Valt echt wel mee bij Skinny`s hoorquote:
Houden zoquote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geloof me, dit knelt niks afIk wil het nog gebruiken ja
skinny sluit perfect aan. Tapered loopt taps toe, anders heb je zulke wije pijpen benedenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is ook niet skinny volgens mij. En ik kan het weten want ik draag skinny.
Normaal hou ik daar niet van, maar bij deze vind ik het stiekem wel heel tofquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, maar dat accepteer ik voor deze ene keer.
Jaa we whatsappen morgen even over een leuke film oke?quote:
Jouw nodig? Nodig is van sofquote:
Wijde pijpen is niet mooi nee. Dit wat jij hebt is prima zoquote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
skinny sluit perfect aan. Tapered loopt taps toe, anders heb je zulke wije pijpen beneden
Ja is goed, tella is leeg nu, zo even aan de laderquote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa we whatsappen morgen even over een leuke film oke?
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw nodig? Nodig is van sof
Zelfde smaak wat leren schoenen betreft dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal hou ik daar niet van, maar bij deze vind ik het stiekem wel heel tof
Leren pijpen zijn ook niet mooi.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wijde pijpen is niet mooi nee. Dit wat jij hebt is prima zo. Luister maar niet naar LETMEIN.
Nee, skinny jeans zit voor geen meter en zijn voor hipstersquote:Op zondag 16 juni 2013 01:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
skinny sluit perfect aan. Tapered loopt taps toe, anders heb je zulke wije pijpen beneden
ik had even ge-editquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je op een plaatje klikt kan je toch gewoon de link kopieren
Lukt dus nietquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je op een plaatje klikt kan je toch gewoon de link kopieren
En bij mij dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, skinny jeans zit voor geen meter en zijn voor hipsters![]()
Je weet wel, van die 15 jarigen
magere 14-jarigen die denken dat ze een sixpack hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, skinny jeans zit voor geen meter en zijn voor hipsters![]()
Je weet wel, van die 15 jarigen
Huilenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
magere 14-jarigen die denken dat ze een sixpack hebbenSkinny chasin broek en bijpassend generiek shirt
Nee, bij vrouwen is het sexyquote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
Ik draag skiny jeans en nu voel ik mij beledigt
sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was toch de grap?
En: NIET ZO SCHREEUWEN!
Het valt bij ons nog mee dus:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
quote:
En dan bij de kassa de 10-centmuntjes gaan tellen om hun blikje energy te betalenquote:
Je bent een meisjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
Bij skinny jeans heeft het oog meer kont. Beter dusquote:Op zondag 16 juni 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met gewone broeken vol ik me een dikkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |