Ik zou dat zo blauw nooit kopen denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar deze uitvoering vond ik ook wel nice
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat een mannenhand wasquote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Technisch gesproken zijn het mijn schoen en mijn hand.
Ben ook voor die bruine gegaanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou dat zo blauw nooit kopen denk ik.
Bohhh die zijn tofquote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die zijn best leuk.![]()
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Leer raakt bij mij een beetje vercrackt, dus binnenkort weer even met schoensmeer aan de slag.
Dat zijn toch GVD geen skinny jeans of wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broek moet binnenkomenGisteren was de retour voor een kleinere maat geaccepteerd, maar ze hadden nog niks opgestuurd
deze:
[ afbeelding ]
Er zitten wat fap vlekken op je spiegel.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broek moet binnenkomenGisteren was de retour voor een kleinere maat geaccepteerd, maar ze hadden nog niks opgestuurd
deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er zitten wat fap vlekken op je spiegel.
Niet haten op VA jaquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zijn toch GVD geen skinny jeans of wel?
Jawel, maar dat accepteer ik voor deze ene keer.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bohhh die zijn tofGlimt het leer of niet?
Tapered fit.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zijn toch GVD geen skinny jeans of wel?
Ja sorry ik kan mezelf niet inhouden als ik mezelf ziequote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er zitten wat fap vlekken op je spiegel.
Maar die broek is.
faalquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
SKINNY JEANS
[..]
Maar skinny jeans...
Dan knelt alles af
Sorry, heb zelf ook tapered fitquote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tapered fit.
[..]
Ja sorry ik kan mezelf niet inhouden als ik mezelf zie
[..]
faal
Geloof me, dit knelt niks afquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
SKINNY JEANS
[..]
Maar skinny jeans...
Dan knelt alles af
Het is ook niet skinny volgens mij. En ik kan het weten want ik draag skinnyquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
SKINNY JEANS
[..]
Maar skinny jeans...
Dan knelt alles af
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja mobiel he. Wil je een plaatje posten van adidas f10 schoenen (de groengele)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |