Heb je zeker geen goede laptopquote:Op zondag 16 juni 2013 00:26 schreef nodig het volgende:
Ik heb nu een laptop maar echt]
desktop > laptop
We hadden toch al afgesproken samen een spliff te doen?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat je tof bent, dus binnekort sleur ik je mee naar Rotterdam!
Niet mijn ding, spelletje kan met niet zoveel interesseren.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk subforum hoor, maar niet zo leuk als jong
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hadden toch al afgesproken samen een spliff te doen?
JNG is het actiefste subforum van FOK! of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leuk subforum hoor, maar niet zo leuk als jong
Daarom dusquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef nodig het volgende:
Wel een voordeel van een laptop is dat je op bed kan liggen en FOK!ken tegelijk
Meisje met leukste UI?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sssst, ik dump etsu voor dat meisje met de leukste UI.
Ik vind bepaalde wedstrijden wel echt heel tof.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet mijn ding, spelletje kan met niet zoveel interesseren.
Ja iedere 2 seconden een post jwtquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG is het actiefste subforum van FOK! of niet?
Nah.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan moeten jullie wel meewerkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb ooit bij twente-az gezeten. 4-1. En dat terwijl ajax ingemaakt werd door een of andere degradatieclub. De sfeer in dat stadionquote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde wedstrijden wel echt heel tof.
Maar wel telkens van houding switchen anders loop ik zodadelijk weer met een verrekte schouder ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |