abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128244337
goed topic :D ^O^
pi_128245155
_O_
pi_128245904
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

http://science.howstuffwo(...)/10-brain-myths9.htm

Gr Gr, Geneeskundestudent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en anderen zeggen weer wat anders, dus eerst bewijs pls.

Hoevaak zie ik wel geen mythbuster sites die wat onzin uitkramen of die standaarddingen willen ontkrachten.
pi_128246149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ja en anderen zeggen weer wat anders, dus eerst bewijs pls.

Hoevaak zie ik wel geen mythbuster sites die wat onzin uitkramen of die standaarddingen willen ontkrachten.
http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/aa63/aa63.htm
http://www2.potsdam.edu/hansondj/HealthIssues/1103162109.html
quote:
Just as we noted when debunking the myth that you only use 10% of your brain, a little bit of brain damage goes a long way. If you were actively killing brain cells when consuming alcohol, you'd notice some permanent side effects pretty quickly. Although alcohol does have a significant effect on your brain and body, brain damage isn't a given. You'll have to drink yourself into a coma to go that far.

The proof comes from a 1993 study by Grethe Jensen that matched brain samples from both (deceased) alcoholics and non-alcoholics and found no difference in the density of brain cells. (You can read more about this study here.) What alcohol actually does in inhibit the functionality of brain cells, and former Lifehacker writer Kevin Purdy explained it best:

What alcohol can and does do to your brain is affect the way your neurons get their firing triggers from glutamate. It infiltrates the glutamate receptors in your synapses, hurting their ability to send off their normal "fire" messages. Alcohol has this impact all across your brain—the parts that control muscles, speech, coordination, judgment, and so on. Keep that in mind the next time you or someone else claims that they drive, golf, or otherwise perform some task better with alcohol's help.
http://www.nytimes.com/2004/11/23/health/23real.html?_r=0

Dus je neemt maar een bullshitclaim over, en als je geconfronteerd wordt met de waarheid zeg je: Ja maar iemand anders zei dat dat niet waar was!!!11!!1einz

Het is gewoon compleet onlogisch dat alcohol hersencellen zou doden. Gekkie.

Gr gr
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_128250913
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/aa63/aa63.htm
http://www2.potsdam.edu/hansondj/HealthIssues/1103162109.html

[..]

http://www.nytimes.com/2004/11/23/health/23real.html?_r=0

Dus je neemt maar een bullshitclaim over, en als je geconfronteerd wordt met de waarheid zeg je: Ja maar iemand anders zei dat dat niet waar was!!!11!!1einz

Het is gewoon compleet onlogisch dat alcohol hersencellen zou doden. Gekkie.

Gr gr
Het doodt ze indirect, niet direct. Maar als ik alle reacties moet opschrijven die daartoe leiden, dan zijn we nog lang bezig. En die weten beide jij en ik niet.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:11:08 #206
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_128251197
Ik mis nog de foto's van de stukjes glas in je bil
pi_128269427
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef GhpH het volgende:

[..]

Het doodt ze indirect, niet direct. Maar als ik alle reacties moet opschrijven die daartoe leiden, dan zijn we nog lang bezig. En die weten beide jij en ik niet.
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:32:48 #208
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_128269824
Eindbaasch.
Tadumtiedum.
pi_128277308
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

:')
SPOILER
Zegt degene die waant geneeskunde te studeren.
pi_128293703
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Viel reuze mee, op mijn 17e kon ik vrij katerloos zuipen. Stond na een avondje flink tanken standaard om 10.30 naast m'n bed fris en fruitig te zijn.

Nu ben ik 23 en word ik meestal rond 13.00 wakker met flinke koppijn en een gortdroge bek. Terwijl ik flink minder drink dat destijds :'(
Ja gek is dat he, op mijn 17e kon ik er ook veel beter tegen dan nu. Hoeveelheden waarvan ik nu stomdronken tegen de toog zou aanhangen, kon ik toen gewoon zuipen op feestjes en festivals zonder compleet van de kaart te raken... en de volgende ochtend ramde je er een pak appelsap doorheen en klaar.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_128294063
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jaar daarvoor waren we met school in Rome, daar had iemand een hotelkamer ondergekotst _O-

Schade: nieuw matras, schoonmaker die smartengeld wilde omdat het té ranzig was en school die voor de komende Rome-reizen een nieuw hotel mocht uitzoeken omdat ze niet meer welkom waren _O-

Sowieso was die reis geniaal. Halve klas was tijdens de excursies overdag nog half bezopen van de voorgaande avond :')
'S avonds met z'n alle op 1 hotelkamer, gaan pissen en dan de hele badkamer afgeladen zien staan met flessen sterke drank _O_
Bij onze Romereis waren ze op de laatste avond bij het restaurant zo dom om de wijn onbeperkt te schenken, 'on the house' omdat we zo'n toffe groep waren... op een gegeven moment kwamen er gewoon hele flessen op tafel die uiteraard uiteindelijk in de verschillende slaapkamers belandden.. tja, laten we zeggen dat we goed hebben meegeholpen aan het vooroordeel dat Nederlanders altijd zo irritant zijn in het buitenland :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_128329013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Zegt degene die waant geneeskunde te studeren.
Proest? Maak je je hier nou zo boos over? Open een topique!
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:48:48 #213
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_128329201
Goed topic.
pi_128329295
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef Henno het volgende:

[..]

Ja gek is dat he, op mijn 17e kon ik er ook veel beter tegen dan nu. Hoeveelheden waarvan ik nu stomdronken tegen de toog zou aanhangen, kon ik toen gewoon zuipen op feestjes en festivals zonder compleet van de kaart te raken... en de volgende ochtend ramde je er een pak appelsap doorheen en klaar.
Jaja, die goede oude tijden. Tegenwoordig is binnen no time het licht uit met een zware depressie tot gevolg de volgende dag
Eens met wat hierboven staat
pi_128329690
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Henno het volgende:

[..]

Bij onze Romereis waren ze op de laatste avond bij het restaurant zo dom om de wijn onbeperkt te schenken, 'on the house' omdat we zo'n toffe groep waren... op een gegeven moment kwamen er gewoon hele flessen op tafel die uiteraard uiteindelijk in de verschillende slaapkamers belandden.. tja, laten we zeggen dat we goed hebben meegeholpen aan het vooroordeel dat Nederlanders altijd zo irritant zijn in het buitenland :')
Hehe, wij kregen in de restaurants alleen water, maar op een avond was het restaurant vol en werden wij in de wijnkelder geplaatst. 3 keer raden wat er toen gebeurde :')
pi_128355946
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Prachtig topic TS ^O^
Goed gedetailleerd topic.

Door dit soort topics besluit ik om wat vaker in KLB rond te neuzen _O_

Om maar wat kots verhalen te delen:
Ik heb een tijdje in een refo-dorp gewoond vlakbij Zwolle. Ik woonde vlak naast de kroeg dus elke zaterdagnacht rolde ik letterlijk en figuurlijk naar huis.
Geluk bij een ongeluk, als ik mijn raam open deed had ik daar een enorme dikke regenpijp. Dus als ik een keer te veel gezopen had, kon ik uit mijn raam kotsen. Dan hoefde ik mijn bed niet uit :')
Emmertje water stond standaard klaar om de bende weg te spoelen na de anti-peristaltische daad _O_

Echter, één ochtend kwam ik al thuis toen het alweer licht was. Op het moment dat ik besloot uit mijn raam te hangen, en op dat moment liepen er allemaal mensen door de straat die naar de kerk gingen :')

Die geluiden die ik maakte, de mensen die groen werden toen ze me zagen maakte mij zo hard aan het lachen, dat ik al lachend aan het kotsen was _O-
Prachtige nacht gehad met een spectaculair einde _O_
Genemuiden *O*
pi_128356425
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Genemuiden *O*
Bijna. Hasselt :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:45:02 #218
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_128356592
Heb me door dit topic gelezen, en heb lange tijd niet meer zo hard gelachen, big thanx to TS _O_

Doet me wel denken aan afgelopen zaterdag. Feestje, en alleen maar shotjes. Niet eens bier oid gehad, maar alles door elkaar. Van blue curacao tot Ouzo en Goldstrike (en die slaan wel aan hoor).

Laat ik zo zeggen, bij mij is alles er buiten ergens uitgekomen, dus niks te hoeven opruimen. Toen ik thuis was was alles leeg, maar ik heb me lang niet meer zo klote gevoeld als de dag erna.
Moet wel zeggen dat ik enorm blij ben geen vette hap meer gehaald te hebben, ik wil nieteens weten wat dan zou zijn gebeurd.

En dan zit je die dag erna (zondag) overdag op de pc, blijkt dat je met een goede vriendin gezoend hebt. Opzicht niet rampzalig, zei het niet dat we elkaar zondagavond (avond erna dus) op een nieuw examenfeestje weer tegenkwamen, beide nog brak en zeer awkward natuurlijk.

Maargoed, alles weer goed nu, op naar het volgende weekend examenfeesten haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrBanaan1 op 28-06-2013 12:46:04 (spelfoutsch) ]
pi_128525424
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb me door dit topic gelezen, en heb lange tijd niet meer zo hard gelachen, big thanx to TS _O_

Doet me wel denken aan afgelopen zaterdag. Feestje, en alleen maar shotjes. Niet eens bier oid gehad, maar alles door elkaar. Van blue curacao tot Ouzo en Goldstrike (en die slaan wel aan hoor).

Laat ik zo zeggen, bij mij is alles er buiten ergens uitgekomen, dus niks te hoeven opruimen. Toen ik thuis was was alles leeg, maar ik heb me lang niet meer zo klote gevoeld als de dag erna.
Moet wel zeggen dat ik enorm blij ben geen vette hap meer gehaald te hebben, ik wil nieteens weten wat dan zou zijn gebeurd.

En dan zit je die dag erna (zondag) overdag op de pc, blijkt dat je met een goede vriendin gezoend hebt. Opzicht niet rampzalig, zei het niet dat we elkaar zondagavond (avond erna dus) op een nieuw examenfeestje weer tegenkwamen, beide nog brak en zeer awkward natuurlijk.

Maargoed, alles weer goed nu, op naar het volgende weekend examenfeesten haha.
Heb je al nieuwe examenfeest gehad dit weekend? Zo ja, nog leuke verhalen?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:18:58 #220
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_128618347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 02:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Heb je al nieuwe examenfeest gehad dit weekend? Zo ja, nog leuke verhalen?
Ja, maar geen verhalen meer. Voelde me zo klote die zondag dat ik het bij mezelf wel even goed vond en rustig aan heb gedaan :p Daarbij komt dat dat het enige feest was met mensen die ook echt zuipen als een gek (ivm verschillende vriendengroepen van anderen etc).

Maargoed, met jou dan? Status updateje misschien, of heb jij nog wat meegemaakt? (Ben je meer te weten gekomen hoe/wat er die avond gebeurd is hahaha)
pi_130390887
Een bump namens MrBanaan1, in een inmiddels al gesloten topic

Hebben andere mensen nog leuke verhalen?
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132423685
Tering. Ik kwam net een laatste stukjes kots tegen onder de wasmand :')
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:28:15 #223
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_132423731
Een dag niet gekotst is een dag niet geleefd
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_132424997
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hehe, wij kregen in de restaurants alleen water, maar op een avond was het restaurant vol en werden wij in de wijnkelder geplaatst. 3 keer raden wat er toen gebeurde :')
Vastgebonden en verkracht door de gekke baas van het restaurant die vervolgens jullie geld en kleren stal en jullie op straat dumpte.
pi_132425030
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:23 schreef bram1241 het volgende:

[..]

Vastgebonden en verkracht door de gekke baas van het restaurant die vervolgens jullie geld en kleren stal en jullie op straat dumpte.
goed verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')