Ik heb die dingen hoor... ze zijn gewoon niet mooi. Je krijgt er van die dikke olifantpoten vanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
Ik heb Uggs.
Schijt aan jullie.
Haters zijn hatelijker dan de dragers.
Alsof dat met andere merkkleding niet is.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dat al die meiden uggs kopen omdat ze dan laten zien; kijk ik heb dure pantoffels
Nouja duur, Dan moet je echte uggs kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dat al die meiden uggs kopen omdat ze dan laten zien; kijk ik heb dure pantoffels
En er dan zo lekker 'naast' lopen omdat ze maar 5 euro waren bij de actionquote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja duur, Dan moet je echte uggs kopenen dat doet 90 procent niet
Raad eens wie er zo dom was om wel die echte te kopen, en ze nu dus niet draagtquote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja duur, Dan moet je echte uggs kopenen dat doet 90 procent niet
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
En er dan zo lekker 'naast' lopen omdat ze maar 5 euro waren bij de action
Kan mij 't schelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onze nachtploeg valt uit elkaar Ezelltje
Klopt ook wel. Mja, ik heb lederen Uggs, niet van die pantoffelachtige. Alsnog niet heel super. Had echt een aantal jaren geen laarzen gedragen totdat ik die Uggs had gekocht. Had een hele winkelstraat afgelopen voor leuke winterschoenen en die Uggs waren de enige die goed zaten.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb die dingen hoor... ze zijn gewoon niet mooi. Je krijgt er van die dikke olifantpoten van.
Ja dan ben je wel erg dom, dombo!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Raad eens wie er zo dom was om wel die echte te kopen, en ze nu dus niet draagt.
Waarom geef je meer dan 200 euro uit aan uggs die je niet draagt?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Raad eens wie er zo dom was om wel die echte te kopen, en ze nu dus niet draagt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan mij 't schelen.
[..]
Klopt ook wel. Mja, ik heb lederen Uggs, niet van die pantoffelachtige. Alsnog niet heel super. Had echt een aantal jaren geen laarzen gedragen totdat ik die Uggs had gekocht. Had een hele winkelstraat afgelopen voor leuke winterschoenen en die Uggs waren de enige die goed zaten.![]()
Nouja ik was ze wel van plan om te dragen en al m'n vriendinnen hadden ze. Maar toen ik ze eenmaal had vond ik het eigenlijk niks. Maar ik dacht ik bewaar ze wel, misschien vind ik ze later wel leuk. Maar ook niet dusquote:Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom geef je meer dan 200 euro uit aan uggs die je niet draagt?
fetch isn`t even a word, why do you say that omg omgquote:
Watch out where you're walking, you fat ass.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fetch isn`t even a word, why do you say that omg omg
Fetch is a word.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fetch isn`t even a word, why do you say that omg omg
Dat broekje zit wil goedquote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Olifantenstompjes
[ afbeelding ]
Pantoffels. Nog steeds niet goed.
Ach ja, uiteindelijk moet je gewoon dragen wat je zelf mooi vindt toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Mja, ik heb lederen Uggs, niet van die pantoffelachtige. Alsnog niet heel super. Had echt een aantal jaren geen laarzen gedragen totdat ik die Uggs had gekocht. Had een hele winkelstraat afgelopen voor leuke winterschoenen en die Uggs waren de enige die goed zaten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |