Geen geld heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Me verlagen tot afwassenIemand die geen geld heeft en thuis de hele dag op fok zit
Stellenwatquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het wordt allebei gebruikt ja!
In Stellendam.
Goeree-Overflakkeequote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het wordt allebei gebruikt ja!
In Stellendam.
Geld heb ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Me verlagen tot afwassenIemand die geen geld heeft en thuis de hele dag op fok zit
Als je niet zo'n opmerking plaatste had ik het er niets over gezegdquote:
Ik heb genoeg faptijd hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Thuis zitten heeft ook zijn voordelen. Kun je mannendingen doen...
Maar je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik moet gewoon iets verder van huis een baan zoeken!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je niet zo'n opmerking plaatste had ik het er niets over gezegd
Relaxtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies. En soms weinig te doen tussen door dus lekker Fok!en en andere dingen doen
Half uur gemiddeld. Doe het goed, of nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er per dag aan dan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er per dag aan dan?
Welke vrouw?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Op mijn 18e ga ik gewoon een ijskraampje opstarten met mijn vrouw, naast het studeren
Wie is jouw vrouw dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Op mijn 18e ga ik gewoon een ijskraampje opstarten met mijn vrouw, naast het studeren
Wow toevallig, dacht jij ook al aan ijs verkopen. Mag ik bij je werken? Woon je dichtbij?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Nee ik woon niet op een dam-achtig-ietsquote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow toevallig, dacht jij ook al aan ijs verkopen. Mag ik bij je werken? Woon je dichtbij?
Dit is geen plaatselijke Chinees haha. Hier alleen Aziaten in de bediening. Is voor het 'plaatje' van het restaurantquote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maakt dat uit
Mijn Chinees heeft ook Nederlandse meisjes in dienst
Dat zal jij nooit begrijpen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
HERROO, YOU WANT TO ORDER DRINK YES PREASE?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is geen plaatselijke Chinees haha. Hier alleen Aziaten in de bediening. Is voor het 'plaatje' van het restaurant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
Ik weet hoe TV er uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
hahaha en gebakke lijst?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HERROO, YOU WANT TO ORDER DRINK YES PREASE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet hoe xcachet eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ching chang chong kan ik uul bestelling opnemen
quote:
HERRO THIS IS CHITTY WOK, GIVE ME YOUR ORDER PREASEquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ching chang chong kan ik uul bestelling opnemen
Leuke afleveringquote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HERRO THIS IS CHITTY WOK, GIVE ME YOUR ORDER PREASE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |