Oh, nouja als het gezellig is en goed betaalt dan maakt dat het alweer wat minder erg dat het werk zelf niet leuk isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werk zelf is niet leuk nee haha
Maar altijd onwijs gezellig en goed betaald
Goed idee. Zo maar even doen jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh misschien meer water drinken. Helpt altijd
Ben net thuis van werk dus geen plannen meer.En jij?
In een sushi restaurantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed idee. Zo maar even doen ja
Waar werk je? Niet veel, filmpje gekeken
lekkerquote:
Precies. En soms weinig te doen tussen door dus lekker Fok!en en andere dingen doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja als het gezellig is en goed betaalt dan maakt dat het alweer wat minder erg dat het werk zelf niet leuk is.
gvd neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet vloeken als we straks voor het altaar staan hè.
Haha.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is mijn iets van mijn ouders. Als ze iets lekkers kopen ofzo laten ze het zo lang mogelijk liggen en ik mag er niet aan zitten. Een jaar later ''Oh shit, het is over datum, jammer''
FJ REW(VTYC%$(WHYVW$%VYCTMW%*$ *$WGY *W% GHRTW*HGT
Oh kan ook hahaquote:
Ik zit ook in afwasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook hahaVind je dat niet een beetje saai dan?
Nee in de keuken is het altijd enorm gezellig met m'n baas en de chef'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook hahaVind je dat niet een beetje saai dan?
Jij bent dan ook saai.quote:
Beter dan niks doen of niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een 18 jarige jongen aan de afwas
Zegt een nonstop Fok!erquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een 18 jarige jongen aan de afwas
Haha oke nicequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee in de keuken is het altijd enorm gezellig met m'n baas en de chef's
Jij kan whappen tijdens je werk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee in de keuken is het altijd enorm gezellig met m'n baas en de chef's
Ik zeur niet over mijn werk hoor. Afwas is niet leuk zei ik. Nooit gezegd dat het stom isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren over dat werk stom is!
Me leven...?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat me leven!!!!
FUCK YOU XCACHET
Daaaaarom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke niceNja als je maar geld hebt
Mijn baas zijn quote: "Ik weet altijd alles en alles mag van mij"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kan whappen tijdens je werk.
En ik maar zwoegen. Hele tijd heen en weer vliegen bah
Ja moet ik echt doen, wil het ook wel. Maar ik heb nog al een hekel aan vakkenvullen en voor de rest weet ik niet zoveel werk in dit dorp.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoek werk als je niks te doen hebt. Het sociale contact zou ik missen als ik nu zou stoppen.
Neen, ik kokquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kan je niet promoveren naar kok of serveerster
Zelfde hierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja moet ik echt doen, wil het ook wel. Maar ik heb nog al een hekel aan vakkenvullen en voor de rest weet ik niet zoveel werk in dit dorp.
En ik ga me niet verlagen tot afwassen, dat gaat te ver.
Ja dat is gewoon 'mijn' net als dat je ook 'jouw' kan zijn, wordt misschien niet overal gebruikt in Nederland, maar in mijn woonplaats wel! STFUquote:
Maar jij kan wel leuk serverenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neen, ik kok![]()
Mijn salaris promoveert wel elk half jaar
Weet je al wat je gaat doen na de zomer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daaaaarom.
[..]
Mijn baas zijn quote: "Ik weet altijd alles en alles mag van mij"
thuis zitten is lager.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja moet ik echt doen, wil het ook wel. Maar ik heb nog al een hekel aan vakkenvullen en voor de rest weet ik niet zoveel werk in dit dorp.
En ik ga me niet verlagen tot afwassen, dat gaat te ver.
En jouw woonplaats is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon 'mijn' net als dat je ook 'jouw' kan zijn, wordt misschien niet overal gebruikt in Nederland, maar in mijn woonplaats wel! STFU![]()
![]()
![]()
in me* woonplaats.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon 'mijn' net als dat je ook 'jouw' kan zijn, wordt misschien niet overal gebruikt in Nederland, maar in mijn woonplaats wel! STFU![]()
![]()
![]()
Geen geld heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Me verlagen tot afwassenIemand die geen geld heeft en thuis de hele dag op fok zit
Stellenwatquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het wordt allebei gebruikt ja!
In Stellendam.
Goeree-Overflakkeequote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het wordt allebei gebruikt ja!
In Stellendam.
Geld heb ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Me verlagen tot afwassenIemand die geen geld heeft en thuis de hele dag op fok zit
Als je niet zo'n opmerking plaatste had ik het er niets over gezegdquote:
Ik heb genoeg faptijd hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Thuis zitten heeft ook zijn voordelen. Kun je mannendingen doen...
Maar je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik moet gewoon iets verder van huis een baan zoeken!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je niet zo'n opmerking plaatste had ik het er niets over gezegd
Relaxtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies. En soms weinig te doen tussen door dus lekker Fok!en en andere dingen doen
Half uur gemiddeld. Doe het goed, of nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er per dag aan dan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er per dag aan dan?
Welke vrouw?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Op mijn 18e ga ik gewoon een ijskraampje opstarten met mijn vrouw, naast het studeren
Wie is jouw vrouw dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Op mijn 18e ga ik gewoon een ijskraampje opstarten met mijn vrouw, naast het studeren
Wow toevallig, dacht jij ook al aan ijs verkopen. Mag ik bij je werken? Woon je dichtbij?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Nee ik woon niet op een dam-achtig-ietsquote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow toevallig, dacht jij ook al aan ijs verkopen. Mag ik bij je werken? Woon je dichtbij?
Dit is geen plaatselijke Chinees haha. Hier alleen Aziaten in de bediening. Is voor het 'plaatje' van het restaurantquote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maakt dat uit
Mijn Chinees heeft ook Nederlandse meisjes in dienst
Dat zal jij nooit begrijpen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
HERROO, YOU WANT TO ORDER DRINK YES PREASE?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is geen plaatselijke Chinees haha. Hier alleen Aziaten in de bediening. Is voor het 'plaatje' van het restaurant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
Ik weet hoe TV er uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
hahaha en gebakke lijst?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HERROO, YOU WANT TO ORDER DRINK YES PREASE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet hoe xcachet eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ching chang chong kan ik uul bestelling opnemen
quote:
HERRO THIS IS CHITTY WOK, GIVE ME YOUR ORDER PREASEquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ching chang chong kan ik uul bestelling opnemen
Leuke afleveringquote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HERRO THIS IS CHITTY WOK, GIVE ME YOUR ORDER PREASE
kusje op je hamsterwangen xxquote:
Rookpauze?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
Die Chinese chef zegt altijd: "Jij eve loke pauze?"
Met bier op doe ik nog graag een sigaretjequote:
leuke pauzequote:
Ik denk dat wiet beter isquote:Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met bier op doe ik nog graag een sigaretjeDonderdag met ara nog
leuke buurman gr grquote:
fakking stoner XDquote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
excuse me while i light my spliff
Oeehh ik voel liefde hierquote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef TienVingers het volgende:
Nee wacht de dag moet echt van cach en mij zijn
Ga je LB een keer meeten?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb die ringtone nu als lb me belt cool he
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb die ringtone nu als lb me belt cool he
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef nodig het volgende:
[..]
LB - Krabs
VA - zwerty
xcachet - TV
supersof - nodig
Spatieloos - Etsu
En ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef nodig het volgende:
[..]
LB - Krabs
VA - zwerty
xcachet - TV
supersof - nodig
Voor welke functie?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga solliciteren bij een vliegveld
Dream come true
I like fishsticksquote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
do you like fishsticks?
Do you like putting fishsticks in your mouth?
Wat zijn dat voor banen dan? Controle voor flesjes water ofso?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga solliciteren bij een vliegveld
Dream come true
Kanye en Kims dochter is een gupjequote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
do you like fishsticks?
Do you like putting fishsticks in your mouth?
En wie is dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Ik ga trouwen met mijn vriend, ooit.
Hij is mijn loterijlootje, mijn geluk bij ongeluk, mijn maatje. En ik hou van hem.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Hij is mijn loterijlootje, mijn geluk bij ongeluk, mijn maatje. En ik hou van hem.
ValHallen, mod in VBL als ik het goed hebquote:
lief hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
VBL?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ValHallen, mod in VBL als ik het goed heb
Heb je zeker geen goede laptopquote:Op zondag 16 juni 2013 00:26 schreef nodig het volgende:
Ik heb nu een laptop maar echt]
desktop > laptop
We hadden toch al afgesproken samen een spliff te doen?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat je tof bent, dus binnekort sleur ik je mee naar Rotterdam!
Niet mijn ding, spelletje kan met niet zoveel interesseren.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk subforum hoor, maar niet zo leuk als jong
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hadden toch al afgesproken samen een spliff te doen?
JNG is het actiefste subforum van FOK! of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk subforum hoor, maar niet zo leuk als jong
Daarom dusquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef nodig het volgende:
Wel een voordeel van een laptop is dat je op bed kan liggen en FOK!ken tegelijk
Meisje met leukste UI?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sssst, ik dump etsu voor dat meisje met de leukste UI.
Ik vind bepaalde wedstrijden wel echt heel tof.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet mijn ding, spelletje kan met niet zoveel interesseren.
Ja iedere 2 seconden een post jwtquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG is het actiefste subforum van FOK! of niet?
Nah.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan moeten jullie wel meewerkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb ooit bij twente-az gezeten. 4-1. En dat terwijl ajax ingemaakt werd door een of andere degradatieclub. De sfeer in dat stadionquote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde wedstrijden wel echt heel tof.
Maar wel telkens van houding switchen anders loop ik zodadelijk weer met een verrekte schouder ofzoquote:
Wat is onze concurrentie dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan moeten jullie wel meewerken
Denk KLBquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik moet glimlachen als ik er aan terugdenk. Wat. Was. Jij. Goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
Ik heb nog steeds "Born to make you happy" in mijn hoofd.
Minder gezeik?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zit het met actiefste topic?
Is dit beter dan de KLB SC?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat mijn vooroordelen positiever waren dan wat ik nu van je vind.
Heel fok. Punt is een beetje dat er heel veel kan in Jong, maar dat er voor bijna alles wel een ander subforum is. Gevolg; wij blijven met pubertjes van 12 hangen die niet naar 1D concerten mogen.quote:
Jij. Bent. Te. Complimenteus.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet glimlachen als ik er aan terugdenk. Wat. Was. Jij. Goed.
Zonder het ''TS is 12quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel fok. Punt is een beetje dat er heel veel kan in Jong, maar dat er voor bijna alles wel een ander subforum is. Gevolg; wij blijven met pubertjes van 12 hangen die niet naar 1D concerten mogen.
Dus mijn doel is om jong een soort minifok is. Waar je topics over dingen hebt en je discussieert met leeftijdsgenoten
Open eens een topic dan!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel fok. Punt is een beetje dat er heel veel kan in Jong, maar dat er voor bijna alles wel een ander subforum is. Gevolg; wij blijven met pubertjes van 12 hangen die niet naar 1D concerten mogen.
Dus mijn doel is om jong een soort minifok is. Waar je topics over dingen hebt en je discussieert met leeftijdsgenoten
Ach, dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat mijn vooroordelen positiever waren dan wat ik nu van je vind.
?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet glimlachen als ik er aan terugdenk. Wat. Was. Jij. Goed.
Haten op LETMEINquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
letmeinquote:Op zondag 16 juni 2013 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Idd, ik heb nog geen 12 jarige gezien
Karaokebar. Ze ging born to make you happy van britney spears zingen. Mijn mond viel even open, want had niet verwacht dat ze echt goed kon zingenquote:
haha okéquote:Op zondag 16 juni 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Karaokebar. Ze ging born to make you happy van britney spears zingen. Mijn mond viel even open, want had niet verwacht dat ze echt goed kon zingen
+1quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
Morgen is het dus vaderdag
Voel me er lullig over dat ik voor mijn vader wel iets heb en voor mijn moeder eigenlijk niks had
Dan had je voor je moeder morgen ook wat moeten kopen slimpiequote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
Morgen is het dus vaderdag
Voel me er lullig over dat ik voor mijn vader wel iets heb en voor mijn moeder eigenlijk niks had
Ik heb haar op verse patat getrakteerd vandaagquote:Op zondag 16 juni 2013 00:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan had je voor je moeder morgen ook wat moeten kopen slimpie
Dat is niet haten, dat is gewoon mijn eerlijke mening geven!quote:
+1 voor jouquote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb haar op verse patat getrakteerd vandaag
In welk opzicht ben ik irritant?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is niet haten, dat is gewoon mijn eerlijke mening geven!
Ik bedoel familyguy is echt super awesome, en LETMEIN is soms een beetje irritant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
Het was 23:20 en iemand liep de tuin onder te kotsen.
Achteraf blijkt dat hij medicijnen gebruikt
Sommige mensen
Wel gezellig hier
*Frietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb haar op verse patat getrakteerd vandaag
LETMEIN is soms een beetje irritant ja (z'n gifjes-periode was vrij hatelijk) maar verder prima knulquote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is niet haten, dat is gewoon mijn eerlijke mening geven!
Ik bedoel familyguy is echt super awesome, en LETMEIN is soms een beetje irritant.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Waarom spoilers gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nu mag ik je ineens meer, nu kan ik me in je inleven, ik probeer me zelf ook altijd te verbeteren.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In welk opzicht ben ik irritant?
Waar kan ik mij verbeteren?
Gifjes periode was de ontgroeningsfase van FOK!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef msacras het volgende:
[..]
LETMEIN is soms een beetje irritant ja (z'n gifjes-periode was vrij hatelijk) maar verder prima knul
*tranchee de pomme de terre ofzoquote:
Lachen om de waarheid, ik doe het ookquote:
Hier is het ook patat, maar dan hebben we het over aardappelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In mijn regio is dat patat
Staat zo'n kaartje van toch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Gefrituurde aardappelstaafjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*tranchee de pomme de terre ofzo
Zwembad heet zeker niet toevallig Bahia?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Binnenkort gewoon kameraden meeslepen, 25 km fietsen naar Duitsland en dan naar een tof zwembad
Misschien had ik het wel over aardappelenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lachen om de waarheid, ik doe het ook
[..]
Hier is het ook patat, maar dan hebben we het over aardappelen.
Is het voor jou maar 25 km fietsen naar Duitsland?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Binnenkort gewoon kameraden meeslepen, 25 km fietsen naar Duitsland en dan naar een tof zwembad
De Scheg grquote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zwembad heet zeker niet toevallig Bahia?
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Het voelt ook zo stom om "goh, bedankt!" te zeggen.quote:
hij is een reserveduitserquote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het voor jou maar 25 km fietsen naar Duitsland?
Ik hoef maar 15 km te fietsenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
18, die stad 25quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat die in Emmerich met die octopus in het logo? En dat zoute bad?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zwembad heet zeker niet toevallig Bahia?
Waar ken jij Emmerich van dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is dat die in Emmerich met die octopus in het logo? En dat zoute bad?
?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:41 schreef msacras het volgende:
Etsu, wat ben jij ook eigenlijk een hater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |