''Goh, bedankt'' is prima hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Het voelt ook zo stom om "goh, bedankt!" te zeggen.
Ik hoop stiekem dat iemand zegt "nou, zo goed was het niet" gewoon omdat dat klopt met mijn eigen beeld. Al hoop ik dat stiekem niet, want ik droom nog steeds als een klein kind dat ik de nieuwe Rihanna ben
Wat vindt jij `wel'' leuk aan LETMEIN dan?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vindt jij `wel'' leuk aan LETMEIN dan?Heeft toch totaal niks toe te voegen hier?
Ninja-editquote:
Alsof iemand hier wél iets toe te voegen heeft, het is een fokking SCquote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vindt jij `wel'' leuk aan LETMEIN dan?Heeft toch totaal niks toe te voegen hier?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsof iemand hier wél iets toe te voegen heeft, het is een fokking SCPure bagger.
Anyways, ik heb iig niks tégen hem.
onaardse krachen heeeeyquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze is van spektale klasse oowooow
Jij vindt een SC pure bagger ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsof iemand hier wél iets toe te voegen heeft, het is een fokking SCPure bagger.
Anyways, ik heb iig niks tégen hem.
Dankje, hou ook van jouquote:
Ik zal mijn FOK! leven beteren...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt een SC pure bagger ja?KLB is pure bagger, In een SC kan je ook gewoon normaal praten, nouja vindt niet echt dat hij dat doet maar okay.
Je bent zelf een SC.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt een SC pure bagger ja?KLB is pure bagger, In een SC kan je ook gewoon normaal praten, nouja vindt niet echt dat hij dat doet maar okay.
We zouden natuurlijk prima de hedendaagse politiek kunnen bespreken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwetsende woorden hier, TR gemachtquote:
Niet pure bagger, maar het is nou eenmaal geen serieus R&P topic. Het is gewoon een chat reeks. Hier worden geen wetenschap of levensverhalen besproken, hier posten mensen random posts omdat dat leuk is, en dan reageren mensen soms op elkaar ja, maar daar wordt weer over heen gepraat etc. En wat vind je er niet normaal aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of de onderdrukking van Afrikaanse vrouwen, of de presidentsverkiezingen van Iran. Ja goed ideequote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk prima de hedendaagse politiek kunnen bespreken.
Doe ik vaak genoeg, irl enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk prima de hedendaagse politiek kunnen bespreken.
Nou, inderdaad die periode met die gifjes, en gister met Etsu deed hij ook niet bepaald moeite om normaal te pratenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet pure bagger, maar het is nou eenmaal geen serieus R&P topic. Het is gewoon een chat reeks. Hier worden geen wetenschap of levensverhalen besproken, hier posten mensen random posts omdat dat leuk is, en dan reageren mensen soms op elkaar ja, maar daar wordt weer over heen gepraat etc. En wat vind je er niet normaal aan?
Ik ben hier ook pas weer sinds vrijdagavondquote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, inderdaad die periode met die gifjes, en gister met Etsu deed hij ook niet bepaald moeite om normaal te pratenVerder heb ik nog niet veel va hem gezien dus moet ik het doen met dat beeld
Nee want Etsu die voegt altijd wat toe aan de SC en praatte ook gister helemaal normaalquote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, inderdaad die periode met die gifjes, en gister met Etsu deed hij ook niet bepaald moeite om normaal te pratenVerder heb ik nog niet veel va hem gezien dus moet ik het doen met dat beeld
Doe maar intelligentquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg, irl enzo
Zelfs op fok somsmaar dan via dm
Van het een komt het ander toch? Net als dat gehaat op Appelcake bijvoorbeeld, komt echt niet uit het niets hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee want Etsu die voegt altijd wat toe aan de SC en praatte ook gister helemaal normaal
Waar is die gozer gebleven dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het een komt het ander toch? Net als dat gehaat op Appelcake bijvoorbeeld, komt echt niet uit het niets hoor.
Dat verklaart het welquote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik studeer dan ook politicologie (nouja, bijna).
Etsu haat ook op mij, en ik kan me niet herinneren dat ik zoveel heb gebaggerd in de SC. Überhaupt niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het een komt het ander toch? Net als dat gehaat op Appelcake bijvoorbeeld, komt echt niet uit het niets hoor.
Ja is goed. Ik vind Etsu een coole gozer, die op mijn broer lijkt, ik vind het jammer dat hij me niet mag. En ik kan begrijpen dat jij hem niet mag, maar als je hem negeert dan heb je geen last van hem, hij heeft dan ook geen last van jou en dan is het een stuk gezelliger in de klas/chat.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wil jij mij steunen in deze moeilijke tijden?
Gestikt in een Limburgse friet.quote:
Dat weet ik ook niet. Zeg ook niet dat Etsu perfect is hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Etsu haat ook op mij, en ik kan me niet herinneren dat ik zoveel heb gebaggerd in de SC. Überhaupt niet.
Dit lijkt mij een uitdagingquote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik vind Etsu een coole gozer, die op mijn broer lijkt, ik vind het jammer dat hij me niet mag. En ik kan begrijpen dat jij hem niet mag, maar als je hem negeert dan heb je geen last van hem, hij heeft dan ook geen last van jou en dan is het een stuk gezelliger in de klas/chat.
Jullie zitten bij elkaar in de klas?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik vind Etsu een coole gozer, die op mijn broer lijkt, ik vind het jammer dat hij me niet mag. En ik kan begrijpen dat jij hem niet mag, maar als je hem negeert dan heb je geen last van hem, hij heeft dan ook geen last van jou en dan is het een stuk gezelliger in de klas/chat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Zeg ook niet dat Etsu perfect is hoor
O.quote:
En die OF is verbannen hoorde ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gestikt in een Limburgse friet.
Nee geen idee, ik mis hem niet
Haat komt soms gewoon uit het niets. Is een feit.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Zeg ook niet dat Etsu perfect is hoor
Wedden dat hij hier straks op reageertquote:
Houd je vooroordelen voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik vind je UI wel leuk en daarom zijn mijn vooroordelen positief over je.
Ik zeg alleen maar dat je ze voor je moet houden?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geef ze toch ook niet, ik zeg alleen dat ze positief zijn!
Heb je al aan je tentamen gezeten vanavond?quote:
JA COMMEDANT!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je ze voor je moet houden?
Ohja, ik dacht even dat je bedoelde dat ik ze had gegeven. Sorry voor de ongemakken, excuses voor alles.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je ze voor je moet houden?
Nee, maar heb de hele middag aan zo'n tentamen gewerkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al aan je tentamen gezeten vanavond?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar heb de hele middag aan zo'n tentamen gewerkt.
[..]
Braafquote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar heb de hele middag aan zo'n tentamen gewerkt.
[..]
EXCUSES NIET AANVAARDquote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht even dat je bedoelde dat ik ze had gegeven. Sorry voor de ongemakken, excuses voor alles.
Ezell is hard to getquote:
En terechtquote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik wile vanmiddag wp bellen en dan zeggen dwt ik die pa van joyce was maar ik durf t bij wp niet:@
Nee bij mij wel.. Beetje raar emielquote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik wile vanmiddag wp bellen en dan zeggen dwt ik die pa van joyce was maar ik durf t bij wp niet:@
jij vindt iedereen een cutiepatuutiequote:
quote:
srslyquote:Op zondag 16 juni 2013 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Idd straks bezwijk ik onder jouw hoeveelheid swek
Wat loop jij nou weer te haten dan stoner?quote:
hard to give danquote:
quote:
sta zo high boven de wietrookquote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te haten dan stoner?
Die manquote:
heb je roro al een shot gegeven? XDquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh dus dat is je plan.
Met mij trouwen en dan mij vermoorden en dan mijn 90,- erven.
Nee ik heb onder een steen geleefd wie is achmed the dead terroristquote:Op zondag 16 juni 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Word beetje bang van deze opmerking.. Ken je dat filmpje niet toto69?
Achmed de dode terroristquote:Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik heb onder een steen geleefd wie is achmed the dead terrorist
Natuurlijk welquote:Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
Kennen jullie dan echt niet dat filmpje? Met silence I kill you?
jawel. maar teveel gehyped dus vind ik het kutquote:Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel. maar teveel gehyped dus vind ik het kut
jeffaffah dun HAAAMMquote:Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
Jij PRde dat dus ik hoef geen wijn meer..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verzuurde kuthipstersquote:
Haha dat was een grapjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij PRde dat dus ik hoef geen wijn meer..
Skrillexquote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
GO LISTEN TO YOUR SKRILLEX MAINSTREAM FAG
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
GO LISTEN TO YOUR SKRILLEX MAINSTREAM FAG
will.i.am is wel dope.quote:
Popo gaat jou pakken als je skaffa door je wierie in Utca rijdt met je waggiequote:
Waz met jou?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Popo gaat jou pakken als je skaffa door je wierie in Utca rijdt met je waggie
waarom niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moet er ook geen wiet in doen schat
Nee leg uitquote:
Wiet moet je niet etenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom niet?
[..]
Nee leg uit
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Popo gaat jou pakken als je skaffa door je wierie in Utca rijdt met je waggie
Hele plant er in gedouwd?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb hem niet gebakken en de jongens die dat wel hebben gedaan sporen niet
Srpski moviequote:
Nee gewoon rokenquote:
spli wattes?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gewoon roken
Excuse me while i light my spliff!
End of Watchquote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee dan vind ik je toch weer iets minder awesome :/
jointquote:
Dan kijk je wel erg weinig filmsquote:
Meer films kijken danquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
I'm on the weird side of youtube, again.
wtfquote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mausquote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zal wel niet veel nieuws bijkomen toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaan we volgende week even kijken want dan weten we wat er draait en hoe laat
Die linkse is wel knap, maar ik heb weg geklikt toen ze gingen zingen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nu ik dat nummer heb gehoord niet meer.quote:
Nee, je hebt hem helemaal afgekekenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die linkse is wel knap, maar ik heb weg geklikt toen ze gingen zingen.
What did I just see..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die stuurde zwerty me alquote:Op zondag 16 juni 2013 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hehequote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nu ik dat nummer heb gehoord niet meer.Met TeauTeau dan?
Nee maar de tijden waarop ze draaien moeten we wel wetenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zal wel niet veel nieuws bijkomen toch?
RTquote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een zeug in dat filmpjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja want dat kan ook in de tijd tussen jouw post en die van dat filmpje.
Gewoon zware bottenquote:
Ah, zo ja. Maar, wat zou je leuk lijken? Ze draaien allemaal 's middags wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar de tijden waarop ze draaien moeten we wel weten
Ik ga ff kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, zo ja. Maar, wat zou je leuk lijken? Ze draaien allemaal 's middags wel.
jouw waquote:Op zondag 16 juni 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Liedjes zing je op de maat''
Noooooooohhhhhh
rietwietquote:
Ik vond die rechtse juist wel leuk, dat haarquote:Op zondag 16 juni 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die rechtse ging ook wel. En schoenen boeien mij niet zo veel.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vond die rechtse juist wel leuk, dat haar.
Maar die linkse draagt Uggs.
Uggs pantoffels zijn ook uggsquote:
Leuke legging heb je aanquote:
:Squote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
cool, je zit er wel vrouwelijk uit zeg, ben je een meisje?
Doe ze ook maar niet buiten showen neequote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan show je ze niet buiten huis en zijn zo lekker warum
Slaap lekkerquote:
Repost en geef nog steeds geen neuk.quote:
meisje in die foto? Of ben jij dat?quote:
Ik heb ooit wel Uggs gekochtquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
Ik heb Uggs.
Schijt aan jullie.
Haters zijn hatelijker dan de dragers.
Onze nachtploeg valt uit elkaar Ezelltjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
Ik heb Uggs.
Schijt aan jullie.
Ik heb die dingen hoor... ze zijn gewoon niet mooi. Je krijgt er van die dikke olifantpoten vanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
Ik heb Uggs.
Schijt aan jullie.
Alsof dat met andere merkkleding niet is.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dat al die meiden uggs kopen omdat ze dan laten zien; kijk ik heb dure pantoffels
Nouja duur, Dan moet je echte uggs kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dat al die meiden uggs kopen omdat ze dan laten zien; kijk ik heb dure pantoffels
En er dan zo lekker 'naast' lopen omdat ze maar 5 euro waren bij de actionquote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja duur, Dan moet je echte uggs kopenen dat doet 90 procent niet
Raad eens wie er zo dom was om wel die echte te kopen, en ze nu dus niet draagtquote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja duur, Dan moet je echte uggs kopenen dat doet 90 procent niet
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
En er dan zo lekker 'naast' lopen omdat ze maar 5 euro waren bij de action
Kan mij 't schelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onze nachtploeg valt uit elkaar Ezelltje
Klopt ook wel. Mja, ik heb lederen Uggs, niet van die pantoffelachtige. Alsnog niet heel super. Had echt een aantal jaren geen laarzen gedragen totdat ik die Uggs had gekocht. Had een hele winkelstraat afgelopen voor leuke winterschoenen en die Uggs waren de enige die goed zaten.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb die dingen hoor... ze zijn gewoon niet mooi. Je krijgt er van die dikke olifantpoten van.
Ja dan ben je wel erg dom, dombo!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Raad eens wie er zo dom was om wel die echte te kopen, en ze nu dus niet draagt.
Waarom geef je meer dan 200 euro uit aan uggs die je niet draagt?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Raad eens wie er zo dom was om wel die echte te kopen, en ze nu dus niet draagt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan mij 't schelen.
[..]
Klopt ook wel. Mja, ik heb lederen Uggs, niet van die pantoffelachtige. Alsnog niet heel super. Had echt een aantal jaren geen laarzen gedragen totdat ik die Uggs had gekocht. Had een hele winkelstraat afgelopen voor leuke winterschoenen en die Uggs waren de enige die goed zaten.![]()
Nouja ik was ze wel van plan om te dragen en al m'n vriendinnen hadden ze. Maar toen ik ze eenmaal had vond ik het eigenlijk niks. Maar ik dacht ik bewaar ze wel, misschien vind ik ze later wel leuk. Maar ook niet dusquote:Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom geef je meer dan 200 euro uit aan uggs die je niet draagt?
fetch isn`t even a word, why do you say that omg omgquote:
Watch out where you're walking, you fat ass.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fetch isn`t even a word, why do you say that omg omg
Fetch is a word.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fetch isn`t even a word, why do you say that omg omg
Dat broekje zit wil goedquote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Olifantenstompjes
[ afbeelding ]
Pantoffels. Nog steeds niet goed.
Ach ja, uiteindelijk moet je gewoon dragen wat je zelf mooi vindt toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Mja, ik heb lederen Uggs, niet van die pantoffelachtige. Alsnog niet heel super. Had echt een aantal jaren geen laarzen gedragen totdat ik die Uggs had gekocht. Had een hele winkelstraat afgelopen voor leuke winterschoenen en die Uggs waren de enige die goed zaten.![]()
You can`t sit wiith usquote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Watch out where you're walking, you fat ass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |