Leuk toch? in een kring en in het midden een boterhamquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw... jij doet dat echt samen met anderen? Stelletje viespeuken.
Dat noemen wij mannen multi-taskenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw... jij doet dat echt samen met anderen? Stelletje viespeuken.
en de laatste eet hem opquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk toch? in een kring en in het midden een boterham
Kijk Ara heeft ervaringquote:
Zal best dat het generaliserend is, maar ik wou het ook niet gaan sugarcoaten. Het is gewoon (toevallig?) zo dat als we wat willen drinken in de stad, er weer een Turkse jongen met de uitsmijter aan het ''vechten'' is.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ik heb geen idee hoe het in Almelo zit, nooit geweest maar dat ze altijd problemen maken is onwijs generaliserend natuurlijk
Nee je hebt gelijk, wel onbeschoft om haar kleintje te noemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou zo praat je toch niet over brownie :S :S :S
Hebben we in GLD ook geen last vanquote:Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zal best dat het generaliserend is, maar ik wou het ook niet gaan sugarcoaten. Het is gewoon (toevallig?) zo dat als we wat willen drinken in de stad, er weer een Turkse jongen met de uitsmijter aan het ''vechten'' is.
belangrijk als je dronken bent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:27 schreef Etsu het volgende:
Bijna thuis dam ga ik fokken omg moet een belangrijke DM sturen en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |