moment zo dronken voelde dat ik water ging drinken (uit een bloemenvaas :') enige wat nog schoon in de kast stond :') ). Toen die op was vroeg ik een (net zo dronken) iemand om er weer water in te doen. Die had er echter bacardi ingeflikkerd, maar omdat dat ook doorzichtig os dacht ik schijnbaar dat het gewoon water was en heb ik dat ook allemaal opgezopen _O-

Uiteindelijk een officiële waarschuwing ontvangen van Center Parcs (niet puur door mij, die week hebben er meer mensen wél dan niet gekotst :') en ook voor geluidsoverlast geloof ik), maar verder niks van gehoord of bij hoeven betalen ofzo.
haha hoe was je kater? Als ik het zo lees moet je je een week lang brak hebben gevoeld.
There are only 151 Pokémon.
pi_128183703
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:37 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

haha hoe was je kater? Als ik het zo lees moet je je een week lang brak hebben gevoeld.
Viel reuze mee, op mijn 17e kon ik vrij katerloos zuipen. Stond na een avondje flink tanken standaard om 10.30 naast m'n bed fris en fruitig te zijn.

Nu ben ik 23 en word ik meestal rond 13.00 wakker met flinke koppijn en een gortdroge bek. Terwijl ik flink minder drink dat destijds :'(
pi_128189012
Thnx 4 sharing TS. Ik heb ervan genoten.
pi_128189943
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Geniaal topic _O_

Die is ook mooi! Wel geluk dat je er nooit meer wat van gehoord hebt :o . Het zou wel een nare verassing zijn, om wakker te worden met de rekening van de schoonmaak crew.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_128192603
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Die is ook mooi! Wel geluk dat je er nooit meer wat van gehoord hebt :o . Het zou wel een nare verassing zijn, om wakker te worden met de rekening van de schoonmaak crew.
Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotst _O-

Schade: nieuw matras, schoonmaker die smartengeld wilde omdat het té ranzig was en school die voor de komende Rome-reizen een nieuw hotel mocht uitzoeken omdat ze niet meer welkom waren _O-

Sowieso was die reis geniaal. Halve klas was tijdens de excursies overdag nog half bezopen van de voorgaande avond :')
'S avonds met z'n alle op 1 hotelkamer, gaan pissen en dan de hele badkamer afgeladen zien staan met flessen sterke drank _O_
pi_128208972
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotst _O-

Schade: nieuw matras, schoonmaker die smartengeld wilde omdat het té ranzig was en school die voor de komende Rome-reizen een nieuw hotel mocht uitzoeken omdat ze niet meer welkom waren _O-

Sowieso was die reis geniaal. Halve klas was tijdens de excursies overdag nog half bezopen van de voorgaande avond :')
'S avonds met z'n alle op 1 hotelkamer, gaan pissen en dan de hele badkamer afgeladen zien staan met flessen sterke drank _O_
_O_
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_128226132
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef GhpH het volgende:

[..]

Herinneringen zijn sterker gebonden neuronen. Alcohol doodt neuronen, en vaker die wat het laatst gebonden zijn.
:')
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_128229339
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 03:22 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

:')
Waarom huillach?
pi_128240111
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef GhpH het volgende:

[..]

Waarom huillach?
Iedereen weet dat neuronen sterker gebonden herinneringen zijn die alcohol proberen te doden.
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_128241241
Goed verhaal, broeder. Ik sta er altijd wel van te kijken dat mensen die weten dat ze alcohol zo slecht trekken, dan alsnog zich er aan te buiten doen om daarna erover te gaan janken.
pi_128242663
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:24 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Iedereen weet dat neuronen sterker gebonden herinneringen zijn die alcohol proberen te doden.
Nou dan probeer maar niet zo populair te doen want je neemt de zin verkeerd over. Alcohol probeert de neuronen te doden, en niet andersom.

Back to school VMBO....
pi_128243658
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nou dan probeer maar niet zo populair te doen want je neemt de zin verkeerd over. Alcohol probeert de neuronen te doden, en niet andersom.

Back to school VMBO....
Oh wacht je meent dit echt? :')
pi_128243785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Oh wacht je meent dit echt? :')
Ja...
pi_128243825
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ja...
http://science.howstuffwo(...)/10-brain-myths9.htm

Gr Gr, Geneeskundestudent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:10:45 #200
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128244168
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Back to school VMBO....
te veel hersenen cellen afgestorven door de alcohol misschien
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')