En dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk toch? in een kring en in het midden een boterham
Ja ik geef toe dat er veel bij zijn die wat opgefokt zijn, maar zijn ook echt veel blanken die zo zijn dusjaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal best dat het generaliserend is, maar ik wou het ook niet gaan sugarcoaten. Het is gewoon (toevallig?) zo dat als we wat willen drinken in de stad, er weer een Turkse jongen met de uitsmijter aan het ''vechten'' is.
Ja laat maarquote:
Wat is het nut daarvan? Verspilling van etenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Allemaal over de boterham heen fappen?
Wat doe je anders met brood?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan? Verspilling van eten.
Hoezo? eentje eet hem opquote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan? Verspilling van eten.
Nouja, eigenlijk limp biscuit, maar Limp bizkit, haalde daar de naam vandaanquote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niks boterham, was een biscuitje. Limp bizkit wordt het dan genoemd
Altijd als je binnenkomt, eerste wat je hoort ''EEJ ZEMMEL PAAS MIJ DIE JOINT HIER IS FISSA'' of iets wat daar op lijkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik geef toe dat er veel bij zijn die wat opgefokt zijn, maar zijn ook echt veel blanken die zo zijn dusja
quote:
Ohquote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk limp biscuit, maar Limp bizkit, haalde daar de naam vandaan
wat opzich wel een aparte inspiratie is voor een bandnaamquote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk limp biscuit, maar Limp bizkit, haalde daar de naam vandaan
Misschien ga je naar de verkeerde clubs?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Altijd als je binnenkomt, eerste wat je hoort ''EEJ ZEMMEL PAAS MIJ DIE JOINT HIER IS FISSA'' of iets wat daar op lijkt.
Zo'n biscuitje hoef ik niet, maar die muziek is dan wel weer lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat opzich wel een aparte inspiratie is voor een bandnaam
Er zijn er godverdomme maar 4 op het plein!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde clubs?
Ik zorg dat ik niet de laatste benquote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Of wil jij graag zo'n boterham eten?
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Whutt
`Terwijl de 30-jarige maagden op FOK! nog dagelijks in een tissue of over hun toetsenbord klaarkomen, pakt een elfjarige uit Nieuw-Zeeland het een stuk beter aan. Hij deponeerde zijn kwakje in de moeder van een schoolvriendje. Dat hij wél een echte vent is, blijkt wel uit het feit dat de dame pardoes zwanger werd.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |