Die bovenste heb ik dusquote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef arachide. het volgende:
Olifantenstompjes
[ afbeelding ]
Pantoffels. Nog steeds niet goed.
Klopt, doe ik ook gewoon. Kan mij geen ruk schelen wat een ander ervan vindt.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk moet je gewoon dragen wat je zelf mooi vindt toch?
Jij kent die film ook goed.quote:
Goedzoquote:Op zondag 16 juni 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook gewoon. Kan mij geen ruk schelen wat een ander ervan vindt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn soort schoenen
Vansquote:Op zondag 16 juni 2013 01:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn soort schoenen
Die onderste heb ikquote:Op zondag 16 juni 2013 01:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn soort schoenen
Die tweede.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn soort schoenen
Dit is meer mijn dingquote:Op zondag 16 juni 2013 01:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn soort schoenen
Kistenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:29 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu zoiets.
Maar ik wil sneakers, maar ik vind niks leuks.
Ja sorry maar ik moet dan gelijk aan die 100% Hardcore types denkenquote:
Wacht wacht, ik maak een foto!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zoiets maar dan lager met gespjes en van leer. Mijn lievelingsschoenen.
Ik kijk voortaan wel uit wat ik zeg, straks krijg ik van jou daarmee een schop onder m'n kontquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ff denken hoe ze heten. Nike air max faze of zo?
Die zijn nicequote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
Dit zijn trouwens mijn winterschoenen...
[ afbeelding ]
Ongeveer die ja en neequote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Deze zijn iig awesome, vind je het erg dat ik je na aap als je deze hebt?
Oeh die zijn tofquote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn leukquote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn langquote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel schoenen heb jequote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die rode kleurquote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker weten!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar deze uitvoering vond ik ook wel nice
[ afbeelding ]
Ik smaak altijd goedquote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeker weten!Maar iets té. Zou ook de bruine hebben gedaan
Jouw smaak is goed!
?quote:
Moet je mijn vader horen. ''En ik maar denke ndat ik geen dochter had''quote:
Die heb ik sinds dinsdagquote:
puma suedesquote:
Ja ik heb grijs met zwartquote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
?
[..]
Moet je mijn vader horen. ''En ik maar denke ndat ik geen dochter had''
[..]
Die heb ik sinds dinsdag
net als zwerty
[..]
puma suedes
Ik scheer hem woesndag persoonlijk weg bahquote:
Jouw vaderquote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
?
[..]
Welke baard ga je scheren dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik scheer hem woesndag persoonlijk weg bah
Mwah. Niks mis met veel schoenenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
?
[..]
[..]
Die heb ik sinds dinsdag
net als zwerty
[..]
puma suedes
Ja die hebben snor, allemaalquote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op de markt een Turkse dame met snor! Echt een snor haha!
Die zijn mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik scheer hem woesndag persoonlijk weg bah
Ik zou dat zo blauw nooit kopen denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat een mannenhand wasquote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Technisch gesproken zijn het mijn schoen en mijn hand.
Ben ook voor die bruine gegaanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou dat zo blauw nooit kopen denk ik.
Bohhh die zijn tofquote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die zijn best leuk.![]()
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Leer raakt bij mij een beetje vercrackt, dus binnenkort weer even met schoensmeer aan de slag.
Dat zijn toch GVD geen skinny jeans of wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broek moet binnenkomenGisteren was de retour voor een kleinere maat geaccepteerd, maar ze hadden nog niks opgestuurd
deze:
[ afbeelding ]
Er zitten wat fap vlekken op je spiegel.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broek moet binnenkomenGisteren was de retour voor een kleinere maat geaccepteerd, maar ze hadden nog niks opgestuurd
deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er zitten wat fap vlekken op je spiegel.
Niet haten op VA jaquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zijn toch GVD geen skinny jeans of wel?
Jawel, maar dat accepteer ik voor deze ene keer.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bohhh die zijn tofGlimt het leer of niet?
Tapered fit.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zijn toch GVD geen skinny jeans of wel?
Ja sorry ik kan mezelf niet inhouden als ik mezelf ziequote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er zitten wat fap vlekken op je spiegel.
Maar die broek is.
faalquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
SKINNY JEANS
[..]
Maar skinny jeans...
Dan knelt alles af
Sorry, heb zelf ook tapered fitquote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tapered fit.
[..]
Ja sorry ik kan mezelf niet inhouden als ik mezelf zie
[..]
faal
Geloof me, dit knelt niks afquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
SKINNY JEANS
[..]
Maar skinny jeans...
Dan knelt alles af
Het is ook niet skinny volgens mij. En ik kan het weten want ik draag skinnyquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
SKINNY JEANS
[..]
Maar skinny jeans...
Dan knelt alles af
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja mobiel he. Wil je een plaatje posten van adidas f10 schoenen (de groengele)
Valt echt wel mee bij Skinny`s hoorquote:
Houden zoquote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geloof me, dit knelt niks afIk wil het nog gebruiken ja
skinny sluit perfect aan. Tapered loopt taps toe, anders heb je zulke wije pijpen benedenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is ook niet skinny volgens mij. En ik kan het weten want ik draag skinny.
Normaal hou ik daar niet van, maar bij deze vind ik het stiekem wel heel tofquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, maar dat accepteer ik voor deze ene keer.
Jaa we whatsappen morgen even over een leuke film oke?quote:
Jouw nodig? Nodig is van sofquote:
Wijde pijpen is niet mooi nee. Dit wat jij hebt is prima zoquote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
skinny sluit perfect aan. Tapered loopt taps toe, anders heb je zulke wije pijpen beneden
Ja is goed, tella is leeg nu, zo even aan de laderquote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa we whatsappen morgen even over een leuke film oke?
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw nodig? Nodig is van sof
Zelfde smaak wat leren schoenen betreft dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal hou ik daar niet van, maar bij deze vind ik het stiekem wel heel tof
Leren pijpen zijn ook niet mooi.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wijde pijpen is niet mooi nee. Dit wat jij hebt is prima zo. Luister maar niet naar LETMEIN.
Nee, skinny jeans zit voor geen meter en zijn voor hipstersquote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
skinny sluit perfect aan. Tapered loopt taps toe, anders heb je zulke wije pijpen beneden
ik had even ge-editquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je op een plaatje klikt kan je toch gewoon de link kopieren
Lukt dus nietquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je op een plaatje klikt kan je toch gewoon de link kopieren
En bij mij dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, skinny jeans zit voor geen meter en zijn voor hipsters![]()
Je weet wel, van die 15 jarigen
magere 14-jarigen die denken dat ze een sixpack hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, skinny jeans zit voor geen meter en zijn voor hipsters![]()
Je weet wel, van die 15 jarigen
Huilenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
magere 14-jarigen die denken dat ze een sixpack hebbenSkinny chasin broek en bijpassend generiek shirt
Nee, bij vrouwen is het sexyquote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
Ik draag skiny jeans en nu voel ik mij beledigt
sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was toch de grap?
En: NIET ZO SCHREEUWEN!
Het valt bij ons nog mee dus:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
quote:
En dan bij de kassa de 10-centmuntjes gaan tellen om hun blikje energy te betalenquote:
Je bent een meisjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
Bij skinny jeans heeft het oog meer kont. Beter dusquote:Op zondag 16 juni 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met gewone broeken vol ik me een dikkie
Laat onsquote:Op zondag 16 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan bij de kassa de 10-centmuntjes gaan tellen om hun blikje energy te betalen
Ik weet niet... ik vind het gewoon niet mooi, van die brede benen heb ik dan. Ik ben er gewoon helemaal aan gewend om skinny te dragen nu. Ik vind normaal niet mooi meer.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met gewone broeken vol ik me een dikkie
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij skinny jeans heeft het oog meer kont. Beter dus
Ik betaal altijd in de nieuwe stijl: gewoon 50 euro BAM!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan bij de kassa de 10-centmuntjes gaan tellen om hun blikje energy te betalen
Heb ik dus ook.. Koop niet anders meerquote:Op zondag 16 juni 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik vind het gewoon niet mooi, van die brede benen heb ik dan. Ik ben er gewoon helemaal aan gewend om skinny te dragen nu. Ik vind normaal niet mooi meer.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik betaal altijd in de nieuwe stijl: gewoon 50 euro BAM!
Ik mag jou nu al niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik betaal altijd in de nieuwe stijl: gewoon 50 euro BAM!
Lopen er uberhaupt nog wel meisjes rond die andere jeans dan skinnyjeans aanhebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik vind het gewoon niet mooi, van die brede benen heb ik dan. Ik ben er gewoon helemaal aan gewend om skinny te dragen nu. Ik vind normaal niet mooi meer.
Doeiquote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef DrNick het volgende:
Jong0ns het is weer zover. "Waarvoor, waarde Nick" hoor ik jullie natuurlijk zeggen, nu, dat zal ik eens haarfijn uitleggen. Het is kinderbedtijd; de tijd waarop kindertjes als ik naar bed gaan. Ik zal echter eerst douchen alvorens ik het bed in duik. Derhalve zeg ik vast "Tot morgen", en "Alvast welterusten jullie
".
Doei
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef DrNick het volgende:
Jong0ns het is weer zover. "Waarvoor, waarde Nick" hoor ik jullie natuurlijk zeggen, nu, dat zal ik eens haarfijn uitleggen. Het is kinderbedtijd; de tijd waarop kindertjes als ik naar bed gaan. Ik zal echter eerst douchen alvorens ik het bed in duik. Derhalve zeg ik vast "Tot morgen", en "Alvast welterusten jullie
".
Doei
Slaap lekker patatjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef DrNick het volgende:
".
Doei
Die zijn er wel hoor. Maar jij bent zeker meteen afgeleid als je een meid in skinny jeans ziet waardoor je de rest niet meer opvalt? Hihiquote:Op zondag 16 juni 2013 01:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lopen er uberhaupt nog wel meisjes rond die andere jeans dan skinnyjeans aanhebben.
en dan zo'n pose aan nemen zoals je uiquote:Op zondag 16 juni 2013 01:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hebben de kassalui ook wat te doen toch?
Dat altijdquote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
en dan zo'n pose aan nemen zoals je ui
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef DrNick het volgende:
".
Doei
Dat is het manneninstinctquote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Maar jij bent zeker meteen afgeleid als je een meid in skinny jeans ziet waardoor je de rest niet meer opvalt? Hihi.
zoooooooo leukquote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
Trouwens lobi voor dit soort rokjes:
[ afbeelding ]
Dat is zo cute,maar ik heb er het figuur niet voorquote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Blegh, wat heeft ze dat ding hoog opgetrokken. Tot aan d'r navel bijna.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Misschienquote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Maar jij bent zeker meteen afgeleid als je een meid in skinny jeans ziet waardoor je de rest niet meer opvalt? Hihi.
Ik wil dat bloemetjesding, maar die is uitverkocht.quote:
Mehhh.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is zo cute,maar ik heb er het figuur niet voor
Hoort zo. Hoewel het door die schoenkeuze nog hoger lijkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blegh, wat heeft ze dat ding hoog opgetrokken. Tot aan d'r navel bijna.
Wat heb jij dan voor gare wijven in je klas zitten?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien
Maar in mijn klas, zijn ze onvindbaar hoor.
Die zijn wel cute jaquote:Op zondag 16 juni 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoort zo. Hoewel het door die schoenkeuze nog hoger lijkt.
Dankje voor je punt.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die zijn wel cute ja
Meisjes met zulke rokjes +1
Gewoon andere smaak.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel aan mij liggen.
Misschien wel, denk er nog ff over na aangezien ik nog een fulltime zomerbaantje kan krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehezelfde.
Ga je een keer mee zwemmen in Uelsen?:+
Haha, maar dat is dan tegelijkertijd een zwakte want op zo'n moment zijn jullie niet op je hoede voor lurkend gevaar.quote:
bloemetjes op rokjes/jurkjes zoals die zijn altijd leukquote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil dat bloemetjesding, maar die is uitverkocht.
[..]
Mehhh.
[..]
Hoort zo. Hoewel het door die schoenkeuze nog hoger lijkt.
Jij zit alle meiden in jouw klas dus gewoon te checken?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien
Maar in mijn klas, zijn ze onvindbaar hoor.
Uhu. Stipjes kunnen soms ook wel leuk zijn. Heb nu een jurkje met stipjes aan. Favoriete jurkje.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
bloemetjes op rokjes/jurkjes zoals die zijn altijd leuk
Oogcontact maken is ook vaak lastig. Maak liever tepelcontactquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, maar dat is dan tegelijkertijd een zwakte want op zo'n moment zijn jullie niet op je hoede voor lurkend gevaar.
Ik heb zo'n schattig paars/blauw zomer jurkje met roze/witte bloemetjes en dan getailleerd (ofzo)quote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Stipjes kunnen soms ook wel leuk zijn. Heb nu een jurkje met stipjes aan. Favoriete jurkje.
Dat wordt alleen een stuk minder gewaardeerd ben ik bang voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oogcontact maken is ook vaak lastig. Maak liever tepelcontact
Dingetjes met taille.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schattig paars/blauw zomer jurkje met roze/witte bloemetjes en dan getailleerd (ofzo)
Dat vinden ze inderdaad niet zo fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt alleen een stuk minder gewaardeerd ben ik bang voor je
Wat is je maat?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
Van alle leuke schoenen die ik op internet zie is mijn maat uitverkocht
Whatsapp dan terugquote:
Is goed. Gaan we wel op fiets. S ochtends op tijd heen, dagje zwemmen en terugfietsen. Perfectquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien wel, denk er nog ff over na aangezien ik nog een fulltime zomerbaantje kan krijgen.
Klein maatjequote:
quote:
Klein piemeltjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klopt
Je weet wat ze zeggen
Kleine voeten,
45 ftwquote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook 44 dat is echt gwn perfecte maad.
Ja jonge, overal verkrijgbaarquote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
WTF?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vond die Bondkraagjes ook zo mooiquote:
Ik voel mij vereerd, maar ik heb geen idee waaromquote:
Die hebben rijke ouders?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef xcachet het volgende:
Bij mij in de klas; "Weet je wat ze zeggen over jongens die in een Hummer rijden?"
Ja, spruitjes ook. Maar eh, als westerse capitalist heb ik keuze uit vele andere lekkere dingenquote:
Vertel?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef xcachet het volgende:
Bij mij in de klas; "Weet je wat ze zeggen over jongens die in een Hummer rijden?"
compensatiegedragquote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef xcachet het volgende:
Nou?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef xcachet het volgende:
Eigenlijk de held van gister, maargoed. Wat je apptequote:Op zondag 16 juni 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, maar ik heb geen idee waarom
30 voor de ekte bazenquote:
wtf lul jij?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
Hoop niet dat Ezell dit leest, anders is onze vriendschap voorbij.
Niet dat ze dit niet van me gewend is MAAR TOCH
als ik te lang in de zon lig welquote:
Nee bij mij in de klas praten ze over kwadraten en machtsfuncties en parabolen, niet over Hummersquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eigenlijk de held van gister, maargoed. Wat je appte
Je hebt geen perfect lichaam hihaho. Maar jij als persoon staat of valt niet bij je uiterlijk. Je bent een heldin. En dat kunnen weinig mensen van zichzelf zeggen, oppervlakkigheid heb ik niet bij jou kunnen vinden.quote:
Ja een zo'n grote piemol. hehe daar gingen jullie grapjes ook over. Ik dacht jullie snappen m welquote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dure auto, grote plasser? Ik zie geen link
Love is in the air!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En over dit:
[..]
Je hebt geen perfect lichaam hihaho. Maar jij als persoon staat of valt niet bij je uiterlijk. Je bent een heldin. En dat kunnen weinig mensen van zichzelf zeggen, oppervlakkigheid heb ik niet bij jou kunnen vinden.
Moest ik ff kwijt gr.
Ik zie de link nietquote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een zo'n grote piemol. hehe daar gingen jullie grapjes ook over. Ik dacht jullie snappen m wel
Een piemol en een hummer heeft niks met elkaar te maken?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een zo'n grote piemol. hehe daar gingen jullie grapjes ook over. Ik dacht jullie snappen m wel
vwoquote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee bij mij in de klas praten ze over kwadraten en machtsfuncties en parabolen, niet over Hummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |