Misschien wel, denk er nog ff over na aangezien ik nog een fulltime zomerbaantje kan krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehezelfde.
Ga je een keer mee zwemmen in Uelsen?:+
Haha, maar dat is dan tegelijkertijd een zwakte want op zo'n moment zijn jullie niet op je hoede voor lurkend gevaar.quote:
bloemetjes op rokjes/jurkjes zoals die zijn altijd leukquote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil dat bloemetjesding, maar die is uitverkocht.
[..]
Mehhh.
[..]
Hoort zo. Hoewel het door die schoenkeuze nog hoger lijkt.
Jij zit alle meiden in jouw klas dus gewoon te checken?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien
Maar in mijn klas, zijn ze onvindbaar hoor.
Uhu. Stipjes kunnen soms ook wel leuk zijn. Heb nu een jurkje met stipjes aan. Favoriete jurkje.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
bloemetjes op rokjes/jurkjes zoals die zijn altijd leuk
Oogcontact maken is ook vaak lastig. Maak liever tepelcontactquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, maar dat is dan tegelijkertijd een zwakte want op zo'n moment zijn jullie niet op je hoede voor lurkend gevaar.
Ik heb zo'n schattig paars/blauw zomer jurkje met roze/witte bloemetjes en dan getailleerd (ofzo)quote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Stipjes kunnen soms ook wel leuk zijn. Heb nu een jurkje met stipjes aan. Favoriete jurkje.
Dat wordt alleen een stuk minder gewaardeerd ben ik bang voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oogcontact maken is ook vaak lastig. Maak liever tepelcontact
Dingetjes met taille.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schattig paars/blauw zomer jurkje met roze/witte bloemetjes en dan getailleerd (ofzo)
Dat vinden ze inderdaad niet zo fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt alleen een stuk minder gewaardeerd ben ik bang voor je
Wat is je maat?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
Van alle leuke schoenen die ik op internet zie is mijn maat uitverkocht
Whatsapp dan terugquote:
Is goed. Gaan we wel op fiets. S ochtends op tijd heen, dagje zwemmen en terugfietsen. Perfectquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien wel, denk er nog ff over na aangezien ik nog een fulltime zomerbaantje kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |