Ik heb maat 49.quote:
En daarom moet je gewoon havo doenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op het vwo hebben we ook zonnebrillen
Geen hummersquote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op het vwo hebben we ook zonnebrillen
Dat is echt een van de liefste dingen die iemand tegen me gezegd heeft (los van mijn vriend, maargoed)quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En over dit:
[..]
Je hebt geen perfect lichaam hihaho. Maar jij als persoon staat of valt niet bij je uiterlijk. Je bent een heldin. En dat kunnen weinig mensen van zichzelf zeggen, oppervlakkigheid heb ik niet bij jou kunnen vinden.
Moest ik ff kwijt gr.
49? Damnquote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb maat 49.
Tfw je vader vraagt of je mee gaat wat drinken in de stad. Oh boy.
Nah, draag nog gewoon sneakers. Adidasjes in maat 49 gaat nog prima.quote:
En dan zeur ik om mijn 47, sterkte man!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb maat 49.
Tfw je vader vraagt of je mee gaat wat drinken in de stad. Oh boy.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is echt een van de liefste dingen die iemand tegen me gezegd heeft (los van mijn vriend, maargoed)
Kende een buurjongen vroeger die had maat 53quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nah, draag nog gewoon sneakers. Adidasjes in maat 49 gaat nog prima.
Nee ze zijn gwn dom daar, behalve jij omdat jij het niet snapte.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snapte de link ook niet. Zal wel weer vmbo humor zijn..
o.Oquote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende een buurjongen vroeger die had maat 53
Niks mis met vmboquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ze zijn gwn dom daar, behalve jij omdat jij het niet snapte.
Ach, ik stel me zo wel voor dat daar vaak het Amerikaanse type mens in rijdt, dus wat dikker. En dat schijnt wel gevolgen te hebben voor de grootte van je piemel.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snapte de link ook niet. Zal wel weer vmbo humor zijn..
Tja, grote voeten grote..quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan zeur ik om mijn 47, sterkte man!
Dat lijkt me vreselijk, ik hoop dat mijn voeten zo onderhand eens stoppen met groeien.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende een buurjongen vroeger die had maat 53
Inderdaad, als zijn schoenen op de deurmat stonden dacht je minstens dat Hagrid op visite was.quote:
Jijquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ze zijn gwn dom daar, behalve jij omdat jij het niet snapte.
hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, als zijn schoenen op de deurmat stonden dacht je minstens dat Hagrid op visite was.
Want je kent natuurlijk het zegde: hoe dikker de man, hoe groter de plasserquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik stel me zo wel voor dat daar vaak het Amerikaanse type mens in rijdt, dus wat dikker. En dat schijnt wel gevolgen te hebben voor de grootte van je piemel.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik stel me zo wel voor dat daar vaak het Amerikaanse type mens in rijdt, dus wat dikker. En dat schijnt wel gevolgen te hebben voor de grootte van je piemel.
Hagridquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, als zijn schoenen op de deurmat stonden dacht je minstens dat Hagrid op visite was.
Ik wel. Ik ken jouw schoolquote:
Hun humor welquote:
Ver gezocht hoor!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mwah, rare vogel hoorquote:
Toch ligt het gemiddelde van America best wel laag.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want je kent natuurlijk het zegde: hoe dikker de man, hoe groter de plasser
Nou, zo stond het niet in dat boekje wat ik als kind al las over het menselijk lichaam. Daar zag je op het plaatje toch echt wat anders hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want je kent natuurlijk het zegde: hoe dikker de man, hoe groter de plasser
jupquote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef LETMEIN het volgende:
Is het hier altijd zo druk in de late uurtjes?
Aziaten danquote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toch ligt het gemiddelde van America best wel laag.
Vooral als je South park hebt gezien.
zaterdagen heh, dan heeft niemand wat te doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef LETMEIN het volgende:
Is het hier altijd zo druk in de late uurtjes?
Het is best wel een witte schoolquote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ken jouw school
[..]
Hun humor wel
[..]
Ver gezocht hoor!
Ik kón met mijn vader de stad in, wat drinken, maar dat doen we nu dus volgende week.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
zaterdagen heh, dan heeft niemand wat te doen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kón met mijn vader de stad in, wat drinken, maar dat doen we nu dus volgende week.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het zijn al bijna weer de vroege uurtjes.
In de categorie: nee dankje.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kón met mijn vader de stad in, wat drinken, maar dat doen we nu dus volgende week.
Ik kom er aanquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Yay, we mogen allemaal met xcachet naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
Laten we Msacras idee opvolgen en het over interessante onderwerpen hebben:
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grSaai. NEXT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grBoooooringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr gris illuminatie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk weer serieus reagerenquote:
Ben mob grquote:
Hoezo nee dank je? Vind het wel tof dat mijn vader het aanbood, hij wil ook gewoon de deur uit en niet thuis zitten, en zeg nou zelf; het is leuker dan de hele nacht lekker op FOK! zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de categorie: nee dankje.
[..]
Ik kom er aan
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grIk vind wel dat de derdewereldlanden wat meer macht mogen hebben, ze mogen echt niet zo verhongeren en weet ik veel watten. En ja ik denk dat de westerse wereld zeker wat macht verliest, maar zo veel denk ik nou ook weer niet, vooral omdat we altijd nog kunnen samenwerken als het fout gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dont waste your time, or time will waste you. Knights of Cydoniaquote:
Lijkt me ookquote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo nee dank je? Vind het wel tof dat mijn vader het aanbood, hij wil ook gewoon de deur uit en niet thuis zitten, en zeg nou zelf; het is leuker dan de hele nacht lekker op FOK! zitten.
Maar mijn pa en de stad in gaan, mehh.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo nee dank je? Vind het wel tof dat mijn vader het aanbood, hij wil ook gewoon de deur uit en niet thuis zitten, en zeg nou zelf; het is leuker dan de hele nacht lekker op FOK! zitten.
musequote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dont waste your time, or time will waste you. Knights of Cydonia
Samen met je vader heeeelemaaaaaal naaaaaaar ddeeeeee klooootteeequote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar mijn pa en de stad in gaan, mehh.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dont waste your time, or time will waste you. Knights of Cydonia
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grZoiets moet groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever dat wat anders groeit.quote:
Van onder jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, het is heel normaal dat je op deze leeftijd al kaal bent.
Valt bij bosjes van mijn hoofd af jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, het is heel normaal dat je op deze leeftijd al kaal bent.
Ja precies, maar ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel dus had niet zo'n zin om weg te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ookZijn denk ik maar weinig vaders die dat aanbieden
Mijn vader dan. Echt een toffe vent, maar best ouderwets. Typische tukker eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar mijn pa en de stad in gaan, mehh.
Gelijk heb je, anders zit je daar ook maar met je gezicht op half 7quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel dus had niet zo'n zin om weg te gaan.
[..]
Mijn vader dan. Echt een toffe vent, maar best ouderwets. Typische tukker eigenlijk.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, ik heb wel genoeg geFok!t voor vandaag.
Doei doei, slaapselekkerdingen.
Leg uitquote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk heb je, anders zit je daar ook maar met je gezicht op half 7
Dat is een uitdrukking.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, ik heb wel genoeg geFok!t voor vandaag.
Doei doei, slaapselekkerdingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn pa is net zo, ook tukkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel dus had niet zo'n zin om weg te gaan.
[..]
Mijn vader dan. Echt een toffe vent, maar best ouderwets. Typische tukker eigenlijk.
Gast, woon jij in Zuthpen?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pa is net zo, ook tukkerMaar hij zou het nooit voorstellen. Maar dan isZutphen daar een verkeerde stad voor
Nouja, uhh dat je uitstraalt dat je er eigenlijk geen fuck aan vindtquote:
Ik koop hem gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NO ONE'S GONNA TAKE MY AAALLIIIIVVEEE
Gezellig toch?. Wanneer je beter in je vel zit is het wel leuk om te doen lijkt mequote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Nee Almelo is prettig. Meer buitenlanders dan wat andersquote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pa is net zo, ook tukkerMaar hij zou het nooit voorstellen. Maar dan isZutphen daar een verkeerde stad voor
Best song ever verdommequote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef arachide. het volgende:
Mooie TT erbij. God, wat heb ik zin om Foo Fighters te luisteren.
Oh, ik vind dat zo'n vage uitdrukking. En je broek op half 7 betekent dan weer wat anders blijkbaar. Vage uidrukkingenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, uhh dat je uitstraalt dat je er eigenlijk geen fuck aan vindt
Volgende week dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gezellig toch?. Wanneer je beter in je vel zit is het wel leuk om te doen lijkt me.
dudequote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee Almelo is prettig. Meer buitenlanders dan wat andersNiet racistisch bedoeld, ik heb niks tegen buitenlanders, maar ze maken wel altijd problemen. Nu ben ik zeker weer aan het generaliseren dus ik houd me wel stil.
nodig is een slaaf?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat er 'life' stond.![]()
Maar ja, slaafje nodig .
Geen idee wat dat betekent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat zo'n vage uitdrukking. En je broek op half 7 betekent dan weer wat anders blijkbaar. Vage uidrukkingen.
Echoes and silence, patience and gracequote:
Ik besloot maar te zwijgenquote:
rondingenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zijn die he? Met die ronding en dat puntje enzo.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gewoon dat je je broek moet optrekkenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks eigenlijk. Misschien iets met tijd of met zin dus?
Het is gewoon zo, maar als je niet in Almelo woont is dat anders blijkbaar. Nog nooit gehoord dat ze Almelo ook wel ''klein ankara'' noemen?quote:
Acousticquote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echoes and silence, patience and grace
Hoe Dave dat zingt, kippenvel
IK MOET HELEMAAL NIKSquote:
Waarom niet? Mooi dorp manquote:Op zondag 16 juni 2013 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK MOET HELEMAAL NIKS
ANARCHYYYYYYYYY
Maar eh, daar kom ik nooit
Almelo, gapquote:Op zondag 16 juni 2013 02:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, maar als je niet in Almelo woont is dat anders blijkbaar. Nog nooit gehoord dat ze Almelo ook wel ''klein ankara'' noemen?
Wat moet ik daar? Ik ga wel lekker naar Arnhemquote:Op zondag 16 juni 2013 02:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooi dorp man![]()
Doetinchem dan?
Ah, okéquote:Op zondag 16 juni 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon dat je je broek moet optrekken
Kippenhokquote:Op zondag 16 juni 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Almelo, gapGa eens op zaterdagmiddag naar Rotterdam
Beterrrrrrrrquote:Op zondag 16 juni 2013 02:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat moet ik daar? Ik ga wel lekker naar Arnhem
hm twijfel nog heel erg tussen Utrecht en Amsterdamquote:
LittleBquote:Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Helft van mn muziek is vd Foo Fighters denk
Ja ik weet het, eigenlijk mag ik niet klagen, maar Almelo is zo klein en alle uitgaansgelegenheden zitten eigenlijk op 1 klein plein.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Almelo, gapGa eens op zaterdagmiddag naar Rotterdam
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik weet het, eigenlijk mag ik niet klagen, maar Almelo is zo klein en alle uitgaansgelegenheden zitten eigenlijk op 1 klein plein.
Sociaal doen in de auto dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
In auto naar huis. Nadeel van afhankelijk van anderen zijn
Blasfemiequote:Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hm twijfel nog heel erg tussen Utrecht en Amsterdam
Nouja ik heb geen idee hoe het in Almelo zit, nooit geweest maar dat ze altijd problemen maken is onwijs generaliserend natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik weet het, eigenlijk mag ik niet klagen, maar Almelo is zo klein en alle uitgaansgelegenheden zitten eigenlijk op 1 klein plein.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef arachide. het volgende:
Lil'B klinkt fatu ghetto.
Maarre, AraG gaat slapen.
Houdoe
Leuk toch? in een kring en in het midden een boterhamquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw... jij doet dat echt samen met anderen? Stelletje viespeuken.
Dat noemen wij mannen multi-taskenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw... jij doet dat echt samen met anderen? Stelletje viespeuken.
en de laatste eet hem opquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk toch? in een kring en in het midden een boterham
Kijk Ara heeft ervaringquote:
Zal best dat het generaliserend is, maar ik wou het ook niet gaan sugarcoaten. Het is gewoon (toevallig?) zo dat als we wat willen drinken in de stad, er weer een Turkse jongen met de uitsmijter aan het ''vechten'' is.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ik heb geen idee hoe het in Almelo zit, nooit geweest maar dat ze altijd problemen maken is onwijs generaliserend natuurlijk
Nee je hebt gelijk, wel onbeschoft om haar kleintje te noemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou zo praat je toch niet over brownie :S :S :S
Hebben we in GLD ook geen last vanquote:Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal best dat het generaliserend is, maar ik wou het ook niet gaan sugarcoaten. Het is gewoon (toevallig?) zo dat als we wat willen drinken in de stad, er weer een Turkse jongen met de uitsmijter aan het ''vechten'' is.
belangrijk als je dronken bent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Etsu het volgende:
Bijna thuis dam ga ik fokken omg moet een belangrijke DM sturen en alles
En dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk toch? in een kring en in het midden een boterham
Ja ik geef toe dat er veel bij zijn die wat opgefokt zijn, maar zijn ook echt veel blanken die zo zijn dusjaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal best dat het generaliserend is, maar ik wou het ook niet gaan sugarcoaten. Het is gewoon (toevallig?) zo dat als we wat willen drinken in de stad, er weer een Turkse jongen met de uitsmijter aan het ''vechten'' is.
Ja laat maarquote:
Wat is het nut daarvan? Verspilling van etenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Allemaal over de boterham heen fappen?
Wat doe je anders met brood?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan? Verspilling van eten.
Hoezo? eentje eet hem opquote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan? Verspilling van eten.
Nouja, eigenlijk limp biscuit, maar Limp bizkit, haalde daar de naam vandaanquote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niks boterham, was een biscuitje. Limp bizkit wordt het dan genoemd
Altijd als je binnenkomt, eerste wat je hoort ''EEJ ZEMMEL PAAS MIJ DIE JOINT HIER IS FISSA'' of iets wat daar op lijkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik geef toe dat er veel bij zijn die wat opgefokt zijn, maar zijn ook echt veel blanken die zo zijn dusja
quote:
Ohquote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk limp biscuit, maar Limp bizkit, haalde daar de naam vandaan
wat opzich wel een aparte inspiratie is voor een bandnaamquote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk limp biscuit, maar Limp bizkit, haalde daar de naam vandaan
Misschien ga je naar de verkeerde clubs?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Altijd als je binnenkomt, eerste wat je hoort ''EEJ ZEMMEL PAAS MIJ DIE JOINT HIER IS FISSA'' of iets wat daar op lijkt.
Zo'n biscuitje hoef ik niet, maar die muziek is dan wel weer lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat opzich wel een aparte inspiratie is voor een bandnaam
Er zijn er godverdomme maar 4 op het plein!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde clubs?
Ik zorg dat ik niet de laatste benquote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Of wil jij graag zo'n boterham eten?
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Whutt
`Terwijl de 30-jarige maagden op FOK! nog dagelijks in een tissue of over hun toetsenbord klaarkomen, pakt een elfjarige uit Nieuw-Zeeland het een stuk beter aan. Hij deponeerde zijn kwakje in de moeder van een schoolvriendje. Dat hij wél een echte vent is, blijkt wel uit het feit dat de dame pardoes zwanger werd.''
Zwangerschapsverschijnselenquote:
jammerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Stel we gaan nog trouwen dan ga ik dat kind niet helpen opvoeden ofso hoor
Gadver, dudequote:
Daar huur ik wel iemand voor in of ik geef het aan wpquote:Op zondag 16 juni 2013 02:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Stel we gaan nog trouwen dan ga ik dat kind niet helpen opvoeden ofso hoor
Wotquote:
Dus?quote:
Okequote:Op zondag 16 juni 2013 02:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar huur ik wel iemand voor in of ik geef het aan wp
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga ook maar eens verkassen noar mien nest
ja baby'squote:Op zondag 16 juni 2013 02:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar huur ik wel iemand voor in of ik geef het aan wp
heyy ezel ik ben thuisquote:Op zondag 16 juni 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
laat maar
ga gewoon slapen als je thuis bent
Ga slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef Etsu het volgende:
wat doen jullie zo laat nog op
het is bedtijd kinders
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef Etsu het volgende:
het is bedtijd kinders
Hoi Opa Etsuquote:Op zondag 16 juni 2013 02:43 schreef Etsu het volgende:
het is bedtijd kinders