30 voor de ekte bazenquote:
wtf lul jij?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
Hoop niet dat Ezell dit leest, anders is onze vriendschap voorbij.
Niet dat ze dit niet van me gewend is MAAR TOCH
als ik te lang in de zon lig welquote:
Nee bij mij in de klas praten ze over kwadraten en machtsfuncties en parabolen, niet over Hummersquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eigenlijk de held van gister, maargoed. Wat je appte
Je hebt geen perfect lichaam hihaho. Maar jij als persoon staat of valt niet bij je uiterlijk. Je bent een heldin. En dat kunnen weinig mensen van zichzelf zeggen, oppervlakkigheid heb ik niet bij jou kunnen vinden.quote:
Ja een zo'n grote piemol. hehe daar gingen jullie grapjes ook over. Ik dacht jullie snappen m welquote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dure auto, grote plasser? Ik zie geen link
Love is in the air!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En over dit:
[..]
Je hebt geen perfect lichaam hihaho. Maar jij als persoon staat of valt niet bij je uiterlijk. Je bent een heldin. En dat kunnen weinig mensen van zichzelf zeggen, oppervlakkigheid heb ik niet bij jou kunnen vinden.
Moest ik ff kwijt gr.
Ik zie de link nietquote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een zo'n grote piemol. hehe daar gingen jullie grapjes ook over. Ik dacht jullie snappen m wel
Een piemol en een hummer heeft niks met elkaar te maken?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een zo'n grote piemol. hehe daar gingen jullie grapjes ook over. Ik dacht jullie snappen m wel
vwoquote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee bij mij in de klas praten ze over kwadraten en machtsfuncties en parabolen, niet over Hummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |